ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

En tule minäkään mitään ilosanomaa tuomaan, puhdas nega tuli testiin! :snotty: Noh, bileissä sitten otetaan senkin edestä ilojuoomaa... tosi lohduttavaa :headwall: mielummin olisin ollut selvänä raskaana :saint: Mutta oli aika arvattavissakin tämä, nytin juilii masua... kp:t on 27-29/28
 
Harmi Jouskari!! Mutta onneksi sulla on bileet edessä, mitä odotella.

Itse en testannut vielä ja en testaa ennen sunnuntaita. Pitäisi varmaan siitäkin vielä odotella että olisi menkat kunnolla myöhässä. Täytyy nyt katella miltä sitten tuntuu. Rinnat tuntuvat turpeilta, mutta muuten on ihan vakaa ja oireeton olo. =)
 
:hug: kaikille negan testanneille. Missä ihmeessä ne tämän ketjun plussat viipyy?

Mulla vielä viikon päivät testaamiseen, pikkasen jänskättää. Kummallinen alavatsan vihlonta on helpottanut vähän, mutta tilalle on tullut päänsärkyä ja väsytyskohtauksia (lamaannuin eilen sohvalle miehen kainaloon, ei jaksanut katsoa leffaa istualtaan). Pitäisiköhän tässä vaiheessa mennä jo tutkituttamaan päätään huolestuttavien psykosomaattisten oireiden vuoksi :D

Mitä testejä teillä on käytössä? Mitkä ovat mielestänne osoittautuneet parhaiksi?
 
moon testannu aika monella. RFSU, predictor, apteekin oma, kotitesti.fi, mammaksi....
RFSUlla tuli kerran ihme viiva, niinkuin Y... :eek: muuten on noi kaikki näyttäny aina negaa :D
paitsi nyt nää kotitestit on näyttäny sitä viivanpaikkaa....
 
Kiitos teille, se on odoteltava sitten uutta yk:ta 8! Loppukesästä on mennyt jo vuosi... :/ kait tää on perinnöllistä! Kun kummankin vanhemmat on meitä yrittänyt noin kaksi vuotta. En kyllä ala jos niin pitkään pitää odottaa :'(
 
puhuttiin muuten tokasta lapsesta miehenkaa eilen :) mä sanoin että ekan jälkeen toinen saa tulla jos on tullakseen. mies melkeen hypähti sohvalla että hetkinen nyt neitiseni :LOL:

mä sanoin että on kaks vaihtoehtoo: joko toinen lapsi syntyy niin pian kuin mahdollista, tai sitten menee monta vuotta ennenku toka tehään. mä en rupee kattomaan vastasyntynyttä ja kahden vuoden uhmassa olevaa lasta :LOL: muutan afrikkaan :)

no leikki leikkinä. mutta mihinkään e-pillerirumbaan mä en ala enää koskaan, saatikka laastareihin. se e-piikkikin on vähän kiikun kaakun. ois ihan kätevä kun ei tarvi miettiä onko nyt varmasti ehkäisty, mutta se teho saattaa olla melko pitkäkin, vaikka siinä on joku raja. en muista montako kuukautta se oli.

mies sano että se alkaa kulettaa kondomeja taskussa etten mä pistä niihin reikiä :LOL:
 
Voi että! Iso halaus kaikille negaa testanneille... toivoa ei kannata menettää ennen kuin menkat alkaa.

Nibbler... voih. Menkat ilmeisesti? :x

On se nyt kumma. Mikäs tätä pinoa vaivaa?

Mun Siippa lähti viikonlopuks töihin. :kieh: Onneks kuitenkin ovis oli ja saatiin veitikat matkaan. Nyt sitten Äiti Luonto saa hoitaa loput.

Kyllä nyt pitää jo alkaa niitä plussia tulemaan tännekin pinoon!!! jaksamisia kaikille. On tämä rankkaa mutta ajatelkaa - on se palkintokin sen arvoinen.

 
Oih, mä jo niin odotin plussauutisia tänne. Suuren suuret :hug: kaikille! Onneks Jouskari sulla on kuitenkin ne bileet, jos se yhtään vähääkään helpottais! :)

Nibbler, kattelin sun kiertopäiviä ja eihän sulla vielä pitäis menkat alkaa, eihän? Jospa se olis ihanan asian takia se pieni veri :)

 
Kaa
Täällä sama vika kuin ElinaMarialla, mies lähti poijes viikonlopuksi, tulee vasta su-iltana. Erona on vaan se, että meikäläisellä taitaa ovis sattua juuri lauantaille... pah. Eli taitaa mennä tämänkin kierron mahdollisuudet sitten kankkulan kaivoon. Noh, eipä siinä mitään. Ainakin treenaus on kivaa ensi kiertoa varten. :D
 
Kiitos kuumeilija no joo, ehkä se sitten illemmalla on mieli parempi, nyt vaan ottaa aivoon ja harmittaa, kun ei vieläkään tärppää, toki ei mensut vielä ole alkaneet, mutta mulla on sellanen olo että ne sieltä tulee! Noh se on vaan elettävä tämän asian kanssa, voi kun saisi pidettyä itsensä viilipyttynä eikä miettisi tätä raskautumis yritystä niin paljoa. Luulen että sen takia ei vielä ole tärpännyt :ashamed:

 
Jouskari , niimpä, onhan se kyllä turhauttavaa kun ei mitään tapahdu, mutta täytyy vaan jaksaa uskoa, että kaikki odotus on vaan hyväksi. Ehkä me kaikki ollaan valmiimpia siihen raskauteen kun se vihdoin alkaa :heart: :heart: Ja kuten ElinaMaria sanoi, " On tämä rankkaa mutta ajatelkaa - on se palkintokin sen arvoinen. "

Kaa:lle toivotaan että se ovis vähän viivästyis ja ei ne toiveet menis kankkulankaivoon :D
 
Kaa
Jouskari, meillä taitaa yritys olla alkanut samoja aikoja... viime elokuussa aloitettiin. Aika on kyllä mennyt todella nopeasti, onneksi. Minäkin ajattelin antaa meille aikaa sinne elokuulle ja sitten ottaa lääkärin yhteyttä jos ei mitään tapahdu... tsemppiä siis!
 
Kyllä meillä on samoihin aikoihin yritys alkanut Kaa :hug: joo näin se on tehtävä, odotella sinne syksyy. Onhan tässä kesä kohta edessä ja siitä pääsee kohta nauttimaan! B)
Ja oikeessa olette ElinaMaria ja kuumeilija, että sittenhän se on vallan ihana ja uskomaton asia, kun ei ihan helpolla ole raskaaksi tullut ja se on sen arvoista :heart: Kiitos teille TAAS, nyt jo mieli kohenee, olette hyviä tsempittäjiä! :D Halit kaikille :hug:
 
:hug: Jouskari. Yritä viettää hauska ilta kuitenkin, kaikesta huolimatta, vielä ku saat =)
Sit ens kierrosta ku tärppää, ni loppuu ne ilottelut, ja alkaa aamupahoinvoinnit ;)
Tääl on kans alotettu yritys tossa kesäkuun lopulla, juhannukselta, mutta eipä ole nyyttiä vieläkään :ashamed: Mutta ei auta heittää toivoa menemään, eihän oo menny vielä vuottakaan :eek: Voi hullutus ku kuulostaa pitkältä ajalta toi vuosi, mutta äkkiä on kyl aika kulunu :/ Pitäis tässä lähteä ajeleen uppo-outoon kaupunkiin :eek: Saas nähä miten naisen käy, mistähän löydän itteni :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä