Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v VOL.2

Fenix-78, minä olen sen verran outolintu ollut täällä etten ole jaksanut testailla. Olen kiltisti odotellut menkkoja ja verikoetta. :)

Minun tietojani voisi varmaankin päivittää taas kun tämän päivän lääkärikäynnin jälkeen näyttää siltä että pääsen oikeasti yrittämäänkin.

Sadana . . . . . . . . . . . . . . . 1.IVF 2.PAS. . . . . . . . . . . .05/14
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Mitäs tänne kuuluu:) ?
Nyt on meneillään pp5 eikä minkäänlaisia oireita enää.
Olen aina ollut ns. tunneihminen mutta en nyt sentään ihan näin räjähdysherkkä :D !
Itken millon mistäkin, rauvostun ihan tyhjästä ja huolestun kaikesta, ärsyttävää.

Yritän olla testaamatta niin pitään kuin pystyn. Jos tämä eka hoito ei toivottua tulosta tuo niin moonisten pitäisi kalenterin mukaan alkaa 23.5. Tiedä sitten miten lääkkeet tähän vaikuttaa mutta sen näkee sitten.

Aijai kun oli "kivaa" postia tullut eilen! 2950€:n lasku klinikalta tästä ekasta icsi-hoidosta! Summa ei tietenkään sisällä lääkkeitä eikä meidän tapauksessa varsin monivaiheisia alkututkimuksia muttei tuo summa silti juur hymyilytä. Onneksi tuo oli kuitenkin ihan odotettavissa joten tästäkin selvitään kyllä. Tiedämpä tasantarkaan mihin meidän lomarahat käytetään ;)...

Rentouttavaa viikonloppua kaikille:wave:!
 
Moikka kaikille ketjulaisille. Täällä olisi yks lisää pyrkimässä joukkoon.

Vuosikertaa -77, mies vuoden verran tuoreempaa sorttia. Miehellä 10- ja 13-vuotiaat lapset aiemmasta liitosta, minä lapseton. Yhteistä lasta on toivottu ja yritetty muutamia vuosia, hoidoissa ollaan oltu vajaat pari vuotta. Takana on kolme IUI-yritystä ja yksi ICSI-hoito (tuoresiirto + 1 PAS). Tästä toisesta ICSI-hoidosta ei saatu mitään pakkaseen, eli koko hoidon tulos on yksinään tämän tuoresiirron kontoilla.

Piinaillaan parhaillaan 2.ICSI-hoidon tuoresiirtoa (punktio 5.5., siirto 7.5.), testipäivä olis ens viikon keskiviikkona (21.5.). Raskausoireita on joka lähtöön, mutta on niitä ollut ennenkin (negojenkin yhteydessä, Lugesteronin vaikutuksesta kaiketi).

Eli jos vaan kelpaa joukkoon, minut saa lisätä listalle, kai sitten sinne piinailijoiden joukkoon...
PMM77..........2.ICSI..........05/2014
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu
Täällähän on hiljaista kuin huopatossutehtaalla :).
Olisi kuiten mukava kuulla mitä teill muille kuuluu...

ON: Testasin ekan kerran jo eilen (pp7) ja negan sain. En toki tuosta ilahtunut, mutta uskoisin että mahdollisuus raskauten vielä on. Pahin kiukutus on poissa, mitään muita tuntemuksia ei enää ole kuin viimeyönä alkanut kamala päänsärky.

Touhukasta tiistaita kaikille:wave:!
 
Heipat uusille! Eli tervetuloa joukkoon Fenix-78 ja PMM77.
Ja onnea Hiskias!!!
Sadana, mä oon kans samanlainen piinastelija.Testaan just sit vasta kun käsketty ellei tuo hillostus yllätä ensin :)
Tässä parhaillaan istun apukuskin penkillä kun käväisin hakemassa kyytiin yhden sulatetun... nyt siis odotellaan osumaa taas!
 
Kimakka ja Sadana vaatii rautaisia hermoja tuo "pidättäytyminen" :D !
Vaan siksipä näitä aikoja kai piinapäiviksi kutsutaankin.
Mun normikierron mukaan moonisten pitäisi alkaa perjantaina, mutta lääkäri sanoi että nää lääkkeet (luget?) siirtää niiden alkua. Tuosta kommentista olen hieman kummissani, olen nimittäin paljon kuullut että tosi monella on kuukautiset alkaneet ihan ajallaan lugeista huolimatta.

