Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

atl: Mä vaan aattelin monona sellasia ja että sitten jos toista sais melko pian perään niin voi tarvittaessa leventää duoksi. En sit tiiä oliko ihan tyhmä ajatus.. :ashamed: Meillä porukat on veljen pojan vaunuihin ottanut osaa joten taitavat meidänkin pikkusella ottaa osaa, hope so :D

Taiteilijatar: LA 8.9 =)
 
Viimeksi muokattu:
hei, missä Hötö? joko on jakautunut? :D muistelisin että oli jotain puhetta viime torstaista? vai muistanko väärin? vai tämä torstai? :D

myräkkä, siinä teille aprillipilaa kerrakseen :D ihana pikkumies paksupää :heart: voimia kovasti :hug:
 
atl
lemonade En älynnyt ajatella pikkukakkosta! Sitten ne on ihan fiksut :) Suosittelen sitten tilailemaan ajoissa niin saa haluamansa väriset jne. Jotkut ei tykkää siitä ostoskorista joka donkeyihin tulee mono-tilassa, mä luulen et se olis tosi fiksu kun ainakin kahden kopan kanssa se alakori on aika olematon. Ainoa että joku sateensuoja siinä vois tietysti olla :)
 
atl Huh! Mä jo ehdin stressaamaan että mä olin jotenkin pöljästi ajatellu :D Jotenkin epäilee kaikkia ajatuksia tällä hetkellä, mistähän mahtaa johtua.. Joo, aattelin että jos ennen kesää pääsisin vähän "koeajamaan" esim Lontoossa kun toukokuussa olis lähtö (jos masun kans vaan kaikki menee hyvin), niin vois sitten laittaa tilaukseen hyvissä ajoin reissun jälkeen. Mäkin oon ajatellu että joku sadesuoja siihen koriin vois olla hyvä. Meillä ei ole tässä lähellä mitään kauppaa (kesällä varmaan alkavat tekemään jonku kilsan päähän Siwaa) joten jos tulis pidempää kävelylenkkiä tehtyä niin tavaratila plussaa. Vähän mietein että kai ne on riittävän tilavat kuitenkin?
 
atl
lemonade No tuplamallina tavaratiloihin on kyllä ihan turha kuvitella tunkevansa mitään ruokaostoksia :D Tämä kyllä helpottanee siinä vaiheessa kun siirrytään ratasistuimeen eli kopat otetaan pois. Ja mitä lapsiin tulee niin kyllä pitäisi lasten mahtua hyvin 3-4 vuotiaaksi :) Me käytiin Helsingissä Vaunuaitassa ne koeajamassa ja sitten tilattiin myöhemmin. On ne kyllä ihan TÖRRRKEEEEN hienot!
 
atl Joo niin varmasti onkin huonosti tilaa silloin, mutta enpä mä jaksakaan niin isoja kauppaostoksia tehä lenkillä :LOL: Kunhan jotain mahtuu. Mulla ei oo nyt Hesaan asiaa ja lähetään reissuunkin sit Tampereelta joten toivottavasti Lontoossa pääsee sit ihailemaan lähempää. Vaikka kyllä mä uskon että ne on tooooosi siistit :D Pakko ostaa, pakko ostaa.. :LOL:
 
Kaipa sitä pikku hiljaa tänne voi uskaltautua. Maanantaina tuli tehtyä plussa testi. :)
5.4. minulla on soittoaika lääkärille, jollonka kans vois soitella neuvolaan aikaa. Tosiaan taustatietoja jos hieman kertoisi. Olen siis 23-vuotias ja asustellaan miehen ja kolmen koiran kanssa Vantaalla.
Minulla ollut 2010 alkuvuodesta veritulppa jalassa, jonka vuoksi marevania syöty. Nytten pistellään klexanea raskauden ajan. Aloitin piikit kyllä jo heti kierukan poiston jälkeen.

Plussa tuli heti toisesta kierrosta. Ja nyt toivotaan, että asukki pysyy matkassa mukana loppuun asti. :)
 
mirkkunen_ Tervetuloa ja onnea plussauksesta!!
Mulla tuttu joka sai veritulpan jalkaan oisko ollu about rv15-16 ja joutu pistelemään sit itteensä loppuraskauden.

Epa_88 Jee!! Jaksuja nyt kovasti!!

Täällä taas oksennetaan..huumorintaju vähissä, varsinkin kun pitäis töihin lähteä ja olla koko viikonloppu..Ei kiinnosta niin yhtään, ei jaksa, ei huvita..No, yritän vaikka makuuasennossa olla koko viikonlopun..Joku saa mua työntää sit töissä eteenpäin :LOL:
 
Huomenta!

mirkkunen_ Onnea plussasta ja tervetuloa. :flower: Ilmoittele kun haluat tietoja listalle. Eli listaan tulee nimimerkki, ikä, synnytyssairaala ja myöhemmin mahdollisesti odotettavan sukupuolilupaus/-veikkaus. :) Ihan mitä itse haluat kertoa.

Epa Onnea matkaan! Hyvä, että lähti tulemaan itse eikä tarvinnu käynnistystä. :)

(.) Vähän huolestuttaa... Onko teillä ollut sellaista tuikkivaa kipua emättimen suunnalla? Mietin, että kyse voisi olla keskivikkoisesta fysioterapiasta jossa harjoiteltiin lantionpohjan lihaksia. Eli että olisi lihaskramppeja tai vastaavia. Pitää tänään varmaan soittaa neuvolaan ja kysyä jos ei ala helpottaa... : / Alkaa nimittäin heti kun istuu kauemmin tai kävelee. Ei oikein töistä tuu mitään ku tuikkii... :(
 
Moikka naiset pitkästä aikaa! :) Täälä ollu vähä lentoo viimiset pari viikkoo.. Lomailtii isännän kans turus ja käytii ikeas hakees lasti huonekaluja, joita on nyt sitte kasailtu ja laitettu paikoilleen. :) Tämän viikon on ollu anopin koira meillä hoidos, ja se piti kauheen paskarallin alkuviikosta, vähä protestoi. No, sitte ku sain sen päästään pihalle niiiii..äsken kävin sen kans eläinlääkäris ku alko niin kovaa ontuun eilen. Oli sitte reväyttäny jalkansa oikee kunnolla! Että semmosta pientä ollu tällä viikolla. No, mutta on toi aika ihanaki! :D Se on laihiksella ollu meillä, nii on tullu ittekki liikuttuu enemmän, hyvä hyvä!

Oli neuvolalääkäriki. Siä oli kaikki hyvin, sf oli kasvanu +2cm, paino +450g/4vko (huh, onneks ei enää kg/vko :D), kohdunkaula oli pitkä ja hyvin kiinni.

Embylle Voimahalaus, toivottavasti lenssu paranee nopiaa! :heart:

Epalle ja Myräkälle isot voimahalaukset, innolla odotetaan uutisia! :heart:

Tiuhtin masu on aaaaivan ihana, ja noihan on Ihan Pikkusia Rakkausarpia. Mulla on lähes samanlaiset.. ;)

Mirkkuselle onnittelut! =)

Nii mahdoinko kertoo, että ostettii vaunut ja turvakaukalo..ja sänky pari viikkoo sitte. Vaunut on Emmaljungan ja kaukalo on BeSafe. Voisin laittaa kuvaa jossain vaihees.

Hm, tää tuleee lunta!! Ei olis tarvinnu.! :kieh:

PikkuMyy ja Tirriääänen 28+0 PoKsPoKs :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Huomenta vaan kaikille!!

Meikäläinen kipeä heti ekasta vuorosta, minkäs teet.. Täytyy nyt vaan kattoo miten yltyy kun vuorot jatkuu. Kertokaahan mulle vähän liitoskivuista, millasia ne on ja jos niitä on niin onko niitä koko ajan?? Koska nää mun kivut tulee selkeästi vaan rasituksesta ja on aika lailla melkeinpä koko vatsalla kun liikun. Eilen sängyssä tuntu pari kertaa nivusessa sellanen vihlauksen tyylinen joka oli ihan erilainen kuin tämä kipu, oisko se voinu olla ennemmin liitoskipua??

Jaajaa, jos sitä kohta lähtis ajeleen töihin, täytyy ehkä käydä oksentamas eka..Voisin sit syödä töissä aamupalan :D

Hyvää viikonloppua kaikille!!

lemonade & mangusti 17+0 POKS!! :heart:
 
Tulin vaan muistuttelee tosta meidän syntyneiden pinosta, tulkaahan epa ja myräkkä ja muutkin jakaantuneet sinne sit kun jakselette :) Siellä on hiukan hiljasta ni kaipaillaan teitä tytöt täältä sinne :heart:

Meillä menee neidin kanssa tosi hyvin nyt, likka ei paljoo päivä unia nuku ja iltasin on aika kärttynen mutta hyvin ollaan pärjätty. Ekat hampaatkin alkaa tulemaan, sekin saattaa itkettää hiukan. :/ Ajatelkaa naiset ens viikon perjantaina siitä on 3kk kun sain pikku neidin maailmaan, ja vuosi siitä kun neiti sai alkunsa ;) Aika menee niin nopeesti :heart:

- Sokruli ja pikku Iida -
 
Heippa mammat!

Eilen käytiin siellä rakenneultrassa ja poikaolo muuttui tyttölupaukseksi :heart: Ihan selkeä juttu, kun alakautta katottiin istukan sijaintia(ei onneksi etinen!), samalla katsoi vielä vauvan alapäätä kun istui ihan siinä vieresssä ja kuvaakin oikein saatiin. Aika ihana 3D-kuva kasvoista saatiin ja siinä näkyy molemmat kädetkin. Painoa oli 409g ja pikkusen pienempi oli mittojen mukaan kuin laskettu, mutta päivät pysyy silti samana. Nimi on aikalailla sitten kans päätetty, kun siitä ultran jälkeen juteltiin :)

-pansku- ja bubu 21+6
 
Viimeksi muokattu:
Onnea panskulle tyttölupauksesta :heart:

Hirveesti jännittää miten Epalla on synnytys sujunut ja onhan kaikki hyvin..

mirkkuselle tervetuloa joukkoon ja Onnea plussauksesta!!:flower: =)


Tänne rantautunut närästys :stick: onneks renniet auttaa tosi hyvin. Ja on vain vauva kasvanut kun enää ei oo potkuja vaan julmettuja molauksia ja muljautuksia, meinaa oksu tulla kun sisuskalut kääntyy samalla :D Ja sitä pyllyn tunkemista läpi rintakehästä, saa taputella pyllylle samalla kun yrittää kertoo että se reitti ulos on sielä toisessa suunnassa :D En silti valita, yritän nauttia kaikesta niin kauan kun mahdollista ja olokin on suht hyvä! Tänään ollaan ekaa kertaa 5vkoon kahdestaan illalla ukkelin kans (on ollu sen pikkusisko meillä asumas) Harmi et isännällä tuplavuoro että on varmaan tosi väsy kun kotiutuu mut silti kahdestaan oloa odottaa kun kuuta nousevaa :heart:

Poksista 36+0 :heart:

viida ja äiskän rakas prinsessa :heart:
 
Huomentaa!

Se on kyllä ihanaa, kun toinen olis niiiiiiiiiiin kovin tulossa ulos tosta vatsan läpi :D Hupsu :heart: Eilen illalla oli kyl sellaaset jumpat, et huh :)

Huomenna pitäs men taas töihin, ei ihan oikeesti kiinnosta paskan vertaa. Henkisesti. Koko torppa vois palaa : / ..mutjos menis taas hetkeks kokeilemaan..

:) Poksistapoks ^_^

Emby^ ja nökö 29+0 :heart:
 
lemonade Miten jaksoit töissä? Noista liitoskivuista, mulla niitä alko tulemaan aluks kävellessä ja ensin tuntu vaan nivusissa ja siitä ne on raskauden edetessä vähän muuttanut paikkaa ja välillä tuntuu koko alavatsalla. Eli kävellessä, ylösnoustessa ja makuulla kyljeä kääntäessä tuntuu. Niin oon ymmärtänyt että liitoskivut on just noita liikkumiseen liittyviä.

pansku onnea hyvin menneestä ultrasta ja tyttölupauksesta :heart:

mirkkunen onnea plussasta ja antoisaa masunkasvattelua :heart:

Täälläkin jännäillään ja odotellaan Epan kuulumisia ja olisko Höttiskin päässyt jakautumaan :)

Mulla oli viime viikolla se lantion magneettikuva ja sen perusteella voin hyvin mennä yrittäämään alatiesynnytystä vaikka onkin vaavi perätilassa. Oon ihan tyytyväinen, nyt on sentään vihdoin joku suunnitelma asiasta. Sektiohan saattaa olla silti edessä jos homma ei etene, mutta alakautta ainakin ensin yritetään! Keskiviikkona vielä äitipolille kontrolliin, jossa tarkistetaan että vaavi on pysynyt sirona. Täytyy samalla kysellä että mites sitten jos mennään kovasti LA:n yli, koska mua jotenkin hirvittää käynnistys varsinkin tässä tilanteessa ja eikä ne mielellään sitä perätarjontaisille teekään.

Nyt kampaajalle että on sitten tukka kuosissa kun päästään synnyttämään ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa!

mynttis&papu 39+3
 
Epa_88 Tsemppiä! :)

mirkkunen_ Tervetuloa joukkoon! :wave: Mulla ollut tulppa jalassa muutama vuosi sitten ja pitäisi alkaa kans pisteleen piikkejä piakkoin..huomenna on taysiin aika äitiyspoliklinikalle, jossa tutkimukset ja sit varmaan selviää, et koska niitä piikkejä aletaan nyt sit laittaan..ja kotiin tulleessa lapussa luki, että ultrattaisi myös! Odotan innolla! :)

Nellielli ja pötkö 9+1
 

Yhteistyössä