♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

http://aijaa.com/i5Zm20

Testi eiliseltä illalta. Viiva on minusta vahvistunut todella paljon siihen nähden, että kuukautisten pitäisi alkaa vasta huomenna :) mieskin alkaa pikku hiljaa uskoa, että kyllä tuolla mahassa joku on :D ihan vielä en ole valmis siirtymään odottajien puolelle, mutta jos ensi viikolla :)

Oiteettomuus on nyt vaihtunut todella koviin vatsakipuihin, yleiseen vetämättömyyteen ja huonoon oloon. Toivottavasti ovat hyviä merkkejä ja kuukautiset pysyvät pois. Nyt onkin sitten hyvä aika alkaa pelkäämään ja stressaamaan keskenmenoa :censored:
 
N93
Onnea plussista!

Täällä starttaa mahdollisesti huomenna tai lauantaina yk16 ((n)) / 6 kkm jälkeen. Hip hei!
Alottasko jonku vippaskonstin vuoden tauon jälkeen, greippimehun tai jotku hemmetin vehnäöljyt. :cautious: :whistle: Mitähä tässä keksis.. On tää kyl turhaa touhua. Ei tärppää niin ei tärppää.

Tsemppiä piinailijoille ja oviksen metsästäjille!
 
Kiitos kauniista sanoista @Mieva @Vesinokkaeläin @Kumiankka1 @tilliina @N93 ja muutkin :)

Omat fiilikset menee ihan vuoristorataa. Välillä miettii vaunuja ja toisena hetkenä Googletan kauhuissani kohdunulkoisen raskauden oireita :alien: mulle on tullut viikon sisään todella voimakkaita alavatsakipuja ja jotenkin pelottaa, että mihin pisteeseen asti kivut ovat normaaleja (n) vatsa on silmin nähden turvonnut.

Olen aina liikkunut aktiivisesti, mutta nyt kahtena päivänä kivut ovat haitanneet tekemistä ja eilen päädyin jättämään treenin kesken melkein alussa. Vatsaa särki koko illan todella kovasti tuon jälkeen. Kohdunulkoista "pelkään" siis siksi, että kivut tuntuvat alavatsalla hieman enemmän vasemmalla puolella. No mutta, pieni todennäköisyys kuitenkin ja eihän tässä muuta voi kuin odottaa ja katsoa mitä tapahtuu.
 
N93
@Bluebelle mulla oli keskenmenneessä semmosia ihan menkkamaisia kipuja sillo ennen plussaa jo. Käsitin et ne voi jollain kuulua raskauteen. Ite en niitä kipuja ressannu, aavistin vaa muuten sen keskenmenon. Enemmän olin aina helpottunu ku mahassa oli jotain tuntemuksia :D
 
@tilliina joo, vielä ei kai lääkärissä näkyisi mitään, mutta kaikki selviää ajallaan :)

@N93 millä viikolla sulla sitten meni kesken?

Edit. Ja lisätään vielä, että alavatsalla on kipuja, mutta ne ovat rauhoittuneet. Mulla on kuitenkin ihan koko vatsan alue ylös asti jotenkin herkkänä, erityisesti pallean kohta. Esimerkiksi rintaliivejä ei pysty pitämään kiinni, tai käyttää muutakaan, mikä puristaa ylävatsaa yhtään. Oma veikkaus on, että jos raskaus jatkuu normaalisti, niin kohta lentää pitkää sylkeä :D
 
Viimeksi muokattu:
@N93 :unsure: tosi ikävä juttu. Eihän tuota toivo kenellekään. Jotenkin sitä toivoisi raskautta aina eniten teille, kellä se tie on ollut pitkä ja kivikkoinen.

Toivotaan, että täälläkin on kaikki kunnossa. Kai sitä pitäisi yrittää olla stressaamatta liikoja.
 
Ai kauhee, kun meni puolet työpäivästä lastenhuoneen suunnittelussa :rolleyes: tekis mieli heti aloittaa remppa ja tilata kehto, hoitopöytä ja pilven muotoinen matto ja mitä vielä.

