Esikoista kuumeilevien :))

-KITTY- mullahan testissä näkyi aluksi ihan pelkkä viivan paikka haaleista haalein, sillon kp 26 vai 28, mutta kyllä se siitä vaan alkoi sitten tummenemaan. Että ei muuta kun uutta testiä tulille taas pian.

Mijaulle menkkapahoittelut, mutta kuten yllä sanottiinkin ällös murehdi, uuteen kiertoon entistäkin keiväisemmin mielin ;)!

miss_piggyllä on kyllä hyvä tilanne kun rohkeasti oot vaan siinne lääkäriin menossa. Tuolla plussanneitten puolellakin useampi vaavi saanu alkunsa hoidoilla :)! Ei ole lainkaan tavatonta nykyään.
 
Lauriska Toivon tosiaan ettei meidän kummankaan tarvitsisi hoitoihin hakeutua ..

Itseasiassa mun äiti yritti isän kanssa mua yli 3 vuotta, kaksi raskautta hänellä alkaneet ennen mua hyvin nopeasti (kuitenkin sama isä meillä) eli joakus se voi hyvinkin kestää ilman mitään vikaakin!

Täällä on menkkamaisia oireita mm. hassut mahakipristykset rinnat arat ja kamalat mieliteot.. voisin syödä 100 kg suklaata ja jäätelöä :( ei hyvä ..

Pc testiin sain vain viivanpaikan tänään.. tässä vielä kuva jos joku haluaa vilkaista :)

EBu9WE - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
-kitty- Toivotaan parasta, tosin itse valitettavasti täytyy myöntää etten näe mitään kuvassa, mutta tosin kuva näkyy todella tummana.. toivotaan ja Odotellaan selkeämpää kuvaa ja varmaa plussaa! Tulehan infoomaan tänne heti kun olet uuden testin tehnyt!! :heart: Ja lukemani mukaan myös kuukautisten tapaisia kipuja voi olla alkuraskaudestakin joten eipäs hätäillä!! =)

On. Joku kysyi niistä ovistikuista. Tosiaan on päiväys mennyt viime joulukuussa joten eivät välttämättä varmaankaan pidä paikkaansa mut epäilisin kuitenkin et ei nekään kuitenkin kovin äkisti vanhene vaik päiväys ylittynyt.. ja luulis et jos niin ei vaan tulis mitään viivoja. tiedä siitä, limatkin loppu jo pari päivää sitten niin eiköhän se ollut ja mennyt ja hyödynnetty on ainakin. :D Jännittää jo nyt mut olen melkos varma et ei mulla käy niin hyvä tuuri et ekasta kierrosta tärppäilis. :LOL:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TIISTAI 9.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............46/?...........YK9,YA2/12
Fujin...........................33/28............YK1, YA4/13
Hilda-Maaria, 27v.........30/21-33........YK1,YA3/13
-KITTY-, 21v...............24/28............YK12
Lauriska, 27v................21/32............YK6
Paloma84, 28v.............17/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............16/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........14/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................8/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................2/30..............YK2,YA3/13
mary866.........................?.................?


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Kitty, toivotaan että viiva vahvistuisi ja saataisiin lisää plussanneita ketjuun ! :)

Hirveä kevätväsymys iskenyt, harkitsin jo että pitäisin loppuviikon lomaa. Ei vaan jostain syystä yhtään kiinnosta olla töissä, sänky on liian mukava paikka varsinkin aamuisin kun pitäisi nousta. Mutta en sitten tiedä onko kotiin jääminen sen parempi vaihtoehto, alkaa kuitenkin hajottaa yksin kökkiminen kaikkien ajatusten keskellä. Hohhoijaa, olisi vaan ohi tämäkin viikko.

Tänään tuli parempi mieli heti kun luin teidän kuulumisia, oikein ihanaa päivää kaikille :wave::heart:
 
Huomenta kaikki ! Onpas ihana ilma tänään :heart: voisin koirien kanssa lähteä oikein pitkälle lenkille ihmettelemään kevään tuloa :) ajattelin olla tänään testaamatta ollenkaan.. ei se ole kivaa vaan niitä viivanpaikkoja tuijotella.. odotan sunnuntaihin JOS ne menkat ei sieltä ala niin sitten voin asiaa ihmetellä uudemmin :D

Mijau iso tsemppi rutistus sinne :hug: kyllä se siitä helpottaa, kohta lumi sulaa pois ja tulee lämpimät ilmat :p ja sillon minä itse ainakin herään talvi/keväthorroksesta!!

pirpana2013 Pidetään peukut pystyssä, kyllä hyvinkin voi ekasta kierrosta napsahtaa :) enkä usko että ne o-testit mitenkään höpöjä näyttää...

Mukavaa tiistaita kaikki ihanaiset vauvahöperöt :heart: ;)
 
Kiitokset kailille oviskivuista kantaa ottaneille. Kyl tää tästä kun tietää mistä on kyse. Jos tässä nyt jotain positiivista vois vetästä niin tosiaan, ainakin tiedän koska oviksen aika on, vaikka ei hirveesti tee mieli vaakamamboilla kipujen kanssa :kieh:

Tsemppiä kaikille kevätväsymyksen kanssa painiskeleville. Mulla pahin kevätväsymys on ohi jo. Myös maaliskuun migreenit helpottaa. Silmät on ehtineet vähä tottua jo tähän aurinkoon. Keväällä kun aurinko alkaa paistaa niin kuljeskene aurinkolasit päässä, jopa sisätiloissa. Meillä oli tässä yks saksalainen kylässä ja oli kiva hänelle yrittää selittää kevätväsymystä. Väitti että ei voi olla mahdollista. Me suomalaiset olemme kuulemma ihan outoja :saint: Helppohan se kommentoida, kun itse asuu viiniköynnöspellon vieressä :p

Meillä ukko läks reissuun ja palaa parin päivän päästä. Eilen ehdittiin vähän touhuta, mut saas nähdä.

Kittylle kärsivällisyyttä ja toivotaan et se viiva vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: pirpana2013
Mulle voi päivittää KP1 ja YK2. Ja tästä ei tarvi pahoitella ollenkaan.. ennemminkin hyvä juttu, että menkat alkoi jo nyt. Tiesinkin, että mitään odotettavaa ei tästä kierrosta ole, joten hyvä näin. Nyt uutta kiertoa rullaamaan uusin toiveikkain mielin! :) Tuntuu hassulta päivittää, että YK2, koska yrittämään ei olle päästykään vielä ollenkaan..

Toivotaan, että KITTYn viiva vahvistuu!! :D Tule sitten heti raportoimaan, jos jotankin tapahtuu.
 
Minäkin voisin tänne aloittaa kirjoittelun, ketju kun on suht uusikin vielä :)
Olen 20 tänä syksynä täyttävä opiskelija, avokkini vähän alle vuoden nuorempi. Meille on suhteen alusta asti ollut selvää, että lapsia hankitaan ja että ensimmäinen muksu saisi ilmoittaa olemassaolostaan tämän tai ensi vuoden puolella.
Nyt on siis YK2 menossa ja KP 22/27-30 . Nippailua ja muljuilua, sekä rintojen aristelua on muutaman päivän ollutkin, joten nyt toivotaan parasta. Mulla kun ei menkat aiheuta minkäänlaisia oireita kuin vasta edeltävän päivän iltana tai alkamispäivänä. Menkkojen pitäisi alkaa ensi sunnuntaina, mutta toivottavasti ne tässä kierrossa väistyvät masu-asukin tieltä ;)
Plussatuulia! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> KESKIVIIKKO 10.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............47/?...........YK9,YA2/12
Fujin...........................34/28............YK1, YA4/13
-KITTY-, 21v...............25/28............YK12
Lauriska, 27v................22/32............YK6
Paloma84, 28v.............18/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............17/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........15/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................9/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................3/30..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........2/21-33........YK2,YA3/13
Shroomcake, 19v..........22/27-30.......YK2
mary866.........................?.................?


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Tervetuloa mukaan shroomcake! :wave:
Mitäs kuuluu Fujinille ja marylle? :)

Täällä ei mitään uutta, alkukierto on vaan oottelua :p Sain toisen pikkuisen vauvatöppösen valmiiksi eilen ja siitä tuli tosi suloinen! En siis ole mikään huippu neuloja mutta kaikki pieni on vaan niin söpöä! Mies ei jostain syystä ymmärtänyt mua ollenkaan kun hypistelin tossua ja hihittelin yksinäni.. Minäkö outo, pyh! :LOL:
 
miss_piggy
-KITTY- Mun silmä ei nää tossa ku yhden viivan :( Samoin en nää sitä tossa edellisessäkään kuvassa... Tosin saattaa vaan olla että mun silmissä on vikaa :) Mikä dpo sulla on menossa? Itellä näkyi selvästi se haamu vasta dpo 11, dpo 10 oli vielä puhdas nega.
 
Tänne kuuluu hyvää ja päivitettävääkin löytyy; nyt siis kp 2/?. Kierron pituus kysymyskerkkinä ihan vain siksi, että se voi olla mitä tahansa :D

Ja itseasiassa, nyt kun päivitysintoa löytyy niin ikää on tosiaan 24 ja asuinpaikkana pääkaupunkiseutu. Taino, asuinpaikalla tuskin on väliä, mutta kuitenkin!

Omalla tavallaan tietty harmittaa, ettei tässä tultukaan heti raskauduttua, mutta aikamoista toiveajattelua se varmaan olisikin ollut heti kkm:n jälkeen. Nyt ainakin todistetusti keho palautunut eikä mee enää kauaa niin pääsee puuhailemaan jälkikasvua tähän talouteen :) Mulla on tosi optimistinen olo kaiken suhteen ja toivon että fiilis säilyy tälläsenä loppuun saakka.

