Esikoinen vuodelle 2015

Heippa! Oon lueskellu tätä ketjua yrityksen aloittamisen jälkeen alusta johonkin elokuulle asti ja totesin että liityn jo mukaan keskusteluun vaikka en loppuun asti ole vielä päässytkään. Ei meinaa kuuppa kestää tätä jännäämistä ja helpottaa jännätä ja lukea muidenkin tiloista! Ihanan paljon on jo kyllä plussanneita :)

Eli Ikä 28 KP 32/?? YK 3 YA 10/2014

Kierrosta ei ole aavistustakaan, ennen pillereitä oli epäsäännöllinen kierto ja pillereiden jälkeen 27 (1. päivä kunnolla eikä mitään tiputtelua muulloin), 20 (6 päivää kun seula, ei tiputtelua)ja nyt on juilinut kaks päivää mahassa kovemmin kuin ikinä, ihan yötä myöten heräilly ja nyt vaan oottelen millon ne menkat sitten tosiaan alkaa. Vasta pillereiden lopettamisen jälkeen on kuukautiskivut alkanut, sitä ennen oli vuoto tosi vähäistä, lähes kivutonta ja harvoin - onko kellään muulla ollu tällasta?
 
Viimeksi muokattu:
Ja siis pakko kirjoittaa vielä, että tää aika mitä ollaan yritetty saada raskautta aikaiseksi, niin se on ollut itelle todella piinaavaa aikaa.. Ja tää yritysaikahan on todella lyhyt eli reilu kuukaus vasta.. On jotenkin hassua, miten ite oon kuvitellut monta selvää raskausoiretta ja ollu jotenki varma, että oon raskaana ja sitten viimein iskee karu totuus, kun raskaustestissä on vain yksi viiva.. Ja vielä lisättävä tähän, että ihmettelin kovasti pari vuotta sitten, kun ystäväni yritti miehen kanssa saada lasta ja kun heillä ei heti tärpännyt niin miten ystäväni stressasi asiasta ja teki monta kertaa raskaustestejä, niin nyt olen itse melko samanlainen.. Ja lopuksi vielä onnea plussanneille ja tsemppiä yrittäville! :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

TORSTAI 25.12.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
Cypress2447/35210/2014
Dorin2927/28310/2014
esikoinenhaaveissa23317/2012
Friquet2835/??310/2014
hopess2230/286/2013
Intopiukka295/29-36129/2013mfo
Jembbba13/2839/2014
ModusOperandi2623/36211/2014X
MooiMama253/26-2895/2014
pipiipa2010/27-3310
robusti2934/3575/2014
~SeaWind~219/29-3194/20141 ku, pco
Sohwia11/2014
sporttimimmi287/2876/2014
Tweety872729/3066/2014pcos




HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_
Mak-i
SinSin
Valonkantaja
satyjo
jennnyyy
Mantzu_85
Sassa7



ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4.2014
Nissukka26.5.2014
Lumikko89319.5.2014
tibt127.5.2014
vauvatoiveilija31.6.2014
onnenpisara5.6.2014
marita1455.6.2014
evaparadise122.7.2014
Liilja310.7.2014
Malvankukka217.7.2014
puutarhassa101.8.2014
nööse314.8.2014
Minisport1214.8.2014
ttaisku1118.8.2014
Aakku85528.8.2014
Nalat-84?3.9.2014
joa315.9.2014
Boni621.9.2014
Sonde224.9.2014
niiskuilija127.9.2014
Miisa-80173.10.2014
Kuusama5v.7.10.2014
Mar Mar1628.10.2014
evuska329.10.2014
bumpy198.11.2014
taikakai710.11.2014
Tiha216.11.2014
Diadora2114.12.2014
 
Taas tuli listaa vähän päiviteltyä :)

Sohwia: En valitettavasti löytänyt mistään "aloitus"viestiäsi niin en voinut lisätä sua täydellisillä tiedoilla tonne listaan... Mutta jos laitat tiedot uudestaan niin korjaa ne kyllä tuonne. Tervetuloa mukaan! :)

Friquet: Tervetuloa mukaan palstailemaan! :)

Hopess: oooooo!! Mää niin toivon, että tää on nyt sitä miltä se näyttäis olevan!!! <3 Ihanaa :) Pidän peukkuja pystyssä!! <3 Ilmoittele ku päästään siirtään sut plussanneisiin :)

Paljon jaksuja myös uuteen kiertoon joutuneille.. Itse kuulun samaan joukkoon :/ YK9 lähti käyntiin ja mieli on niiiiiiiiiiin maassa ja pessimistinen... Asiaa ei yhtään auta miehen siskon poika 1,5v joka on niiiiin ihana ja on täysin vienyt mun sydämen.. En kestä että milloin saan oman pienen sydämenvaltaajan.. Kaikista kamalinta on jopa se tällä hetkellä että en pysty ajattelemaan mitään positiivista.. jos mielessä käykään ajatus siitä että joskus raskautuisin niin heti seuraava ajatus on se, että kuitenkin tulis keskenmeno jne... :( Mutta eiköhän tämä tästä ku päästään menkoista eroon ja päästään tärppäileen ovista..

Oviksesta tulikin muuten mieleen, että onkohan mahdollista että toisessa munasarjassa ovis tapahtuu pari päivää aikasemmin ku toisessa? Mulla on ihmeellisesti nyt viiden kierron ajan joka toinen kierto ollu tasan 26päivää ja joka toinen kierto 28.. edellinen kierto oli 26päivää joten odotan että tää nyt alkanut kierto tulee oleen 28päivää.. Vai mistä muusta tää vois johtua??

