Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

Täähän on hiljentyny ihan kokonaan tää ryhmä...

Odottajat, kertokaahan kuulumisia ja synnyttäneet kertokaas miten on mennyt!

Meillä neiti huomenna kokonaisen 1kk:n. Kauheesti tuntuu et on kasvanu, mut huomennahan sen näkee paljon todellisuudessa tullu painoo ja pituutta kun on neuvola.. Neiti on kyllä ihana, alkanu jo "seurusteleen" ja oon saanu ekat oikeet hymyt ja melkeen jo "naurutkin". Hieman meinaa olla vattavaivaa, mut ei onneks pahasti. Ei mitenkään suoraa huutoa huuda.. Alkuun neiti ei pulautellut ollenkaan, mut nyt on alkanu sitäki tulee. Silti tuntuu, et koko aika haluais ruokaa!
Viime yönä neiti nukku 6 tuntia putkeen ja minä luulin jo et se on kuollut kun ei alkanutkaan 3 tunnin jälkeen huutaan ruokaa. :D
 
Helou pitkästä aikaa. Huhhuijaa. Olinpa unohtanut koko paikan olemassaolon.

Täällä menee oikein hyvin. Minulle syntyi juhannusaattona 22. kesäkuuta pieni poika. Tuo poika on nyt 3kk 1vk 4 pv. Se on minun pikkuinen aurinko, hurmuri ja söpöläinen. Päivät menevät vilisten ohi ja poju kasvaa hurjana. Oikeastaan mitään sen ihmeempiä vaikeuksia ei ole ollut. Poju on rauhallinen, nukkuu suhteellisen hyvin ja herkkumaito maistuu. Iloinen veijari! Vielä olisi huippua, jos löytyisi enemmän äitivauvakavereita. Yksinäisyyden tunne yllättää joskus. Halutessaan meitä voi seurailla täältä.

Mitäs muut? Kertokaa! :)
 

Yhteistyössä