Voisiko joku nyt sanoa mulle, että rauhotu hyvä ihminen, et ole vielä edes raskaana.
 
@tilliina ei kai unelmointi pahaa tee :) mullakin on jo matto mietittynä! meinaatko seurata tässä kierrossa ovista tai lämpöjä?

Täällä edelleen pallea kramppaa, alavatsa on kuitenkin ihan Ok. Ja sit päivän ällövaroitus: miten ihmeessä voi ihmiseltä tulla näin penteleesti valkkaria :alien: eiköhän tässä vielä paksuna kuitenkin olla. Odotellaan varmuuden vuoksi ensi viikkoon kuitenkin ennen kuin tuuletella.

Ensi viikolla pitäisi sitten jo ottaa asia puheeksi duunissa. Se kyllä jännittää kovasti (n)
 
Ihana kun te uskallatte ja osaatte jo haaveilla lastenhuoneesta ja vaunuista jne. Itse lähinnä kauhulla miettii, jos ei saadakaan isompaa kotia hommattua ennen kuin vauva tulee. Vaikka onhan tässä aikaa koska en ole vielä raskaanakaan. Mutta ollaan mietitty myös rakentamista ja siinä kyllä menee aikaa vähintään vuosi. Nythän siis asutaan kaksiossa koiran ja kolmen kissan kanssa :whistle:
 
@Vesinokkaeläin meilläkin on tällä hetkellä kaksio, mutta onneksi tuleva rivarikolmio on jo tiedossa :love: lastenhuoneen sisustus on tosiaan jo aikalailla päätetty ja ootan vaan, että pääsen laittaan sitä. Onneksi saa muutenki koko kämpän rempata ja laittaa nii ei oo niin kamalaa oottaa tuota, että pääsee lastenhuonetta laittaan :D
Käytiin tänää taas hiplailee vauvanvaatteita H&M:llä, mies ei vieläkää antanu mun ostaa mitään :LOL:
 
@Bluebelle, miksi sun pitää kertoa raskaudesta näin ajoissa työpaikalla?

Mulla oli eilen hirveästi paksua valkkaria, ihan lorahteli. Alavatsassa nippailua ja toisessa rinnassa outoa kipua. Tänään aamulla vatsaa kramppasi ensimmäisen tunnin herätyksen jälkeen, tuntui pissahädältä tai menkoilta, muttei ollut kumpaakaan. Onneksi on päivän mittaan kipu helpottanut. Outoja oireita! Ehkä liittyvät normaaliin kiertoon, johon en vielä ole tottunut. Tai ehkä ovis onkin nyt vasta?

Me ostettiin miehen kanssa jo häämatkalta vauvalle yöpuku. :rolleyes: Siitä on kyllä jo useampi vuosi aikaa. Mutta toivotaan, että pääsee pian käyttöön!
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 19.8.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 11, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 5, PCO todettu 3/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 13
ToukkaHaave87 30v (mies 29v)...ya 7/16, yk 8
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 11
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 8
Kumiankka1 26v (mies 26v).........ya 5/17, yk 4
Tähtisilmä93 24v (mies 32v).........ya 6/17, yk 3
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 3
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 1
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 2
Mimpsu93 23v (mies 23v).............ya 6/17, yk 3
Aurink0 23v (mies 25v).................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)..................ya 7/17 yk 1
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v)....ya 7/17, yk 2
Kajo88 29v (mies 32v)..................ya 7/17, yk 2
Karla89 28v (mies 35v).................ya 8/17
jenetsu 29 v (mies 27v)................ya 8/17
Minguliini 31v (mies 30v).............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)

Plussanneet 2017:
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 2/18

Taustalla:
Villisilmä ya 4/16, tutkimukset alkaa 6/17
eevas 27v (mies 27v) ya 2018

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
@Riannah mulla vaihtuisi parin kuukauden päästä sellaisiin tehtäviin, mitä ei voi tehdä raskaana, ja jos en mene sinne, niin siitä tulee luonnollisesti vähän säätöä :) en ole myöskään ihan varma, voinko jatkaa nykyisissäkään, vai tuleeko jotain ihan muuta.
 

Yhteistyössä