Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

  • Viestiketjun aloittaja Hewletin Paccardi
  • Ensimmäinen viesti
Purple
Yksi tapaus ei millään pystynyt seisomaan paikoillaan, vaan "hyppäsi" aina omituisesti yhtäkkiä. Jotain pakkoliikkeitä ilmeisesti. Lisäksi hän toi minulle korun ensitapaamisella ja alkoi puhua että tulisin varmasti hänen kavereidensa kanssa toimeen jne. Meillä ei ollut mitään puhuttavaa keskenämme, alkoi ahdistaa niin että ajoin hänet tekosyyn varjolla kotiinsa kesken kaiken. Hävetti sinänsä kun mies oli ajanut melkein toiselta puolelta suomea minua katsomaan.

Yksi mies oli aivan naurettavan lyhyt, juuri ja juuri minun pituiseni (ja olen 165cm) Olen aina inhonnut lyhyitä miehiä, mutta ajattelin että katsotaan nyt. Eihän siitä mitään tullut kun mies oli niin arka ja hiljainen ettei saanut suutaan auki, kyllästyin väkisin juttelemaan kun toinen vastasi vain "joo" tai "jaa"

Yksi mies tuntui olevan täysin tunneköyhä. Häntä ei tuntunut kiinnostavan lainkaan olenko paikalla vai en. Minun piti koko ajan katsoa hänen lempielokuviaan hänen kanssaan ja kun yritin ehdottaa että tehtäisiin jotain muuta välillä, hän vain sanoi "ei kun katsotaan nyt tämä"

Kamalin tapaus tähän mennessä oli mies, joka käveli aivan miten sattuu. Tuntui ettei hän millään lailla kyennyt hallitsemaan liikkeitään vaan oli kuin olisi koko ajan sähköiskuja saanut.
Hän myös oli aivan hysteerinen että nyt on pakko tavata heti, vaikka minulle ei olisi sopinut. Kun sanoin että nyt ei käy niin hän alkoi mesota että olen kuitenkin naimisissa ja vain pelleilen hänen kanssaan.
Hänellä oli aivan hirveä ääni. Hän saattoi kysyä olenko nähnyt jotain elokuvaa ja kun sanoin etten ole nähnyt, hän kiljaisi kuin pikkutyttö "HÄH?!?!?"
Hänellä oli kestohymy päällä koko ajan. Hän oli televisiota katsoessaankin hampaat irvessä.
Hänestä sai jotenkin vajaan vaikutelman. Hän oli lisäksi todella kömpelö vaikka oli omien puheidensa mukaan seurustellut aikaisemmin. Hän ei tiennyt yhtään miten olisi pitänyt koskea, jos hän yritti laittaa kättä olkani yli, hän sohi silmään, hän pussasi hampaat irvessä niin että hampaat vain osuivat huuleen. Hän hyökkäsi yhtäkkiä halaamaan niin että sitä ihan säikähti. Kaiken kukkuraksi hän alkoi yöllä yhtäkkiä sorkkia napaani.
En meinannut millään päästä hänestä eroon vaan hän oli suurinpiirtein heti muuttamassa luokseni. Kun lopulta sanoin ettei tästä tule mitään, hän aloitti sellaisen tekstiviestirumban jossa haukkui minua niin pahasti kuin vain pystyi, viestejä tuli tahtia 1 viesti/ 1 minuutti.
Jouduin uhkailemaan poliisilla ennen kuin hän lopetti.
 
syitä on
Hmm, mä en tiedä nyt erikoisista syistä.. mut isoin turn off on kyllä aina se, jos toinen on liian innokas ja siitä huomaa, että ei ole muuta elämää kuin naisen hankkiminen. Ällöttää myöskin jos mies alkaa puhua perheen perustamisesta ja siitä, millaisen äidin tuleville lapsilleen haluaisi ja millainen vaimon tulisi olla, jo toisilla treffeillä:x Varsinkaan, jos ei itse sovi yhtään niin typerään asetelmaan, pikkuvaimoksi ja kotiäidiksi. Kahvit juotiin loppuun, mutta enpä suostunut enää seuraavaan tapaamiseen...
 