Tsemppiä itsekullekin omalle polulleen :).
 
Moikka kaikki!

Tulenpa minäkin myös tänne kun tuo simpukan foorumi ei aina oikein toimi. Eli toinen IVF menossa. Tänään oli punktio ja saaliina 14 solua. Nyt jännätään päästäänkö torstaina siirtoon. Edellisessä IVF:ssä ei ollut ongelmaa hedelmöittymisessä vaan alkiot eivät sitten jaksaneet kovin kauan ja lopulta 19 solusta tuli vain neljä alkiota. Tosin silloin oli pidempi viljely kuin nyt. Minulla IVF:ssä menkat alkoi ajallaan lugeista huolimatta, mutta passissa taas ei.
 
Sadana Tsemppiä sinulle loppuviikkoon :) ! Kerrohan sitten miten tilanne etenee.

Täällä tilanne elää. Sain hennon plussan tänäaamuna, vähän haamua vahvempi muttei siitä mitenkään voi erehtyä:heart:. Ja nyt siis pp9.
Tuo eilinen rusehtava tuhruvuoto on muuttunut hailakan vaaleanpunaiseksi ja nyt kauhusta kankeana pelkään että kohta lorahtaa karmeet menkka-hyytymät pöksyihin :(.
Pientä alavatsajuilintaa on välillä muttei onneksi niitä perinteisen hirveitä vatsakramppeja mitkä mulla mooniksiin kuuluu.

Kestän kyllä mitä vaan kunhan tiitiäiset pysyisivät kyydissä:heart:.
 
Sulatus meni sen verran myöhäiselle ettei tänään ehditty tekemään siirtoa. Joten huomenna se on edessä jossain välissä, jos vain alkio on edelleenkin hengissä.
Tosin hoitaja epäili että menee huomennakin aika myöhälle tuo siirto, sillä jonossa on sen verran paljon porukkaa odottamassa.
 
Sadana tarrasukkia sinulle ja hirmusti onnea kyytiläisestä:).

Clearbluen testi näytti tänäaamuna seuraavaa: Raskaana 1-2:heart:. Moonikset ovat toistaiseksi pysyneet poissa, vaikka alavatsalla vähän kipuja onkin ja ruskeaa tuhruvuotoa tulee edelleen. Nyt siis meneillään pp12 ja kuviteltua tai ei mutta eilen oli varsin selkeää aamupahoinvointia koko aamupäivän :).

Virallinen testipäivä on maanantaina ja sitä odotellaan jännityksellä nyt seuraavaksi.
Pelottaa, epäilyttää, ahdistaa enkä tod. vielä usko onnistumiseen, en vaan uskalla uskoa. Haluaisin tietty hyppiä riemusta mutten vaan pysty, en vielä. Aika näyttää miten tässä käypi.
 
Tämä kuumuus tuntuu tekevän hallaa Lutinukselle. Se tuntuu sulavan huomattavasti nopeammin kuin talvella. Jo 6 tunnin jälkeen on nesteitä valunut ulos. Toivottavasti kuitenkin suurin osa lääkeaineesta pysyy sisuksissa.
 
No nyt en enää tiedä mitä pitäisi ajatella.
Verenvuoto alkoi lauantaina päivällä kera kuukautiskipujen. Ei ihan niin runsasta kuin mooniksissa yleensä mutta silti. Nyt tuota vuotoa on jatkunut kaksi päivää ja edelleen tänäaamuna cb:n tulos: raskaana 1-2.
Saattaapi olla meneillään varhainen keskenmeno. Nyt olis rv 4+3.

Soitan nyt aamusta heti klinikallemme, saas nähhä mitä ne sieltä sanoo.
 
Päivitämpä tohkeissani tilanteeni tännekin:).
Eli labratulos on 176 (viitearvot 120-580) eli toistaiseksi voin todeta olevani raskaana:heart:. Lukemat ei päätä huimaa mutta näin lääkäri minua rauhoitteli.

