♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Moi kaikille! Mut vois lisätä myös listaan, eli eevve, 26v, mies 28v, ya 12/17, yk2.

Oireita tällä hetkellä paljonkin, mahan juilintaa ja vihlomista, kuvotusta, eilen oksennettu 2 kertaa. Hajuaisti miehen mukaan voimistunut, pissattaa koko ajan. nenä ihan julmetun tukossa. Lämmöt koko ajan päälle 37, kun yleensä 36,5 on melkein maksimi. kp 24/29. Ovista en tikutellut, mutta laskurin mukaan ovulaation aikoihin harrastettu n. joka toinen päivä seksiä.

Tein tänä aamuna raskaustestin ja näytti negaa. Tiedän toki olevani hätähousu. Vähän on suru puserossa, mut kai sitä toivoa vielä on, että olis tässä kierrossa jo tärpännyt...?
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 27.1.2018


Yritys päällä:

Jennipä 25v (mies 25v)......................ya 5/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).............ya 12/16, yk 10, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17
Aurorials 29v (mies 29v)....................ya 5/17, yk 9
Puukiipijä 27v (mies 27v)..................ya 6/17, yk 8
Riannah 27v (mies 29v).....................ya 7/17, yk 3
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 2
Pihlatar 25v (mies 28v)......................ya 7/17, yk 4
Karla89 28v (mies 35v)......................ya 8/17, yk 4
Minguliini 31v (mies 30v)..................ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
emppu11 25v (mies 25v)...................ya 11/16, yk 11, hoidot aloitettu 1/18
lovecoco 26v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 3, letrozol
Nadine88 29v (mies 29v)...................ya 10/17, yk 4
Syystyttö 27v……………………….…........ya 5/17, kohdunulkoinen 12/17
Hiutale89 28v (mies 33v)……....…......ya 8/17, yk3, km 12/17
Nemi_K 23v (mies 29v)…………...........ya 10/17, yk3
Jocrow 25v (mies 28v)…………....…...…ya 5/17, yk8
Clothball, 30v (mies 30v)....................ya 8/17, yk 7
Sanja_ 26v (mies 25v)…………….…...….ya 9/17, yk 5
Möörtsi 26v (mies 24v).......................ya 11/17, yk 3
Abby87 31v (mies 35v)…………….…..…ya5/17, yk8
NeitiHaaveilija 27v (mies 31v)..........ya 9/17, yk4
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 6
Laurajy 25v (mies 26v).......................ya 1/18, yk 1
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v)...ya 1/18, yk2
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk1


Plussanneet 2018:

Kumiankka1
26v (mies 26v), ya 5/17, yk 9, plussa 1/18
Eevve 26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois syksy 2017, “varmoilla päivillä”
Önnö 26v (mies 26v), ehkäisy pois kevät 2018
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018
mmii 29v (mies 37), keskeytetty, yritys alkaa kesällä 2018

Taustalla (käyttäjät, joista ei ole kuulunut päivitystä 3 kuukauteen):

Hope- 24v (mies 25v).....................ya 9/16, yk 14
Eela- 28v (mies 32v).......................ya 1/17, yk 9
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
@aavalvar kp26/28 nega ja kp28 plussa :)
Mutta pitikin tuosta mun negasta kirjoittaa tänne. En oo 100% varma, että oli nega. Tämä hätähousu ei odottanut edes vaadittua yhtä minuuttia, ennen kuin laittoi testin jo kiireessä vessan laatikkoon piiloon (vanhemmat oli ovella:whistle:). Katoin nopsaa, että nega on ja sillä siisti. Illalla katoin testiä ja näytti plussaa. Hetken innostumisen jälkeen tajusin, että nega voi muuttua plussaksi testiajan jälkeen joten se siitä :D En siis tiedä mitä on näyttänyt minuutin jälkeen :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Voisin liittyä joukkoon ja seurailla miten teillä menee. Meillä mies ei ole vielä valmis, yritys alkaisi kesällä, ehkäisy jätetty jo syyskuussa pois ja keskeytetty yhdyntä ehkäisynä. Ikää meillä jo 29 ja 37. Viime kuussa olin aivan varma että olin raskaana, viikon alavatsajomotteluja, vatsa sekaisin, pahoinvointia, tissit kipeät, lämmöt oli 37 mutta sitten iskikin kamala flunssa! Järkyt menkat alkoi kp25 ja kyllä harmitti. Vauvakuume kova ja ihan hirvittää tämä oma olotila ja pelko että ei se lapsi sieltä ehkä niin vain tulekkaan :unsure: mielenkiinnolla seurailen kuulumisianne!
 
Joo niinhän siinä kävi että kp 31/28 tänään vaihtunut kp 1/28.:(

Maanantaina tosiaan kramppaili, tiistaina ei käytännössä mitään. Tänään on kramppaillu ihan huolella. Mutta se mikä on outoa, että on kovat krampit mutta vuoto tosi minimaalista. Yleensä mulla alkaa kipu ja vuoto suoraan kerralla ”hanat täysille” taktiikalla(n)

Ja hei, oon jossain vaihees menny sekasin, toi oli siis meidän yk8 eli meille voi vaihtaa nyt yk9 :cool:
 
Tervetuloa @mmii! Lisäsin sinut listalle.

@Aurorials, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Tiedot päivitetty.


On: Onneksi en ottanut riskiä, vaan peruin tämänpäiväisen gynekäynnin ajoissa. Edelleen yön aikana tuli jotain tuhrua. Todella outoa, että menkat on kestänyt nyt melkein viikon sen tavallisen neljän päivän sijaan. Uus pilleriliuskakin on taukoviikon jäljiltä jo ihan hyvässä vauhdissa menossa ja yleensä menkat on kyllä loppunut ihan seinään viimeistään siinä vaiheessa, kun liuska alkaa. Mutta nyt tiputtaa yhä vaan. Mikä ihme mun keholle nyt yhtäkkiä tuli…?
 
On: Onneksi en ottanut riskiä, vaan peruin tämänpäiväisen gynekäynnin ajoissa. Edelleen yön aikana tuli jotain tuhrua. Todella outoa, että menkat on kestänyt nyt melkein viikon sen tavallisen neljän päivän sijaan. Uus pilleriliuskakin on taukoviikon jäljiltä jo ihan hyvässä vauhdissa menossa ja yleensä menkat on kyllä loppunut ihan seinään viimeistään siinä vaiheessa, kun liuska alkaa. Mutta nyt tiputtaa yhä vaan. Mikä ihme mun keholle nyt yhtäkkiä tuli…?
Onko sulla testattu klamydia? Kysyin ite tiputtelusta gyneltä ja sanoi, että sen yleisimmin aiheuttaa klamydia. Mulla se kuitenkin oli negatiivinen.
 
Täällä ovisoireita tarkkaillaan :) Vähän jomottaa mahaa vasemmalta puolelta, eilen limat alko lisääntyy, lievää pahoinvointia (tosin siihen en luota yhtää, koska oon kärsiny aamullisesta pahoinvoinnista 13 vuotiaasta asti, joskus jopa niin pahana et oon oksentanu ja stressi pahentaa).
Kp 16 menossa, flo näyttää ovista tälle päivälle ja oma kalenteri-sovellus huomiselle, eli tänää ku peittoo heiluttelee illalla nii luulisin ajotuksen osuvan kohdalleen :) JOS siis ovuloin edes vielä kun pillereiden lopetuksesta niin vähän aikaa niin en luota yhtään et ees ovuloisin viel tai et kierto ois heti normaali.
 
Onko sulla testattu klamydia? Kysyin ite tiputtelusta gyneltä ja sanoi, että sen yleisimmin aiheuttaa klamydia. Mulla se kuitenkin oli negatiivinen.
Parisen vuotta sitten on kaikki testit papaseulontojen yhteydessä tehty, eikä niissä ollut mitään. Käyn myös semisäännöllisesti, kerran-pari vuodessa verenluovutuksessa ja sieltä kyllä ilmoteltais, jos jotain olisi. Joten en kyllä hirveästi tuohon usko, mutta täytyy ensi viikolla kysellä gyneltä, mistä voisi johtua.