pakkeja antanut
Mies heitti purkan vessanpyttyyn! Se oli jotain sellaista, mitä ne voinut sietää. :D :D :D Lisäksi on joku on kävellyt naismaisesti, toinen sanonut yes, suutelun jälkeen ja jollakin on ollut "ruma ääni". Niin ja kamala nimi, joku kirjoitti imeliä runoja, yhden jalka on napsunut kävellessä ja joku on ollut liian innokas (pommittanut puheluin ja viestein). Kyllähän näitä riittää... ;)
 
ootko käyny intin?
dumbannut yhden tuttavuuden sen takia, että se veti ihan hirveet kilarit kun kysyin että onko se käyny intin. Oltiin siiis opiskelijaikäisiä ja yritin vaan kartoittaa ihan viattomasti, että mitä se tyyppi on tehnyt lukion ja nykyhetken välilä, onko luimunnut kotona vai tehnyt jotain järjevää. Se siis suuttu ja haukku mut pinnalliseksi idiootiksi. Outoo.

Myöhemmin kuulin että se oli dumpattu intistä jonkun fyysisen vian takia. Ei se olis haitannut, mutta se kilarin määrä kertoi siitä ettei ollut kyllä kaikki palikat kohdallaan. Miehellä pitää olla itsetuntoa sanoa että kävi sivarin!

 
vieras
Kerran tulinen ihastus lopahti siihen, kun kävin ekaa kertaa vessassa miehen kämpillä ja sen vessanpönttö näytti siltä, että sitä ei olis siivottu vuoteen. Jotenkin katos kaikki mielenkiinto niiden roiskeiden näkemisen jälkeen koko tyyppiin.
 
kehu
Pienet kädet ja jalat on ihan klassisia, ne ei vaan iske! Yks tyyppi alkoi ekoilla treffeillä kehua, miten se on just vähän aikaisemmin käynyt huorissa Kalliossa :0 Aha. Mun mielestä se oli aika hyvä syy jättää juttu siihen :D

Noista sokeripalasta ja pinseteistä vielä: ehkä ne ei liittyneet mitenkään toisiinsa...?
 
hehh
Joskus tapailin erästä itäeurooppalaista miestä, joka oli minua useamman vuoden vanhempi. Kaikki hänessä alkoi jotenkin ällöttää, vaikka muuten miehessä ei oikeasti ollut mitään vikaa.

Hänellä oli liian pienet hampaat (vähän kuin Elijah Woodilla, yök). Huomasin kerran, että hänellä on todella pienet kengät, mikä enteilikin sitä, että vehjekään ei ollut mikään kovinkaan kookas. Lauetessaan aina hoki "ochhh, ochhh, ochhh" saksalaisittain lausuttuna :D. Joululahjaksi antoi minulle pari paria lapsellisia villasukkia, joissa oli varsiin ommeltu nallen päitä, ja toiset olivat ehkä jotain kokoa 30. Siinä vaiheessa tyyppi sai jäädä :D
 
hipsterström
Ehkä se, kun yksi nainen lähestyi miua aika suoraviivaisesti kertoen olleensa kiinnostunut ja tyrmäsin sen heti.

Erikoisen siitä tekee se, että olen varattu. Sinkkuna ollessa niin suoraviivaisesti ei ole kukaan lähestynyt.
 
"Miiru"
Tuli treffeille verkkapuvussa.
Suu haisi, märäntyneet hampaat.
Ei käytöstapoja, pani mut ekana takapenkille istuun, sitten tunki samasta ovesta sisään ja mun piti siirtyy. Sen ois pitäny kiertää ulkokautta omalle paikalleen.
Ei osannu yhtään tanssii.
 
Matkustin muutaman kk:n nettideittailun jälkeen toiselle puolelle Suomea miehen luokse hiihtolomailemaan. Koko viikon mies ramppasi hoitamassa millon mitäkin asiaa, jonka VIIDEN VUODEN TAKAINEN eksä keksi ehdottaa. Oli (jonkun eksän kaverin) muuttoapua, eksän koiran ulkoiluttamista, kaupassa käyntiä, kun eksä oli unohtanut jotakin jne. jne. Ja tämän päälle lähes jokailtaiset piiitkät lohduttelupuhelut, kun eksällä oli sydänsuruja. Kun mies vielä kävi päivisin töissä, niin eipä siinä paljon yhteistä aikaa eksän murheilta jäänyt.

