ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kuumeilija jännää sä mua, sitte mä jännään vaikka astya, ja asty jännää jouskarii ja me jännätään kaikki toinen toisiamme, niin sitte ei kiinnitä huomiota itteensä :)

kato sitten se ei pääse vaikuttamaan vauvakuumeeseen negatiivisesti. tai jos vaikuttaa siltä että negoja tulee vaikka me jännättäis toisiamme niin lopetetaan heti :LOL:
joo, passaa mulle :D
 
No huh! Vihdoin tänne pääsee kirjottamaan. meinas jo paniikki tulla!! :LOL:

Mulla on särkeny ja jomottanu alavatsaa nyt jo pari tuntia... ovis olis kyllä pitäny olla jo. Hitto jos se tuleekin myöhässä. Mä olin ihan varma niistä ovislimoista... nojaa. :/

pesitkö Asty lattiat?
 
Chamorphis
Täs olis taas yksi yritteliäs tulos mukaan joukkoon jos mahtuu! =) Meillä on menossa yk 1 ja kierto menee tällä hetkellä 28/35-38 (puolen vuoden välein tuntuu olevan kierto 51)
Taidan olla jo vainoharhainen oireiden suhteen, kun välillä vihloo mahasta ja on ollu jo jonkin aikaa sellanen etova olo... :ashamed:
 
Min en jaksa odottaa!!!!!! :eek:
Chamorphis teretulemast!

Nyt taas näitä ällö juttuja..Mutta oletteko kuuleet sellasesta että virtsa haisisi voimakkaammin raskauduttua? Voihan se tietty joku tulehduskin olla tai väliaikainen häiriö, mutta näitä oireita kun pohtii. Kn on mikä on, siitä en ota kyllä lainkaan selkoa!!Tänään eka tulikoe kun olen juhliin menossa ja meinaan olla juomatta. Herättää armasti jonkin verran kysymyksiä, mutta siinähän pohtivat!!

Hyvää viikonloppua kaikille!!
 

Yhteistyössä