Esikoinen vuodelle 2014

Lama sama homma täälläkin, ollut perjantaista asti menkkamaiset juilinnat. Ja kuukautisten pitäisi alkaa vasta keskiviikkona :)
Saapa nähdä miten käy tässä kierrossa, eiköhän nyt kaikki plussata! :)
 
Viimeksi muokattu:
Mut on vissiin jo poistettu listasta, kun oli vaan niin pitkä kierto, eikä mitään ilmoiteltavaa ollut siltä osin. :( YK1 pituudeksi tuli siis huimat 71.pv!
Ja nyt on siis YK2 alkanut ja päivä 2 menossa. Nyt yritystä enemmän tosissaan, kun tietää että keho toimii. En muista, että olisin ollut näin iloinen menkoista ikinä :D
 
Kp 23
Ekat luomumenkat PITÄISI alkaa lauantaina, jännillä mielin oottelen että alkaako vai venyykö eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen pitkäksi..

Oireitako; Eilen aamuyöllä heräsin vatsakipuun ja tuosta vasemmalta alavatsasta vihlaisi, tänään ollut hiukan etova olo koko aamun.. :eek:
Oireitako vai kuvittelenko vain? :D

Tosiaan, ihmettelisin HYVINHYVIN paljon jos ekasta kierrosta tärppäisi. Nuo oireet kannattanee vain laittaa viikonlopun syömisten piikkiin, eikä turhia haaveilla :DD
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas masennellaan vaihteeksi. Usko raskautumiseen olematon. Vatsa kipuilee tosi paljon toiselta sivulta. Kohta lääkäri soittaa iiks :) toivottavasti antaa hyviä vinkkejä ja tietää mikä mun välivuotoa vaivaa.

kysymys: mikä dpo ois hyvä testata? Luin jonkun laittaman linkin ja sen mukaan sais jo testata tosi aikasin. En tiiä pystynkö odottaa dpo 16. Mut sit taas tulee ehkä turhia pettymyksiä. Millonka siis te ootte testannu?

ainiin ja taas toiveita nostettu, mies tokas eilen et mun henki haisee taas :D nyt mä oon ihan sekopää! Miksi pitää kuvitella oireita ja sekoilla näin?!
 
_Lilja_ Sama täälläkin, masentaa että tuleeko sitä ikinä raskaaksi ja kun kuvittelee kaikki mahdolliset oireetkin ja testaa liian aikaisin. Pitäisi olla ajattelematta koko asiaa, kunnes kuukautiset olisivat myöhässä. Mutta tuokin on helpommin sanottu kuin tehty! :D
 
Oireiden kuvittelu lienee meidän kaikkien yhteinen ongelma :ashamed:. Mutta pitäähän se toisaalta toivoa yllä, ei kai tässä synkkyyteen kannata vajota. Jokainen negatiivinen tulos tai "yllättävä" tädin vierailu on kyllä niiiin p*rseestä, varsinkin jos miettii kuinka paljon ei-toivottuja lapsia tällä planeetalla on.. miksei niitä suoda oikeasti haluaville.

Itse olin jopa yllättynyt että menkat tuli pillereiden loppetamisen jälkeen, olin kerran aikaisemminkin ne lopettanut (vuosia sitten) ja jouduin syömään provera-kuureja saadakseni vuodon. Sitten sain kuukautisten puuttumisen hoitoon lääkitykseksi: E-PILLEREITÄ! Tätä lääkitystä jatkoin useita vuosia kunnes nyt kesällä lopetin ja tosiaan piti ihan hämmästyä että kyllä vain, minäkin vuodan verta, ja jopa ihan siedettävän pituisilla kierroilla :p.
 
Täälä vähän punaista pyyhittäessä aamulla. Taisi täti tulla ja mullakin pari päivää etuajassa! En vielä kuitenkaan siirry uuteen kiertoon, odotan ensin että hanat aukeaa kunnolla. jos niin käy niin katson kierron alkaneen tästä päivästä ja päivittelen sitten :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



MAANANTAI 28.10.2013

KP: Kiertopäivä xxx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
boch2736/32-36406/2013x
Yritys103034/29-3111
Henrietta-2632/30-311208/2012
_Jemppu_2531/2411

Minisport2728/28-35308/2013
Jennu9128/306
Lama3028/29-31505/2013
Nausteri2424/28-33209/2013
_Lilja_2524/32-34406/2013
Maicy2524/24-28407/2013X
Iiida2223/28?110/2013X
annsuli2322/29-311001/2013

niipe2720/30-37209/2013
Evaparadise2420/28306/2012
Heilanga3120/32-49242011
Ralli2717/26-2811
Mappis_882514/28408/2013
piipuu13/27-30
marjaana872512/31-3713

diadora258/29-318
te^a267/28-393
Neinäsä257/30-31308/2013
Pumbuliini227/28??206/2013X
eemiliah224/32203/2013
Gemi242/??208/2013x
hopess221/27606/2013X
Santrana26?/20-2810/2013
[tr]
[/tr]

[/tr]

[/TR]

[/tr]
[TR]


JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Eemiliah[/td]
[td]14[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Nausteri[/td]
[td]9[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]_Lilja_[/td]
[td]7[/td]
[td]6.11[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Mappis_88[/td]
[td]1[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[TR]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann






ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013
Alexandra1510/2013
Tintsuliini110/2013
Jepu85510/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Viimeksi muokattu:
Noniin soitti sitten se lääkäri. Sanoi että ei vaikuta vuoto raskautumiseen ja ei varmaan ollut syy keskenmenoon. Ei sanonut mitään mistä se voisi johtua. Sanoi että nyt lopetat oviksen tikuttelun ja rennosti vaan :D hah, niinpä. Helppo se on sen sanoa siellä. En nyt ihan oo vakuuttunut että ei muka vaikuta. En voi ymmärtää että kuinka sinne voi mikään kiinnittyä kun osa vuotaa ulos. No nyt sitten vaan jatketaan samaan malliin...

Mä taas oon alkanu kuvittelmaan ihan kaikkia oireita :( tää on kyllä niiiiiiin perseestä. Luin tuolta dpo oireista että kaikilla on ihan ihme oireita ja sit alkaakin menkat. Ihmiset jopa oksentelee ja sit alkaa menkat. Kyllä naiset meijän päät nyt sekoaa näköjään tälläsestä suuresta toiveesta :D

Lama ja Hopess, ehkä teillä on vielä toivoa ? Mä oon ymmärtäny että eka KP lasketaan vasta sitten kun hanat aukee. Ei pienestä tiputtelusta ?'

Gemi sori joo tipuit pois kun meni yli 50 eikä kuulunut mitään :) Nyt olet taas listoilla! Toivotaan että sulla tärppää just nyt!

Nyt alan oikeesti rukoilemaan vaikka en uskonnollinen olekaan. Kaikki keinot käyttöön :D tsempit kaikille!
 
Alavatsa ja alaselkä särkee oikein älyttömästi, tuntuu samalta kuin aina ennen menkkoja, mutta niiden alkua pitäisi kuitenkin lauantaihin asti odottaa.. :eek:

Mahtaakohan käydä samoin kuin "hopess"ille ja menkat alkaakin aikaisemmin kuin pitikään.

(Kännykällä en saa muotoiltua fonttia)
 
Viimeksi muokattu:
Iiida toivotaan ettei käy kuten minulla vaan nyt olisi sinulla tärpännyt! :)
Kyllä se taitaa olla kp1 iltaa kohden kivut lisääntyneet ja vuoto. Nyt uusi kierto aloitetaan rennolla asenteella, kunnes ovis bongataan ;D
 
Onpas täällä monta ihan samoilla kiertopäivillä mun kans :)


ON: tänään Jo DPO 10! Nyt on menny aika hirmu nopeasti, en oo yhtään kerenny miettimään näitä juttuja. Hyvä niin! Ei oo kyllä ollu minkäänlaisia oireita, toisin ku viime kuussa :D maha oli kyllä la ja su välillä tosi kipee, nyt myös keskeltä, eikä vaan oikealta puolelta. Ei oo kyllä yhtään semmonen olo, että olis tärpänny, mutta eipä sitä voi vielä tietää. Hyvin positiivisella mielellä eteenpäin! Testin teen varmaan lauantaina, jos ei siihen mennessä tapahdu mitään yllättävää tai täti tule. Tosi tosi kiire loppuviikko tulossa töissä, ku nyt oon ollu viikonlopun yli reissusssa ja työmatkalla.
 
Huomenta tyttöset! :)

KIITOS kaikille tsempeistä ja osanotoista! Ootte te kyllä mahtavia :) Pieni asia, mutta silti niin merkittävä, ku on sen järkyttävän pettymyksen pohjalla. Mutta nyt on taas hyvä fiilis. Oltii miehen kanssa sillä viikonloppuvapaalla Turussa ja oli kyllä ihan superhyperhauska loma. Teki hyvää viettää miehen kanssa ihan kahdenkeskistä aikaa ja ottaa pieni irtiotto tästä Espoon lähiöarjesta :D Tuli ihan sellanen vastarakastunu olo.. :) Nii ja tuli meille sinne pari kaveripariskuntaakin jälkimmäiseks illaks seuraks ja sittehän sitä biletettiin aamuun asti shottien voimalla. En kyllä tainnu kertaakaan miettiä vauvahommeleita! :)

Nyt on tosiaan jo kp7. Hirveen nopeesti nää kierrot menee aina, ku pääsee niiden piinapäivien ohitse! Illemmalla ajattelin jo ruveta tikuttelee ovista ekan kerran.

