En voi ajatuksilleni mitään, mutta pidän kotiäitiyttä luuserien valintana

  • Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
:D
jaa, että 8kk ikäinen vauva hoitoon, niin sitten olet oikea sankari?
mitäköhän sä oikein tällä aloituksella haet? muuta kuin riitaa, koska tää on varmasti paras paikka tulla tollasia mielipiteitään laukomaan.
 
Mä olin aina ajatellut että varmasti mene heti töihin kun äitiysloma loppuu, nyt tyttö 1.v. ja 2kk ja haikein mieli. Lähden pakon( eli rahan) sanelemana töihin :( jos saisi edes saman rahan kuin työttömät niin en empisi yhtään. Rakas ihana tytär <3
 
"vieras"
mä taas pidän luuserin valintan sitä että tekee lapsen, mutta lykkää sen muille hoidettavaksi heti kun mahdollista. kun ei se kotona olo ollutkaan pelkkää lepoa ja lomaa, vaan hemmetti, se lapsihan myös kitisee ja kiukuttelee ja jonkun pitäisi niitä kotihommiakin tehdä.
mutta kaikki ei vain ole valmiita luopumaan siitä omasta ajastaan ja aikuisten seurasta, edes siksi muutamaksi vuodeksi.
 
a.p
[QUOTE="vieras";22463405]mä taas pidän luuserin valintan sitä että tekee lapsen, mutta lykkää sen muille hoidettavaksi heti kun mahdollista. kun ei se kotona olo ollutkaan pelkkää lepoa ja lomaa, vaan hemmetti, se lapsihan myös kitisee ja kiukuttelee ja jonkun pitäisi niitä kotihommiakin tehdä.
mutta kaikki ei vain ole valmiita luopumaan siitä omasta ajastaan ja aikuisten seurasta, edes siksi muutamaksi vuodeksi.[/QUOTE]

Ettekö vässykät tajua, että lapsella on (yleensä) isäkin, jolle voi luovuttaa osan hoitovastuusta?
 
"vieras"
Kotiäidit muka perustelevat valintaansa lapsen parhaalla. Aivan takuulla ensisijainen syy on työn vieroksuminen ja työelämän pakoilu.
Mä oon samaa mieltä. En tiedä ainuttakaan hyvinpalkatussa, korkeaa koulutusta vaativassa, viihtyisässä, arvostetussa, kilpailuhenkisessä, kasvua ja kehitystä ihmisenä tukevassa työpaikassa olevaa naista joka olisi ollut kotona kauemmin kun alle 2 vuotta. Ne taas joilla on huonosti palkattu paskaduuni johon on päässyt suoraa peruskoulusta, jääkin kotiin seuraavaksi 7 vuodeksi.
 
"noo"
Kotiäidit muka perustelevat valintaansa lapsen parhaalla. Aivan takuulla ensisijainen syy on työn vieroksuminen ja työelämän pakoilu.
Varmasti osa tekeekin juuri noin. Itse olen kyllä kotona, koska pidän tätä parhaana ja turvallisimpana valintana pienille lapsille. Ja kun viihdyn kotona niin mikäs tässä. Aion kyllä palata työelämään myöhemmin.

Minusta ihmiset jotka eivät kestä toisten valintoja tällaisissa asioissa ovat yleensä katkeria ja kateellisia.
 
a.p
[QUOTE="diudiu";22463438]No en minä ainakaan niin VÄSSYKKÄÄ miestä itselleni ottanut, että suostuisi ämmien hommia tekemään minun ollessani töissä :eek:

Jotain rajaa sentään. Miehen pitää olla kunnon mies kovalla palkkapussilla ;) Näin on näreet![/QUOTE]

Hehe, tässä on juuri se sinun ja minun perheen ero. Meillä on molemmilla kovat palkkapussit. ;) Ja siihen on hyvä syy, mutta sinä tuskin sitä hiffaat kotiäitiyden pehmentämillä aivosoluillasi.
 

Yhteistyössä