♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Paputoive Riita syntyi niinkin älyttömästä asiasta kuin tietokoneen sivuhistoria ja tekstiviestit. Miehelle kai iski mustasukkaisuuden puuska ja se oli varma että salaan jotain kun en anna lukea viestejäni. Tietenkään en voi näyttää viestejä missä puhun kaverin kanssa hänen henkilökohtaisista asioista.
Onneksi tuo nyt sitten tuosta leppyi lopulta, pitäähän sitä nyt ymmärtää toisen mustasukkaisuus kun ei elämä aina oo ollu ruusuilla tanssimista. Mun höppänä :love:
 
@Paputoive mua jotenki alko ihan itkettää nuo viimesimmät viestit. Tuntuu varmaan niin mahtavalta, mutta pelottavalta tuo plussa. Ja @voittamaton, toivon että sinun ei montaa kertaa täytisi enään pettymyksiä kestää. Tunne on varmasti musertava, mutta uskon että kaikilla elämä lopulta menee niinkuin kuuluu ja kaikki kääntyy hyvin :love:

Hyvä kun yrityksen aloittaminen on vasta ajatuksen tasolla ja kaikki vauvauutiset, lapsettomuus ja no kaikki aiheeseen liittyvät asiat saa kyyneleet silmiin. Eilen aloin itkemään kun telkkarissa jossakin ohjelmassa syntyi vauva o_O

@Myrsky10 ,eiköhän se mies lepy. Välillä tekee hyvää vähän tuuletella. Oon huomannut, että välillä suhteeseen tulee taas uutta kipinää jonkun pienen kisman jälkeen :ROFLMAO:
 
@Paputoive Riita syntyi niinkin älyttömästä asiasta kuin tietokoneen sivuhistoria ja tekstiviestit. Miehelle kai iski mustasukkaisuuden puuska ja se oli varma että salaan jotain kun en anna lukea viestejäni. Tietenkään en voi näyttää viestejä missä puhun kaverin kanssa hänen henkilökohtaisista asioista.
Onneksi tuo nyt sitten tuosta leppyi lopulta, pitäähän sitä nyt ymmärtää toisen mustasukkaisuus kun ei elämä aina oo ollu ruusuilla tanssimista. Mun höppänä :love:
Äh! ymmärrän. Itsehän salailin tätä kaksplussassa roikkumista ja kirjoittelua mieheltä. Se sai sitten kerran tietää just sivuhistoriasta, vai oliko mun nimimerkki esillä jollain toisella sivulla silleen automaattisena tekstinsyöttönä niinku. Mies loukkaantui asiasta että täällä huutelen meidän juttuja ja "katoki ettei kukaan meitä tunnista". Ei se varmaan ees enää muista että kirjoittelen tänne. Iteki salailen joskus kännykän viestejä ku ystävien kans kaikenlaisia juttuja tulee kirjoteltuu, henkilökohtaisuuksiakin. Voihan se miehestä kummalliselta vaikuttaa et salailee sivuhistorioita ja kännykän viestejä. Pitää vaan koittaa vahvistaa jotenki sitä luottamusta, et tosiaankaa ei oo kyse muista miehistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Myrsky10
ON: Sain varattua ensi keskiviikolle ajan siihen verikokeeseen. Eiköhän tulos tule viimeistään juhannuksen jälkeisenä maanantaina, soitan siitä sitten gynelle kuinka on oviksen kanssa käynyt. Tosi pessimistisellä asenteella oon liikkeellä, eipähän ainakaan tuu tästä kierrosta uusia pettymyksiä enää :ROFLMAO:
 
Hirveesti tullut taas viestejä! Tosi kiva kun täällä on niin aktiivista keskustelua. Ei vaan ite enää muista mitä piti kellekkin kirjottaa kun oon ehtiny niin harvakseltaan käydä:LOL:

@Myrsky10 hyvä että saitte sovittua(y) niinkuin joku sanoikin niin se puhdistaa hyvin ilmaa kun välillä ottaa vähän yhteen. Mekin eletään vähän vaikeampaa aikaa kun mua itseä stressaa se muutto (tai muuton venyminen) ja oon ihan kypsä tähän odotteluun. Miehellä taas ei oo mitään hätää eikä ymmärrä mun ajatuksia ollenkaan.

@voittamaton hienoa että aika on nyt varattu:) sitten jännäileen tuloksia.

On: äklövaroitus! mulla oli siis omakannan mukaan emätintulehdus, johon nyt on ollut joku geelikuuri. Tosi inhottava kuuri kyllä ollut, mutta jospa se nyt edesauttas tätä vauvansaantia(y) luin netistä, että tossa tulehduksessa ph on epätasapainossa ja siihen voi vaikuttaa esim. jollain (muistaakseni) c-vitamiinivalmisteilla ennaltaehkäsevästi. Muistelen, että mulla ois joskus nuorena ollut tuo sama, enkä kyllä halua enää uudelleen. Henkilökohtainen kysymys: Ootteko muut hoitaneet tuota alaosastoa jotenkin säännöllisesti?:LOL: minä en oo tiennyt käyttää mitään valmisteita, mutta otan kyllä suosituksia vastaan niin säästyy tällaisilta.
 
Heippa!

Mieheni kanssa päätimme tammikuussa lopettaa ehkäisyn ja ajattelimme: tulee jos on tullakseen. Zoelyn lopettamisen jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja sen jälkeen kierto venähtikin sitten 141 päivään.

