Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

  • Viestiketjun aloittaja "Neiti"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Valitettavasti näin;26435363:
Poliisi ei edes kirjaa tapahtunutta ellet halua nostaa mitään juttua miestä kohtaan!!!!ite talvella soitin poliiseille eräästä koiranomistajasta mutta kun en halunnu juttua niin poliisit jätti asian kuittaamalla "ota yhteyttä uudellen,KUN jotain tapahtuu vielä"
Mä taas kävin vilauttamassa poliisille (sekä työterveyslääkärille) ex-mieheni pahoinpitelyjälkiä (mustelmat käsivarsissa ja pari muuta ruhjetta) ja kyllä ne sen kirjasi ylös vaikka sanoin, että en halua nostaa juttua vielä mutta JOS meidän ero menee rumaksi ja joudutaan vaikka huoltajuuksista tai elareista alkaa tapella ja mies vie käräjille kuten aiemmin uhkasi, niin haluan että on mustaa valkoisella ja kuvat mustelmista ja kuvaus tapahtuneesta jo jemmassa.
 
tärkein, että et enää tapaa tuota miestä. sit toiseks tee ilmoitus poliisille. eriasia on sitten uskooko ne sua. koska mitään todistettavaa ei silti tapahtunut. ja itsekin olet niin että minusta tuntuu. mutta tekisin silti ilmoituksen, jos jotain sattuu jollekin toiselle naiselle.
 
"vieras"
Pysy miehestä erossa ja ilmoita poliisille. Ei tarvitse pelätä poliisille menoa, siinä ei mitään menetä ja saat ehkä vähän mielenrauhaa. Menisin itse poliisille. Vaikuttaa sekopäältä tyypiltä ja niistä ei koskaan tiedä.
 
"Eee"
Ihan turhaan luin kaikki 7 sivua, ku sit ap ylläriylläri onkin kadonnu. Prkl!
Samma här.

Mutta aloituksen teki mun mielestä pelottavaksi nimenomaan se sanamuoto "ajattele jos oisit tippunut"... Siis tönäiseminen voi mun mielestä hyvinkin olla kömpelyyttä tai vahinkoa, mutta voisiko kenelläkään hyväntahtoisella kömpelöllä hölmölläkään olla niin huonot sosiaaliset taiot, että viestittää noin? Eikö nyt ihan kaikki tajuais muotoilla mielummin, että "onneksi et tippunut" tai "hyvä ettet tippunut", vaikka oliskin niin pälli, ettei anteeks tajua pyytää. Toi vaan kuulostaa ihan siltä, että se mies oikein herkutteli ajatuksella siitä, että ap oli peloissaan ja halusi vielä lietsoa lisää pelkoa.

Mutta joo, olipas karmiva kesäpäivän jatkojännäri... :) Lisää näitä, ja mielellään loppuun asti vietyinä. :)
 

Yhteistyössä