~[Esikoisesta Haaveilevat]~

heh, jäi mainitsematta, että oon töissä ja vähän niinkuin salaa näpyttelen tänne postia :D duunikaveri istuu tossa metrin päässä, eikä tässä meidän koneiden välillä ole mitään näkösuojaa, että riittää jos toi duunikaveri vaan kääntää päätän tarpeeksi. :p jaiks! en tahtois sille "kärähtää", se kun on ite tollanen lapsenvastainen mies... :D

nibbler :hug: :hug: voisikos se olla jotain alkuraskauden tuhrutusta, mitä monesti on silloin kun pitäis tädin vierailu olla oikeasti?
 
londi saattaahan se joillakin ainakin vaikeuttaa, ihan vaan senkin takia, että elimistössä on tapahtunu niin suuria hormonimuutoksia. itse käytin e-rengasta vuoden päivät ( vaan ), että en osaa sanoa sen vaikutuksista. oon siis kuullu samanlaista huhua, mutta sillälailla, että se hormoni saattais vaikuttaa hyvinkin pitkiä aikoja pillereiden lopetuksesta..
 
mä luin just jostain ihan lähiaikoina jonkun artikkelin mis sanottiin et et pillerit jotenkin valmistelis kehoa raskaaksi tulemiseen tai jotain. mutta sen mukaan ihan helpostikkin voi tulla heti pillereiden lopettamisen jälkeen raskaaksi.. ja mun mielästä oli aika kumma juttu että kaveri puhu ettei ollut 3vuoteen käyttänyt minkäänlaista ehkäisyä eikä kertaakaan tullut raskaaksi mutta heti kun hän aloitti pillereiden syönnin niin hän tuli raskaaksi.. että niinkin näköjään voi käydä..
 
nanakuu ja londi tervetuloa! Liunulle OONNNEEEKKKSIII OOLLKOO! Toivotaa että pikkunen on niitannut itsensä kunnolla kiinni! :heart:
Nibbelle IISO lohtuhali :hug: Pirullisia nuo roskishaamut kun ei voi koskaa tietää...

sitte :
DeviLiah.................kp 27/35.................................yk 3
toivova-84..............kp 27/25-29...........................yk 2
Apsu.......................kp 27/31-41...........................yk 5
Baby Butterfly.........kp 27/28-31...........................yk3


Koskas me neidit testataan? :) Mulla kun viime kierto oli 35pv niin en uskalla viel testaa et jos ei näkyis mitää jos oon ovuloinu myöhemmin... :/ Mitä mielt te ootte? Ku ei oikeen oireitaa ollu tissit OLI kipeet tai siis nännit mut EI oo enää... :/ Eikä kyl alavatsaakaa nipistele et menkat alkaisi...

-BabyB Kuittaa... Ja Londi nauti uudesta lempinimestäs!
 
onhan täälläkin palstalla nähty niitä yhden yrityksen ihmeitä, että heti pillereiden lopetuksen jälkeen on raskaaksi tultu..
se on vaan niin yksilöllistä, tosiaan kuten Londi jo sanoitkin..jokaisen keho kun reagoi asioihin niin eristi..

BB toivotaan parasta ja pidetään peukkuja, että sulla olis massussa "toukka" :) :)
 
bb en uskalla testata, kun nyt tuntuu siltä että menkat alkais ja pinetä vuotoakin tuli. kun tossa toissapäivänä harrastetiin seksiä tuli sen jälkeen sellainen veriklimppi( anteeksi ällöttävyys) ja sitten ei mitään tähän aamun asti. niin en oikein tiedä että mitä siellä tapahtuu, ei koskaan ennen tuollaista totaali stoppia, mutta eiköhän ne tästä ala :( ja harmittaa aivan vietävästi :'(
 
Huh, älkää nyt vielä onnitelko... Kaikki on niin epävarmaa. Mut kiitos kaikille :hug:
Sompio Oo tarkkana sen hypon kaa! Tk lääkärit ei juurikaan tiedä uusimmista viitearvosuosituksista. Tsh kannattas olla alle 2,5 ennen kun raskautumista yrittää ja sen täytys pysyä sen alla. Mulla oli nyt vajaa neljä... pientä tosin siihen tsh 100:n josta lähettiin veivaamaan. Jos et oo jo tutustunu niin käy kilpirauhasfoorumilla. Pienikin vajaatoiminta voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Kannattaa opiskella aihetta niin osaat vaatia parhaan hoidon!
 
Moikka tytsyt! Oon ollu vähän niinko kadoksissa sen lapin reisun jälkeen. uus pinoki tullu ku edellinen tökki aika pahasti. Mulle voi laittaa kp11/28. kierto ihan sekasin kun ei vissiin noi terot enää meikäläisellä toimi...vuotaa miten sattuu ja millon sattuu, terojenkin aikaan...tylsää.
Mutta mun yritykset voi vaikka nollata... tai siis vetäydyn varmaankin taka-alalle. Mun elämä on saanu ihan uuden käänteen. Olen rakastunut toiseen mieheen!! luulin ettei rakkautta ensisilmäyksellä ole olemassakaan ,mutta taisi olla väärässä. Tapasin lapissa mua pari vuotta nuoremma miehen ja se oli menoa sitte!! Jooh..koskaan eitiiä mitäelämä tuo tullessaan.
menen munasarjakysta leikkaukseen 24pvä tätä kuuta. Miehen kanssa hirvee kriisi kun en pysty sanomaan sille mistä on kyse.. ARGH!!!
Vituu olen ihan hajalla ollu ajatusteni kanssa loman jälkeen. joka päivä ollaan yhteydessä tän uuden kanssa ja se tietää miun tilanteen kyllä. Lähen sen luokse perjantaina... OOnko ihan hullu? kaikkea se ihminen tekee rakkauden eteen.
 
iltaa!!
joku toolla aikasemmin toivoi että pääsisin taas pian takas kuumeileen.tahtookin takas mut tilanne ei vaan anna periksi jatkaa yritystä vielä. :( tänään töissä kun semmonen pikkunen pallero nukahti syliin eikä antanu laskee sänkyyn vaan tarras tiukemmin kii niin tuli semmonen tunne et voi ku mullekin suotas oma pikkuinen jota halia ja pitää sylissä... :'( meinas ihan itku tulla ku tuli mieleen taas se et vois ollakkin jo semmonen pikkunen...harmi vaan et pitää olla niin hankala tää tilanne, mut toiv saamma asiat pian kuntoon,jatkaa vauvasta haaveilua ja yritystä. :ashamed:
 
Mä en jostain syystä pääse sivulle 38 :ashamed: Vastaan siis ihan sokkona.

Liunu Mulla otettiin just kilppariarvot elokuussa. TSH oli 3,4. Eli yli sen 2,5. Kävin työterveydessä otattamassa ja juttelin tästä raskautumishaaveista. Ei se työterveyslääkäri sanonut mitään siitä. Sanoi, että arvot on hyvät ja lääkitystä ei tarvi muuttaa.
 

Yhteistyössä