Esikkoa odottavat maalismammat -14! :)

Heippa kaikki!

Miten teillä Sujuu ?
Mä kävin ultrassa ja siellä yksi pienenpieni sydän sykki :)
Kaikki oli siis kunnossa :)
Lääkäri sanoi kiertoni alkaneen jotenki myöhemmin ja viikkoja nyt 8+0 :) voi tätä ilon määäärää!! <3
 
Heippa! Ihanaa että kaikki on hyvin! Mekin käytiin tänään varhaisultrassa terveystalolla ja meidänkin kolme senttisen pikkukamun sydän löi ja jumpat oli hurjat! :) viikkoja mulla nyt 10+1. Hurjaa että reilu viikon päästä ollaan jo toisella raskauskolmanneksella!!
 
Hei kaikki! :)
Täälä mennään viikoilla 9+4, viikko sitten oli eka neuvola ja kuunneltii pikkusen sydänääniä ja voi hurja mikä tunne se oli ko ne alko kuuluun! Itku silmässä kuuntelin. :D
Keskiviikkona verikokkeisiin, ja huomenna aattelin soitella ultraan aikaa:)

Mulla vieläki on pahoinvointia, sais alkaa hellittään!
 
No heipä hei maalismammat. Jokainen varmaan niin nauttii raskaudestaan että tänne jää pävittämättä miten menee :) Ekat lääkärineuvola ja ultra takana! Reagoin naurulla kaikkeen ja voi sitä naurun määrää kun näin medän pikkumuksun venyttelevän masussa! <3 :'D Sanoivat että se on jo nyt 3 päivää isompi mitä tarvis olla, pitkäjalkainen tulossa niinkuin isästäänkin. Jokos teillä masu alkaa näkyä ja alkuraskauden oireet hiipua? Mulla ei oo ongelmana kuin huimaus mikä tulee matalan hemoglobiinin ja verenpaineiden takia. Onneksi työpaikalla on vanhuksia varten paljon tukikahvoja mistä voi ottaa ittekki kiinni ku silmissä sumenee ;). Tuntu et mulla alko heti näkymään masu ku aloin oottaan (oon suht hoikkanen). Ei enää haittaa, ylpeä olen pikku kummustani. Rv 13+2 ja en malta enään olla ostelematta kaikkee kivaa pikkuselle <3
 
Heissan! :)
Mulla on nyt viikkoja kasassa 12+5 ja torstaina eka ultra! <3 Mulla on tullu kauhea pelko että ultrassa ei kaikki ookkaan hyvin. Ultraa oon oottanu ko kuuta nousevaa mutta sitte aloin pelkään että jos sielä pikkunen näkkyyki ni sydän ei ennää sykikkään tai jotaki.. :( Eihän se kannata etukäteen ressata ja miettiä ikäviä asioita. Se menettämisen pelko vain on mahoton, ja varmasti koko raskauden ajan sitä pelkää ettei kaikki meekkään hyvin.
Pittää vain koittaa uskaltaa nauttia tästä raskaudesta. :) Maha mulla on alkanu pömpöttään ja housut puristaa. :D Pahoinvointi on helpottanu, jee!! Illat ja yöt mulla nipistellee alavatsaa kovastikki, kyllä se juniori sielä kasvaa. <3
 
Hei kaikki!!
Ihana nähdä teidän kuulumisia :) mä olen montamonta kertAa ajatellut teitä ja miten teillä menee. Ite oon omissaoloissani hypettäny tätä ihanaa ja parantunutta oloa kun pahoinvoinnit on nyt takana päin ja tilallla on energisyys=)

"Np-ultrassa (rv.9+1) nähtiin vatsan päältä, mikä oli mielestäni outoa koska en ole mikään langanlaiha mutta en mikään isokaan x) hyvä näin. Kaikki oli oikeen hyvin. uusi aika varattiin 5.9 ...

"OIKEA" Np-ultra, siellä se pieni meni eestaas ja kun mahaa vähän koski niin meni käsi suuhun , mittoja oli 5,7cm. rv12+0 oli silloin vaikka edellisen ultran mukaan vasta 11+2, parempi näinpäin =) mä en voi sanoin kuvailla tätä onnea. Ai niin, LA siirty 20.3.2014!

Seuraava neuvola on 17.9 :) mitä siellä tapahtuu?

Iloista odotusta kaikki mammat :)

Qmeilia ja pieni rv13+0 <3
 
Viimeksi muokattu:
Hei! :)
Mulla oli eilen eka ultra ja sielä se pieni päällään hengaili ja vilkutteli äitille ja iskälle!! <3
Kaikki oli niinkö pitiki,mittaa oli vaikea saaja ko tämä oli niin mahoton pyöriskelemään, mutta 5-6 senttiä se kätilö heitti, eli normeissa mennään. :)

Qmeilia, meillä on sitte sama LA!!! :D

Minun mielestä tuo facebook ryhmä ei kuulosta yhtään pahalta, tuntuu että ittellä ainaki tulis sinne paremmin päiviteltyä kuulumisia.

ninendo ja valdemar rv 13+1 <3
ps, älkää kysykö tuosta valdemarista, se on appiukon läpällä keksimä nimi, ja eiköhän kaikki sano pientä valdemariksi. :D:D Ja jos poika tullee, ni on kuulema aivan sama mikä nimi sille annetaan ni se tullee aina olemaan valdemar........ :D
 
Heippa! Mitä jos mä teen sen ryhmän? Kaikkihan voi laittaa oman profiilinsa "salaiseksi" :) ja sinne tosiaa vaan meidän pääsy.. Tulin niin paljo useemmin päiviteltyä ja kuvat yms helpompi sinne lisäillä . Mitä mieltä ootte? :)))
 
Heippa kaikki!

en saa tehtyä ryhmää ku en saa pyydettyä sinne ketään :s siis teitä..
mites tää nyt onnais?

aijjoo 15raskausviikko pyörähti käyntiin (14+1) masu alkaa kuulkaas pullottaan.
mulla on kuulema kohtu edes :') tilailin jo mama vaatteita ja pienelle kans ensi asuja <3
on tämä niin jännää!
 
Hei kaikki! :)

Mulla on tässä viime päivät ollu matikkaa matikkaa ja vähän lissää matikkaa.. Huh, huomenna kirjotukset ja sitte ennää jännätä että pääseekö läpi. :D
En tiiä oonko ees missään vaiheessa siis sanonu että mulla on vielä vika vuosi koulua jälellä, kevään kirjotuksista 3 päivän päästä la. :D :D

Huomenna neuvola!! :)
 
Haha, oon ainaki töistä puhunu :D Muttasiis käyn kaksoistutkintoa, lähihoitajaks ja lukioo ja nyt sitte viiminen vuosi, töissä käyn koulun ohella iltasin ja viikonloppusin. :) Sori, itekki sain omista jutuista sen käsityksen että oisin "oikeasti töissä".
 
Hei Kaikki !

jätetäänkö nyt väliin se Face ryhmä kun muita innostuineita ei näytä olevan? :/
täällä meneillään rv17+6 :) kyllä tää on sitte ihanaa aikaa.
Sain alkuraskaudessa kaverilta lainaan koti dopplerin, se on aikamoinen helpotus ollu kaikkiin tunneryöppyihin. Nyt tilasin ihan oman niin ei tarvitse pelätä rajun käytön rikkovan lainassa olevaa ;)

olisitko ninendo halukas mun face kaveriksi niin voitas jutella enempi ja jakaa kokemuksia kun on sama LAkin :)?

24.10 olis neuvola ja 30.10 rakenneultra JÄNNÄÄÄÄÄÄ! <3
 
Heissan mammat!

Mie oon vissiin viikoissa jo aivan sekasin, ko minun laskujen mukkaan ois tännään viikkoja 17. :D Muttajoo, kyllä tämä aika mennee nopeaa, huhhu kohta on jo puolivälissä:0

Masu on jo pyöristyny ja mammafarkut ja yhen paijan ostin pari viikkoa sitte, oli ihana käyä vihdoin sielä mama-osastolla. :) Eilen käytiin kattelemassa vaunuja ja turvakaukaloita lastentarvikeliikkeessä. Tuntuu vieläki aivan uskomattomalta että niitä muka oikeasti tarvii kohta, että minusta on niinkö ihan oikeasti tulossa äiti. <3

Qmeilia ois tosi kiva jutella sinun kans paremmin! :)

Meillä on 24.10 eka perhevalmennus, 31.10 neuvola, ja vasta 13.11 rakenneultra, en jaksa oottaa että pääsee taas näkkeen mitä se pikkunen tuola masussa touhuilee. :D <3
 

Yhteistyössä