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti kierronkohdasta riippumatta :)
 
  • Tykkää
Reactions: hopess
Tää mun puhelin ja netti taas sekoilee eli siis laitanpas ny vielä uudelleen, kun aikaisemmin tää viesti ei tullut. Taustatietoina sen verran, että olemme mieheni kanssa olleet yhdessä viisi ja puoli vuotta, joista naimisissa reilu kaksi vuotta. Minulla on ollut meidän yhdessäolon aikana aina pieni vauvakuume, mutta nyt päätimme, että nyt vauva voi tulla. :) Lisäyksenä puuttuviin tietoihini olen 23-vuotias, Kp 13/26-28 Yk 2.
 
Mielettömästi onnea hopess! :)

Ite tein iltapäivällä First Signalin kasettitestin, näytti negaa niin annoin olla ja lähdin porukoille joulurääppijäisiin. Noh, tulin kotiin ja testi näytti tältä: image

Roskishaamu vai mitä? Ei jaksais elätellä turhia toiveita.
 
  • Tykkää
Reactions: hopess
Höms. Oiskohan ollut ovis just sopivaan saumaan kun olo sen mukanen.. Älytön uupumus. Womanlogin mukaan ovis vasta uue vuuen aattona vaan "oon ollut limoissani" pari päivää nyt. Tosin menkat veny viime kierrossa hurjan myöhhälle. Saas nähä..
 
Suuret onnittelut hopess! Mieltä lämmittää, kun pitkä yritys palkitaan! Onnellista odotusta!

Cypress, minusta tuo on haamu, ei tuommoista voi kuvitella vaikka ois kuinka vaaleanpunaiset viivalasit päässä. Toivottavasti lähtee vahvistumaan! Onko sulla muita oireita? :popcorn:

Jembbba ja pipiipa onnea oviksesta! Jospa tämä nyt olisi sitten the kierto ja saatais teidän nimet plussanneisiin heti tammikuussa.

sohwia ja Friquet, tervetuloa joukkoon! Kiva saada uusia porukan jatkoksi, kun vuoden mittaan on onni kohdannut jo aika montaa haaveilijaa.

Omaa napaa... Oon pysytellyt edelleen taustalla, oman mielenterveyden vuoksi. Välillä vilkuillut kuitenkin puhelimella kuulumisia. Joulun aikaan pääsin nauttimaan sisarusten pienistä lapsista, ja kyllähän se pisti miettimään, miten kiva oma jälkikasvu olisi. Ruokapöytäkeskustelussa tulikin puheeksi meidän lastenhankinta, ja teki kyllä mieli sanoa, että yritetty on, mutta ei se kaikille ole niin helppoa. Maltoin silti itseni ja mutisin vastaukseksi jotain turhanpäiväistä. Ei siis olla kerrottu kummankaan sukulaisille yrityksestä.

Muutenpa täällä on hyvin oireeton loppukierto menossa. Hyvällä tahdollakaan en ole keksinyt ainuttakaan raskausoiretta. Eipä kyllä ole tätioireitakaan. : / Edelliset kuukautiset olivat kivuttomammat kuin aikoihin, ja vuoto alkoi hieman epätyypillisesti enkä olekaan ihan varma mennäänkö nyt kp38 vaiko kp35. Myöskään ovista en oireista onnistunut bongaamaan samalla tavoin kuin aiemmissa yrityskierroissa, niin hieman jännittäen tässä saa odotella koska täti saapuu.

Jos olisi yksikin oire, testaisin. Kesäkuun jälkeen en olekaan päässyt testaamiseen asti. Jos keskiviikkoon mennessä ei vuoto ala, täytynee uudenvuodenaaton kunniaksi testata niin tietää kehtaako ottaa kuoharia.
 
Viimeksi muokattu:
Uskon ja toivon, että jonain päivänä me kaikki vauvasta haaveilijat saamme raskaustestiin kaksi viivaa. Se, että milloin niin tapahtuu, niin sitä ei voi tietää. Mutta siis pakko on nyt kommentoida, kun robusti kirjoitti siitä, kun häneltä oltiin kyselty lapsen hankinnasta.. Itseä ärsyttää todella paljon ihmiset ketkä kyselevät miltei aina, kun minut näkevät, että milloinkas meille tulee vauva. Vastauksena yleensä vastaan aika tylysti, sillä juuri nuo kyselyt jollain tavalla satuttavat minua, vaikkakaan en usko, että se on uteliaiden sukulaisten tarkoitus. Ja nuo kyselyt ahdisti jo silloin, kun ei oltu edes alettu yrittämään lasta ja vielä enemmän ne ahdistavat nyt, kun ollaan pari kuukautta yritetty. Täähän meidän yritysaikahan on todella lyhyt ja siksipä en aio tätä asiaa kuuluttaa kaikille, sillä jos tässä menee vuosi/ vuosia, niin en kestäisi sitä, että sukulaiset ihmettelisivät keskenään, että miksihän heille sitä vauvaa kuulu.. Ja koen, että ite otan stressiä näinkin turhasta asiasta, kun painon noususta tai lihoamisesta, sillä jos lisäkiloja tulis, niin Tottakai moni luulis automaattisesti, että olen raskaana. Välillä tuntuu, että jos en tulekaan vielä hetkeen raskaaksi, niin miten katkeraksi ihmiseksi mä oikeasti muutun.. Ehkä mä opin elämään päivän kerrallaan ja iloitsen muiden plussanneiden ja pariskuntien puolesta kelle on vauva tulossa tai jo tullut. :)
 

Yhteistyössä