♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

https://aijaa.com/2TV4cS

No nyt en osaa kyllä varmaksi sanoa, olisiko tässä joku haamujen haamu :confused: Luulisi, että kp 34 näyttäisi jo vahvempaa, jos raskaana olisin? Toisaalta kierto on heittäny häränpyllyä sen 26 ja 35 pv välillä, eli periaatteessa ovis on voinut tapahtua myöhemminkin ja viiva voisi vielä vahvistua... Äää! Haluan testata uudestaan! :ROFLMAO::ROFLMAO: Näettekö te tuossa viivaa?:rolleyes:

Edit. Ei nyt ollut siis käsillä toista testiä, jonka olisin voinut uittaa. Huomisaamuna varmaan sit uudestaan... Jännää!
 
Viimeksi muokattu:

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 29.3.2018


Yritys päällä:

Jennipä 25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 18, hoidot aloitettu 8/17
Puukiipijä 27v (mies 27v)..................ya 6/17, yk 10
Minguliini 31v (mies 30v)..................ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
Riannah 28v (mies 30v).....................ya 7/17, yk 5
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 2
emppu11 26v (mies 25v)...................ya 11/16, yk 13, hoidot aloitettu 1/18
Syystyttö 27v………………...….............ya 5/17, yk 9, kohdunulkoinen 12/17
Karla89 29v (mies 35v)......................ya 8/17, yk 5
Clothball, 30v (mies 30v)...................ya 8/17, yk 10
lovecoco 26v (mies 25v)....................ya 10/17, yk 5, letrozol
Nemi_K 23v (mies 29v)…………...........ya 10/17, yk6
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 8
Laurajy 25v (mies 26v).......................ya 1/18, yk 1
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v)...ya 1/18, yk4
Joulutoive 23v…………....…………………ya 11/17, tm 1/18
Kumiankka1 26v (mies 26v)............ ya 5/17, yk 9, km 2/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, km 3/18
Helmi30 30v (mies 37)....................... ya 1/18, yk2
mmii 29v (mies 37).............................ya 3/18, yk1
Abby87 31v (mies 36v)..................... ya 5/17, yk11


Plussanneet 2018:


Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot aloitettu 3/17, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Önnö 27v (mies 27v), pillerit jätetty 2/18, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
Sanja_ 26v (mies 25v), ya 9/17, yk 5
NeitiHaaveilija 27v (mies 31v), ya 9/17, yk4


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
No niin, täällä tosiaan menossa yk 5 ja ovis flon mukaan tulevana keskiviikkona. :)
En tiedä kuvittelenko vaan, mutta jotenkin tuon leikkauksen jälkeen seksi on tuntunut ihan uskomattoman hyvältä ja himotkin on luokkaa teini-ikäinen poika. Ollaan puuhailtu monena päivänä peräkkäin kahdesti päivässä:LOL: Yleensä meillä on semmoinen maltillinen 2-4x viikossa. Oon vaan jotenkin niin onnellinen kun saa taas yrittää! :love:

Ja tosiaan tuohon listaan saa muuttaa myös mun iän, kun täytin 29. Jotenkin pelottavaa kun alkaa tuo 30 lähestyä noin uhkaavasti! Nuorempana ajattelin että tälle ikää ois muksut jo tehtynä, mutta elämä nyt ei tunnetusti mene aina sillee niinkun ajatteleeo_O
 
@syystyttö, olinkin näkevinäni viivan aiemmassa kuvassa, mutta ajattelin, että se on liian kaukana, ettei voi olla oikea viiva. Tosin näen viivan about puolivälissä tuon kontrollin ja laittamasi nuolen välissä :LOL: Uutta testiä vaan huomenna kehiin, josko olisi sitten selkeämpi.



@Karla89, hyvä, että leikkaus meni hyvin. Toivottavasti nyt tärppäisi pian! Päivitin tiedot.
 
