Esikoishaaveiden taaperot

Meidän pikku ukolla on sitten 15hammasta...ja yksi on taas puskemassa ikenestä läpi, mut vielä ei oo reikää ikenessä. Ja tän kaiken huomaa öissä. Vieressa poika on taas nukkunut pari yötä...menee ihan kivasti omaan petiin nukkuu, mut herää joskus yöllä ja haen sitten viekkuun nukkumaan.
 
Talvis ja TA kivaa kun ootte täällä. :D

TA meilläkin on jo 12 hammasta. Ja kyllä niitä on yöt huudettukin. :$ Me on kans koitettu ottaa viereen yöllä mut ei auta ollenkaan... siinä se vaan tempoilee ja venkoilee ja haluu alkaa leikkimään ja vaikka mitä... huh. Just blogiinki kirjotin miten mä oon jo ihan puhki kun ei meillä nukuta kunnolla... oikeesti, viime yönäkin heräs ehkä jonku 8 kertaa! Hitto varmaan taas hampaita tulossa. Mä haluaisin jotain kunnon särkylääkettä et sais laps nukkua kunnolla. :/

Haluutteko te tänne sellaisen listan mitä noissa aiemmissa pinoissa on ollu? :)
 
Vauvis, HanTa ja tyty :flower: moikka vaan! :) :wave:

mä oon niiiiiin väsy. |O |O tyttö huutaa öisin siinä 24-02 välissä monen monta kertaa. en tajuu mikä sillä on?? ollaan annettu panadolia ja kokeiltu pronaxenia, ei auta. Ihan tutuilta hammasitkuilta kuulostaa, mut särkylääkkeistä ei tunnu olevan mitään apua. Hitto. :headwall: :headwall: Tää ei oo sinänsä mitään uutta, tällaisia vaiheita on tullut ja mennyt kevään aikana koko ajan. Siks mä oon melko varma et kyseessä on hampaat. :/ Mut en oo varma. *huoooookaaauuuus*

juu, mä teen jotain listausta kunhan jaksan. :)

Nii, ja Myy on tänään 13kk :heart:
 
heips me nyt ei ihan vielä olla 1v mutta mielummin tulisin tänne kun en osaa ihan samaistua kun tuolla toisessa pinossa on niin pieniä ja kokoaika tulee vastasyntyneitä. :) Joten tultais turisee tänne. :)? jos vaa sopii?
HUH täällä oli eilen mulla ihan sairas vatsatauti! Olin ihan varma että kuolen siihen paikkaan...
 
Meillä on kans nyt menossa joku "kausi" Herää aina siinä 1-2 aikaan yöllä. Ei rauhoitu tutilla ni nappaan sit kainalooni ja meidän sänkyyn nukkumaan. Siinä nukkuukin sitten ihan ok, joskus herää kerran.

Aamupalalle nousee vasta 8 tienoilla. Kyllä on ollut tottumista minulla...mä ku oon tottunut herää ajoissa. Toisaalta ihan kiva ku kaupatkin aukee vasta 10 aikaan ni syödään aamupala ja lähdetään kaupoille. Palataan kotiin niin että nukkuu päikkärit ulkona vaunuissa. menee nykyään siinä 12-13 aikaan vasta nukkuu. Riippuu tosin monelta on herännyt.Ennen pääs lähtee liikkeelle vasta 12 aikaan (ku päikkäri aika oli 10 aikaan) tai sit lähdettiin niin että nukkui pikku päikkärit autossa...


TinyAngel ja Poitsu noin 1v1kk3vkoa
 
Huomenna mennään moikkaamaan mun kaveria lapsineen. Treffataan leikkipuistossa. Meidän Poitsu on kyllä ihanan reipas eikä juurikaan alku ujouden jälkeen äitiä kaipaa. Viimeksikin leikkipuistossa mennä viiletti ympäriinsä. Äiti tarvittiin vaan ku piti päästä keinumaan. :D kova on poika halaamaankin. Varsinkin samanikäisiä ja pienempiään halaa kokoajan. :D ihana halipoika!
 
Täälläkin tykätään halia :D Neuvolassakin meni vauvan luo joka istui lattialle ja yritti monta kertaa kaapata kaulasta kiinni :D :heart:

Miia nukkuu myös meidän sängyssä...ei osaa viel isojen tyttöjen sängyssä nukkua :whistle:

vauvis ja Miia 1v5kk + allu 29+3 :heart:
 
moikka, pikapäivitys vaan. :)

bb tervetuloa vaan! :wave:

Meillä on vihdoin nukuttu kolme yötä hyvin. :heart: On äitilläkin jo parempi mieli. :) Huomenna mennään kavereitten polttareihin miehen kanssa eri suuntiin ja tyttö menee mumminsa ja vaarinsa luo yöhoitoon koko viikonlopuksi. :D Ompas kivaa!!! :D

EM ja Myy, 13kk
 
ElinaMaria Mukavaa polttari riehaa teille!! Kiva et saitte tyttösen mummilaan viikonlopuksi:heart:
Meillä poitsu ei oo viel koskaan ollut yöhoidossa, mut heinäkuussa ois tarkoitus pojan mennä mummilaan pariksi yöksi. :D Ihana kuulla että oot saanut nukkuu. Meillä taas tosi risaisia öitä, huh! Nooo eiköhän tää tästä sitten joskus...eilen kyl onneksi nukkui pitkästä aikaa monta tuntii yhteen putkeen eli nukkui 20.30-00.30, et saatiin katsoo pitkästä aikaa mieheni kanssa leffaa kaksin :heart: Sen jälkeen olikin herätyksiä, herätyksiä.Zzzzzz

TinyAngel ja Poitsu melkein 14kk
 
vauvahaaveita On kyllä toosi herttaista ku pieni yrittää halia toista pientä. :heart: :heart: Välillä vaan tää meidän pieni mies halii turhan rajusti ja päät kolisee. Ja yleensä se halittava ei oikein tykkää, et halitaan ja itku tuleepi...
 
inhottavaa ku sataa!!!!! :kieh: :kieh: :kieh:
Mä niin rakastin sitä et heti aamupalan jälkeen avattiin ovet ja oltiin pihalla, pihalla ja pihalla.Sisällä vaan kävästiin ja tultiin äkkiä takas ulos. Syötiinkin aina tossa meidän terassilla.tai sitten välipalaa meidän rappusilla. Se on jotenkin niin ihanaa ku pieni poika istuu vieressä, hymy suin ja syö leipää ja äitee ryystää kahvia auringon paistaessa kasvoihin, ihanaa!!

Käytiin me tänäänkin ihan pikaseen kumpparit jalassa kokeilee kuralätäkköä, mut
ei se nyt niin kivaa oo ku kastuu, tahtoo aurinkoa ja lämpöö!!! no vaunuilin pojan uneen ja nyt nukkuu ulkona katoksen alla.
 
Eilen kyläiltiin mun porukoilla ja käytiin pikaisesti anoppilassakin. Tänään on sitten anoppilapäivä. Päästään jälleen kerran valmiiseen pöytään, ihanaa! Anoppi se meitä hemmottelee hyvällä ruualla. :)

Huomenna lähdenkin siskoa moikkaamaan sinne tulossa myös mun täti. Ihana päivä siis huomennakin tiedossa. :D

Poitsu nukkuin viime yönä vihdoinkin hyvin, jesh! Meni nukkuu 20.30 ja heräs ekan kerran 5.00 hain viereen pötköttämään ja oltiin kummatkin nukahdettu...noustiin vasta 8.00 :) Nyt pikku mies nukkuu ulkona vaunuissa. käytiin hieman kävelemässä ku ei juuri nyt satanut, kovin harmaalta kyl näyttää!

ihanaa sunnuntaina kaikille!!
 
moikka moi...

synttärit juhlittu...
kutakuinkin hyvällä menestyksellä...
nyt ei ole UFOkaan enään salaisuus, eikä ollut kaikille mielen yllätys...

kimi sai ihan kivasti paketteja, ja muutama on viel tulossa jälkijunassa... mut ne tulee sit kun ne ehtii...

ja hei meil on piha remppa käytännössä valmis... enään puuttu yhden penkin kitkeminen ja siihen kivien laitto..
ja hiekkalaatikosta hiekat :D
ja katosta keinu :D

happy happy... remontti lähestyy siis loppuaan vihdoin ja viimein.
 
HAnta te ette kyllä hirveen aikasin kertonu vauvauutisii :D
MEillä kerrottiin häissä;tosin ei tullut yllätyksenä koska kuulin jälkeen että melko moni oli ihmetellyt "morsiammen pyöristynyttä vatsaa" muttei kehdanneet kysyä että onko vaa vähä kiloja tullu... :D
 

Yhteistyössä