Tuona aikana tulee jos on tullakseen ajatus hieman muuttui ja heräsi aika kova huoli siitä, ettei kaikki ole kunnossa. Maaliskuussa kävin gynellä, jonka mukaan hormoonien tasoittuminen vie aikaa. Sain kuitenkin Terolutit mukaan ja ohjeeksi aloittaa ne toukokuun lopussa, jos vuoto ei itsestään ala.

Toukokuun lopussa otin Terolut-kuurin, jonka jälkeen vuoto alkoi ja nyt eletään kp 11. Maanantaina olisi tarkoitus aloittaa toinen 10 päivän Terolut-kuuri. Niin hartaasti toivon, että tämä oma kierto alkaisi toimimaan.:)

Tammikuusta alkaen olen silloin tällöin käynyt teidän kuulumisianne täällä kurkkimassa. Täällä tuntuu olevan hyvä meininki ja vertaistukea, joten ajattelin tulla mukaan kirjoittelemaan :)
Mukaan siis: ananasbananas, 25v, mies 29v, ya 1/17, yk2
 
@ananasbananas mullekkin lapsettomuuspolin lääkäri sano, et tyypilliset nuoren naisen monirakkulaiset munasarjat. Mullakin ollut pitkiä kiertoja mut vissiin lähtenyt hiljalleen lyhenemään. Ei tosin oo ikinä ollut 70 päivää pidempää.. Toivotaan että kierto normalisoituis siellä ja tervetuloa :).
 
N93
Kirjoittelenpa pitkästä aikaa.

Oli pakko tulla onnittelemaan @Paputoive !! ihan mahtavaa, paljon onnea ♡♡
onnea myös muut plussanneet, ja tsemppiä sitä tarvitseville ♡

Täällä tänään 3 kuukautta kaavinnasta, yk yhteensä "en viitsi enää laskea", toivo ja usko menetetty :poop: tän kierron kaikki tallettelut jäi varmaan johonki neljään tai viiteen kertaan, kauheen kriisin pukkas päälle tästä vauva-asiasta miehen kans ja ei vois itseäkään kyllä vähempää kiinnostaa enää panostaa tähän, ku ei vaa ikinä natsaa. Anteeksi kauhee masistelu! sais vaan alkaa onni kääntymään pikku hiljaa :/
 
@Jennipä toivotaan, että näin kävisi. Kiitos tsempistä!:)

@voittamaton kieltämättä omastakin mielestä siltä vähän vaikuttaisi, mutta yritän ajatella positiivisesti ja ottaa rauhassa (välillä onnistuu paremmin ja välillä huonommin :rolleyes:). Sen gynereissun jälkeen oli aika lyöty olo, mutta nyt viime aikoina ihmeen hyvin osannut asiaan suhtautua.
 
N93
@voittamaton niimpä. Ei kärsis eikä kannattas yhtään vertailla keneenkään, mut välillä tulee väkisin mieleen nämä "päätettiin tehdä vauva ja kuukauden päästä positiivinen testi" . hohhoijaa.
Tänään pitäs alkaa menkat täällä:poop:
 
@N93 ootko testaillut? Pahoittelut masisolosta :(. Toivottavasti helpottaa, jos ei tuu plussaa niin jospa kun menkat on lusittu..

@voittamaton vielä täällä palmun alla, huomenna jo suomessa. Ihan rentouttava loma mut alkaa jo väsyy tähän kuumuuteen. Vielä on lomaa suomessakin jäljellä. Vähän mietin pitäskö olla tikuttelematta ovista, mutta sitten huomaan kuitenkin oviksen jälkeen oireet ja hermoilen kun en oo varma oviksen ajasta.. En oo hirveesti jaksanut miettiä, elokuuta lähinnä oottelen tän projektin suhteen.

Mut loma menee kyl liian äkkiä! En haluu töihin, haluun sen vauvan ja jäädä äippälomalle sen kanssa :ROFLMAO::whistle:.
 
Kivat viivat joo mut ei päästy tallettelee.. viimeks heiluteltu peittoi joskus keskiviikkona. Ja tänään oli jo haaleemmat viivat.. illalla ehkä ehtii tallettelee, mut en usko että ne simpat ehtii paikalle ajoissa.. On kyllä :poop: fiilis. Käsittämätöntä miten voi olla seksin harrastaminen oikeaan aikaan niin vaikeaa...
 
N93
Sanos muuta.. En ymmärrä miten jotkut tulee vahingossa raskaaksi :LOL:.. miten tää voiki olla näin vaikeaa.
Pitää kyllä soitella varmaan taas gynelle aikaa, jos nää kierrot alkaa mennä sekasi. Oon niiiiiin kyllästyny tähä touhuun. Ku tää projekti tavalla tai toisella joskus loppuu nii mihin sitä käyttää tän kaiken ajan mikä vapautuu tästä stressaamisesta, päivien laskemisesta ja aikataulutetusta seksin harrastamisesta. :cautious:
 
@N93 pahoittelut menkoista :cry:

@Jennipä harmi jos ei tallettelut menny nappiin tällä kertaa. Kiva kuitenkin, että oot saanu relattua lomalla (y)

Mulla ois keskiviikkona ne verikokeet, missä selvitetään tapahtuiko ovis vai ei. Ois tosi kiva saada tulokset ennen juhannusta, katotaan kuin käy. Vaikka mahis siihen, että ovis ois tapahtunut on ihan minimaaliset, niin siltikin alkaa toiveet vähän nostaa päätään :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä