***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Heips naiset!

Tervetuloa uusille :flower:

:hug: tädin yllättämille ja etenkin nibberille iiiiiiso :hug:

olikos täällä plussanneita? Heinulla taisi olla haalea viiva? Onittelut :heart:

Ehdin jo unohtaa mitä kaikkea täällä on tapahtunut kun oli niin monta sivua luettavana hih.

Omaa napaa: mahdollinen ovis ollaan hyödynnetty aikas hyvin :D nyt vaan täytyy toivoa, että tosiaan se munis olis irronnu ja nuo miehen simot sen vielä yhyttäis =) Ainakin nyt tässä kierrossa himot on ollu ihan erit ku viime kierrossa. Tänäkin aamuna piti herättää mies ennen yhdeksää hommiin :LOL:
Ihan selkeesti oon ollu nyt vähemmän ressaantuneempi tän palstatauon aikana ja ajattelin sitä vielä jatkaa jonkun aikaa. Ajatukset on onneksi nyt ollu rempassa, jota tehdään uuteen asuntoon.

Tapetti vaihdettiin yhteen seinään ja nyt sitten maalaushommat menossa. Uusi sohva ostettu. Kunhan nyt saatais vaan äkkiä tuo maalaus pois alta niin pääsis siivoamaan ja ottamaan sohvan pois muoveista. Ärsyttävää ku kämppä ihan sekasin :kieh:

Mutta mutta, tehtaillaanpas niitä plussia oikein urakalla, päästään tonne odottavien puolelle =)
 
heippa vaan ja kiitos muuten delfille lohdutuksesta että veljesi vaimo sai 3 negaa ja oli kuitenkin raskaana... Ei tosiaa jo EDELLEENKÄÄ MITÄÄ oireita puolin eikä toisin... Alkaa jo oikeesti toden teolla ärsyttää ja ihmetyttään!
Jenpen:ille lykkyä siihen kodin hakuun! :) Toivotaan et se nyt olis ihana!
Mutta sitten anteeks että hehkutan mutta mun miehestäni paljkastu eilen yksi ihana puoli! Ja haluan sen teillekin jakaa sen onnellisuuteni siitä. Olen nimittäis ajatellut että mies ei niin kauheen innoissaan vauvahankkeesta aluksi ollu,sit taas oli ja sit ei kun ei puhunut asiasta yhtään. Ja viimeisin oli se kun menemme naimisiin niin ajattelin etä kai sit alan syömää niit pillereitä. Tuo ihana äijäni sanoi eilen että "Ei me mitään pillereitä aleta popsiin kun yritetään nyt vaan kyllä sen on kohta pakko alkaa jo onnistuu. Ostetaan vaikka niitä ovis tikkuja niin tiedätää koska pitää hyödyntääkin! " Jotenkin se että hän oli niin innoissaan ja osoitti tosissaa haluavansa sen lapsen oli niin suloista!
 
bb Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin :hug:

Täällä mietitään tuleeko täti vai ei.... sais pysyä poissa =) Testaamaan en oo vielä uskaltautunut.
Kiva kuulla, että muitakin remppaajia on paikalla. Meillä alkaa onneks olla loppusuoralla listat vielä puuttuu ja eteinen on laminaatteja vaille valmis.
 
Nibbler Vinttaa vaan meitsi pois tuolta listoilta. En oo viime viikon haaleiden plussien jälkeen enää testaillu, mut ei näy menkkojakaan eli oletan että jotain on tapahtunut. Meen nyt ihan rauhassa eteenpäin enkä vielä liiemmin hypetä koko asiaa.
Matkan suunnittelu on muuten hyvä keino pitää mieli parempana sen odotuksen odottamisen keskellä.. Ite ainakin olin suunnitellu talveksi matkan mikäli babya ei kuulu. Nyt tosiaan vaan katsellaan. Hyviä viikonloppuja kaikille ja rutistuksia!
 
