♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Voi ioms tervetuloa ja tutut on fiilikset pelkojen suhteen ollut alusta asti. Otan myös osaa, läheisen menettäminen varmasti pysäyttää ja laittaa arvot uusiksi. <3

Ja isbee92, pahoittelut keskenmenosta. :(

Jos nyt vähän viime viikon oviskriisin jälkeen valotan omaa tilannetta, niin näin plussa unen toissa yönä tai oikeestaan se ei ollu viralinen plussaunikaan, mutta pysäyttävä. (n) Alaselkä on jumissa (johtuu ihan vaan töistä..) ja alamahaan välillä juilii, tätin pitäs tulla käymään tänä perjantaina tai viikon sisään siitä, otappa tästä kierrosta nyt selvää. Hohhoijjakkaa. :devil:
 
Noista Gelee royaleista on itselläni nyt noin kuukauden mittainen kokemus. Vaikutuksista hedelmällisyyteen en osaa mitään sanoa, mutta muita vaikutuksia olen huomannut. Minulla ensimmäisen viikon jälkeen puhkesi iho kukkaan kuin pahimpinakij teinivuosina, mutta se meni nopeasti ohi ja sen jälkeen ihoni, joka on aina ollut ongelmallinen, parani huomattavasti. Lisäksi olen huomannut myönteisiä vaikutuksia vireystilaan ja lisääntynyttä halukkuutta kammarin puolella. Että tuskinpa noista ainakaan haittaa on ollut ja aion kyllä ostaa toisenkin satsin kun tämä loppuu! Uskon myös, että kyllä valmiste saattaa parantaa raskaaksi tulemisen mahdollisuutta ja itselle tämän tiedostaminen on henkisesti tärkeä asia.
 
Ioms: olis kyllä hyvä ku itellä alkais kans helpottaa tähän ikuseen akneen mikä alkoi kun pillerit lopetin. Katoin jo muita lääkkeitä mutta ei sovi raskaana oleville niin pumpulilinnassa ei tohi niitä alkaa syömään jos tärppäis.
Om. Dpo 5 menossa jokohan sitä kohta uskaltais testailla.. oireita ei kyllä oo minkäälaisia :mad:
 
Noista Gelee royaleista on itselläni nyt noin kuukauden mittainen kokemus. Vaikutuksista hedelmällisyyteen en osaa mitään sanoa, mutta muita vaikutuksia olen huomannut. Minulla ensimmäisen viikon jälkeen puhkesi iho kukkaan kuin pahimpinakij teinivuosina, mutta se meni nopeasti ohi ja sen jälkeen ihoni, joka on aina ollut ongelmallinen, parani huomattavasti. Lisäksi olen huomannut myönteisiä vaikutuksia vireystilaan ja lisääntynyttä halukkuutta kammarin puolella. Että tuskinpa noista ainakaan haittaa on ollut ja aion kyllä ostaa toisenkin satsin kun tämä loppuu! Uskon myös, että kyllä valmiste saattaa parantaa raskaaksi tulemisen mahdollisuutta ja itselle tämän tiedostaminen on henkisesti tärkeä asia.
Lueskelin netistä muiden käyttökokemuksia gelee royalista ja sillä tosiaan näyttäis olevan monenlaista terveysvaikutusta. Ennen ei tiedä ennenkun on itse kokeillut, joten menin ja tilasin yhden purkin :D En yleensä oikein usko noihin luontaistuotejuttuihin, mutta kaikkee voi kokeilla :)
 
Tänään tuli royalit postissa, nopee toimitus oli, mut en tiedä uskallanko nyt syödä niitä. Tein aamulla raskaustestin (taaaaas) kun ei oo vieläkään alkanu vuotamaan. Ja... No näyttääkö tuo teidän mielestä viivalle tuossa kuvassa? Kyllä siihen jotain haamua piirty mun silmissä. Aiemmissa testeissä ei oo näkyny niin kerrassa mitään. Näkyykö koko kuva ees, osasinko liittää? Piti ihan kaks testiä tehä kun ekassa meni aika yli ennenkun katoin..enkä uskonu..enkä kyllä usko vieläkään :D
 

Attachments

Mymmeli_Myy, mullakaan ei kyllä näy tuota kuvaa, pahus soikoon! Toivotaan siis sen sisältävän positiivisen testin. ;)
Millä testillä testasit? Lueskelin tuota pikaseen muttei osunu silmään, että ootko sanonukkin.
Mun teki mieli testata aamulla, vaikka ihan liian aikasta onkin. No ajattelin että testaan perjantaina kun vapaa, mutta seuraava vapaa siirtykin ens keskiviikkoon, ehkä sitten siis. En halua testata jos on töihin meno, liian stressavaa.. (n)
Voihan se olla että täti tulee perjantaina ja säästyy sekin testi...:cautious:

Vähä houkuttais tilata noita gelee royaleita, mutta ehkä maltan vielä mieleni. Erityisesti toi että parantais kai ihoo niin houkuttas. Pillereitten lopettamisen jälkeen mun iho on ollu 23 päivää kuusta pahempana kun teinityttönä, sit tätin vierailun aikaan joka ainoo näppylä häviää viidenks päiväks.. :cautious::poop:
 
Ladygreen: Ehkä en vaan kuvittele sitä viivanhämyä siihen jos joku muukin kerran näkee sen. Kumpa vaan vahvistuis :D

Mira: En oo varma oonko, mut kuvan testissä on siis yks tumma viiva ja toinen tosi vaalee :)

Henttis: Kt-storesta tilatuilla Sofi-merkkisillä testeillä testasin. Mäkin oon koittanu välttää ennen töihin menoo testaamista kun tulee niin pahaolo negasta. Tänään otin kuitenkin riskin. Toivottavasti pääset testailemaan, eikä tule tätsäri kylään :) Olipa kyllä tehokkaita nuo gelee royalit, riittää kun laittaa tilauksen menemään niin rupee haamuja testissä näkymään. Thih :D
 
Kiva kun ootte jo noin pitkällä teidän projekteissa.. Mun kuukautisia ei oo edelleenkään näkyny. Ja oon ettiny tietoo endometrioosista ja nyt pitäs puskee itteensä lääkärin vastaanotolle ( kuha vaan muistais varaa ajan!) . Ei ookkaa mikää läpihuutojuttu tää hommeli..
 
Ei näy kuva mummeli_myy, mut toivotaan että viivat näkyy ja vahvistuu.

Henttis mulla kukki naama pahiten 0,5-1 V pillereiden Lopettamisen jälkeen, ihan kauheeta oli, enkä tienny että pesenkö liikaa vai liian vähän, olin ihmeissäni sillä ei mitään aknea teininä ollut, sitten se alkoi rauhoittumaan ja nyt ihan ok, mutta kk kierron mukaan elää aika lailla.

On: täällä alkoi menkat ja hirmuisen kivut, 3 särkylääkkettä ja siltikin juili ihan törkeästi, ihan turha testata kun hyytymiäkin tuli niin paljon, joten sinne meni se haave tässä kuussa. Laskeskelin että täällä alkaakin jo yk15, ei naurata. Tsemppiä muille, toivottavasti ootte onnekkaampia.
 
Sporttimimmi pahoittelut että yk:t venynyt jo noin pitkälle! (n) Mutta varmasti se plussa teilläkin tulee näkymään vielä. Tsemppiä ja voimia (y)

Aattelin tulla höpisee tänne vähän omaa turhautumista :D Sain lääkäriltä niitä keltarauhashormooneja, kun kierto venähti äärettömän pitkäksi ja nyt olisin puolessa välissä kuuria. Turhautuminen tuli taas siitä, että olin tätä vauvaprojektia alotellessani innoissani kirjottanu kalenteriin mahdolliset ovulaatiopäivät ja menkkojen alkamis päivät. Mulla pitäis tällä hetkellä olla toinen yrityskerta takana ja menkkojen jännäämistä odottamassa, mutta sen sijaan oonkin jumissa tässä ekassa kierrossa :unsure: Kellään muulla mennyt hermot tähän jatkuvaan odotteluun?
 
Täällä kanssa toivotaan toista lasta. Löytyi mielenkiintoinen vauvatesti kun mietiskelin toivonko tyttöä vai poikaa enemmän.. käykääpä kuumeilijat vilkaisemassa!On muuten aika osuva: http://www.lily.fi/blogit/sutta-pakoon/syntyyko-sinulle-tytto-vai-poika
Vahvasti tyttöä pukkaisi tuon testin mukaan! Hauska :) Meillä mies toivoo kovasti tyttöä esikoiseksi. Kuitenkin joskus, kun jo ennen ehkäisyn lopettamista leikiteltiin nimiehdotuksilla ja kerättiin listaa koneelle, saatiin kasaan vaan kasapäin poikien nimiä... :LOL:
 
Mira: Munkin mielestä on tosi tyhmää kun eivät ehkäisyä määrätessä kerro, että se kannattaa lopettaa hyvissä ajoin jos aikoo raskautua. Koulun bilsantuntien perusteella vois kuvitella et tulee raskaaks ilman ehkäsyä jos mies ees vilkaseekaan päin, mut ei se ihan niin mee :D Saisivat infota paremmin myös hormonaalisen ehkäisyn haittapuolista -.- Joko kävit lääkärillä näyttäytymässä?

Huupelson: Voih :notworthy: kumpa oliskin oikeesti geleillä semmonen taikavaikutus. Tuliko täti kylään?

sporttimimmi: Pahoittelut uuden yk:n alkamisesta ja kovasti tsemppiä:)

Ladygreen: Mulla oli kans yrittämisen alkuvaiheessa ylhäällä kaikki maholliset ovuloumispäivät ja menkkkojen alkamispäivät ja niitä oli alkuun kiva jännätä. Mut mitä useempi pettymys tuli niin sitä vähemmän enää tuijottelin kalenteriin. Toivottavasti sulla keltarauhashormonit tehoo :)

Itse malttamattomana tein tänään uuden r-testin. Ja edelleen se antaa haaleen viivan. Iiiks. Pitäisköhän varata aika lekurille niin sais varmuuden. Isännelle en oo vielä sanonu mitään, se kun on semmonen hölösuu että kohta tietäis kaikki :D Ja takaraivossa pelko siitä et kun 8 kertaa on jo epäonnistunu niin miten se nyt vois tärpätä....o_O
 
Mira: Munkin mielestä on tosi tyhmää kun eivät ehkäisyä määrätessä kerro, että se kannattaa lopettaa hyvissä ajoin jos aikoo raskautua. Koulun bilsantuntien perusteella vois kuvitella et tulee raskaaks ilman ehkäsyä jos mies ees vilkaseekaan päin, mut ei se ihan niin mee :D Saisivat infota paremmin myös hormonaalisen ehkäisyn haittapuolista -.- Joko kävit lääkärillä näyttäytymässä?

Huupelson: Voih :notworthy: kumpa oliskin oikeesti geleillä semmonen taikavaikutus. Tuliko täti kylään?

sporttimimmi: Pahoittelut uuden yk:n alkamisesta ja kovasti tsemppiä:)

Ladygreen: Mulla oli kans yrittämisen alkuvaiheessa ylhäällä kaikki maholliset ovuloumispäivät ja menkkkojen alkamispäivät ja niitä oli alkuun kiva jännätä. Mut mitä useempi pettymys tuli niin sitä vähemmän enää tuijottelin kalenteriin. Toivottavasti sulla keltarauhashormonit tehoo :)

Itse malttamattomana tein tänään uuden r-testin. Ja edelleen se antaa haaleen viivan. Iiiks. Pitäisköhän varata aika lekurille niin sais varmuuden. Isännelle en oo vielä sanonu mitään, se kun on semmonen hölösuu että kohta tietäis kaikki :D Ja takaraivossa pelko siitä et kun 8 kertaa on jo epäonnistunu niin miten se nyt vois tärpätä....o_O
Mee ottaa luotettavampaa testii lääkäristä. Ja jos se on positiivinen ni kerrot vast isänpäivänä xD malttaisitkohan odottaa.. Heh heh..

Tänään varasin lääkärin " arvauskeskuksesta". Oli ihan eri äänensävy puhelimessa kun viimeks.. Kun viimeks sanottii et odottele vaan, saattaa mennä vuoskin ennenku kuukautist tulee.. Et soittele puolen vuoden päästä vaikka jos ei oo näkyny..

