ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

kiitti Ench, peukut on pystyssä sulle ja ilointi kova, sie oot raskaana! Ei sovita hyväksyyn muuta :D ja kyl mie oon sinällää pystyny iloitsee paljon ja miehen kans useemmin aina höpötellään kaikkee ja se laitto tänää oikein herätyskellon soimaa ko tais olla nii malttamaton ja halus et varaan nla-ajan mahd. pian :D:D Ei se sitä myönnä mut kovasti se jo luki tota mun odottajan vihkostakin :D Se on nii ihana :heart: mut enempi tällei iloitsen ja sit ku on riskiraja ylitetty ni voi iloita sit avoimesti muillekin kuin vaa tääl palstal :D
 
joo, niinhän se on. aluks oltava hiukan varpaillaan, mut ei pidä liikaa miettiä kauheuksia :eek: kuulostaa ihanalta, oon tosi onnellinen et sullon mies tolla lailla tukena täs hienos elämän vaiheessa :) mie niin kovasti toivon et plussaisin, kun ois tosissaa LA:t niin lähekkäin ja voitais jännäillä yhessä :heart:
 
Ench, niinpä!! Toivotaan parasta!!! kyl mie onneks aika iisisti otan et en pelkää sinällään mut en uskalla hirmusti vain oikein iloita kunnol viel, mut tuntuu vaan ku ei oo mitää oireita taas et ainoastaa eilen oli nännit todel kipeet ja ku osu vaateki niihi ni iha ku ois puukol viiltäny... pienen pientä alavatsakipua joskus ja virtsaamistarve tiheämpi mut muuten ei mitään.. ni alkaa jo tuntuu et eikös mul pitäs olla et ois kaikki hyvin vaiks kuin tiiän et onha niitki joil ei mitää oireit ees oo :p
 
khih, onhan se oireiden määrä yksilöllistä :D mua taas mietityttää, kun jo nyt etoo aika tavalla.. on jo etonut sen muutaman päivän. aluks oli vähän illalla huono olo pari päivää, eilen vähän kokopäivän ja nytki duunis ihan tuskasta. ei okseta, mut semmonen pieni pahoinvointi kokoajan päällä. mut ainakaan ei oo täti tullut tai antanut merkkiä tulostaan, siitä oon jo tosi ilonen! :D
 
Ench, ei se täti tuu, usko pois :D
Ihana lukee teidän jännäilyjä täällä :heart: Ja oon tosi ilonen sun puolesta miracle :hug:
Ku mietin omalle kohdalle, et jos oisin raskaana, kyl varmaan välillä saattas miettii, et kumpa se pikkunen pysyis loppuun asti, ja et sit ku on "riskiraja" ylitetty, niin pystys kertoon muillekin ihanan uutisen :heart: :heart: :heart:
 
Kovasti ainakin on peittoja pöllyytelty, et toiveissa tietty on :heart: :heart: :heart:
Ois se vaan NIIIIIIIIN ihana juttu. Mut täytyy pitää jalat maan pinnalla, ja kattoa kuis käy :D
Oviksen aion bongata tikuilla, toivottavasti :D
 
ja taas hän kehittelee raskausoireita :headwall: eikun oikeesti, lounaan jälkeen meinasi lentää laatta kahvi ei oiken maistu ja vatsassa juilii... mä luulen että se 10 päivää sitten oleva limanmäärä, selkä kipu ja aukinainen kn. oli sitten ovista ja kaiken järjen mukaan perjantaina alkais menkat. nyt mä sitten kuvittelen, että oliskin ollut vielä simppoja sillon kun ennen oletettua ovista pupuilua oli 6 päivää sitten.

ja taas haettu tuttu paketti aconin kymppi ja apteekin oma :headwall: testaan huomenna aconilla ja perjantaina aconilla. totta se on mitään ei ole menetetty niin kauan kun täti pysyy poissa :D tää on joko menkkakipua tai raskauskipua, toisaalta molemmat käy kunhan tilanne menis eteen päin :saint:

mun on pakko vaihtaa apteekkia ne kaikki jo tuntee mut ja varmaan ihmettelee kun joka viikko sama satsi mukaan :ashamed:

TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ, SANOI LAPAMATO :D

(nolona kopioin saman jutun joka pinoon :ashamed: )
 
Nyt tulee hyyyvin omanapainen viesti, sori jo etukäteen.

Eli ultrassa kävin tänään ja v*tut siellä mitään munasoluja kasvoi!! |O :'( Taisi vissiin kaksi 8 mm:stä follikkelia olla, mutta kun ovulaatioon tarvitaan n. 1½ senttisiä. :ashamed: :kieh: Voi #&%?$!*! Olen niin täynnä raivoa ja pettymystä, etten osaa sitä edes sanoiksi pukea. Enkä pääse edes purkamaan sitä liikuntaan, kun on vielä nuhaa ja yskää. :'(

Jotenkin tuntuu, että elämällä on ihan s**tanan hyvä ironian taju. Ruokalassa oli pelkkiä odottavia naisia tai äitejä pikkuvauvojen kanssa. Metro-lehden kannessa komeili 22-päiväinen vauva Veikkauksen mainoksessa. Joo, hierokaa vaan suolaa haavoihin! |O

Ainoa valopilkku päivässä oli se, että ostin uudet farkut jotka olivat kokoa pienemmät kuin edelliset! :) Eli jotain näkyviä tuloksia olen saavuttanut painonpudotuksellani. Nyt vaan jatkan sitä, kun en kerta raskaaksikaan voi tulla... Muutenkin tuli kallis gynereissu, kun ostin kosmetiikkaa ja parit rintsikat. No, mulla OLI synttärit, joten ehkä mulla oli oikeus vähän hemmotella itseäni.

Nyt menen nappaamaan ekan teron nassuun. Ja eikun seuraavaa kiertoa kohti... :snotty: Ei tullut jouluvauvaa, ei. :'(
 
äh. täälläkin vaivutaan epätoivoon. ihan hirvee olo ollu koko helvetin päivän, nytkin mahaan sattuu niin et kyyryssä saa olla. mut testi nega (herkkyys tosin 25, eli ei herkin mahdollinen), eli tätiä oottelemaan. piti nyt sit turhaa toivoa sitä plussaa, kun kerrankin oli ees täti myohäs :'( :headwall:
 
ench tikutitko oviksen??? jos et ole varma koska se oli niin ei sitä koskaan tiedä!! viimeksi plussasin kp 54 ja tällä hetkellä kp 61 ja raskauoireita on!! luulen että on joko täti kolkuttelemassa ovea tai pieni masussa, sanon sulle niin uskon itsekkin!!! legendaarinen: niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy!! :saint:
 
Se voi vaikuttaa jos tää on vasta toinen päivä ku täti on myöhäs... oleks varma et ovis tuli "oikeaan" aikaan? Jos se tuliki vast pari päivää myöhemmin ni sit plussaki tulee pari päivää myöhemmin...

viel tsemppihalaus :hug:
 
siis tänään vasta piti menkkojen alkaa. eli kp 28/27. tikutin oviksen kp 13, eli kyl se stemmaa ton kierron pituuden kanssa. kyl sen tädin ois jo pitänä tulla, on niin täsmällinen kierto aina.... mietin jo et pitäisko mennä lääkäriin jos oireet ei lopu eikä täti tule, et jos joku muu vialla.

JJ-t, mikä sun normi kierronpituus sit on? toivottavasti ois masukki :heart:
 
ench mulla ei ole normaalikiertoa!!!! :headwall: viimeksi normaalikierto pillerin kanssa ja sen jälkeen yhdet normaalit menkat syyskuussa, sitten km rv 10+5 ja tässä sitä mennään sekasin koko nainen, ihan kirjaimellisesti!!!! :headwall:
 

Yhteistyössä