♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Viikko menkkoihin. Oon ihan 100 % varma että en ole raskaana, ei käytännössä mitään normikierrosta poikkeavia oireita. Lämmötkin mittasin aamulla ja ovat todella alhaalla. No ehkä liian hyvää olisi ollutkin ollakseen totta että heti ekassa kierrossa tärppää :rolleyes:

Ensi kierrossa pitää kokeilla tikuttaa sitä ovulaatiota, kai se olisi säännöllisestä kierrosta huolimatta hyvä tarkistaa, että jotain tapahtuu.
 
Mulla sen sijaan näitä oireita riittää, vaikka mahdollisuudet raskauteen on täysin olemattomat. Jännä, miten ihmisen mieli voikin toimia. Tein jopa aamulla raskaustestin, negaahan se tietenkin näytti.

Oon vaan ollut tosi väsynyt monta päivää ja kolmena iltana on ollut etova olo. Lisäksi heräsin viime yönä todella pistävään alavatsakipuun, jota kesti pari minuuttia. En pystynyt liikkumaan, kun sattui niin paljon. Tissit on järkkyturvoksissa ja niin kipeät, etten pysty nukkumaan mahalleni. Tänään kp 28/30 eikä ovulaation aikaan ollut seksiä. Ehkäisyä käytetty ennen ovulaatiota ja muutama päivä ovulaation jälkeen. Pari kertaa "varmoilla päivillä" loppukierrossa oltu ilman ehkäisyä.

Näköjään tää mun vauvakuume saa kehonkin sekoilemaan ja on vaan epätavallisen paha pms. Tätä voipi lueskella sitten ensi kierrossa, kun yritys tosiaan alkaa ja voi todeta, ettei mitkään "oireet" tarkoita vielä mitään :D
 
Joku mietiskeli Buranan käyttöä, mun tietääkseni sitä voi kyllä kuukautiskipuihin käyttää aika huoletta, mutta ovulaatioaikaan ja sen jälkeen välttäisin jos mahdollista. Kun se ilmeisesti voi haitata ovulaatiota/alkion kiinnittymistä :poop:

Meillä ei mitään uutta, sairaalan ainoa kemisti joka tekee sperma-analyyseja on kuukauden lomalla, eli meidän jatkot menee siis ainakin kahden kuukauden päähän. :poop: Jotenkin ei oo enää uskoa luomuplussaankaan :unsure:
 
Joo, komppaan @Villisilmä ä buranan käytöstä, kuukautisten aikaan ihan ok. Harmi et teil venyy noi tutkimukset villisilmä.. Tää kesäaika on kyllä noissa asioissa ihan :poop:.

@Bluebelle bongasitko oviksen aikaisemmin? Lämpöjen pitäs nousta ovulaation jälkeen oli mnasolu hedelmöittynyt tai ei keltarauhasen vaikutuksesta... Juuri ennen ovista lämmöt laskee hieman normaalia alemmas ja ovulaation tapahduttua lämmöt nousee 0,5-1 asteen normaalia ylemmäs..
 
@Jennipä eka yrityskierto menossa niin ei olla vielä vihkiydytty noihin ovulaatiotikkuihin sun muihin, eli en voi varmaksi sanoa ovulaatiopöivää tai että olenko edes ovuloinut. Mulla on kuitenkin todella säännöllinen kierto, käytännössä sen 28 päivää aina, niin aika erikoista olisi jos olisin nyt ovuloimassa (n) mulla pitäisi siis alkaa viikon päästä kuukautiset, eli oviksen olisi pitänyt kaiken järjen mukaan olla ja mennä kauan sitten.

Voihan alhainen lämpö johtua vaikka sairastumisesta tai jostain ihan muusta, mistä sitä tietää. Enkä tosiaan ole seurannut lämpöjä mitenkään tarkasti koko kierron ajan, nyt vaan tuli katsottua ja oli aamulla 35,5. Se on mulle tosi vähän.

Varsinainen Sherlock täällä taas pohdiskelee :D
 
@Jennipä en oo koskaan kuullutkaan tuollaisesta :LOL: oon luullut, että tää lämpötilahomma on just niin yksinkertainen jos kerran jotkut vielä ehkäisevätkin vaan lämpöjä mittaamalla (n):)

Ei oo kyllä muutenkaan mitään tavallisesta poikkeavia oireita. Toki ainahan ihmeitä tapahtuu, odotellaan viikko ensin ja katsotaan sit että miltä näyttää :rolleyes:
 
@N93 Mullakin yksi kaveri/tuttu sai juuri vauvan, jonka kanssa meillä yritys alkoi samoihin aikoihin. Oli vauvakuumeesta puhetta hänen kanssaan ennen yrityksen alkua. Olin iloinen jo kun kuulin hänen plussanneen, ja nyt vauvasta vielä enemmän. Vähän tuli kuitenkin paha mieli, kun itse ei ole päässyt asiassa yhtään eteenpäin.
 