Vuosikausia ollut tosi säännöllinen kierto päivälleen ja tämä nyt ensimmäinen outo kierto ikuisuuksiin. Ehkä joku stressi ja elämäntilanteen muutoksen jännäily (vaikkei tietoisesti kyllä ole tullut ihmeempiä stressailtua?) olisi todennäköinen syy? Tai sitten mietin, että ainoa oikea "muutos" tässä kierrossa on ollut perusmonivitamiinien vaihto niihin mama-vitamiineihin. En tiedä, voiko se vaikuttaa yhtään mihinkään, kun aika pienet erot niissä lopulta oli. Mutta jos tuplaantuneet foolihappomäärät vaikuttaisi limakalvoihin ja vuotoihin?


En jotenki usko, että mistään kovin ihmeellisesti olisi kyse, mutta kysyn tietysti asiaa ensi viikolla ja toivottavasti ei nyt tosiaan olisi mitään ikävämpää tai yrityksen aloittamiseen vaikuttavaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Mulla on ehkä nyt ovis! Kp12 ultrasta tulin justiin ja follikkeli 22mm! Kuulemma ovis tapahtuu tänään tai viimestään 2 päivän päästä :) Tai sitten se on kysta, mut sanoi että näyttää että ovis tapahtuis. Letroista siis hyötyä :) Ja limakalvo kuulemma hyvä 7,2mm.

Mulla on huomenna hammaslääkäri ja pitäisi paikata yks reikä. Stressaan et voiko siitä olla jotain haittaa mahdolliselle ovikselle (n) siis puudutusaineesta. Osaako kukaan sanoo?
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
@Önnö eiköhän se gyne osaa kertoo kun siellä käyt :)

@lovecoco upea uutinen, että letrot toimii (y). Toivotaan että tuottaisivat tulostakin. Ja puudutusaineet on paikallisia lääkkeitä eikä semmosista pitäis olla haittaa, oli lääke sitten puudutusaine, silmätippa tai astmalääke, mitä näitä nyt on :)
 
Hei taas pitkästä aikaa vanhat ja tervetuloa uudet! :)

Mulla on ollut viimeksi kuukautiset 150 päivää sitten, jep. Söin kaksi Terolut-kuuria ilman tulosta. Tänään otettiin verikokeet, mm. kilpirauhasarvot, prolaktiini, estrogeeni ja oli ehkä muitakin. Parin päivän päästä saan tulokset.

Mieli ihan ok. Gyne sanoi tänään ultratessa, että kaikki näyttää siltä kuin pitääkin, ainoastaan limakalvo on ohut eli ei enteile menkkoja vieläkään. Mutta se on aina kiva kuulla, että paikat kunnossa!

Kyllä tää tästä, kevätkin tulossa. Tsempit jokaiselle (y)
 
Onko kellään kokemusta apteekin raskaustesti ultrasta, jonka herkkyys pitäis olla 10mlu/ml? Kuinka pian tää testi on näyttänyt plussaa, jos on raskaana? En googlettamalla löytänyt kuin siitä ns. perustestistä tietoa...
 
@Jennipä kiitos tiedosta :) oon ihan ylitarkka ja huolestunu tämmösis :whistle: mikäs kierron vaihe sulla olikaan? :)

@Riannah Toivottavasti verikokeista selviää, että mikä vialla :) Mullakin oli super ohut limakalvo ekassa pitkässä kierrossa. Jos en väärin muista niin 1,2mm vaan. Vuoto alkoi kumminkin heti terolut kuurin jälkeen. Ehkä sulle toi terolut ei vaan sovi, mut eikö niitä oo muitakin keltarauhashormoneita mitä voi kokeilla :)
 
Oletteko kuumeilun ja yrityksen lomassa uskaltanut haaveilla ja miettiä myös sitä kun/jos se plussa tulee? Vaatteita, nimiä yms. ja muuta mitä hankkisitte ja haluaisitte saada.
Itse tykkään hypistellä vaatteita joskus kauppareissuilla ja välillä selailen nettikauppojen tarjontaa ja hintoja tavaroille. Nimiä välillä myös pyöritellään miehen kanssa.
 
eevve en kyllä itse osaa sanoa, tärkeintä varmaan nyt malttaa odottaa onko menkat myöhässä ja sitten testailla? Kuulemma niitä menkkakipuja ym voi myös olla vaikkei menkat sitten tulisikaan. Se negatiivisen testin näkeminen on kamalaa!!!
 