Ni nyt sit oikee mietti hoitaja jonkun joka on hyvä lääkäri.. Kysy haluunko JO ensviikolla semmoselle joka on alottanu just ( johon sano viel varmaan vahingos ääneen et ei varmaan kannata mennä sille ku ei se osaa mitään xD ) .. Ja sano et muuten menee elokuuhun.. Totesin et ei haittaa odotan elokuuhun sit, ei tässä NYT vielä niin kiire ole..:LOL::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Mira: Munkin mielestä on tosi tyhmää kun eivät ehkäisyä määrätessä kerro, että se kannattaa lopettaa hyvissä ajoin jos aikoo raskautua. Koulun bilsantuntien perusteella vois kuvitella et tulee raskaaks ilman ehkäsyä jos mies ees vilkaseekaan päin, mut ei se ihan niin mee :D Saisivat infota paremmin myös hormonaalisen ehkäisyn haittapuolista -.- Joko kävit lääkärillä näyttäytymässä?

Huupelson: Voih :notworthy: kumpa oliskin oikeesti geleillä semmonen taikavaikutus. Tuliko täti kylään?

sporttimimmi: Pahoittelut uuden yk:n alkamisesta ja kovasti tsemppiä:)

Ladygreen: Mulla oli kans yrittämisen alkuvaiheessa ylhäällä kaikki maholliset ovuloumispäivät ja menkkkojen alkamispäivät ja niitä oli alkuun kiva jännätä. Mut mitä useempi pettymys tuli niin sitä vähemmän enää tuijottelin kalenteriin. Toivottavasti sulla keltarauhashormonit tehoo :)

Itse malttamattomana tein tänään uuden r-testin. Ja edelleen se antaa haaleen viivan. Iiiks. Pitäisköhän varata aika lekurille niin sais varmuuden. Isännelle en oo vielä sanonu mitään, se kun on semmonen hölösuu että kohta tietäis kaikki :D Ja takaraivossa pelko siitä et kun 8 kertaa on jo epäonnistunu niin miten se nyt vois tärpätä....o_O
Mee ottaa luotettavampaa testii lääkäristä. Ja jos se on positiivinen ni kerrot vast isänpäivänä xD malttaisitkohan odottaa.. Heh heh..

Tänään varasin lääkärin " arvauskeskuksesta". Oli ihan eri äänensävy puhelimessa kun viimeks.. Kun viimeks sanottii et odottele vaan, saattaa mennä vuoskin ennenku kuukautist tulee.. Et soittele puolen vuoden päästä vaikka jos ei oo näkyny..

Ni nyt sit oikee mietti hoitaja jonkun joka on hyvä lääkäri.. Kysy haluunko JO ensviikolla semmoselle joka on alottanu just ( johon sano viel varmaan vahingos ääneen et ei varmaan kannata mennä sille ku ei se osaa mitään xD ) .. Ja sano et muuten menee elokuuhun.. Totesin et ei haittaa odotan elokuuhun sit, ei tässä NYT vielä niin kiire ole..:LOL::whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Mira: Niin kai se on lekuriin mentävä, jos ei muuten selvää tulosta saa. En varmaan malttas niin pitkään pimittää...mahtas se isäntäkin ihmetellä et mikä on kun paisun kun pullataikina :D Tietysti kerron hälle heti kun ite varmistun asiasta ;)

Hyvä että nyt ottivat arvauskeskuksessa asian tosissaan ja sait ajan. Asia siis etenee :) Ja ehkä tosiaan kannattaa odottaa ennemmin vähän pitempään että saa paremman lekurin arvuuttelemaan :D
 
Mä muuten tos töissä
Mietin sitä raskaustestijuttuu.. Ku mullaki oli joskus kesäkuus sillee et siin näky haalee semmonen viiva vieressä.. Mut aattelin et ehk se on jotenki viallinen se testi.. Ku oon tehny noit halvimpia testejä apteekista.. Pari kertaa ollu semmonen testi kans et se koko näyttö menee semmoseks vaaleenpunaseks ja sit hetken pääst se vahva viiva näkyy.. Sit joku 5min ni näyttö on taustaltaan valkea.
 

Yhteistyössä