♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Varovaiset onnittelut @Nadine88 :love:. Kovasti vahvistumisia haamulle!

Täällä näyttäs ovistesti hieman jo tummuvan, sen verran, että luulis olevan huomenna jo plussa ja ovis viikonlopun aikana. Digi näyttää vielä negaa, mutta liuskatesti on tummunut edellisiltä päiviltä. Eli pari päivää myöhässä ovis tulossa.
 
@mmii mä oon himotestaajien himotestaaja mut koitan malttaa sen yhden pc:n säästää sunnuntaille jos menkat ei ala. Niitä ku on vaa 1 jäljellä. Tein päivälirusta mamin testien 25mlU puikon ja siihen tuli heti vaaleanpunainen viiva eli kyllä tää taitaa olla sitä itseään :love: olot on myös ollu tänään vahvat ja alavatsassa erilaisia tuntemuksia. Kuvassa ylempi testi on se aamun pc.
IMG_20180309_183622.jpg
 
@Nadine88 ihana uutinen :X3: mitä tuntemuksia sulla on masussa, menkkatyylisiä jomotuksiako?
Joo semmosta vähän ku menkkojen ekana päivänä ja lisäks vasemmalla varmaa keltarauhanen tuntuu ja sit tulee semmosia tuikkasuja välillä. Maha on myös pinkee pallo niin että housut puristaa. Lisäks on vähän kuumeinen olo että liekö flunssa tulossa samaan syssyyn.
 
Jännittävää :giggle: noh enään pari päivää!! Mulla 3 päivää menkkoihin, tosi vähän ollu jomotteluita verrattuna mitä viime kuussa. Palelu loppu ja nyt on enempi kuumia aaltoja.... Mies ainakin on innoissaan vauvaahaaveista, tuumas että minun laskelmiin ei ole luottamista joka päivä pitää rynkyttää, romanttista :whistle: tänään myös huomautti ettei olla tänä päivänä peuhattu, mie että niin no mulla alkaaki justiin ne menkat.. :LOL: mitenhän miehelle selittäis lyhyesti että koska se raskautuminen on mahdollinen.... o_O
 
@Nadine88 onnea! :)

@Jennipä JokoJon ovisplussa? :)

Itse soittelin polille ja aloitan tänään terolutit. Nyt kp31 menossa. Tulee siis n. 45 päiväinen kierto kun 10pv kuurin syön.

Ja sama annostus kuulemma letroja vielä ens kiertoon ja ei ultrausta. Olisin toivonut että ois nostettu annosta tai ois ees seuranta ultra kun ei tässä kierrossa tullut ovista.
 
@Jennipä jee :) kiva kun sulla toimii letrot :) oot varmasti kertonutkin, mut millä annostuksella syöt?

Viime kierrossa ne toimi niin varmaan siks käski kattoo vielä seuraavan kierron.
Ajattelin kyllä soittaa uudelleen tässä joku päivä, jos vaikka joku muu vastaisi puhelimeen :D
Ei millään jaksais ottaa turhaa kierto kun ne aina venyy ilman ovista ja joutuu syödä sit letrot.
 
Piti tulla tuolta lokakuisista tänne kurkkimaan, ihanaa, että on tullut plussia! Onnea @voittamaton ja @Nadine88 ja oliko teitä vielä muitakin..

Tsemppiä kaikille esikoisesta haaveileville :love:

Täällä 8+5 menossa ja ensviikolla eka neuvola. Ei tähän vielä oikein uskalla luottaa, mut tiistaina ollaan sit viisaampia.. Kivaa ja aurinkoista sekä plussien täyteistä kevättä :love:
 
Jännittävin tunnelmin ollaan piakkoin jättämässä ehkäisyä pois. Esikoinen olisi toiveissa :) Olen seuraillut keskustelua jo jonkin aikaa, ja ajattelin että teiltä voisi saada vinkkejä muutamaan juttuun jotka on askarruttaneet mieltä..

Mitä appeja olette käyttäneet yrityksen tukemiseen? Näitä on ilmeisesti useampia. En oikein tiedä niiden ominaisuuksista tai mistä on hyötyä. Kaikki vinkit olisi tarpeen :) Olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä pitkään, eli kierron mahdollisesti sekoittuessa olisi varmaan hyvä seurata. Harkitsin myös paperikalenterin käyttöä - häviääkö sen käytössä paljon appeihin verrattuna? (Sain toisesta ketjusta vinkin Flo:sta - jos on siitä kokemuksia / muita suosituksia niin olen kiinnostunut :))

Toinen juttu. Aluksi ajattelin että ei käytettäisi ainakaan alkuun ovistikkuja, mutta puhuttiin miehen kanssa ja hänkin oli sitä mieltä että olisihan se hyvä tietää.. joten tulin itsekin toisiin aatoksiin. Tyhmä kysymys: mistä niitä saa/kannattaa ostaa?

Jännittää :D
 
Viimeksi muokattu:
@yoona raskauskeijulta (netistä) saa ainakin monipuolisesti testejä. Ite oon tykännyt ostaa niitä halvimpia liuskatestejä, kun niitä saa paljon kerralla eikä tarvii miettii niitten säästelyä.

Ja on kokeillut clue :e ja flo :ta sovelluksista, flo oli mielestäni kivempi. En kyllä oo jaksanut pahemmin käyttää, vaan oon lähinnä merkannut aina kännykän kalenteriin kuukautisten alkamispäivän, en koe tarkempaa raapustelua tarpeelliseksi.

Toivottavasti tärppäisi nopeasti, tervetuloa :)
 
@yoona Tervetuloa :) Itse olen käyttänyt flo sovellusta. Tosin varmasti paperikalenteri ajaa saman asian. Itselläni ei ole säännöllistä kiertoa, joten flon "ennustuksiin" ei voi luottaa.
Ovistikkuja olen ostanut ihan prismasta :) 10 kpl rfsun n. 8,5€.

Ostin muuten vadelmanlehtiteetä ens kiertoa varten :) Myös femibion raskausvitamiini on käytössä. Mietin, että pitäisikö kokeilla myös vyöhyketerapiaa. Onko kellään kokemusta? Joskus aiemmin tässä keskustelussa ollut puhetta, mutta vaikea selailla sinne asti. Greippimehua en viitsi ottaa käyttöön, koska sehän voi vahvistaa lääkkeiden vaikutusta, ja en tiedä onko se turvallista letrojen kanssa.
 
Tervetuloa @yoona! Minulla on käytössä Flo. Itsekin ajattelin, että ihan hyvä nyt ainakin alkuun pitää vähän kirjaa oireista ja ajankohdista, kun ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen on ilman hormonaalista ehkäisyä :D Ensimmäinen kierto ilman pillereitä menossa, joten en osaa sanoa, kuinka hyvin sovellus osaa ennustaa ovulaatiota tai kuukautisten alkua. Mutta sovellus on ainakin helppokäyttöinen ja erilaisia oireita ja testien tuloksia on helppo siihen kirjata. Toistaiseksi olen siis ollut tyytyväinen :)

@Päppyrä, pahoittelut negasta :( Jospa olisi vielä liian aikaista ja plussa pärähtäisi kuitenkin päivän, parin päästä :) *sormet ristissä*
 
Nadine88, onnea plussasta, hienosti vahvistunut :love:

Mulla sellainen arvelu, että ovis olisi ehkä tässä kierrossa tapahtunut. Tarkkaa päivää en osaa tiedä, kun oireet on olleet niin eri päivinä. Viikko sitten oli alkoi tulla paljon juoksevaa valkovuotoa, sitten perjantaina oli vasemmalla n. tunnin nipistelyä alavatsassa ja perjantaista eiliseen asti jatkunutta halutusta, viikonloppuna alkoi nännit tuntua aroilta ja tänään valkovuotoa ei ole juuri yhtään tullut.

Olisi kyllä kohtuu lyhyt kierto tulossa, nyt vasta kp 20 eli olisi vähän päälle 30 päivää. Siksi epäilyttää, että kuvittelen vaan. Mennyt jotenkin siihen, että ovisoireita kuvittelee tässä vaiheessa kiertoa yhtä paljon kuin loppukierrosta raskausoireita:ROFLMAO:

En ole tosiaan varma olisiko nyt oikeasti ollut, kun kerran kävi niin, ettei varmaan sitten ollutkaan, vaikka luulin, että olisi. Tai ainakin menkkojen alkamisessa meni pitkään, toki en tehnyt raskaustestiä eli alkuraskauden keskenmeno olisi periaatteessa mahdollinen. Vuodon runsaus ja kivutkin vaihtelee aina niin, ettei siitä oikein voi päätellä. Pari kertaa taas sitten on varmaan ollut juuri silloin, kun ajattelin ainakin menkkojen alkamisajasta päätellen.

Taas sellainen olo, että tästä kierrosta tärppää, vaikka järki yrittää varoittaa, etten intoilisi liikaa, ettei tarvitsisi niin paljon pettyä.
 
Tää aamu alko taas puhtaalla negatestillä. Kp 34 ja dpo 12. Menkka jomotuksia ollu jo viime torstaista asti :/ Huomenna tai torstaina pitäis menkat viimestää alkaa. Siihe asti testaan silti joka aamu :D Vaikka aina se nega onki pettymys.
 
Mut saa siirtää plussanneisiin, eli plussa 3/18
Tänään tein päivän tauon jälkeen testin ja kyllä se taas on vahvistunu. Jännä miten silti jännitin ihan hulluna tuleeko toista viivaa. Mulla on raskausoireena flunssa ja se vähän huolettaa kun en oo ikinä kipee mut toisaalta tiedän monia tapauksia kun on ollu kipee just plussan aikaan.
IMG_20180313_102127.jpg IMG_20180313_101848.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Päppyrä
Selkeä plussa, paljon onnea teille <3 @Nadine88
Täällä myös taas ovista metsästetään, viime kierron pettymys selätetty ja taas jaksaa elätellä toiveita... Jos tämä olisi plussakierto. Digiovistestissä vilkkuvaa hymynaamaa, odotan, että huomenna tai viimeistään torstaina pysyvä hymiö ja sitten päästään jännittämään :) Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä