Esikoista kuumeilevien :))

Heipä hei taas.
Olen ollut vähän ääninen parisen viikkoa, kun on ollut niin paljon kaikkea tekemistä ja väsyttää. Lähinnä tuon tulevan valmistumisen kanssa on saanut paiskia hommia sekä talolla rakennusurakan kanssa. Ovulaatiokivut on taas tässä kierrossa ollu melkoiset ja Litalginia olen joutunut ottamaan.

Nyt menossa kp 24/ 30-35

Täällä oli plussanneita, onnea heille! meille muille kärsivällisyyttä tuleviin koitoksiin ja plussaonnea!
 
Huoooomenta |O .... Ja tänne kuuluu kp 3/28-30....... YK 13 :'( sain viikonloppuna ihunan plussan testiin... joka osottautui vääräksi, seuraava testi olikin sitten nega !! Ihana näky se oli ja ainakin 3 h luulin olevani raskaana :heart:

Joku tuossa kyseli siitä kaveristani joka odottaa lasta, lapsi on siis minun tuleva kummityttö, ja olemme erittäin hyvinä ystäviä. :) En vaan jotenkin kehtaa asiasta hänelle sanoa... (ei siis tiedä että meille kovakin yritys, vaan että peuhataan ilman ehkäisyä). Muutenkin kyseisestä naisesta on tullut raskauden myötä kamalan ilkeä ja itseään ajatteleva!!! Siitä aijon kyllä mainita jos tulee tarpeeseen.. (toivon todella etten itse ole samalainen joskus kun raskaus onnistuu :D )

Meillä äiti ei kysele vielä, olen kuitenkin niin nuorikin ja hänellä on kaksi ihanaa tyttöä jo mummitettavana :heart: Kerran se sanoi että "voisit sinäkin alkaa jo sitä poikaa tehdä" :whistle: .... kyllä äiti, koko ajan yritän
meidän yrityksestä ei siis tiedä kun yksi ystäväni kenen kanssa alettiin yrittämään suht samoihin aikoihin, ja hänellä LA 3 viikon päästä..

Minä voisin tuota listaa alkaa päivittää jos joku neuvoisi miten se tehdään?? :LOL: olen aika huono noissa jutuissa..

IIiiiiihana tiistaita kaikki :) minä painun hammaslääkäriin :x
 
miss_piggy
KITTY:Ilmeisesti listan päivitys menee niin, että painat sen lainaa, sitten otat ne quote-jutus sieltä pois ja muokkaat listan ja sitte vaan lähetät :) Näin oon ymmärtänyt.
Jos sait plussan, niin oliskohan ollut kemiallinen :hug: Täällä alkaa alamahaa silleen nippailla että kumma jos ovis ei tuu parin päivän sisällä :D
 
miss_piggy
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TIISTAI 14.5.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Miss_piggy 32 v.................12/30-70.................YK10, YA2/12

Shroomcake 19 v...............57/27-30................YK2, YA3/13

Asklepios 23 v...................43/30.....................YK9, YA8/12

Hilda-Maaria 27 v..............36/21-33................YK2, YA3/13

Fujin 24 v.........................11/26-32..................YK3, YA4/13

-KITTY- 21 v.....................3/28......................YK13

Pirpana2013 23 v..............26/28.....................YK2, YA3/13

Lauriska 27 v....................25/32......................YK7

Paloma84 28 v..................25/28-35..................YK3, YA2/13

Mayinka 30 v....................19/?.........................YK2, YA9/2011

Kiharapää 29 v.................16/28-35..................?

Staffy85 ..........................13/27-30..................YK4


PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: miss_piggy :)
 
miss_piggy
Eli tässä päivitysohjeet vielä, kokeilin nyt itse päivittää :)

- paina lainaa tuosta oikeasta alareunasta.
- poista tekstin alusta ja lopusta se quote sekä siihen liittyvät []-merkit.
- päivitä tarvittavat tiedot, kuten kp:t yk:t jne.
- muista poistaa alusta myös vanhan päivittäjän nimi ja tarvittat hakamerkit ym. tekstien alusta.
- kun olet valmis, paina lähetä, ja sillä selvä :D
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> KESKIVIIKKO 15.5.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Miss_piggy 32 v.................13/30-70.................YK10, YA2/12

Shroomcake 19 v...............58/27-30................YK2, YA3/13

Asklepios 23 v...................44/30.....................YK9, YA8/12

Hilda-Maaria 27 v..............37/21-33................YK2, YA3/13

Fujin 24 v.........................12/26-32..................YK3, YA4/13

-KITTY- 21 v.....................4/28......................YK13

Pirpana2013 23 v..............27/28.....................YK2, YA3/13

Lauriska 27 v....................26/32......................YK7

Paloma84 28 v..................26/28-35..................YK3, YA2/13

Mayinka 30 v....................20/?.........................YK2, YA9/2011

Kiharapää 29 v.................17/28-35..................?

Staffy85 ..........................14/27-30..................YK4


PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: -kitty- :vampire:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> PERJANTAI 18.5.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Miss_piggy 32 v.................15/30-70.................YK10, YA2/12

Shroomcake 19 v...............60/27-30................YK2, YA3/13

Asklepios 23 v...................46/30.....................YK9, YA8/12

Hilda-Maaria 27 v..............39/21-33................YK2, YA3/13

Fujin 24 v.........................14/26-32..................YK3, YA4/13

-KITTY- 21 v.....................6/28......................YK13

Pirpana2013 23 v..............4/28.....................YK2, YA3/13

Lauriska 27 v....................28/32......................YK7

Paloma84 28 v..................28/28-35..................YK3, YA2/13

Mayinka 30 v....................22/?.........................YK2, YA9/2011

Kiharapää 29 v.................19/28-35..................?

Staffy85 ..........................16/27-30..................YK4


PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: -kitty- :vampire:[/QUOTE]
 
Iltaa naiset!
Täällä haikeat fiilikset.. Kamala ikävä miestäni :/ on siis työmatkalla yli 2 viikkoa :'(
Joka tarkoittaa myös sitä, tämä kierto menee siis ihan hukkaan .. joka ei kyllä yhtään haittaa !!! Saan irtioton tästä kuumeilusta ja testailusta hetkeksi. Rahaakaan ei mene testeihin niin paljoa, hätäpöksy kun olen :snotty:

Viikonloppuna aijon mennä siskolleni itä-suomeen ja olen siellä viikon ja saan viettää aikaa siskon lapsien kanssa :heart:

Onko teilläkin välillä niitä ajatuksia, että mihin tässä oikein on ryhtymässä??? Lapsi muuttaa koko elämän ihan uusiksi! Varmasti jokainen, ainakin esikoisen kohdalla on joskus miettinyt tätä samaa.. luulisin :confused: mutta samalla se on niin ihana ajatus omasta lapsesta ja ihka oikeasta perheestä :heart:

Nyt unille mars mars ! :kiss:

_kitty
 
Kitty, joo olen miettinyt monta monta mooooooonta vuotta tuota asiaa ja ehdin jopa julistautua velaksikin jossakin välissä nuoruuttani, kunnes sitten aloin pohtia asiaa syvällisemmin. Ei sitä välttämättä nuorena vielä ajattele asiaa niin tosissaan. Täytän kesän lopussa 29 ja oikeastaan mieleni muuttui noin vuosi sitten jolloin koin ensimmäisen ihka oikean vauvakuumeeni! No järkevänä ihmisenä en tietenkään heti alkanut lasta "hankkimaan", vaan edelleenkin jatkoin asian syvällistä pohtimista eri kanteilta. Ensin ajattellin ,että ehkä tämä menee ohi, mutta nyt tosiaan olen sairastanut vauvakuumetta jo vuoden, joten luulen ,että tämä alkaa olemaan kroonista :D Ikääkin alkaa olemaan, joten tässä sitä nyt ollaan. Eli tosiaan olen tainnut ajatella asiaa edes takas jo varmaankin kymmenisen vuotta aina siitä lähtien, kun ensimmäinen poikaystäväni kosi minua ja halusi perustaa perheen. No tähän en tietenkään suostunut, kun ajattelin olevani vielä liian nuori sellaiseen sitoutumiseen 18-vuotiaana. Muutama kuukausi myöhemmin hän sitten meni ja petti minua exänsä kanssa, joten onneksi pysyin järkevänä siinä asiassa :) Ei ollut tosirakkautta se. Suhde ei ollut vakaalla pohjalla.

Nyt minulla on vakaa parisuhde avomieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta. Mies on ollut valmis isäksi jo pari vuotta mutta minua on odotettu asian kanssa. Kiitän miestäni siitä, että hän ei ole aikaisemmin painostanut minua mihinkään, vaan luotti siihen, että luontoäiti hoitaa asian ja niinhän siinä sitten lopulta kävi, että minullakin alkoi se biologinen kello tikittää. :stick:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Kyllä täällä vauvakuume kasvaa päivä päivältä. Etenkin kun ikääkin tulee jo kesällä 32v. Nyt on ihana huomata, että kuitenkin ovuloin! Mulla oli eilen ja tänään oviskipuja, ja tänään tuli testeihin ihan kunnon viivat :) Eli alla oleva clomi+terolut kuuri on nyt saanut oviksen tulemaan kp 16. Teroluteja en enää jatka vaan menen nyt pelkillä clomeilla. Niin ja tietysti toivon, että tämä kiertoi toisi uuden plussan kkm:n jälkeen. Nyt on siis sitten menossa dpo 0, joten jännäilyt alkakoot.
 
Tänne ei ihmeempää.. Nyt olen ollut viime aikoina aika kiireinen.. Eilen olin koko päivän reissussa koirien kanssa.
Meillä oli nuoremman koiran pentueen yhteinen paimennuspäivä.
Yrittämisen suhteen ollut vähän hiljaiseloa taas.
 
Ehkäpä minutkin voi lisätä listaan jos innostun täällä käymään :)

audree 23 v.................18/28-36.................YK1, YA 5/13

Olen uutukainen tässä yrittäjien ryhmässä. Ikää 23, ehkäisy jätetty pois viime marraskuussa mutta nyt vasta alettu yrittämään. Aiemmin siis mentiin varmoilla päivillä, eikä kiireisenä keväänä kyllä muutenkaan ole ollut halut kauheen korkeella..
Mut nyt on yritystä makuuhuoneen puolella ja koska kierrot on alkanu pitenee tässä ni otin jo heti ekasta kierrosta ovistikut käyttöön :ashamed: jo senkin takia, että oon aiemmin keväällä yrittäny bongata ovisoireita mutta niitä ei vaan ole! En vaan yksinkertaisesti tiedä, että milloin ovuloin etenkin kun kierto saattaa heittää melkein kymmenelläkin päivällä.
Ovisoireet on nyt ilmestyny jostain tässä kierrossa, kuten jo tonne yhteen ovulaatioketjuun vastailinkin, niin nyt on ollu kp13:sta asti pahoinvointia joka päivä, muutaman viime päivän mahaa on nippaillu ja nappaillu huomattavan paljon, samalla tavalla kuin kuukautisten ekan päivän jälkeen, tissit ja nännit on turvonneet ja kipeet ja väsymys on sanoin kuvaamaton, etenkin aamuisin ja iltaisin (= ei ole normaalia minulle). Luulin jo, että olen jo raskaana ja ovis on ollut silloin 13. päivän kieppeillä, mutta tänään oon testannu kaks kontrolliviivaa vahvempaa ovisplussaa sitten.. Että mitäköhän yllätyksiä tällä kehollani minulle sitten vielä onkaan :LOL:

Mutta onnea jo plussanneille, toivottavasti me muut siirrytään teidän joukkoonne tässä pikimiten! :)
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> PERJANTAI 18.5.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Miss_piggy 32 v..................15/30-70.................YK10, YA2/12

Shroomcake 19 v................60/27-30................YK2, YA3/13

Asklepios 23 v....................46/30.....................YK9, YA8/12

Hilda-Maaria 27 v...............39/21-33................YK2, YA3/13

Fujin 24 v.........................14/26-32..................YK3, YA4/13

-KITTY- 21 v.....................6/28......................YK13

Pirpana2013 23 v................4/28.....................YK2, YA3/13

Lauriska 27 v....................2/32......................YK 8

Paloma84 28 v..................3/30-35..................YK4, YA2/13

Mayinka 30 v....................22/?.........................YK2, YA9/2011

Kiharapää 29 v.................19/28-35..................?

Staffy85 ........................16/27-30..................YK4

audree 23 v....................18/28-36.................YK1, YA 5/13

PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: Paloma84

Piti munkin nyt sit kokeilla tätä päivittämistä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Nopea päivitys.. en ehdi nyt listaa päivitellä.. joten jätän toisten päivitettäväksi mun tiedot.. Jatkan taas päivittelyä ja juttelua muutenkin, kun vähän kiireiltä ehdin koneella enemmän istumaan :)

YK3 KP6/21-37 tänään menossa. Ei tullut vauvaa siis tästä kierrosta, eikä ollut toiveitakaan kauheasti, koska en todennäköisesti ovuloinut ollenkaan.. parempaa onnea tässä kierrossa. Jos ei kohta ala näitä oviksi tulla niin lääkäriin menen! Tässä kierrossa kiertokin venyi 37 päiväiseksi... huoh.

Tsemppiä teille muille yritykseen! Toivotaan, että pian taas plussataan tässä ketjussa!
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> MAANANTAI 20.5.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄ..............KP.............YK/YA


Miss_piggy 32 v..................18/30-70.................YK10, YA2/12

Shroomcake 19 v................63/27-30................YK2, YA3/13

Asklepios 23 v....................49/30.....................YK9, YA8/12

Hilda-Maaria 27 v...............6/21-37................YK3, YA3/13

Fujin 24 v.........................17/26-32..................YK3, YA4/13

-KITTY- 21 v.....................9/28......................YK13

Pirpana2013 23 v................7/28.....................YK2, YA3/13

Lauriska 27 v....................5/32......................YK 8

Paloma84 28 v..................2/30-35..................YK4, YA2/13

Mayinka 30 v....................25/?.........................YK2, YA9/2011

Kiharapää 29 v.................22/28-35..................?

Staffy85 ........................19/27-30..................YK4

audree 23 v....................21/28-36.................YK1, YA 5/13

maamis 21v....................29/??................yk2, ya 3/2013

PLUSSANNEET:
Myyttynen
Mary866
Mijau.............YK2


KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:

Päivittänyt: Fujin


Okei mä tein nyt uuden listan ja toivottavasti kaikilla kp:t oikein :D
Paloma onko siis niin, että sulla on tänään kp2? Mä oon surkea näiden listojen kanssa...
 
Viimeksi muokattu:
oon lueskellu tätä ketjua jo vähän aikaakin ja voisin vaikka liittyä.
maamis 21v.................29/??................yk2, ya 3/2013

audree, mulle tuli mieleen, että raskaushan voi näkyä just kirkkaana plussana ovistestissä. mutta ei kyllä ehkä noin pian oviksen jälkeen...
 
maamis samaa minäkin hetken jo mietin, mutta siinä ois tosiaa ollu korkeintaa viikko välissä jos ovis oiski ollu jo kp12. Että näillä nyt mennään ja ovis oli tikkujen mukaan siis tänään ja parin viikon päästä vois pissiä tikkuun seuraavan kerran, vai mitäs sanotte? vai kannattaako pitempi aika oottaa kun kaks viikkoa? en haluais alkaa himotestaajaksi, koska mulla todellakin on potentiaalia siihen :LOL: ihmetyttää kyllä nää oireet, jotka siis jatkuu jo toista viikkoa. Alkaa kyllä jo vähän verottaakin, kun en viikkoon oo syöny mitään kunnollista ateriaa :s ei vaan maistu enää edes entiset lempiruuat (eikä edes LEIPÄ, voitteko kuvitella) ja etoo koko ajan.

Hilda-Maaria, haluatko valaista mulle että mistä sen tietää, ettei ovista oo ollu? Tikuttelustako? Kun mulle melko tuntemattomia nää ovisasiat, kun ei mulla oo koskaan mitään limoja tai kolotuksia ollu.. :ashamed:

Listaan voi korjata, että mulla on huomenna (21.5.) vasta kp 20.
 
Audree: Mä huomaan siitä, että en oo ovuloinut, kun mulla ei tule ovisoireita. Eli tästä viime kierrosta mulla ei ollut ovis oireita eikä toissa kierrossakaan. Lisäksi en bongannut ovistesteillä plussaakaan. Myös viimeksi kun mulla ei tullut tod.näk. ovista, niin mun kierto oli 33 päivää. Tämä viime kierto oli taas pitkä. Kuukausina, jolloin olen omasta mielestäni ovuloinut, kierrot on ollut 28-30 päivää.

En tiiä mikä tätä kroppaa vaivaa? Onkohan vielä e-pillerihormoonihöyryt, jotka tässä kropassa vaikuttaa.. Vai mikä..
 
Viimeksi muokattu:
Hilda-Maaria Ai niin joo, kun toisilla tuntuu ne oireet selvästi. Milloin oot lopettanu pillerit? Mä lopetin muistaakseni marraskuussa. Tuli vissiinki kolme kellontarkkaa 28 päivän kiertoa kuin suoraan oppikirjasta, sitte pari pidempää, mut ovulaatiosta en osaa sanoa ku tältä kierrolta..

Nimittäin kärvistelen tässä nyt elämäni ensimmäisten ovisoireitten kanssa jo yhdeksättä päivää (mikäs megaovulaatio tää nyt sitten on!?!?) enkä kyllä tiedä et pitäiskö itkeä vai nauraa. Viime keskiviikkona alkoi ja edelleen jatkuu oksettava olo, alavatsanippailut ja tissit on ihan mahdottoman kipeet. Nännitkin kipeytyi tossa toissapäivänä kosketusaroiksi. Mielen temppuja lienee kuitenkin kun näin sopivaan saumaan kuin ekaan yrityskiertoon sattuivat :rolleyes:
 

Yhteistyössä