Ennustajaa/näkijää ym paikalla??

  • Viestiketjun aloittaja "Rajatapaus"
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Teillä on paljon hienoja asioita edessänne, mutta näen myös jonkun läheisen sairastuvan äkillisesti. Mutta muista suhtautua läheisesi sairastumiseen tilanteen vaatimalla vakavuudella.
Voi kamala:(

Mutta kuka se läheinen on?

Jos viimeinen kysymys, pliiiis:)

Onko se lapsista joku tai mies?

Vai onko minusta kysee?

Onko jotain vakava vai ei?

Kiitos paljon!!!
 
Heidiyli
[QUOTE="jjjj";25398766]Koenko itseni tänä vuonna onnelliseksi ja tasapainoiseksi? Eli löydänkö sisäisen rauhan muutosten keskellä. Näetkö, onko ristiverisellä miehellä mitään osaa minun tulevaisuudessani?[/QUOTE]

Elämässäsi todellakin tulee puhaltamaan muutoksen tuulet. Asiat menevät parempaan ja rakkauselämääsi tulee kuin tuleekin piristämään ristiverinenmies.
 
Mietin täällä
Työasiat tosiaan jumittavat vielä, mutta ilonpilkahduksia on luvassa. Perheesi tulee myös saamaan lisäystä ainakin kahden lapsen verran... :)
Kiitos :)

Täytyy jaksaa jatkaa eteenpäin vain.

Mietin, että tapaanko miehen jolla on kaksi lasta. En ainakaan nyt pysty kuvittelemaan enää olevani raskaana.

Olen tapaillut satunnaisesti miestä, jolla on kaksi lasta, mutta en oikein tiedä pidänkö hänestä niin paljon, että voisin ajatella yhteistä elämää.
Kaveriasteella ovat tunteeni häntä kohtaan nyt.
 
Heidiyli
[QUOTE="Prisilla";25398795]Voisinko minäkin saada ennustuksen? Miltä parisuhde näyttää? Onko vaikeudet takana? Entä työtilanne? Onko siellä muutoksia luvassa?[/QUOTE]

Vaikeudet alkaa olla jo takanapäin. :) Työtilanne ei vielä hetkeen muutu, mutta sinulla on mitä odottaa.
 
Heidiyli
[QUOTE="Rajatapaus";25398806]Tätä vähän pelkäsinkin :( Lapsia en varmaan enään saa? Ja se vielä oli kun tuosta mun ihan ensimäisestä kysymyksestä en saanut selvää vastausta, että onko mies ollut uskoton? (tiedän jotain tapahtuneen, mutta kaikkee ei mielestäni minulle ole kerrottu).. Kiitos, jos jaksat vielä näihin vastata..[/QUOTE]

Ainakin yksi pienokainen on luvassa, mutta antaa odotella itseään. :) Uskottomuutta on monentasoista, tässä ei ole kyse kaikkein pahimmasta mahdollisesta.
 
Heidiyli
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;25398856:
hei,haluaisin kysyä miltä suhteemme näyttää parin vuoden kuluttua? entä onko tyttö vai poika jota nyt odotan rv 14
Suhde tulee toimimaan, mutta vaatii myös ponnisteluja. Muistakaa viettää myös kahdenkeskistä aikaa ja panostaa suhteeseen, niin vältätte pahimmat karikot.
Lapsi vaikuttaisi pojalta.
 
"Rajatapaus"
Ainakin yksi pienokainen on luvassa, mutta antaa odotella itseään. :) Uskottomuutta on monentasoista, tässä ei ole kyse kaikkein pahimmasta mahdollisesta.
Miksi sitte meidän avioliitto tulee päättymään jos aviorikosta ei ole tapahtunut? Rakastan miestäni, enkä haluaisi erota, mutta epäilen pettäneen minua pahimmalla tavalla ja jos ei ole vielä pettänyt niin varmasti pettää? Mihin siis avioliittomme lopulta kaatuu? Kumpaa sukupuolta lapsi on jonka vielä joskus saan? Anteeksi kun vielä kyselen :ashamed:
 
Heidiyli
Lähden nyt nukkumaan, toivottavasti ei jäänyt kenellekkään vastaamatta tai mennyt mitään ohi. Myöhemminkin voi kysellä, jos asiat mietityttää, seuraan palstaa melko aktiivisesti. :)

Hyvää yötä.
 
koska
Kysyin tuossa 1. sivulla nimimerkillä koska. Olisin kovasti halunnut tietää, malttamattomana, onko miehellä siis muitakin naisia ajatuksissaan tai vierellään kuin minä. Tarkoitan, onko tuo "ei kerro kaikkea" = joku muu kiinnostuksen kohde hänellä vai jotain muutq? Ottaako yhteyttä piakkoin? En tiedä voitko näihin katsoa tai näitä nähdä, mutta sydän on levoton ja vastauksesi rauhoittaisi
 

Yhteistyössä