°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Huomenta!

miracle, testailitkos tänään? Piti tulla kurkkimaan että saanko sinut seurakseni odotuspuolelle? :p :wave:

Veena, mulla oli ihan selvät menkkaoireet. Mä juoksin vessassa ja laitoin sidettä varoiks yön ajaks ja vaikka mitä... et menkkaoireetkin voi olla raskausoireita! ;)

Pakko oli tulla vielä täällä käymään kun siellä tammikuisten pinossa on niin kovin hiljaista! Tulkaa nyt sinne seuraksi!!! :D Nyt kaikki testaamaan että saadaan lisää plussia kehiin!!!

 
voi hitsi..me lähdetään tod.näk. tänään tai huomenna kotoota pois kyläilemään sellaseen paikkaan, et siellä ei kyl voi oikein puuhastella .. :| siihe sit jäi nekin "ennalta pupuilut", varsinkin jos ei tulla jo perjantaina kotiin..

ElinaMaria
voi mä niin mielelläni tulisin sinne odotuspuolelle jo.. :D
 
Miracle näinpä teen *virittelee metallikärkisiä maihareita* :D

ElinaMaria: kyllä se ois niin ihanaa päästä tammikuisiin =)

Varsinkin kun mulla on nyt edessä se aukiolotutkimus jos ei ole tärpännyt. Eilen vähän guuglettelin sitä ja nähtävästi se voi olla todella kivualias tutkimus. Joku oli jopa oksentanut kivusta. Arvatkaas vaan alkoko pelottaan. Onneksi toiset sanoi ettei ollut tuntunut juuri missään.. Toivotaan ettei tarttis mennä!
 
Veena, ei kannata noita miettiä. Se kummiski on nii yksilöllistä ni ei ehk pitäs muide juttuja kuunnella, toisil sattuu ja toisil ei. Onha hampilaskii ain kaikkee et toiset puhhuu kui kaameeta poraamine on tms ja ku sattuu nii jumalattomasti ni miekii ain ottana ilma puudutusta eikä se ny nii hirmusti oo sattunu :D Toki kaikki riippuu myös kipukynnyksestä. Mut mietit vaa kaikkii kivoja asioita jos sinne tutkimuksee sit meetkin :) Kyl se siittä suttaantuu vaiks vähä kipeetä tekiski, ja sithä ainaskii saisit selvyyttä tilanteeseenkin mikä taasen ois tosi hyvä juttu!

ElinaMaria, vaikee ois vaa ymmärtää et toises näky het dpo12 ees jonkiilaine viiva ni vaikee uskoo et ny ku menkkoje pitäs alkaa ni nytkää ei mittää näkyis.. Tai sit minoon vaa jotenkii huonosti bongaillu oviksen eikä se sillo ollukaa ku luulin.. tai sit oon raskaana olluki mut tulos pois ni siks negaa ja pian tulee menkatkii.. äh.. No mut mua se ei lannista! aevan sama :p jaksa ressata turhista :)
 
mircale, kattele miten käy. Eihän niitä menkkoja voi estääkkään vaikka kuinka haluis... :ashamed: toivon nyt kuitenkin ettei ne sulle tuu!! :)

Veena peesaan miraclea, eipä sitä kannata hirveesti etukäteen pankoida... ja ethän sä sinne joudu KUN nyt on tärpänny! ja kaikki kokee asiat niin eri tavalla!

Nyt tää lähtee pukemaan ja kauppaan - pitää ostaa paistimittari ja iso vuoka hirvenpaistille jonka väsään meijän vappujuhliin! :wave:
 
Chamorphis
Huomenta kanssasisaret! :wave: Täälä kuumeisena ootellaa ovista saapuvaksi. Mulla pari päivää sitten vihlo mukavasti munasarjoja ja eilenkin. :eek: Ja mulla kiertopäivä "vasta" 14.... Ärsyttää ku ei tiiä minkä kierron mukaan laskis... Lyhenemään päin tuo on ollu, mutta... :/
miraclelle plussatuulia ++++++++++++ :whistle: Jos se plussa sieltä vielä tulis! :D Jos se tätikään ei vielä oo tullu.... Varmaan eksyny Siperiaan! :LOL:
 
Miracle ja ElinaMaria: Kiitos teille! Ootte ihkuja :D Joo eipä se asia miettimällä muutu. Ja siinä on jopa sellainen positiviinenkin puoli että monilla on tärpännyt sen tutkimuksen jälkeen kun se avaa joitain tukoksia kai muutamaksi kuukaudeksi. Eli jos se meille plussan saa niin onhan se sen arvoista :)
 
Chamorphis
miracle Olitkos se sinä joka sitä punkkua suositteli? :ashamed: Tiedäx onko se just punkku tehokasta vai kelpaako valkkarikin? En tykkää yhtään punkusta, mutta valkosta saattasin saada jopa lasillisen sillon tällön alas... :D
 
sanokaas rakkaat kanssa sisaret, mitä oikeasti nyt teen.. ei tuu testiin plussaa mut ei kuulu tätiäkään ja kp:t huitelee ties missä... kauan katselen ja odotan tilannetta ennen kun pitäis varmaan mennä lekurin juttusille?
 
Chamorphis
miracle Juu on siihen tottunu vaikkei se mitään herkkua ookkaan... :/ Mulle on tullu karsee himo verigreippeihin! Ne on aivan yli hyviä! :p Tosin ikäviä syödä kun tirskahtaa silmään!! :LOL:
 
Chamorphis
Ouska Just... Melkein varmaan kannattaa pikkuhiljaa varata aikaa jos sitä tätiä ei ala kuuluun... :/ Tosin ei siihen välttämättä syytä löydy. Mulla on kierto samaa luokkaa kun sulla yleensä ollut sellanen 38 päivää. Kax kertaa ollu 51 päivän kierto puolen vuoden välein ja sit alkanu menkat ihan normaalisti. Kävin gynellä sen ekan kerran jälkeen eikä se löytäny musta mitään vikaa mikä olis selittäny sen... Paitsi käski laihduttaa, mutta se ei kertonu mitään sellasta mitä en jo tienny! :D :LOL:
 
Ouska: Jotkut lääkärit on sitä mieltä, että täytyis odottaa, että kolmet kuukautiset jää välistä, että kannattaa tulla. Itse sain lääkityksen, kun kahdet oli jääneet välistä. Onhan se niinkin, että yli 40 päivän kierroilla harvoin on ovista, mutta on normaalia, että sitä ei silloin tällöin ole. Voihan mennä gynen tarkastukseen, jos mieli siitä kevenee ja haluaa tarkastuksen.

Laala: Koskas meinasit lekurille mennä? Tiedän kyllä, kuinka ärsyttäviä noi mega-kierrot on. Voisithan saada Terolutit, niin ei tarvis aina kuukausikaupalla menkkoja odotella.

ON: Tänään kävin hakemassa uuden Clomi-kuurin. Nyt mennään tupla-annoksella.. Toivotaan, että se ovis ainakin tulis, vaikkei raskautuiskaan, niin tietäis, että lääkitys tehoais mullekkin..
 
no ny tul ainaskii ekat kunno merkit menkoista ko tul tosi iso läjä sitä semmosta valkosta ja paksua vuotoa, eli sielt ne menkat tekee tuloaan. Noh, ainaskii pääsee uuteen kiertoon ja jos kierrot ny lyhentyiski alle 30 mittaisiks :heart: nii ja laitoin ny oikeen kupin paikoillee ko suht varma oon et menkat alkaa ko oireetki o hävinny jo muutama pvä sit, yms :)
 

Yhteistyössä