Esikoista kuumeilevien :))

Meillä ukko palaa reissusta tänään illalla. Mä olen ollut ihan kuollut väsymyksestä tässä parispäivää. Oon ollut iltaisin rakentamassa meidän taloa ja rankkaa hommaa se on. Ei tarvi kuntosalilla käydä kun ihan oudoista paikosita löytyy lihaksia, joista ei ennen tiennytkään. Käden oli eilen ku makaronia, kun kotia tulin.

No meille ei varmaan tästä kierrosta tärppää, kun mies oli matkoilla oviksen aikoihin mut teille kaikille muille toivottelen tärppionnea!
 
Täällä tavallaan odotellaan, odotellaan ja odotellaan... viikko vielä niin voi jotain jo tapahtua hyvällä tuurilla. Nyt mietin vain että jos en ole raskautunut tästä kierrosta niin pitäisikö kuitenkin jäädä taka-alalle loppu vuodeksi kun olisi alppimatka varattuna isän puolen "suvun" kanssa jouluksi. Isä lupasi kustantaa ja näin ollen se oli jo varattu kun aiemin sanoin vain etten tiedä vielä lähdenkö. Eli siis en osannut kieltäytyäkkään.. Ajattelin et jos olen pitkällä raskaana niin saisin varmaan todistuksen jolla saan ainakin suurimman osan rahoista takaisin kun en pysty enään lähteen. Saas nähdä kuin käy. Välillä ei ole raskaus olo, välillä on ihmeellisiä oloja mut johtunee ensimmäisestä luomukierrosta ilman kapselia..

Kaikille toiveikkaille hurjasti plussatuulia!! :heart:
 
miss_piggy
Mulla oli tänään tai siis pe sellanen limanen punertava vuoto ja dpo 8, sopis kiinnittymisvuodoksi :) Ennen keskenmenoa oli samanlainen ja sama dpo. Jännäks menee.
Täällä vielä yövuorossa vähän yli tunti, vois mennä jo nukkumaan! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
ON.Täällä alkoi sitten KP 27/27-30.
Testasin muutama tunti sitten ainakin mun silmiin puhtaan negan :headwall: Minkäänlaisia menkka-oireita ei kyllä ole ollut... Kummallista...
Nyt pitää taas jännäillä.

Kaikille muille jänskäilijöille toivotan super-suuria plussatuulia! :heart:
Toivottavasti teillä käy tärppi ja saadaan tähänkin pinoon lisää plussailijoita! :heart:
 
Jos super-suuri väsymys ja turvonneet tissit on oireita raskaudesta niin tää huutaa bingon! Mutta muistin ja epäilyn mukaan myös luettelen molemmat menkka-oireiksi. Ja mahassa tuntuu nippailua ja möytintää ja välillä jonkin sortin kipuja mutta myös luomumenkkakiertoon sopivat oireet. Katsellaan, jos menkat myöhästyy niin pääsee testaan, muuten en kehtaisi liikoja toivoa... :LOL:
 
ON. Uusi oire on sitten jonkin sortin pala kurkussa kokoaika ja oksettava olo sekä hyvin tuntuu nenä haistavan kaiken. Mutta silti epäilen mielukuvituksen tuotosten olevan syyllisiä oireisiin :D

Mitenkäs muut?? Täällä on melko hiljaista? Onko plussia? Ovulaatioita bongailtu? Mitäs muuta?
 
Mulle kuuluu edelleen hiljaista tällä saralla. Tai nyt alkaa jo vähän fiilikset nousta ja vauva-asiat olla taas mielessä enemmän, kun menkat loppuneet ja kohta alan testailla ovista. Puolentoista viikon päästä suurinpiirtein olis se varmaankin.

Toivotaan, että teillä piinailijoilla tärppäisi! Mua tänäänäkin jänskätti tulla lukemaan tätä, kun aika monilla on nyt kohtalon hetket käsillä taas.
 
Viimeksi muokattu:
Kittylle pahoittelut :(
ON. Täällä jännäillään, kiertopäivä 29/27-30 pärähti käyntiin pari tuntia sitten. Kännykän ovuviewiä ja Pinkpadia selaillessa totesin kiertoni olevan yleensä noin 26 päivää. Nyt takana pari vähän pidempää kiertoa. Harvoin kuitenkaan kierto on ollut näin pitkä :O
Pinkpad jo herjaa kuukautisten olevan päivän myöhässä, hmmm...
Milloinkohan uskaltaisi taas testailla? :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Huuuuuiii täälä on monella jänskät päivät ;) nyt vaan toivon kaikille oiiiikein paljon tärppionnea :kiss:

Olen jo varmaan tunnin lukenut kaikkea lapsettomuushoitoihin liittyvää ja tullut siihen tulokseen, kun mies tulee perjantaina takaisin kotiin töistä otan asian esille hänenkanssaan ja keskustellaan vakavasti siitä että syksyllä on syytä hakeutua ammattilaisen puoleen! Tupakoinnin olen myös lopettamassa (mies käski) ;)

Mutta sitten taas toisaalta pelottaa että se vika on sellainen jolle ei vain voi tehdä mitään mm. miehen siittiöt nollassaa?? :(
Tai minussa joku vika miksi en voi koskaan lapsia saada.. tieto lisää tuskaa..
mutta sitten jos se olisikin joku ihan pikku juttu jonka saisi korjattua helposti =)

Olen kuitenkin vasta 21 vuotias ja mieheni 22 eli aikaa on vielä saada lapsia .
Jotenkin silti epäilen omaa masennus ja mielialalääkkeitä syypääksi tähän hommaan!!!! vaikka lääkäri sanoi ettei olisi este raskautumiselle.. mutta kai se niin on että henkinen hyvinvointi on iso osa raskautumista, jos mieli on jatkuvasti vauhdissa ja elimistö stressitilassa.. i think so? :confused:
näitä asioita vetäydyn pohtimaan nyt ja juon kupposen kahvia :eek:)
OIKEIN mukavaa päivää kaikki ihanaiset kuumeilijat :kiss:

_kitty
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TIISTAI 16.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............53/?...........YK9,YA2/12
Lauriska, 27v................28/32............YK6
Shroomcake, 19v..........29/27-30.......YK2
Paloma84, 28v.............24/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............23/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........21/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................15/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................9/30..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........8/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................8/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............2/28............YK13


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Eikä, kävi taas perinteiset! Kaksplus päättikin olla toimimatta ja hävitti kaiken tekstin.. :kieh:

Kittylle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Toivotaan että miehesi suostuisi tutkimuksiin jos vaikka jotain vikaa löytyisi. Itse stressaan kamalasti välillä ja ihan turhista asioista, pelkään tietysti että se vaikuttaa raskautumiseen :( Eilen olin fyysisestikin kipeä kun olin niin alakuloinen, iltapäivällä selkäänkin ilmestyi jotain ihme laikkuja?! Luulen että se johtui lähinnä stressistä koska iltaan mennessä laikut olivat kadonneet. Tänään on onneksi paljon parempi olo kun sain yöllä nukuttua hyvin :)

Miss_piggyllä ja shroomcakellahan on jännät ajat meneillään! Tulkaahan pian kertomaan hyviä uutisia :)

Tänne ei kuulu mitään kummia, tässä vaiheessa kiertoa vielä odotellaan. Vaikka nyt onkin meneillään vasta kp9, tuntuu silti että aika on mennyt todella nopeasti! Varmasti valo ja lumien sulaminen vaikuttaa paljonkin, odotan jo innolla pian alkavia pihatöitä :) Saisi vähän muuta ajateltavaa, vaikken toisaalta olekaan hirveästi miettinyt koko vauvaprojektia. Katsotaan vaan millainen kuume loppukierrosta iskee :D
 
miss_piggy, ei kai se aina välttämättä samoilla päivillä näytä plussaa, toivoa on vielä! :) Itse ainakin kovasti yritän olla testailematta ennenkuin menkat satavarmasti ovat myöhässä, säästyy (toivottavasti) pettymyksiltä. Mutta tosiaan nää nyt on näitä alkukierron höpinöitä, totuus kärsivällisyydestä paljastuu parin viikon päästä :LOL:
 
miss_piggy
Mijau: Mä en vaan yhtään tiä millon menkat on myöhässä, kun mulla on epäsäännöllinen kierto, joten mun on pakko esim. tikuttaa ovista pitkin kiertoa ja testailla raskautta heti ku dpot vaan sen sallii :(
Taitaa kyllä menkat olla alkamassa ku taas tuli punertavaa valkkaria. Huoh..
 
