Esikoinen vuodelle 2014

Tissit on edelleen oudon kipeet, väsyttää ja turvottaa. Eli siis ihan mahdollisia menkkaoireitakin. Toi testi vaan ei ikinä oo antanu mulle tommosia haamuja, on siis apteekin oma. Siks ihmettelen... Katotaan kumpi meist ny sit lopulta plussaa vai plussataanko yhessä vai ollenkaan :)
 
Oih, kuulostaa lupaavilta Neinäsä ja hopess teidän oireet!! Toivotaan tärppiä!!:)

Täällä jännäillään kierron kanssa, koko ajan oon luullu että menkat alkaa mutta valkkaria vaan tulee ja eilen aamulla pyyhkiessä limaa jossa verta mukana. Sen jälkeen ei sit mitään. Elättelen toiveita josko olis ollu kiinnittymisvuotoa mutta tässä kierrossa oon ehtiny jo vaihteeks kuvitella vaikka mitä, niin en ihan usko:D
 
Tutkiskelin kalenteriani, niin huomasinkin että kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina vasta, eikä huomenna. Tänään testattu tyylipuhdas negatiivinen, maha vihloo oikealta. Inhottavaa tämä odottaminen, vaikka uskon että täti kurvaa sunnuntaina pilaaman päivän..
 
Ohoh, mikäs sul sit dpo on jos siirty parilla päivällä? Ootko lämpöjä mittaillu?

Täällä puolestaan hillitty halu hakea uus testi apteekista, huomenna haen jos ei menkat ole alkaneet. Lämmöt edelleen koholla, joten jännäilen :) tissitkin kipeät ja tänään tuli töissä joku ihme lämmin aalto käsiin. Sormet oli ihan jäässä ja hetken päästä tosi lämpimät. Tuli jotenki kuumeinen olo... Mitä lie mahtoi olla.
Laitan tähän vielä kuvan eilisestä testistä kuivuneena. Pregnancy Test Gallery - Image #199946 | Countdown to Pregnancy
 
Hyvältä näyttää neinäsä, onnea matkaan :)

Mitäs luulette, voisiko ovulaatioon liittyä rintojen kosketusarkuus? Tätä samaa oli mulla viime kierrossakin mutta kuvittelin sitä silloin raskausoireeksi (mitä se siis tietysti ei ollut..) En kirjannut kalenteriin tissiarkuutta mutta muistelisin sen olleen vähän myöhemmin kuin nyt.
Tässä kierrossa olen stressannut aiempaa vähemmän (hyvä minä, jee) joten en oikein usko että voisi olla nyt alitajuista "raskaana olemista".. Meneillään on kp 21, voiko olla näin myöhään ovulointi siis?
 
Voi ei :( mutta ei se sitä välttämättä tarkoita! Minun pitäisi huomenna hakea testi jos sinne asti päästään , tosin olen melko varma että turhaa mutta pakko testata että tietäisi mistä tämä menkkojen viivästyminen voi johtua
 
Neinäsä oli pakko äkkiä tulla vielä kirjoittamaan. Mulla oli viime raskaudessa just tollasta rusehtavaa limaa/valkkaria suunnilleen paria päivää ennen menkkojen odotettua alkua! Kesti n 4 päivää ja soitin neuvolaanki siitä ja se on kuulemma ihan normaalia! Mäkin olin eka ihan paniikissa mut kuulema ihan normaalia on tollainen vuoto, ehkä se on sullakin sitä:) kkm tuli sitten mulla myöhemmin vasta 6+ viikolla eikä toi vuoto ollu mitenkään merkki siitä, eli siitä ei johtunu.
 
Tänään tein taas testiä, mutta ei mitään. Jotenkin en ymmärrä miks pitää sinne veritestiin mennä kun ei noikaan mitään näytä. Sais nyt jotain apua tähän kiertoon.. Alkaa jo kärsivällisyys loppumaan. Ekaa kertaa itkettää koko homma. Voi tietty olla että johtuu tupakan polton lopetuksesta. :D
 
Tänään päässyt useampikin ärräpää, kun netissä luki että postinjakelu viivästyy pohjoisessa 2-3päivää, eli testit eivät tule tänäänkään :/ vaikka jo keskiviikkona tilannu. No ei se auta kuin odottaa sunnuntaita, et tuleeko täti.
 
Ja niin ne menkat sitten alko eli mulle voi päivittää kp 1 :( no ei voi mitään... mietein et tarttisko mennä sinne gynelle tsekkaamaan paikat vai odottaisko ny viel kuitenki ku vast kolmas yrityskierto. Hätänen kun olen, kaikki pitäs tapahtuu heti nyt. Jospa ny vaan keskittyis joulunodotukseen ja yrittäis unohtaa tän yrittämisen kokonaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hopess, älä muuta sano :( Mutta eiköhän se tästä taas, koitan ainaki asennoitua positiivisesti... Ei se vaan tunnu olevan nii kauheen yksinkertasta, olin oikeesti niin sinisilmänen et kuvittelin raskautuvani HETI :D

Nyt mä pidän täällä peukkuja ja varpaita pystyssä, et sulle pärähtäis se plussa huomenna :heart:
 
Ihanaa jännäillä muidenkin puolesta täällä :) Ja paljon onnea Nannaa!!

Huomenna kp 25, nyt tekisi mieli alkaa jo testailla :ashamed:.. Kaapissa valitettavasti yksi pregcheg kuikuileepi, saas nähdä koska sen sieltä esiin otan.
 

Yhteistyössä