Esikoinen vuodelle 2015

Onnea synttärisankarille ja haamuilijoille! Jopa mä nään haamuja! :D

Piretti, mä päätin, että chillaan kesän näistä vauvajutuista. Siis eihä me olla kauaa ees yritetty, mutta huomaan jo kuinka kuuppa sekoo ku oviksia testailee ja menkat myöhästyy jnejne. Varsinki ku kroppaki vielä sekasi. Ei oo oikeen mun juttu, eikä varmasti auta raskautumista yhtään ku masistelee ku ei tärppää :) ilmotin jo miehelleki, että kesä menee tästä(kin) lomaillessa. Sanoi, että hyvä päätös :D

Saa nähä miten käytännössä tää toimii, mutta kokeillaan.
 
onnenpisara
Ollaan sitten Mappiksen kanssa saman päivän lapsia... Minulle voi myös päivittää tietoja, ikää on tästä eteenpäin 24v.

Onnea kaikille plussanneille, olen käynyt kurkkimassa muiden kuulumisia ja jännäilyjä. Kun tässä talvi- ja kesälomiaan viettää niin en ole stressannut vauvakuumeilulla. Havainnut olen kyllä ovislimoja ilman positiivista tulosta ovistestistä, ja täytyy sanoa että johan on kumma jos ei nyt ole tärpännyt... Peittoja heiluteltu aktiivisesti nyt lomaviikkojen ajan kierron puolivälissä. Mieskin tajusi vihdoin ja viimein, että kyllä se rytmi 2-3 päivän välein kierron puolivälissä voipi olla varmin tapa kohentaa mahdollisuudet. Ja vaikka se uskomattomalta kuulostaakin, niin kyllä se asioista puhuminen ja niiden läpi käyminen tuo parisuhteeseen uutta syvyyttä. Näin kotona ollessa on ollut ihana huomata miten toinen palaa omaksi normaaliksi itsekseen ilman ahdistusta ja stressiä. :)
 
Tibt varovaisia onnitteluja täältä <3 Tarrasukkia kovasti että pieni pysyy matkassa mukana :)

Onnenpisara ja Mappis: Synttärionnea hirmuisesti! :)

Haamuilijoille hirmuisesti onnea! :)

Muttapas uusi kysymys Olettekos seuranneet valkovuodon muuttumista kierron aikana? Itelle oli ihan uus juttu että valkovuoto muuttuu tosiaan kierron aikana :D Löysin Luomipimu -blogin jossa oli loistavasti kerrottu kuvien kanssa millaista valkovuotoa on missäkin vaiheessa ja oon nyt sit iteltäni asiaa tutkiskellu. Valkovuoto on tällä hetkellä ovulaatiota ennustavan oloista joten saa nähdä onko ovis sit huomenna tulossa :) erittäin hauska tämä naisenkeho kaikkineen :D
 
Hei kanssasisaret!

Älkää nyt onnitelko noista roskishaamuista hassut! Tein eilen illalla digin (vain puolentunnin pidätyksestä) jonka tulos "ei raskaana". Harmittaa ja ärsyttää ja v***ttaa! ????)': Tosin tänään sain taas tuohon apteekin predictor early testiin tooosi haalean haamujen esiäidin! Eilen illalla tuli sitä aivan haalean punertavaa limaa, mutta tänään ei ole taaskaan tullut mitään. Tuntuvaa menkkamaista jomotusta alavatsalla. Saa nähdä, alkaako vuoto huomenna. Kovasti toivon että olisi eilinen ollut kiinnittymiseen viittaavaa!
 
Uiuiuiui, Sea! :D
Siellä se kurkkii! Nyt vahvistumisia <3

Ja onnea synttärisankareille. :)

Huomenna voisi ihan piruuttaan ostaa raskaustestiä jo valmiiksi odottamaan testaamista. Jos ei muuta niin sillä ainakin voi sitten uhkailla menkkoja tulemaan. *silmien pyörittelyä* Täällä ei oikein oo ollut mitään ihmeoloja...paitsi järkkyä turvotusta (viikossa mulle on tullut melkeen 2 kiloa!!! painoa lisää...) joka tietty voi olla vaikka helteen aiheuttamaa tai menkkoja edeltävää. Ja finni. Leuassani on finni. Ekaa kertaa sitten teini-iän. Kunnon molluska. Ja nippailee. Ja valkovuotoa niin maan perskeleesti. Ja kohdunnapukka iha kiinni rutistunut.

Ja ku vuoto alkaa niin täällä tipahdetaan sitten korkeelta. :LOL:
 
Mäki nään haamuja! Toivotaan niiden vahvistumista! :D

Ja sassa7, joo voisi olla ihan paikallaan välillä pitää taukoa. Kiva, että teillä molemmilla yhteneväinen päätös/mielipide asiasta :D Täytyy munkin vissiin miehen kanssa keskutella vähän tästä nyt sitten, että miltä siitäkin tuntuu ja puoltaisko hänkin kesätaukoa :) vaikeaahan se on olla yhtään ajattelematta, mutta voisihan sitä yrittää :D
 
Myöhäiset synttärionnittelut onnenpisarallekkin! :)

Tibt Paljon tarrasukkia miekin täältä toivottelen, ihanaa ! :heart: Toivotaan pikkuruisen pysyvän siun matkassa loppuun saakka :)

Seawind kyllä siellä haamuilee :) Ei tarvinnut tihrustella silmiä nähdäkseen :D

Sassa7 Mukavaa taukoiluaikaa, toivottavasti taukoilujen jälkeen syntyy tulosta :)
Piretti Se on vaikeaa olla miettimättä, mutta kannattaa keksiä jotain puuhaa itselleen, jolla saisi ne ajatukset muualle :)

Valonkantaja plussatuuloisia siulle tosipaljon ! :) Toivon tosissani että siullaki ois napannu :D

MoiiMama Toivotaan että se siun ovis olis huomenna, sit vaan peitot heilumaan ;) Ja nappaamistuuloisia sinne ! :D
Kaikille muillekkin plussatuulia! :) Taitaa se plussalista saada pituutta reilusti :D

ON:
Tosiaan eilen en ehtinytkään sitten sinne apteekkiin testiä ostamaan, joten ajattelin hakea tänään. Menkkoja nimittäin ei vieläkään näy ja alavatsassa edelleen tuntemuksia. :)
Iltavuoroon töihin meno, joten ehdin hyvin ennen sitä apteekkii ja tehdä testin, pitäs vaan koittaa pidätellä ! :D
En tiedä voiko olla joku "raskausoire" mut minusta ainakin tuntuu että käyn useemmi vessassa pissalla kuin yleensä. Viimeyönä itseasiassa heräsin ihan siihen mikä toosi outoa ;o Enkä mielestäni ole juonut yhtään enempää kun ei ole edes hellesää ollut :/.

Tulen HETI kertomaan tuloksen tänne sitten ! :D
 
Oioioi!!! Onnea paljon matkaan Seawind, ihan mieletöntä!!! :)
Ja onnea eilisille päivänsankareille ja joku uusi tulokas oli kans tainnu just plussata joten onnea kovasti! <3 Niin hyvän kuuloisia oireita ainakin Valonkantajalla, joten nyt lempeät kesäiset plussatuulet taitaa kunnolla pyyhkäistä täällä! Sori kun en nyt ehdi kaikkia huomioida ja kommentoida mut nyt kyl niin kiva käydä täällä kun niin positiivinen meininki päällä. Jes! :)
Mulla piinailua vielä paljon eessä kun se ovis ehkä oli mun megakierrossani viime la tai su, joten oottelua vaan. :)
 
Onnea seawind ja tibt! Sekä onnea myöskin myöhässä synttärisankareille! :)

Ihana kuulla plussa uutisia vaikka ne herättävätkin itsessä katetutta, eilen olin jopa kateellinen kissalle joka on raskaana. Oon myös huomannut että herkistyn saman tien kun näen raskausmahan ja mikä vitutus alkaakaan kun näen töissä entisen tutun joka on yhtä pitkällä raskaana kuin olisin itsekin ellei olisi käynyt mitä kävi.

Täällä odotellaan menkkojen alkavan viikonloppuna ja sit testaillaan jos on tarpeen mutta luulenpa ettei ole, sillä oikeestaan mitään raskauteen viittaavaa ei ole muttei ole mitään menkkojenkaan suuntaan olevaa oireilua. Tosin eilen illalla alkoi taas kauhea lonkkasärky (jota mulla yleensä menkkojen aikaan) joka säteili vatsaankin mutta kun sitä on myös silloinkin jos on vaik urheillu paljon. Onko kellään menkkaoireena lonkkasärkyä? Mä en ees tiedä mitä mulla nykyisin on menkkaoireena kun TM:n jälkeen niitä ei oikee oo ollu, pelkkää vuotoa vain. Kunpa ei ainakaan kierto venyis yhtää pidemmäksi kuin tuo edellinen 37päivää.
 
Voi, onnea kaikille plussanneille ja tärppionnea muille! ;)
Itsellä kans jännät päivät tiedossa. Itsellä nyt menossa kp 5/22-25. Äsken koitin ihan piruuttani ovistestiä ja testiviiva oli melkein yhtä tumms kuin kontrolliviivakin. Eli mahd. huomenna ois ovis käsillä. Ainut vaan että pientä tuhruvuotoa on vielä menkkojen jäljiltä :/ toiv.huomenna pääsis peittoja heiluttelemaan ;) tosi aikaisin ovis tulossa näköjään?!?
 
Noniin ! :D
Anteeksi nyt ensinnäkin tuleva intoiluni niille, jotka eivät ole vielä saaneet plussan haituvaistakaan :c Toivottavasti teilläkin alkaisi vilkkua plussia pian!:flower:

Mutta nyt, siihen tulokseeni.....Tuloksena sain haalean viivan! ( 3 tunnin pidätyksellä kylläki ps. se oli jo vaikeaa! ) :)

Ostin toki toisen testin jonka voin sitten tehdä taas myöhemmin ja sen teen ihan aamupissasta jos sais sen vahvan viivan :D.. toki teen sen ehkä joskus perjantaina.

Kädet tärisee hieman, koska en oikein kumminkaan jostain syystä usko, että olisin raskaana :s :D
 
Paljon on ehtinyt tapahtua monelle! Myöhäiset onnittelut vuosia täyttäneille ja onnittelut plussista sen saaneille! Sitten vaan toivotaan, että kaikki päästäisiin pian perässä "sille puolelle"! :)

Täällä eletään ensimmäisen yk:n ensimmäistä piinaavaa jaksoa. En usko tämän vaiheen yhtään helpottavan tulevaisuudessa, mutta tietysti myös toivon, ettei näitä kovin montaa tulisi (ja samaan aikaan ääni päässä huutaa "ei saa toivoa liikoja, pettymys on silloin suurempi"). Aina asian tullessa mieleen, kuulostelen ja mietin ja pohdin, olisiko jotain voinut jo tapahtua. Sitä vaan on mahdoton tietää. Vielä 1 1/2 viikkoa oletettuihin kuukautisiin ja sitten ollaan viisaampia. Edelleen, kyllä jatketan harjotuksia vähintään joka toinen päivä, kun jäi se oviskin epäselväksi.
 
Hei asiasta kukkaruukkuun, niin onko täällä ketään allergikkoja, jotka olis kokeillu noita gelee royaleja? mietin ku tuola puhutaan kaikenmaailman mehiläisistä nii onko toi allergisoivaa? ite oon niin allerginen kaikille (ihanaa, siitepölyaika <3) että pelottaa kaikki uudet mömmöt :D

ja samaan aiheeseen liittyen, ne joilla on allergioita, ootteko miettiny yhtään miten käyttäytyisitte allergioiden kanssa jos olisitte raskaana? mietin ite, että kannattaisko vaan mennä jonneki esim. koiranomistajien luo ja "siedättää" maha-asukkia. vaihtoehtoisesti pysyn vielä kauempana kaikista karvasista. miten saisin lapsesta "allergiavapaan"? :D
 
Seawind & Neyalin onnea jo alustavasti molemmille!! Toivotaan tosiaan, että tästä lähtee nyt ketjun plussa-aalto liikkeelle! :) Itse ajattelin testata vasta perjantaina, vaikka mieli tekisi jo nyt taas koittaa...
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

KESKIVIIKKO 28.5.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
anzkuliini2729/25-29X
Boni2931/??312/2013pco
bumpy2931/31141/20131 ku, mfo
diadora2532/29-3114
hopess226/?6/2013
Iiida2214/17-4679/2013
ilokilo2930/2716
Intopiukka28102/24-4859/2013mfo
KultaSieni2817/27-3024/2014
Liilja2028/32-3324/2014X
Mantzu_85295/22-255
Mappis_882630/28118/2013
Merope2934/28-3198/2013kilppari
MiiSa-803412/28-35158/2012
Minisport276/33108/2013pco
MooiMama2519/32-3315/2014
Neyalin20?/??14/2014X
Nosugar2551/30-3114/2014
Nööse2513/21-2515/2014
Onnenpisara2421/31-385/20131 km
Oodikas3644/2887/2013
piretti2212/311810/2012X1 km
puutarhassa2147/3399/2013
sassa7256/3028/2013
~SeaWind~2029/28-3124/2014PCO
Sirppanainen2410/28712/2013X
taikakai3319/26-3124/2014X
tibt2630/28-3215/2014
Tikru-783630/28-3133/2014
vauvatoiveilija2234/22-37310/20131 tm
valonkantaja2334/27-3432/2014X1 km




HILJAISET HAAVEILIJAT:

Evaparadise
_Lilja_
SinSin


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4
Nissukka26.5
Lumikko89319.5
 

Yhteistyössä