Nyt isken kiinni graavikalaan & sushiin ja otan vierelleni Happy Joen. Ajatella, ehkä ei mee enää kauaa siihen etten voi tätäkään tehdä!
 
KP 23/27-30 ja mitään menkkaoireita ei ainakaan oo ollut :) Nyt vaan toivotaan ja jännäillään jos olis vaikka tärpännyt :heart:
Harmittaa, kun en tässä kierrossa tikuttanut ovista, joten dpo on 7-10 :D Jossei tässä kierrossa tärpännyt, niin ens kierrossa on pakko tikutella ovista :saint:
Näin jo enneuntakin, missä tein r-testin joka näytti vahvaa punaista viivaa ensi lauantaina... Siinä oli sitten omalle äidilleni hyvä synttärilahja :LOL:
Nyt vaan jännäillään!
 
Tervetuloa Shroomcake ! :wave:

Kaislanen Sama mulla, mitään en näe siinä vielä, mutta uskottakoon että haamu se olisi, ehkä se on helpompi nähdä paikanpäällä kuin kuvattuna!! Nyt sitten viivanvahvistumisia sinne. =)
Täällä mä odottelen ja jännäilen et milloin se plussaksi muuttuu ja todistat et mun näös on vaan vikaa! :D :popcorn: Se olis huippisjuttu. :)

ON. Mua väsyttää ihan *itusti. Nukuin yöllä 12 h ja päiväunetkin. eilen ja toissapäivänäkin oli pakko nukkuu päikkärit. Varmaankin tosin sitä kuuluista kevätväsymystä..
 
pirpana2013 Kiitos! Ja hei, täälläkin on ollut kummaa väsyilyä tällä viikolla. Nukuin viime yönä 7 tuntia, mutta parin tunnin hereilläolon jälkeen piti ottaa päikkärit.. Toivotaan ettei meillä ole ainakaan pelkästään kevätväsymystä :heart:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TORSTAI 11.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............48/?...........YK9,YA2/12
-KITTY-, 21v...............26/28............YK12
Lauriska, 27v................23/32............YK6
Shroomcake, 19v..........24/27-30.......YK2
Paloma84, 28v.............19/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............18/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........16/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................10/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................4/30..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........3/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................3/?............YK2, YA4/13
mary866.........................?.................?


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
on. Täällä tehty aamulla puhdas nega r-testillä, mahdollinen raskaus kyllä tuskin vielä näkyisikään edes testissä, mutta olen melko varma ettei ole mitään raskautta tästä kierrosta. Mutta syykin testin tekoon löytyy.., lähden tänään paikkauttaa talvella ottamaani tatskaa kun osa kohdista hieman himmeämpiä ja ikuinen väritys takuu ilmaisena on tuolla liikkeellä joten sama nyt käydä hoitamassa se homma pois alta. :) Uutta tatuointiakin mieli haalisi, mutta aínakaan raskaana sitä ei saa mennä ottamaan, joten katsellaan mitä aika näyttää.. :D
 
Mua jänskättää kauheesti, että plussaatteko te, joilla on kierto lopuillaan! Joka päivä käyn täällä kattomassa ja ootan, että joku olis plussannut. Toivotaan, että Kittyn haamu muuttuu kunnon plussaksi!

Onko kellään mitään raskausaavistuksia?

Mä tilasin itselleni kans sen digitaalisen ovistestin. Rahaahan noihin kaikkiin Pregchekkeihin ja Clearbluihin meni, mutta mitäpä sitä ei vauvasta maksaisi :D Mietin kyllä että toisaalta vähän pöhköä ostella noita testejä, kun tunnistan oviksen niin hyvin.

Mulla ei oo omasta navasta mitään uutta kerrottavaa.. ehkä sit parin viikon päästä lisää enemmän. Eilen alkoi kunnolla menkat.. meinasin lähteä töistä pois, kun tuli ihan järkyttävät menkkakivut! Mä en muista, että 10 vuotta sitten, kun en vielä syönyt pillereitä, olis ollut näin kaameat kivut. Tuntu, että oksennus tulee ja tuntu, että töistä ei tuu mitään.. Särkylääkkeet jäi kotiin, mut onneks työkaverilla oli burnaa.. ja kyllähän se sitten helpotti vähän.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> PERJANTAI 12.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............49/?...........YK9,YA2/12
-KITTY-, 21v...............27/28............YK12
Lauriska, 27v................24/32............YK6
Shroomcake, 19v..........25/27-30.......YK2
Paloma84, 28v.............20/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............19/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........17/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................11/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................5/30..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........4/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................4/?............YK2, YA4/13


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 

Yhteistyössä