Joo, totta :LOL: Hitsin viivat. En enää ikinä osta mitään hemmetin liuskoja :ROFLMAO:

Muoks. Edellisenä päivänä tehdyssä testissä tohon oranssin nuolen osoittamaan kohtaan ei siis ilmestynyt mitään vaan oli ihan valkoinen siitä. Väri voi tosin kai levitä vähän erilailla eri testissä, jos tuossa on se imukohdan reuna? No joo. Huomenna sit selviää. Kiitos muuten kaikille kommenteista (y)(y)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas. Vuodon takia lääkärissä käyty ja keskenmeno tuomio tuli. Viikkoja ois ollu 5+3. Kohdussa ois pitäny näkyä joku pussi tms mut ei näkyny ku paksu limakalvo. Yks pv saikkua ja luento km:n yleisyydestä ja kuinka luontoo hoitaa vialliset yksilöt yms. Joo totta, mut ei hirveen kivalta kuulostanu 10min km tuomion jälkee... Normaaliin arkeen pitää palata mahdollisimma pia ja siks ei saikkua enempää. Lisäks keikkalääkäri joka ei tienny et miten jälkitarkastus menee nii pitää ite selvitellä se hu neuvolasta.
Yk 3 sit kai alkaa ku kohtu todettu tyhjäks tms.
 
@syystyttö mä kans nään jotain tossa, missä @Önnö n nuoli on, mutta en tiedä että onko se tuon teipin reuna vai viivanpaikka vai mikä, mutta eiköhän se parin päivän sisään selvene!

@Jennipä pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! Tulehan kertomaan sitten saatko lääkäriltä jotain infoa mahdollisesta tulevasta.

Pahoittelut @Päppyrä ! Varmasti ikävää kuulla tuo heti ikävän tiedon kuulemisen jälkeen ja varsinkin että itse joutuu selvittämään jatkon.
 
Mulle voi päivittää: minä 28v, mies 30v ja huomenna alkaa yk5, koska tänään illalla alkoi tiputtelu. Mulla siis Femostonet käytössä ja nämä on toiset niillä aikaansaadut menkat. Näköjään tasan 28 päivää on näillä kierto niin kuin on pillerimääräkin, vaikka menkat alkaa aina ihan kummallisesti jo liuskan kolmannella viikolla. (n) Kaksi ekaa viikkoa syön siis erivärisiä pillereitä kuin kaksi vikaa viikkoa, tukevat jotenkin kierron eri vaiheita. Ja näiden aikana ei voi tulla raskaaksi, joten periaattessa on turhaa laskea yrityskiertoja. Mutta lasketaan nyt menkkoja kuitenkin.

Ikäkriisiä ja ahdistusta pukkaa. Joskus mietin, haluanko sittenkään vauvaa. Niin paljon se muuttaisi tätä helppoa elämää. Ja toisena hetkenä vauva olisi saatava ihan heti, ja meinaa tulla paniikki, kun se ei ole mahdollista.

Talonrakennusprojekti etenee. Työkuviot muuttuvat pian sekä minulla että miehellä. Mietinnässä, pitäisikö hankkia koira. Kevät on vahvasti tuloillaan. Enköhän selviä.

Tsemppejä kanssahaaveilijoille! (y)
 
@Jennipä, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :/ Toivottavasti jatkosuunnitelmat selviäisivät pian!

@Päppyrä, voi ei! Ihan kamalaa :( Paljon voimia sinne! :)

@Riannah, harmi, ettei lääkkeiden aikana voi tulla raskaaksi, mutta hyvää ainakin, että kierrot on saatu tasaiseksi lääkkeillä ja vaikuttavat toimivan :) Ja eihän esim. e-pilleritkään satavarmoja ole, joten… ;) Onneksi tosiaan kevät on tuloillaan ja alkaa olla koko ajan valoisampaa. Ihanaa päästä ankeasta harmaudesta taas kohti valoisaa kevättä ja kesää. Tsemppiä haaveiluihin ja talonrakennukseen! :)
 
Mä nyt palailen taustalta piinailemaan, vaikka suhde edelleen jatkoltaa epävarma. Dpo11 kp24/26 ovulaatio oli pari päivää etuajassa mut vielä ei ole menkkatuntemuksia. Olo on kuin ilmapallolla ollut jo muutaman päivän ja alavatsaa painaa kuin olis kiviä täynnä. Varsinkin iltaisin. En uskalla innostua vielä vaikka taas toiveet koholla onkin.
https://aijaa.com/txcm7s
 
@Abby87 kyllähän tuo aika selvältä haamulta näyttää:)

Labrassa kävin just, haluavat hcg:n kattoo. Keskiviikko aamuna lääkäriin nii siellä kai selviää lisää et miten jatko. Varmaa uusinta verikokeet jossain kohtaa.
Kamalaa oli soittaa neuvolaan ja perua aika :cry::cry:
Huomenna pitäis töihin mennä.
Sairaanhoitaja soitteli aamulla ja sano, että jos vuoto lisääntyy tai tulee kipuja nii pitäis mennä lääkäriin tänää. Mut eikös noi kivut ja vuoto ny kuitenki kuulu keskenmenoon. Toki jos vuotais ku hanasta tai oli oikeesti tosi kovat kivut nii sitte menisin lääkärii. Mut nyt on vaa sellasta ku menkkakivut, ei ees nii paljoo satu ku välillä menkkojen aikana.
 
Päivittelen omaani aika pitkän tauon jälkeen, nyt menossa yk 10.
Olen yrittänt pitää palstataukoa, kun tuntuu että ajatukset ei muualla hetkeen pyörinytkään kun näissä hommissa, mutta eipä sekään tulosta tuottanut vaikka oli testailematta ja kävin kaukomailla reissussa. Ehkä tässä kierrossa...

@Abby87 Siinnähän on viiva, värillinen sellainen :O !! En mä tuota enää haamuksikaan laskisi kun mun viivalasit ei suurimmassa osassa erota yhtään mtn :D ! Vau, onnea!:love: Muoks, niin, ja toivottavasti suhde paranee taas, tai jos ei, niin saa arvoisensa päätöksen ilman pitkittymisiä. Kyllä se tilanne kotirintamalla vielä hyväksi muuttuu tavalla tai toisella <3
 
Ihanaaa täällä on plussanneita, suuret onnittelut :p:love::X3: miten muilla piinailut? Olen pitänyt taukoa kun tässä kierrossa ajattelin ettei tule mahdollisuutta oviksen aikaan touhuilla, mulla kuitenkin ovis aikaistui (luulisin) ja kerran kolme päivää ennen talleteltiin.. En usko tärppiin yhtään, ei ole ollenkaan semmonen fiilis. Mitähän tämä on kun dpo6 alavatsa turposi niin etten saa vatsaa vedettyä sisään, kevyttä painetta tuntuu myös. Ymmärrän oviksen aikaan tämän mutta näillä kiertopäivillä o_O en usko kiinnittymiseenkään näillä kiertopäivillä eikä tämä taida olla edes tyypillinen raskausoire.
Ja @Päppyrä ompa ikävää, tuota ei toivoisi kenellekkään.
 
Viimeksi muokattu:
@Jennipä sori jos toistelen, mutta en jaksa enää taaksepäin puhelimella selata, monta letrokiertoa sulla on ollut? Ja kauas polin asiakkaina?

Meillä nyt lähete polille mennyt ja odotellaan ensiaikaa.. soittelin sinne ja mahdollisesti ennen kesätaukoa saadaan eka aika. Sit kesä- heinä ja elokuun onkin tauolla poli. Ottaa aivan suunnattomasti nyt päähän, kun tietää, et syksyllä hoitojen suhteen päästään vasta vauhtiin. Kolme letrokiertoa ollut ja nämä oon yksityisen puolelta. Ei minkäänlaisi merkkejä ees limakalvojen paksuuntumisesta..

@Riannah me hommattiin koira tammikuussa, ja kyllä arki on paljon muuttunut. Auttaa pahimpiin kuoppiin kyllä,.kun koira siihen vierelle tulee. Myös pakko päivittäin lenkillä käydä! On tullut vähän uutta sisältöä arkeen. Tosin vauvan kaipuuta ei kyllä juurikaan hälventänyt.
 

Yhteistyössä