Jännää seurata omaa kiertoa ja kehoa pillereiden lopettamisen jälkeen, kaikki muutokset tuntuu niin selvästi.. Tänään seksi sattui oikealle alavatsaan ja halut katossa, mutta eihän kp 9 voi jo ovuloida?!
 
@mmii Ei se kyllä ihan mahdotontakaan ole, vaikka aika aikaselta kuulostaa.
Itse ainakin huomasin, että pillerit alensi omia seksihaluja selvästi. Lopettamisen jälkeen halut kasvanut. Menkat +/- pari päivää ei tee mieli, mutta muuten kyllä, varsinkin oviksen aikaan ihan hullua 24/7 muutaman päivän ajan. :ROFLMAO::D
 
@Abby87 Meillä miehen kanssa välillä mietitään sopivia nimiä :) En ole uskaltanut selailla vauvatarvikkeita netissä enkä hiplailla vaatteita kaupassa jotenkin en halua lietsoa vauvakuumetta ja plussan odotus kasvaa entisestään kovemmaksi. Mutta voin kuvitella mihin sfääreihin babyshopping kasvaa kun plussa joskus tikkuun pärähtää :D
 
Minulle voi päivittää yk 2. Tänään tuli täti vaikka ennustin tätiä vasta sunnuntaille. Kierto jäi 27 päivän mittaiseksi. Pääsen suunnittelemaan uudet aikajanat taas koko raskaudelle. Rakastan suunnitella kaikkea etukäteen ja seuraan YouTubesta amerikkalaisia raskaus tai äitiys vlogega ja seuraan instagramissa tyylikkäitä äitejä joista saa jo ihan liikaa ideoita mitä kaikkea haluan tulevalle babylle :whistle: kuume on kova :love:
 
Verikokeiden tulokset tulivat jo tänään, kaikki on ok. Myös endometrioosi ja pco poissuljettuja. Gyne ihmetteli, miksi terot eivät minulla toimineet.

Sainpa siis lähetteen HYKSin hormoniklinikalle, missä hoidetaan myös lapsettomuutta. Olen vielä vähän järkyttynyt asiasta, tuntuu kovin vakavalta. Oliko joku muu siellä myös hoidoissa?

Entä oliko täällä joku muu, jolla on talonrakennusprojekti meneillään tai alkamassa?? Eli pientä stressinpoikasta ehkä ilmassa. o_O

@Abby87 Nimet on jo valmiina, mutta vaatteita tai muita tarvikkeita en ole vielä hypistellyt. Enemmänkin ahdistaa se tavaramäärä, mitä täytyy vauvalle hankkia. :LOL:
 
@Riannah ah, joku muukin pikemminkin ahdistuu vauvakamojen hommaamisesta :ROFLMAO:. Mä voisin ikihyvin ottaa jonkun sijaisshoppailijan vauvahankintoihin, jolla olis silmää tarpeellinen/tarpeeton linjalla :D. Vaikka eipä mistään tavaroiden hankkimisist oo pahemmin tarvinnut huolehtia :notworthy:
 
@Jennipä Toivottavasti sullakin toimis letrot yhtä hyvin tässä kierrossa :)

@Abby87 Me ei olla edes kovin paljon puhuttu vauvasta. Yrittäminenkin alkoi kun sanoin miehelle, että voisin pillerit jättää pois :whistle: Ehkä mies enemmän innostuu jos ja kun se plussa tulee ja konkretisoituu paremmin kaikki :) Itsehän olen ihan innoissaan kun vihdoin tapahtui ovulaatiokin :)

@Riannah Meillä on taloprojekti kans meneillään :) Maaliskuussa päästään muuttamaan :)
Onpa kyllä outoa, että verikoikeissa ei näkynyt mitään. Onneks laittoivat lisätutkimuksiin :) Eiköhän se ala selvitä.
 

Yhteistyössä