Lama ja Hopess: Mikä tilanne? Joks on hanat auennu? Toivottavasti ei!!! :) Mä just ajattelin, että lähestulkoon jokaisessa kierrossa aina joku plussaa. Ku täällä on aika paljon ihmisiä, jotka menee suunnilleen samoilla päivillä, ni aina siitä porukasta joku tulee ilmottelee hyviä uutisia. Se on niin suuri mahdollisuus, että se on taas just teistä joku tällä kierrolla. Nyt vaan peukut pystyyn! :)

Mä luin netistä niitä Katri Mannisen kirjotuksia.. Olikohan se joku kutri.net tai vastaava. Jokatapauksessa, se kirjotti just sitä, että jos on terve nainen ja mies, ni raskaaksituleminen on HELPPOA! Jos aliravitut kenialaiset ja kodittomat narkomaanit tulee raskaaks tälläkin sekunnilla, ni miks me terveet, länsimaalaiset ihmiset ei siihen pystyttäis. Toi nyt ei ollu ihan sanasta sanaan lainattu, mutta tolleen mä sen pointin käsitin.. Ja se on muuten ihan totta. Miks ei? :) Eli jos nyt tulis se mahdoton plussa-aalto tännekkin :) Saatais parhaat joululahjat kaikki!
 
Heimoi kaikille! Minäkin ilmoittaudun tänne teidän haaveilijoiden ja yrittäjie joukkoon. Olen lukenut tätä keskustelua jo varmaan lähemmäs puol vuotta, mutta en ole vain saanut aikaiseksi liittyä kunnolla keskusteluun mukaan. :)

Minä olen 22-vuotias ja mieheni 28-vuotias. Olemme yrittäneet lasta jo vajaan vuoden verran. Ongelmana on ollut pco ja ylipaino, mutta olen "parantunut" siitä painon pudotuksen avulla. Menkkakierto on ollut melko säännölinen jo viime kevättalvesta asti.

Olen tehnyt ovistestejä jo parin päivän ajan ja tänään viiva vahvistui oikein kunnolla, joten :rolleyes:

Ja jos minut joskus päivitetään tuonne listaan niin ikä 22, kp 21/34, yk 10, yrittäminen aloitettu 01/2013
 
Heissan pitkästä aikaa. Ei oo kauhiasta tässä kierrossa tullut kirjoteltua, mutta eipä oo ihmeempiä elämässä tapahtunutkaan.
Nyt ovistesti näyttäis plussaa. Saas nähdä, toiveet tän kuun osalta aika down, kun ei oo tullut harrasteltua seksiäkään kuin viimeks viikko sitten. Noh, kai ne kaverit silti ihan hyvin ui. ;)
Ilmottelen huomenna saako päivitellä dpo:ta vai jatkuuko ovis taas muutaman päivän. :)
Tsemppiä yritykseen kaikille. :)
 
Hmmmph.. huomenna jo kp 38. Aamulla meinaan testata ja jos on nega niin varaan kyllä gynelle ajan. En kestä alkaa vaan odottelemaan ja odottelemaan jos kuitenkin on mahdollista käydä tsekkaamassa että kaikki on niinkuin pitää. Voisin harkita myös niitä "säännöllistämislääkkeitä" jos niitä suostutaan mulle määräämään. Kello tikittää eikä tässä ikuisesti nuoria olla :/

Saas nähdä miten pitkään kunnalliselle joutuu Vantaalla jonottamaan, taidan tuhlata kyllä yksityiseen jos aika menee tuhottoman pitkälle. (heh, huomaattekko miten vähän jaksan uskoa että aamulla pamahtais plussa ruutuun..)
 
Hohhoh nyt menossa kp29/30, kohta sais testailla. Mitä lähemmäks tulee aika ku menkkojen pitäis alkaa sitä enemmän toivo raskautumisesta hiipuu, jotenki helpompi kait aatella että siltä se vuoto kuitenki tulee.. Noh ei pidä vaipuu epätoivoo, aina on toivoa:D.

Oireista: Aamulla kahvi maistu oudolle, jotenki ei yhtään kahville, hampaiden pesu tökkii ja yökittää (normaalisti ei sellasta oo ollu), nippailuja vatsalla.. Ihmetyttää miksei tissit oo vielä kipeytyny yhtää, vaikka normaalisti ennen menkkoja turpoo ja on kipeät.

Listaan voi päivittää vielä, ikä 22 ja yritys aloitettu 3/2013
 
Tantsu Tervetuloa mukaan! Meillä näyttää olevan sama kiertopäivä.

Bongasin myös tänään ensimmäisen ovisplussan + limat. :p Kertokaapa, onko ovulaatio siis tänään vai vasta tulossa? Käytössä on siis Davidin testit.

Jennu91 Lupaavalta kuulostaa nuo oireesi! :D

Tummennusta ei taas saa puhelimella.
 

Yhteistyössä