Erilaiset äidit. Lesbot.

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
niin, aika monelle vain tais särähtää korviin se ONNEKSI oli tyttö, no mitä jos olis ollut poika?
Mutta kuten sanottu, noita leikataan vähän miten sattuu. Ei sitä kukaan tiedä että miten ovat hehkuttaneet sitä, että lapsi on terve. Ihanalta perheeltä vaikutti, eikä mua ainakaan hetkauttanut yhtään se, että molemmat vanhemmat olivat naisia. Kurjalta prosessilta tuntuu tuo lapsen saanti lesbopareilla :(
 
"vieras"
Mä en kyllä oikein ymmärtänyt et miksi se poika piti adoptoida sen toisen äidin puolesta perheeseen. Eihän heteroperheissäkään uusperhe kuvioissa aleta adoptoimaan toisen lapsia. Tuli jotenkin sellanen olo et heidän piti todistella et tässä nyt oikeesti ollaan perhe ja aikasemmasta suhteesta ollut lapsikin pitää ihan adoptoida et oikeesti ollaan perhe. Ja se et pitää koko ajan hokea et "me ollaan alusta asti tehty tämä lapsi", joo no se nyt konkreettisesti pidä paikkaansa.

Liikaa minusta todisteltiin ja seliteltiin asioita..
Varmaan siksi jos biologinen äiti kuolee niin lapsen huoltaja on sitten se adoptio äiti. Muuten lapsi voidaan erottaa toisesta huoltajastaan ja sijoittaa jonnekkin.
Tiedän myös heteroparin joka on toiminut näin että isäpuoli on adoptoinut lapsipuolen juridisista syistä. Jos lapsen äiti kuolee niin lasta ei sitten eroteta isäpuolesta. Oikea isä siis jo kuollut aikaisemmin.
 
En mä vaan huomannu sen kummempaa tyttöhehkutusta. Kyllä mäkin tyttöä toivoin ja onneksi tyttö tuli! Tietysti sitä toivoo myös tervettä lasta. Mut kuten kty sanoi, se otetaan mitä annetaan :)

Mä olen perinteisen avioliiton ja perhemallin kannalla. Vaikka eihän mitään sais suomessa enää sanoa vaan kaikki täytyis hyväksyä. Se ärsyttää että joutuu aina perustelemaan jos kannattaa miehen ja naisen välistä liittoa ja heidän muodostamaa perhettä.

Kaikkea hyvää heille kuitenkin. Toivottavasti ei ala pikkutyttö isäänsä kaivata.
 

Yhteistyössä