Bb Toki voi matkustaa, mut mä olin ajatellu et jos vauvaa ei kuulu niin se matka on sitten mun elämys/piristys mitä odottaa. Mielelläänhän sitä sen Pina Coladankin rannalla juo ;)
Kiitos onnitteluista :flower:
 
Meillekin on matka suunnitteilla marraskuun viimeisinä päivinä Teneriffalle, on meidän pikkaisen myöhäinen häämatka kun naimisiin mentiin jo helmikuussa. :p Ei mikään romanttinen matkakohde mutta mun oli pakko päästä tuonne kun sielllä on eläinpuisto jossa löytyy miekkavalaita! Aina olen halunnut niitä nähdä! Toivottavasti olisi raskaana nyt niin ehtisi ehkä pahimmat pahoinvoinnit mennä ennen matkaa ja sen jälkeen voisi vanhuksille kertoa raskaudesta. EIlen ukon kanssa suunniteltiin kuinka vanhemmille kerrotaan ja olisi kyllä eri hupaisaa viedä isälle viinapulloon sidottu tutti isänpäivälahjaksi kuten veli avokkinsa kanssa teki viime vuonna! :LOL: Siitä voisi tulla vaikka mein perheen perinne! :LOL: No joo, mutta jos nyt plussais ensin. ;) .
 
baby butterfly Meillä oli molempien perheet ja sit mun isovanhemmat. Me aateltiin kans et ei pidetä, mutta sit molempien äidit oli silleen et varmaan pidätte. En kyllä yhtään kadu että pidettiin. Saatiin tosi paljon sitä Pentikin Vaniljaa. Kaverit tuli sitten illalla. Ihmiset viihty ja kaikilla oli hauskaa. Me mentiin siis kihloihin 29.7 Pellossa mun siipan isän kotikonnuilla.


Mut saa laittaa listoille, se joka niitä päivittää. Tänään on kp 21/29 yk2.

Mukavaa päivää kaikille. :heart:
 
Halaus kaikille sitä tarvitseville :hug:

ja Liunulle varovaiset onnittelut :heart:

Mulla menee ajatukset ihan laidasta laitaan... Eilen oli pakko ostaa 2+ lehti, vaikka vasta viikko sitten tipahti Vauva postiluukusta. Tää alkaa mennä ihan kamalaks tää kuume. Ja mikä pahinta, mieskin heräsi eilen ja sanoi, että näki unta meijän vauvasta ja se oli siinä unessa maailman onnellisin :heart: :heart: ..slti pitäs vielä jaksaa odottaa 5kk :ashamed: Syitä siis (en muista mainitsinko) on 3: miehen pahasti kesken olevat opiskelut (ens vuos sit vika vuos), tulevat häät, tuleva häämatka, johon joudutaan syömään malarialääkitys. Ja tietysti lääkityksen aikana ei suositella raskautumista... Sitten meillä ois vielä touko-kesäkuulle suunnitteilla yks pidempi reissu. Mutta itteä vähän pelottaa, et miten lentää sit raskaana pitkiä matkoja. Vaikka ihmiset tekee sitä koko ajan. Ehkä eniten pelottaa se, että oksentaisin koko lentomatkan, koska korkeintaan olisin vkolla 12.. On mullaki huolet. Ollaan kyllä mietitty, että riippuen mun olosta tai tärpistä, niin ollaan valmiit jättämään matka väliin ja ostamaan perheturvallinen auto :LOL: Saas nähä. Vuodenvaihteessa selkenee.. ja sinne tuntuu olevan iäisyyden matka vielä :'(

Tsempit vielä jännääjille :flower: :heart:
 

14.9.2008

Minnie-....................kp 81/30-33.......................(tjottailee)
Kia-85....................kp 66/??............................yk 2
Terhi82...................kp 61/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 56/30............................yk 4
Santtuli...................kp 54/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 47/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 45/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 41/26..............................yk 1

kiharapää...............kp 36/32-35..........................yk 12
Humu82..................kp 33/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
Henuliini..................kp 33/29-34...........................yk 2
DeviLiah.................kp 32/35.................................yk 3
Apsu.......................kp 32/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 32/28-31...........................yk3

Louvre....................kp 29/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 28/33-??...........................yk 6
Delfis......................kp 28/28................................yk 1
Nera-85..................kp 27/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 27/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 26/29...............................yk 5
JenPen....................kp 26/28...............................yk 2 (T)
Londiliina85............kp 25/28-30...........................yk 1
salmiakkitassu........kp 24/28..............................yk 2
Sompio....................kp 23/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 23/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 23/28...............................yk 1
Talvis......................kp 22/30...............................yk 5
Hemuli1981............kp 20/28-38...........................yk 4

Sun Rise..................kp 19/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 19/30..............................yk 6
Piglet......................kp 17/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 17/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 16/34-39.......................yk 3
Heinu......................kp 14/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 13/26-29..........................yk 8
Kuumeilija...............kp 11/26-41..........................yk 8
asty........................kp 11/28-42...........................yk?

johanna83..............kp 9/32-40..........................yk 6
Miss Mindy...............kp 8/33-35.........................yk 3
HaLPe.....................kp 8/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 7/28-29..........................yk2
yöperhonen-..........kp 6/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 6/28-30.........................yk 3
toivova-84..............kp 5/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 4/26?...............................yk 3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?

mulla oli kommentoitavaakin mut se tulee sit huomenna. oon täällä äitillä nopeesti käymässä koneella, ku meillä ei netti toimi jälleen kerran ja mua häiritsi ku te ootte täällä ilman tämän päivän päivityksia :D
 
Kiitos nibbler!!!!