Perjantaina uudestaan hcg-labraan, sen tulokset saan maanantaina ja silloin kuulen mikä tämän alkaneen raskauden todellinen tilanne on.

Ja koska luget ei runsaan vuodon takia kauaa sisällä pysy niin sain ohjeistuksen ottaa ne suun kautta tai peräaukon kautta ns. suppoina :x HYIYÄK! Suun kautta aion ne jatkossa ottaa, näin voin maksimoida niiden tehon tässä vuotavassa tilanteessani.

Eli toistaiseksi voin huokaista ja olla onnellinen...ainakin hetken:heart:.
 
Täällähän on tapahtunut kaikenlaista...

Fenix-78, hurjasti onnea plussasta!!! Toivotaan että vuoto olisi harmitonta ja maanantain testin jälkeen saisit rauhassa nauttia raskaudesta.

Sadana, tsemppiä piinapäiviin! Onko mitään tuntemuksia?

Kimakka, onnea kyytiläisestä!

PMM7, miten siellä menee?

Jellona 78, tervetuloa minunkin puolesta :)

Aika kuluu niin hitaasti PASsia odotellessa. Sopivasti vain edellinen kierto oli normaalia pitempi niin nyt sitten jännitetään alkaako menkat viikon sisään ja ehtis EHKÄ PASsiin ennen kesätaukoa vai odotellaanko vielä näiden 3 kuukauden lisäksi pari lisää :/
 
Onnittelut, Fenix-78! =)

Raskaana ollaan täälläkin. :D

Punktio tehtiin ma 5.5. ja tuoresiirto ke 7.5.

Clearbluen digitaalinen kotitesti näytti
la 17.5. (pp10) Raskaana 1-2
to 22.5. (pp15) Raskaana 2-3
ke 28.5. (pp21) Raskaana 3+

ja

labrassa mitatut hcg-arvot olivat
ti 20.5. (pp13) 293
pe 23.5. (pp16) 1250
ma 26.5. (pp19) 5100

Varhaisultra on varattu tiistaiksi 10.6.

Eihän tätä oikein meinaa todeksi uskoa, eikä valitettavasti oikein hirveästi uskalla riemuita (historia kun on mitä on), että tällä kertaa ihan oikeasti päästäisiin loppuun saakka.

Mutta päivä kerrallaan eteenpäin. =)
 
Viimeksi muokattu:
Fenix:hug: jostain syystä jäit hyvin elävästi mieleen pitkän historian takia. Meillä oli takana 8v yritystä/lapsettomuushoidoissa ennenkuin esikoinen tärppäsi. Tiedän, tuntui pirun pahalle. Mutta voimia ja nauttikaa kesästä. Syksyllä uuteen taistoon!
 
Nyt alkaa mieli rauhoittuun ja itkut on itketty. Keskenmeno tuntuu edelleen suruna sydämessä mutta jos tässä jotain hyvää oli niin ainakin se että raskaus todistetusti alkoi, meni vain varhain kesken ja toinen hyvä asia onkin juuri se että jos tuo keskenmeno olisi jokatapauksessa tullut niin hyvä että se tapahtui näin varhain.

Nyt rauhoitumme, toivumme, voimistumme ja keskitymme kesään :). Syksyllä sitten käymme hakemassa pakkas-prinssin/-prinsessan kyytiin.

Mistä tulikin mieleeni: kuinka tuossa passissa edetään; hoidonsuunnittelukäynti, 0-ultra, tmv... Mitäs sen jälkeen tapahtuu ja millaisella aikataululla yleensä mennään?

Ainiin; nyt vaas tikutetaan ovista ja "täsmätykitetään" pupuilemalla :D !!! Olen kuullut että nainen on herkempi raskautumaan luomusti heti piankin keskenmenon jälkeen ;)...
 
PAS:ssa vuodon alettua soitto hoitajalle.
Hieman riippuen kierron pituudesta on ultra+verikoe joskus 9 päivän tienoilla tai sen jälkeen.
Sitten tikutetaan ovista.
Oviksen tultua soitto hoitajalle.
Jos ultrassa ja verikokeessa kaikki oli ok, niin siirto on muutaman päivän kuluessa oviksesta.
Ja sitten vain odotetaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78

Yhteistyössä