Niin, ja eksän valokuva oli luonnollisesti kunniapaikalla kultakehyksissä olohuoneen hyllyssä. Mainittakoon vielä, että lapsia ei ollut kuvioissa mukana -mies vaan oli vielä "pikkusen" kiinni entisessään.

No, oma itsetunto ei ollu noihin aikoihin ihan kohdillaan, niin tämän eksä-shown vielä nielin ihan kiltisti. Ja vielä senkin, kun mies vertasi minua suomenhevoseen. Kun jotkut naiset on kuulema sulavalinjaisia ravihevosia ja mä olen semmonen jötikämpi työhevonen. (off the record, satuin silloin olemaan laihimmillani, ylipainoa max. 3 kg, että hiukan kyllä kirpaisi tuo...).

Mutta sitte tuli seinä vastaan. Miehellä oli kaksi kissaa ja mulla paha kissa-allergia. Tilanteen tiesin toki etukäteen ja otin lääkkeet mukaan, imuroinpa vielä koko ukon kämpänkin, että olis helpompi hengittää. (ei, hän ei ollut senlaatuinen mies, joka tekee sen itse, vaikka tietää naisen allergiasta). Mutta kattila alkoi kiehua yli, kun kolmas yö peräkkäin nukuttiin samassa sängyssä niiden kahden kissan kanssa, eikä noi lääkkeet oikeen tehoa siihen, että sitä kissankarvaa hierotaan naamaan 10 h / vrk. Ja selitys järjestelylle oli se, ettei niitä kissoja voi (edes sen viikon ajan) sulkea makkarin oven taakse, kun niillä tulee "isukkia niin ikävä ja isukilla niitä".

Kaikkea sitä ihminen nielee, kun on ihastunut... :(
 
Viimeksi muokattu:
Harmaavaris
Yhden perässä matkustin viikonlopuks Ouluun ja sen viikonlopun aikana olis pitänyt mun ilmeisesti kertoa kaikki itsestäni, kun en kuulemma avautunut. No en tosiaan tuntemattomalle avaudu, jos ei kysytä.

Yks oli mun pituinen, mutta laihempi, halus että istun syliin. Hemmetin hiiri olis varmaan tikahtunut siihen hommaan.

Yhdellä oli suippokärkinen penis. Semmonen, mikä ei tuntunut missään. Yöks.

Yhdellä oli liian korkea ääni. Tosin oli liian lyhyt, ei ollut omaa autoa ja lapset oli jo tehty. Mutta toi ääni oli se pahin.
 
"vieras"
Mä dumppasin yhden tyypin jo ennen varsinaista suhdetta pelkän sukunimen takia. Tyyppi oli tosi ihana, komea ja muutenkin kaikinpuolin jees, mutta sukunimi oli niin juntti. Sama tyyppi myös sanoi kirosanan tilalta "pehkana". Toisaalta joskus mietin, olisko se voinu toimia.
Toinen sai pakit sen takia, että asui vielä 25-vuotiaana kotona. 3kk seurustelun aikana ei edes yrittäny päästä mun kans sänkyyn. Poikuus oli tallella.
Jos nykyiseen olisin törmänny 5 vuotta sitten, saattais hänkin olla ex. Tyyppi laulaa kaikki laulut pillu-kulli-seksisanoituksilla, piereskelee, syö suu auki, käy pissalla ovi auki jne, mutta on silti maailman ihanin aviomies ja tulevan lapsen isä.:)
 
"jocelyn"
eräs miespuolinen ystäväni yritti kerran kauan sitten järjestää minut yhteen erään kaverinsa kanssa. istuin kyllä illan loppuun mutta ei ollut helppo pitää naama peruslukemilla... jätkä näytti kanalta. pitkä kuikelokaula, ei minkäänlaista leukaa, valtava nokka ja pienet kiilusilmät. punainen tukkakin kuin heltta. ei sentään kotkottanut kuitenkaan. seuraavan päivänä kysyin ystävältäni oliko koko homma joku valtava vedätys. ei kuulemma ollut, hän ei ollut edes huomannut kaverinsa ulkomuotoa. mukava tyyppi mutta toisia treffejä ei tullut, en vaan voinut tavata häntä kuvittelematta miten hän pyöräyttää munan ravintolan lattialle ja alkaa kuopsuttaa matoja kokolattiamatosta :D
tämä sama ystäväni aikoinaan jätti naisen parin viikon seurustelun jälkeen koska hän naisen ensi kertaa tavatessaan oli humalapäissään kertonut tälle väärän sukunimen eikä sitten kehdannut tunnustaa valehdelleensa.
 
