ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Ench ohan se aina selvempi plussa jos testaa myöhempään..käyt apteekista töiden jälkee osta herkän testin ja testii vaan kehii :whistle: kotona on kyl rauhallisempaa testata..sit jos tuleeki haamu ni ei sielt duunipaikan vessast pääse mihkää ku tihrustaa vaan sitä tikkuu..=D

Toivon tosiaan et saisin ite jännää reilu parin viikon päästä et oonko paksuna vai en :p kohan nyt eka pääsee selättää sen miehen tonne makkarin puolelle ;) ni puhutaa sit et pääseekö jännää vai ei..johan tässä yli 2vk elettykii selibaatis :kieh:
 
Kiitos Enchantress Illalla on tarkoitus pistää pölisemään piti jo aamu viideltä mut ei jaksanu. Mies aamuvuorossa ja mulla tänään ilta. Heti kun illalla kotiudun käyn herran päälle ku yleinen syyttäjä. =) Mites itse meinaat testailla? plussapuhuria sinne :whistle:
 
niinpä, ansaitulle lomalle siis :) mäkin odotan innolla luento/laskuharjoitus taukoa yliopistolle, vaik onkin duunia. 20-27 lomaa opinnoista, 21-24 duunista. silti kummasti auttaa jaksamaan lupaus lomasta :D

eiks kaikilla vauvakuumeisilla naisilla vähän viiraa päästä? :kieh:
 
Kai niil viiraa.. :D ainaki mulla..ja kai se kertoo et ei ihan kaikki rattaat pyöri samaa tahtii jos on valikoinu työksee hoitoo psykiatrisii potilaita.. :LOL: ja sitte tää vauvakuume tähä päälle ni ei hyvin mee...hehehe :LOL: :D onneks tätä kuumetta sairastaa muutkii naiset.. B)
 
mä sain tosissaan soitettuu sinne neuvolaan ja eka aika ois 28. pvä tätä kuuta, iiks! Sit sano et jos jottai tulee et esim vuotoo niinko alkuraskaudes usein ni sit vaa terveyskeskukseen omal alueella ja sielt sit saa sielt neuvolast lähetteen sairaalaan ja tutkimuksiin tms jos jotai vakavampaa tulis. Hope not!! Ja lääkäriaika ois sit 1.4, mies tulee ainaski neuvolaan mukaan :) lääkäristä ku en ees tiiä ni et tulisko ko ainaski joku sisätutkimus tehään, ni riippuu onks muuta et pyydänks sitä sinneki :p

miracle + äidin kulta 5+3
 
nii ja menin mä ny kummiskii kertoon sit äidille ja isälle (niil ei ees oo juuri hirmusti tuttuja joille kertoo ja ovat eronneet) ni kummatki oli tosi iloisia ja iskä iha halas meit molempii ja oli kyl todel ilone ja yllättyny. Sano vaan et eihä tätä ymmärrä et jospa se huomenna sitten tajuais et siit tulee pappa :D
 
miracle tosi kiva et vanhempas oli onnellisii sun puolesta..nyt tää täti lähtee keittää aamupuuroo itellee ja suunnittelee päivän ohjelmaa..palailen linjoille kunhan kerkiin..tääl on peukut pystys et plussa tulis Enchantressille
 

Yhteistyössä