ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

tääl on yritetty jo viime vuoden helmikuusta. siinä välissä ehti veljen avokki tulla raskaaksi (alottivat yrityksen meidän jälkeen) ja se pieni siis syntyikin jo.. ja moni ystävä/tuttu on alottanu yrittämisen paljon meidän jälkeen ja kaikille on jo vauva tulossa... :eek:
mehän ollaan "virallisesti" hedelmättömiä, kun yritys on jatkunut vuoden... mut ei me mennä mihkään tutkimuksiin enää ennenku mun koulu loppuu parin vuoden päästä. siihen asti tjot-meiningillä... huvikseni ajattelin sitä ovista tikuttaa...
pitäis jaksaa siivota... tulee vaan niin kova hiki kauheen helposti... ja sit iltavuoroon. onneks vloppu vapaa :)
 
Joo, toi on hyvä :LOL: :LOL: :LOL: Joo, paitsi en mä tuu enää takas tänne :eek:
Eiköhän sitä kuitenkin pysy Suomen rajojen sisäpuolella, ettei kuitenkaan tonne Venäjän puolelle :LOL: :LOL: :LOL:
Voi olla, et ilta menee aika hyvin täällä "netissä", ei siis 2plussan sivuilla, surffatessa :D , ku miehellä on oltava illalla Rukalla revittelemässä, ja TAAS työhommia =) No, onnex näitä ei oo ihan joka kk, toivottavasti :/
 
Nibbler :LOL: :LOL: :LOL: Toivotaan nyt kumminkin et olis kiinnittymivuotoa :) Ajatteles, nyt mua alko kovasti jännittään sun puolesta :) Jospa mä enemmän jännäisin sun puolesta ku omaa ovista sit ens viikolla :D:D:D

Toiveilija täällähän se ilta hyvin meneekin :) Välillä oikein kiroon kun en vaan pääse mihinkään täältä lähteen ku tää koukuttaa niiiiiin....
 
Mä olen aina ajatellut, etten marmata ennen kuin tulee vuosi täyteen että miksi ei ole vielä tärpännyt, koska todella on monia joilla on pitkään ollut yritystä eikä tarppiä ole tullut tai on tullut tärppi todella pitkän yrityksen jälkeen. Siksi on noloa tässä mätkättää vasta 8kk jälkeen, että miksi ei vieläkään :ashamed: Noh sitä on vain niin itsekäs ja malttamaton, mutta nyt tämä mun uikutus loppuu ja elämä voittaa taas! :D Tänään aijon pitää hauskaa, toivottavasti en liian, etten nolaa itseäni työkavereiden edessä tai no ei niistä niin väliä, mut pomojen edessä pitäis olla vähän "rauhallisemmin" :LOL:
 
:LOL: :LOL: täällä menee taas ihan mahottomaksi pervoiluksi :LOL: mut ei se mitään antaa palaa vaan ;) mut on noita tapauksi lähipiirissä kun on värkkiin tullut mojova haava tai peenis saanut tutaa lempeilyn aikana :LOL: vaikka ei naurun asia olekaan, mutta ne oli niin hauskoja tapauksia :LOL:
 
Jouskari - ei sitä omaa tilannettaan voi verrata muihin... tottakai joillain on kestänyt pidempään, mutta ei se tee sinun pitkästä yrittämisestä yhtään "helpompaa" tai miten sen nyt sanoisi... :hug:

Olis se kyllä ihanaa saada se tammivauva... :heart: Toivottavasti nyt tärppää. taas mä alotan tän saman hösäämisen ja putoon kovaa sitten parin viikon päästä.... :ashamed: Mut voihan se onnistuakkin!! :| Täytyy myös ajatella et miks EI tärppäis!! Uhmaa, uhmaa... :p
 
joo, pakko myöntää, että itsekin oon valittanu jo puolen vuoden yrityksen jälkeen... Kun kuvittelin, että se olis yhtä helppoa ku muilla. Kaikilla tutuilla tärpänny yk 1-6... tämän kälyn esikoinen sai alkunsa 3pv siitä, kun jättivät kortsun pois.. :eek:
Ja tämä kuopus yk3, vaikka isäntä oli armeijassa, tais ne lomatkin riittää siihen:)

onkos teillä mietitty jo muita vaihtoehtoja? Esim luovutettuja munasoluja/siittiöitä, jos joskus selviäisi, onko jomman kumman solut huonoja? Tai esim adoptiota?
 
asty me ollaan tehty periaate päätös, että mihinkään hedelmöitys hoitoihin ei ryhdytä. Täällä maailmassa on kuitenkin niin paljon vauvoja/lapsia joilla ei ole kotia, niin me kyllä aijotaan adoptoida sitten. Mutta kävin jo lueskelemassa joilain sivustoilta, että moneen vaaditaan avioliitto ja siinäkin piti olla joitakin vuosia, ennen kuin voi hakea. Me kun ei olla menossa naimisiin, ei katsota sitä niin tärkeäksi asiaksi, niin se vähän huolestuttaa! :eek: Joistain maista kyllä sai adoptoida jos oli avoliitossa tietyt vuodet oltu yhdessä...
 
kuumeilija jännää sä mua, sitte mä jännään vaikka astya, ja asty jännää jouskarii ja me jännätään kaikki toinen toisiamme, niin sitte ei kiinnitä huomiota itteensä :)

kato sitten se ei pääse vaikuttamaan vauvakuumeeseen negatiivisesti. tai jos vaikuttaa siltä että negoja tulee vaikka me jännättäis toisiamme niin lopetetaan heti :LOL:
 

Yhteistyössä