LMXD
Luin koko ketjun läpi. Hauskoja :)

En taida sittenkään pyytää "piirittämääni" naista treffeille. Toivottavasti hän ei ole oikeasti alkanut pitää minusta. Olette kuule ihan liian vaikeaa sakkia. :)

Nyt ymmärrän paremmin niitä kavereitani jotka haluavat naisista vain yhden yön seuraa. :)

ps. minkälaiset ne kengät sitten pitäisi olla? :)
 
  • Tykkää
Reactions: PiXX
Hikimarsu
Ysk tyyppi pyysi kotiinsa kahville, siellä oli heti sisääntullessa näkyvillä paraatipaikalla iso metallinen parisänky kiiltävän pinkillä päiväpeitolla ja sängyn kaltereista roikkui käsiraudat. Vähän ehdin jo säikähtää. Mutta ihan hyvin meni kahvit kunnes alkoi kertoa että on tullut juuri uskoon, on entinen alkoholisti ja ja käy AA-kerhossa. Raamattu löytyikin keittiöstä. Ja oli kuulemma toipumassa myös pahasta seksiaddiktiosta. Juu ei tullut mitään.
Toinen erehtyi menemään paskalle ruuan jälkeen, oltiin ekaa kertaa mun luona, jonne änkesi puoliväkisin. Oli vissiin vatsa sekaisin ja sen kaikui mun yksiössä ikimuistoisesti. Ei tullut mitään.
Yks oli tosi muakva arkisin ja selvinpäin, mutta kaikki viikonloput oli pakko ryypätä kavereiden kanssa, siis heti perjantaina illalla baariin. Siellä siiten muuttui suulaaksi kusipääksi jota ei ollut uskoa samaksi ihmiseksi. Kun syöpäsairas isäni oli tulossa joku viikonloppu luokseni, ilmoitti että anna isällesi viiskymppinen ja laita se baariin (kun siis halusi että lähden mukaansa ryyppäämään enkä ole isäni kanssa). Ei tullut mitään.
Yks unohti mun synttärit muutaman viikon seurustelun jälkeen. Okei, tää oli ehkä nipotusta mutta halus myös kattoo dreamtheaterin konserttitaltiointia JOKA IKINEN ilta kun tuli kotiin töistä, tätä siis vuosian ajan harrastanut, ja siis sama biisi vaan kyseessä. Tosifani tai autistinen, ihan sama mut ei tullu mitään.
Yksi kutsui mut kotiinsa muutaman viikon ttreffailun jälkeen ja siellä oli jonkinlainen eksälle omistettu "alttari". Kuvineen ja kynttilöineen. Tsiisus, ja se muija oli kuitenkin elossa vielä. EI tullu mitään.
 
"Tiitu"
ai niin, tämä unohtui tyystin!!! minulla oli parikymppisenä goottivaihe & sovin sokkotreffit miehen kanssa, joka tiesi kyllä millaisen naisen tapaa. minulla oli korsetti, mustaa huulipunaa, violetit rastat jne... noh, kahvilaan tuli hontelo kuikelo, jolla sinapinkeltaisen poolon helmat oli tungettu ruskeisiin farkkuihin & kalju loisti päälaella :O tilasi cappucinon & maisteli etusormi pystyssä, kun puhuimme elokuvista kertoi että suosikkinsa on Topi & Tessu ! oli jotenkin ahdistuneen oloinen ja käydessäni vessassa teki katoamistempun, jälkeenpäin laittoi sähköpostia että "sori, olit niin pelottava".

öhh..?
 

Yhteistyössä