Mullakin vaan noi kp:t paukkuu yli.. Tämä on kummalista, kun viimeisimmät 2-5 kiertoa on ollut sellaista 30-33 päivää..

Nyt menee näinkin kauan..

KP

P.S. nyt pitäisi mennä siivoamaan, kun miehenkin ajoin jo matkoihinsa pois jaloista..
 
Iso hali sitä tarvitseville. :hug:
Nyt alkaa olemaan jo parempi mieli, kun täti on lähtenyt. Ensimmäisinä päivinä oli alakuloinen olo. Mut onneksi on ihana mies, joka osaa piristää. Lohduttelee, et kyl se meilläkin jossain vaiheessa onnistaa, jaksat vain odottaa. Nyt on onneksi tulossa muuta ajateltavaa, kun pitäisi kihlajaiset järjestää läheisille ja kavereille. Sitten ajatuksissa on ensi keväänä alkava rakennusprojekti. Eri talovalmistajien mallikirjoja on tullut selailtua, mut vielä ei ihan sellaista löytynyt, millainen haluttaisiin. Muutama malli on nyt tarkastelun alla, ehkä niitä vähän muuttamalla saisi sopivan.
 
Nasuli minkä hintaista/kokoista olette ajatelleet?
Ihan mielenkiinnosta, kun itsekin haluaisin; että me rakennutettaisiin meille omakotitalo..
Joten kerro miten valitsitte, millainen budjetti ja minkä kokoinen talosta tulisi ym..

KP
 
markka tollanenkin tapa on aika mukava :) me joskus suunniteltiin silleen, et sit kun kerrotaan, nii kutsutaan appi&anoppi kylään ja tarjotaan heille kahvit mummo/ukki mukeista..katsotaan sit et huomaako, jos ei huomaa, nii sit sanotaan et "joo ne mukit voittekin ottaa mukaan!", niin eiköhän sitte luulis tajuavan.. :LOL: =)
 
KP: Suunnitelmat rakentamisen suhteen on aika alkuvaiheessa. Nyt odotetaan, et päästäisiin katsomaan yhtä sellaista taloa valmiita, jota on suunniteltu. Se on ykskerroksinen, noin 150 m2. Sit nähtäis, vastaako se yhtään sitä mitä halutaan. Ollaan kyl katottu puolitoistakerroksisiakin. Mut tosi vaikea nyt päättää, mikä olisi tulevaisuuden kannalta kannattavin. Budjettikin on vielä vähän avoin, kun ei tarkkaan olla päätetty kuinka paljon tehdään itse. Laskelmia on vähän tehty kumpi tulee halvemmaksi tehdä melkein kaikki itse vai ottaa valmiina pakettina. Millainen talo teillä on haaveissa?
 
Moi!!!!
Ihanaa täti pakkas kamansa tuo hoitolapsi palailee kohta puoliin kotiinsa ja jäädään kahdestaan ;) himottaa!
Markka minne päin teneriffaa olette menossa? oltiin viime keväänä siellä los gigantesissa ja käytiin myös siellä eläinpuistossa. mullakaan ei ollu mitkään suuret odotukset kanariasta ylipäätään, mutta ainakin tuo paikka oli todella ihana eikä liian turistikohde. ja eläinpuisto oli ihan mukava, vähän säälitti kyllä ne eläimet, tosi pienet tilat niillä :(
bb uskon että ärsyttää odottaa kun mitään ei tapahdu. mä hermoilen jo sun puolesta =) millon viimeksi testasit?
 
bb piti vielä sanoa noista miehistä, ne on kyllä ihania kun ne ei samanlailla näyttä tota kuumeilua, mutta aina välillä sanovat sitten tuollaisia juttuja. mäkin oon välillä miettiny että onko se nyt ihan oikeesti tosissaan, mutta just tossa muutama päivä sitten totesi miten ihana olis maata sohvalla pieni nyyti kainalossa :attn:
 

Yhteistyössä