@Bluebelle kiva pomppu :LOL:

Omanapaa: täällä hermostutaan oman kropan toimintaan. Toivoin :alien: yhtä lyhyttä kiertoa kuin edellinen oli (30pv) mutta ovistestit on kyllä aivan negoja edelleen, joten kierto tulee olemaan tuota pidempi.. hölmööhän se oli toki toivoo samanlaista kiertoa toisen perään. Edelliset ovikset on tullut "odottamatta" niin mietin eikö se ovis halua tapahtua vaan sillon kun sitä odotan = stressaanko kuitenkin niin että vaikuttaa hormoneihin? Ja tyhmäähän tää on nyt jo jupista asiasta, kun ei voi tietää rupeeko testit tummuu vaikka jo huomenna. Ensiviikon vielä tikuttelen ja jos viivaa ei ala syntymään niin alotan terolutit.. En rupee viivästyttää clomien aloitusta yhtään pitemmälle..

Anteeksi kovin ikäväsävyinen omanapailu..
 
Pitkästä aikaa terve kaikille kuumeilijoille! Taas oon elellyt hiljaiseloa, töissä hirveä kiire ja taas kerran mies oli reissussa huolellisesti sen ajan kun ois ollut mitään toiveita. Ens viikonlopulle odottelen menkkoja, jos ois jonku 30 päivää taas kierto. Ja edelleen on menty sillä keskeytetyllä (mun töiden vuoksi, huono aika raskautua) ja nyt tän kaiken kiireen keskellä mietin pitäisköhän meidän odottaa tätä vauvaprosessia, kun loppuu tai edes vähenee tuo miehen reissaaminen. Olishan se aika ikävää, jos sillä menis koko pikkulapsiaika ohi, En mä kyllä ehkäsyyn enää palaa, mutta reisutyö näyttää toimivan yllättävän luotettavasti :cautious: Huoh. Plussatuulia kaikille! Tulen loppuviikosta raportoimaan, jos alan kuvitella minäkin joitain oireita:ROFLMAO:
 
Pahaa oireiden kuvittelua/kyttäilyä täälläkin...:D @eevas @Bluebelle

Menkat pitäis alkaa ens viikonloppuun mennessä, nyt listailtu "oireita" ja googletettu olan takaa mitä vois havaita ennen plussaa...:rolleyes: hölmön hommaa, mutta ei voi mitään malttamattomalle mielelle! Putoaa vaan korkealta, kun näin ehtii kaiken käydä jo valmiiksi läpi, mutta mies onneks vetää jalkoja maahan, yk1 kuitenkin vasta takana. Jäitä hattuun:whistle:

Plussatuulia ja hyviä hermoja kaikille kanssapiinailijoille :love:(y)
 
Mä kuvittelin viime kuussa ties mitä raskausoireita nippailuista repäisyihin ja kaikkea sitä väliltä. Tässä kierrossa taas oli jotain ihan tosi pieniä tuntemuksia masussa viime viikolla ja tänään DPO 11 (?) testiin tuli joko haamu tai äärimmäisen vahva viivanpaikka.

Toisalta yritän olla innostumatta, mutta toisaalta mietin jo vauvan vaatteiden ja vaunujen säilytyspaikkaa ja laskin lasketun ajan :whistle:

Ja kerrankin odotan maanantaiaamua todella innolla, että pääsen taas testailemaan :LOL:
 
Oi, pidä meidät ajantasalla! :love:(y) @Jesy

Oon niin pessimisti, etten kans uskalla mitään suunnitella tai haaveilla etten pilaa mitään :rolleyes: melko raskasta kun haluttais kaikki miettiä ja analysoida valmiiks, mutta takaraivossa huutaa ettei kuitenkaan saa vielä :D malttamattomana odotan kans jo ens viikonloppua että pääsis testailemaan, mikäli menkkoja ei kuuluiskaan... :eek:
 
@Jennipä onko ovisplussaa näkynyt jo?

@eevas kiva kuulla kuulumisia pitkästä aikaa! Oon kade miten pystyt ajattelemaan järjellä kaikki kuumeilut. Mä meen ite täysin tunteella, valitettavasti :ROFLMAO:

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä, eka lapsettomuuskäynti lähestyy, mutta vieläkin siihen on yli kuukausi aikaa.. Alkukierron verikokeet otetaan tämän kuun lopussa, tosin mun tapauksessa keskellä kiertoa kun en kerran ovuloi ollenkaan. Aika matelee ja koitan ajatella vauvajuttuja mahdollisimman vähän (tosin huonolla menestyksellä) :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä