Esikoista kuumeilevien :))

Hei!

Täällä on taas laihduttu lisää, nyt on yhteensä lähtenyt 8-10 kiloa
Vaikka nyt en ole liikkunutkaan ihan samalla lailla kuin aikaisemmin..

Nyt täytyy taas ottaa itseä niskasta kiinni ja ruveta kävelemään koirien kanssa pitkiä lenkkejä..

Salilla painot vaan nousee.. Jalkaprässissä oli viimeksi 140 kg.
 
miss_piggy
kiharapää:Paljonko sulla lähtöpaino? Älä tiputa liian nopsaan, sekin saattaa vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen, näin ainakin mulle lääkäri sanoi aikoinaan.
Tosin mulla lähtöpaino oli 72kg, ja olen tiputtanut nyt 1kk noin 5kg, joten ei mistään radikaalista pudotuksesta kyse.

).( Dpo 7, ei mitään oloja.
 
miss piggy mulla kyllä ihan riittävästi lähtöpainoa ja2-3 kuukaudessa tippunut tuo 8-10 kiloa..

Lähtee tällä hetkellä ihan sen enempää laihduttamatta..
Koirien kanssa liikkuminen lisääntyy koko ajan.. Juuri miettisin, että lähtisinkö vielä nyt illalla nuoremman koiran kanssa pidemmälle lenkille, mutta luulen et annan sen olla rauhassa loppu illan..
 
Tsemppiä kaikille laihdutusprojekteihin. Mulla ei itselläni sellaista ole, kun olen normaalipainoinen, mutta olen yrittänyt kyllä alkaa vähän terveellisemmin syömään tän yrityksen aloittamisen myötä. Mitä muita muutoksia olette tehneet elämäntapoihinne yrityksen aloittamisen myötä? Vai oletteko?

Mä oon lopettanut hiusten värjäämisen. Tai lopetin sen kyllä jo joskus vuosi sitten ihan muuten vaan, mutta nyt oon tajunnut, että se ei ehkä oo ihmiselle kauhean hyväksi. Ja oon kuullut, että raskaana ei ehkä sais värjätä hiuksia. Lisäksi alkoa oon käyttänyt vähän vähemmän. No, enpä mä sitä aiemminkaan oo kovin kauheasti käyttänyt. Lisäksi tietty ollaan alettu säästää rahaa siltä varalta, jos vauva tulee. Säästetty yksinkertaisesti niin, että mietitään tarkasti mitä ostetaan. Mä haluaisin olla mahdollisimman kauan kotona vauvan ja lasten kanssa. Toivoisin, että myös mies voisi olla lasten kanssa kotona, joten rahaa tullaan tarvitsemaan.

Omia kuulumisia: Mä täällä odottelen ovista saapuvaksi. Edellisessä kierrossa ovis oli kp 20/21. Nyt menossa mulla kp 18. Ei oikein ole mitään ovistuntemuksia.. viime kierrosta ne tuntemukset alkoi kp 19. Toivottavasti siis huomenna sunnuntaina alkais tuntemukset. Viimeksi oli tosi voimakkaat oviskivut, ihan tosi kipeänä oli alaselkä ja alavatsa. Jännittää kyllä kovasti mitä tästä kierrosta seuraa!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Hilda-Maaria:Ite värjään hiuksia kuten ennenki, ei sen pitäis vaikuttaa raskautumiseen :)
Syön paljon vihanneksia ja kasviksia, hiilareita mahdollisimman vähän. Maitotuotteita en oo rahkaa ja raejuustoa lukuunottamatta käyttänyt juuri ollenkaan useampaan viikkoon, ja jotain positiivista ainaki siitä on seurannu, maha ei oo niin löysällä ku ennen. Pitäiski varmaan alkaa käyttään jotain laktoositonta jos se vaikuttaa mun mahaan. Koitan liikkua aina kuin vain mahdollista tai jaksan, välillä työt vie niin paljon aikaa että ku kotiin pääsee on ihan puhki.
Syön multivita mama-vitamiineja, d-vitamiineja, foolihappotabletteja, rautatabletteja, vehnäalkioöljyä. Alkoholia käytän ehkä noin 1krt/2kk jos sitäkään.

Täällä olis nyt dpo 8 eikä juuri mitään mainittavaa.
 
Heipparallaa!! :wave:

Olen pitänyt hiljaiseloa kun olin viikonloppuna reissussa vanhemmillani :) ja miehen vanhemmilla... jotka tosin inhoavat mua.. :'(

Ovis taitaa olla juuuri näillä näppäimillä ... ainakin luulisin.. :saint:

Täällähän oli jo joku onnekas plussan sanut !!! Paaaljon paljon onnea sinne :heart: me muut tullaan perässä !

tupakoimattomuutta nyt 11 päivää takana !! ja mieli tekisi pistää tupakaksi nyt HETI !!! torstaina oli niin lähellä etten mennyt kun pahoitin mieleni mieheni mummon törkeästä käytöksestä, ajattelin kuitenkin että hänen takiaan en kyllä mene ja pilaa tätä saavutusta!! ei ole sen arvoinen ihminen minulle..

kiharapää Miten olet laihduttanut?? musta tuntuu ettei paino lähde tippumaan ollenkaan .. kiukuttaa ja turhauttaa vaan .. :'(
 
-KITTY-
Laitoin sulle yksityisviestinä vähän yksityiskohtaisemmin.
Mutta tärkeimmät asiat on olleet tasainen ruokarytmi sekä liikkuminen ahkerasti.

Mulla silloin kun aloin laihduttamaan ja kasvattamaan kuntoa tarkoituksena oli parantaa jaksamistani agiradoilla koirien kanssa.
Kunto on kasvanut ja koirat nauttii, kun emäntä jaksaa paremmin juoksennella heidän kanssa.

Kunhan nuoremmalle koiralle saadaan kunnon vetovaljaat, niin alan taas ainakin nuoremman koiran kanssa lenkeillä juoksemaan. Suosittelen tekemään sellaista liikuntaa mikä jaksaa kiinnostaa.
Itselleni motivaatioksi on muodostunut salilla se, että pystyn nostamaan painojen määrää suunnilleen koko ajan.
 
miss_piggy
Mulla toimi tuo jutta-dieetti, aamupalaks kaurapuuroa ja sokeritonta mehukeittoa 1,5dl , sitte lounaaks salaattia ja vihanneksia sekä kanaa tai kalaa 100g, välipalaks rahkaa ja marjoja, tai dieettipatukka tai ateriankorvikejuoma, päivälliseks pastaa/riisiä 40g tai perunaa 100g, lihaa tai kanaa 100g ja vihanneksia, ja iltapalaks rahkaa tai raejuustoa ja mehukeittoa 1,5dl. Ja joskus voi syödä myös kananmunan valkuaisia. Paljon vettä/vissyä/sokeritonta mehutiivistettä :) Ihan vaan vinkiks jos haluaa kokeilla.
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> MAANANTAI 29.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............65/?...........YK9,YA2/12
Shroomcake, 19v..........42/27-30.......YK2
Kiharapää, 29v............36/28-35...........?
Asklepios, 23v................28/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................22/29..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........21/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................21/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............16/28............YK13
pirpana2013, 23v...........11/28....... ....YK2,YA3/13
Lauriska, 27v................10/32............YK7
Paloma84, 28v.............10/28-35........YK3,YA2/13
Mayinka, 30v................4/?.............YK2, YA9/2011



PLUSSANNEET:
Kaislanen
Myyttynen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Hienoa Kitty ettet sortunu polttamaan, oon tosi ylpeä susta! :)

Pitäis jostain kasvattaa selkäranka että itekin pääsis tupakasta eroon. Ja onnistuis vähän nopeemmin laihtumaan :p Oon juuston syöntiä vähentäny todella radikaalisti ja samoin punaista lihaa menee vähemmän nykyään. Kieltämättä kasvikset välillä unohtuu lähes kokonaan ja leipää menee turhan paljon... Jospa jo tällä viikolla onnistuisin paremmin :D

Ostin viikonloppuna helokkiöljykapseleita kun jossakin ketjussa niitä mainostettiin ja samoin Damiana femme sensitive kapseleita joissa on gelée royalea ja joitakin ainesosia joiden pitäisi auttaa mielenailahteluihin. Täällä niitä nimittäin riittää, välillä oon miettiny oonko manisdepressiivinen tai vastaavaa kun mielialat heittelee siihen tahtiin :D Syön myös monivitaamineja joka aamu, niissä mukana päivän annos foolihappoa :)

Samoin kuin Hilda-Maaria, ollaan myös me säästetty rahaa. Ei pelkästään vauvanhankinta mielessä vaan ylipäänsä pahan päivän varalle - ja tietysti oman talon ostoon pesämunaa :)

Uskomatonta että enää viikko jäljellä tätä kiertoa! Jännittää niin pirusti. Ainakin ollaan touhuiltu normaaliin tapaan tässäkin kierrossa, toivotaan vaan että tuottaisi tulosta :)
 
Kiitos mijau :)

Voiko ovis aiheuttaa kiukkusuutta tai mieliala muutoksia??
Tai sitten on vaan tupakoimattomuus tehnyt mut hulluksi.. Tekis mieli koko ajan vaan tiuskia kaikille ja en jaksais puhua ystävien kanssa ja koirat ja mieskin ärsyttää vaan.. :|
kai tämä tästä helpottaa, helpottaahan?? :ashamed:

Taidampa nyt mennä siivoamaa ja puran kiukkuni imuroimiseen.. :D

kivaa päivää kaikki :kiss:
 
-KITTY-, kyllä se helpottaa. Mutta kauan se roikkuu mukana, siis se että aina välillä tekisi mieli ja lujaa. Mulla tulee vappuna 6 viikkoa täyteen ja vaikkei nortti ole enää koko ajan mielessä, joka ikinen päivä tulee yhä mielitekoja. Ne on vaan laimeampia ja menee nopeammin ohi kuin ennen. Mutta hirmusti TSEMPPIÄ, tiedän tasan kuinka vaikeaa, tuskaista ja jopa fyysistä kipua tuottavaa tupakkalakko voi olla! :hug: Päivä päivältä se helpottuu, ja 21 päivää lopettamisesta nikotiinireseptorit aivoissa ovat jo samanlaiset kuin ennen ensimmäistä tupakkaa. Loppu on vain tottumusta, tekemistä käsille, rutiinia. Kyllä se siitä, kun näin kauan olet jo ilman ollut niin kerpele kiukulla jos ei muuten! :LOL:

Kun Hilda-Maaria kyseli noista elämäntapamuutoksista... täälläkin siis norttilakko tehty, kuudetta viikkoa tosiaan mennään. Rahaa on tullut laitettua sivuun aina, pahan päivän varalle ja isompia hankintoja varten, joten se ei ole mitään uutta. Syön päivittäin monivitamiinivalmistetta ja foolihappolisää, rajoitan kahvinjuontia ja makeutusaineiden saantia, vähensin alkoholinkäytön minimiin ja värjään hiuksia vain vuotoaikaan. Kun raskaudun, ajattelin lopettaa kokonaan hiusten värjäämisen ekan kolmanneksen ajaksi. Ajattelin että jos en ole juhannukseen mennessä plussannut tai riskipäivillä, teen Nummeen astetta hienomman leirin, ostan miljoona koppaa kaljaa ja vietän perinteisen suomalaisen jussin :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
hello:) Oho onpas tänne tullu ihmisii kirjottele! Ihanaa ja tosi kivaa :) meillä tärppäsi vihdoinki! Viime tiistaina tehtiin peräti kolme raskaustestiä ja kaikki oli plussaa! Pakko sanoa että ensin testasin ovulaatio testillä iha muuten vain, en olisi ikinä siinä kohta odottaanu et olisin raskaana, tehtiin se muuten vain ja plussa oli, joten aloin miettii et eihä mul ny ovulaatio ole todellakaan:D et nyt lähetää shoppailee raskaustestejä:)

Mahtava uutinen oli ja ollaan tietysti todella onnellisia!

Mulla tosin ollut nyt 3päivä menkka kipuja, ajoittain, särkee ala vatta ja se vetää ala selkään, lauantaina olin sen verran huolissani et lähettiin lääkäriin ja he sit ottivat verikokeet ja kattos ultralla, ultralla ei näkyny muuta ku et paksuntunu ilmakalvo, mikä on hyvä asia mutta muuta siel ei näkyny se nyt voi johtua siitä et oli vasta 4+2 meneil, HCG arvoniki oli 440.
Huomenna aamulla uusi aika lääkärille, ja toivottavasti HCG arvoni on noussu jne <3
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TIISTAI 30.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............66/?...........YK9,YA2/12
Shroomcake, 19v..........43/27-30.......YK2
Asklepios, 23v................29/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................23/29..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........22/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................22/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............17/28............YK13
pirpana2013, 23v...........12/28....... ....YK2,YA3/13
Lauriska, 27v................11/32............YK7
Paloma84, 28v.............11/28-35........YK3,YA2/13
Mayinka, 30v................5/?.............YK2, YA9/2011
Kiharapää, 29v.............2/28-35...........?



PLUSSANNEET:
Kaislanen
Myyttynen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea mary plussasta!

Tasan viikko tätä kiertoa jäljellä. Aion sunnuntaina tai maanantaiaamuna testata koska maanantaina mulla on lääkäriaika ja olis ihan kiva tietää eleleekö tuolla joku jos ne sitä keksii kysyä. En vaan tiiä uskallanko testata, oon melkein varma ettei tärppi oo käyny ja sit vaan masentaa "kuulla" se :(
Oon siis menossa kontrolliin, mulla papakokeessa löyty jotain hassua viime syksynä ja menin sitten tutkimuksiin ja lopulta multa poistettiin solumuutosalueita, ei paljoa onneksi ollut ja kaikki saatiin pois. Vähän jänskättää jos muutoksia on ilmaantunu lisää :( Jos ja kun r-testi näyttää negaa su-ma, niin kehtaisinko kysyä lääkäriltä jos se vähän kokeilisi munasarjojakin samalla :D Vai selviääkö tuollaisesta periaatteessa perus gynetutkimuksesta yhtään mitään? Jos siis jokin on vialla tms.
 
miss_piggy
Perus-gynetutkimuksesta nyt ei oikeen mitään selviä, ellei ultrata. Eli jotta nähdään kohdun limakalvon paksuus, mahdollinen pco, munasarjat jne, niin tarttee sisäisesti tehtävä ultra.

Mulla tänään poliaika lapsettomuuslääkärille. Voi perse ku jännittää.
 
Näin mä vähän arvelinkin miss_piggy. Toivottavasti on hyvä lääkärikäynti sulla tulossa :)

kiharapää, paranemisia :hug: Oon ihan varma että tuun itsekin viimeistään huomenna kipeeksi kun olisi loppuviikko töistä lomaa. Flunssa vaaninut jo pari viikkoa, loman aikana tietenkin iskee voimalla päälle.. :p
 
mary onnea plussasta !!!!! :kiss: jo kolmas plussaaja !!!

Kiharapää Pahoittelut :hug: monesko yk on menossa? tuossa listassa ei lukenut. kyllä se plussa sinnekin tulee :heart: paranemisia!!!!

).(
Ovis oli ja meni.. voin vaikka 99% varmuudella sanoa ettei nyt osunut päivät kohdilleen.. en ikuttanut ovista ja kp 12 ja 15 harrastettiin seksiä ovis varmaan kp 15 tai 16.. nooh, se siitä :) eipähän tarvitse edes jännätä ...

Mutta täällä vapun viettoa munkkien paiston parissa ja hyvän ruoan merkeissä :heart: eli kotosalla kullan kanssa.

Mites te muut juhlitte vappua?? :p
 
miss_piggy
Minä sain lekurilta sitte 6kk clomit käyttöön, ja lähetteen prolaktiini-kokeisiin JOS raskaus ei nyt ala :D Jippii! Oli sitä mieltä että teroluteja mun ei kannata syödä ollenkaan.
Minä oon tänään vappuna tyngässä yövuorossa klo 20-02, välittelen takseja kaupungin juopuneille juhlijoille :D
 
-KITTY-, älä älä heitä kirvestä kaivoon, siittiöt pysyy kyllä hengissä naisen sisuksissa varsinkin ovisaikaan jopa useita päiviä, että periaatteessa ennakkoon sekstaaminen on just parasta. Olisi sitten niitä siimahäntiä siellä jo valmiiksi odottamassa :)

Vappua juhlin selvästä päästä ystäväpariskunnan luona grillaillen. Sinne saa (IHANAA JESJES!!!) ottaa koirankin mukaan :) Illalla kotiin koiran kanssa, isäntä jäänee pidemmän kaavan kautta ryypylle.
 
Viimeksi muokattu:
Mul on kp22 eikä vieläkään ovista bongattu tikulla... Ei mitään ovisoireitakaan oo ollut. Mietityttää, että onkohan tää taas tyhjä kierto eli ei ovista ollenkaan. No, senpä näkee lähipäivinä alkaako menkat vai tuleeko vaan ovis tosi myöhään.
 
Viimeksi muokattu:
Moip!

Saaks mä sen verran sanoa hyvät ihmiset että, kokemuksistani,
turhaat stressit odottelut, suunittelut ja ovulaation metsästäminen jne, ne on niii turha ku voi vaan olla! tottakai joku onnistuu niinkin, mut paras tapa tulla raskaaksi, on et ottaa ihan rennosti, ei seuraa mitä ovu päiviä, jne, joka toinen päivä seksiä!
Taatan että josm uuten molemmilla on kaikki hyvin jne, niin tossa on paras tapa tulla raskaaksi!

Itse bongasin oviksen monta kk peräkkäin, auttoko se? Ei tosiaankaan!
Mutta viime kuussa, en seurannu, en kattonu kalenteria, en bongannu ovista ja miten kävi! tuli aika moinen yllätys ei oltais ikinä uskottu!

Piti oikein tehdä 3testiä et ruvettiin vähäki uskoa, edelleenkään en usko todeksi! :)
 

Yhteistyössä