Kiharapäälle suuret onnittelut painon pudotuksesta! :) Vau!

ON. Kiertopäivä 30/27-30 pamahti käyntiin, eikä menkoista vielä tietoakaan... Eilen illalla testailin ja haamujen haamun bongasin... Mitään ei siis voi vielä sanoa varmaksi. Jos menkat eivät ala tänäänkään, testailen uudestaan huomenna tai perjantaina. Sormet ja varpaat ristiin nyt :saint:
Mulla ei ole kierto venähtänyt näin pitkäksi moneen moneen kuukauteen, jännittää ihan hirmuisesti :O
Nyt vielä kaiken lisäksi olen kipeänä, toivotaan että mahdollinen salamatkustaja pitää kaikin voimin kiinni :heart: Googlailtuani tosin totesin, että monelle on tullut flunssa alkuraskaudessa... Pitäisikö tätä sitten pitää merkkinä :LOL:
Hetken laskeskeltuani, tänään olisi menossa rv 4+1 ja LA olisi 24.12.... Vähän isompi joululahja olisi siis tulossa... :heart:
Nyt jatkan jännäilyä ja kissaterapiaa flunssaisen olon hoitoon :)
Plussatuulia ja tärppäilyjä kaikille! :) :heart:
 
Shroomcake toivon sulle oikein paljon tärppi onnea :kiss:

kiharapää Hienoa! olen kateellinen, pitäis itsekkin jaksaa puhdottaa muutama kilo kesäksi vaikka paino onkin normaali, mutta eräiden lääkkeiden johdosta lihoin 54 kg -> 64 kg ja pituutta siis 168 cm :'( onneksi tajusin lihoamiseni ajoissa ja osasin pyytää lääkäriä lopettamaan sen =) onneksi aina keväisin ja kesäsin se paino tippuu yleensä ihan itsestään hieman :)


Tulkaahan kaikki sitten kertomaan plussisstta ja haamuista meille :) Odotan innolla :popcorn:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> KESKIVIIKKO 17.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............54/?...........YK9,YA2/12
Lauriska, 27v................29/32............YK6
Shroomcake, 19v..........30/27-30.......YK2
Paloma84, 28v.............25/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............24/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........22/28....... ....YK1,YA3/13
Asklepios, 23v................16/30..........YA8/12
Mijau, 23v...................10/30..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........9/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................9/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............4/28............YK13


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Jännittää piinailijoiden puolesta! :popcorn:

Olen itsekin alottanut laihiksen muutama viikko sitten, lievä ylipaino pitäisi saada takaisin normaaliin. Vuosien varrella jotenkin maagisesti tullut kiloja vaikken mielestäni ole muuttanut syömistottumuksia tai liikunnan määrää radikaalisti missään vaiheessa. Tosin ei kai kukaan "ei-laihistelija" kovinkaan tarkasti seuraa mitä syö ja kuinka paljon... Pari kiloa olen ainakin onnistunut tiputtamaan, vaaka ei vaan ole mikään maailman tarkin meillä. Ei mulla mitään maalia olekaan pudotuksen kanssa, seuraan lähinnä vaatteiden istuvuutta ja omaa fiilistä :) Luotan myös siihen että kun ilmat on alkaneet lämmetä niin viitsii enemmän liikkua ulkonakin ja tosiaan meillä pihatöitäkin on sen verran tiedossa että tulee kalorit kulumaan :D

Tänään ajattelin alkaa opettelemaan vähän muutakin neulomista kun vaan villasukkia, joku pieni vauvan vaate olisi tarkoitus saada lähiaikoina tehtyä. Olisi sitten varastossa jotakin tulevan pikkuisen varalle :heart: Kävin äidin kanssa kaupassa pari päivää sitten ja tietysti päädyimme vauvan vaatteita nypläämään ja ihastelemaan. Äiti vaan tokaisi että "Alkasit nyt sinäkin niitä lapsia tekemään niin pääsisin ostelemaan näitä pikkuisia vaatteita!". Äiskä ei siis tiedä mitään yrityksestä, mutta oli taas kiva kuulla mamman mummokuumeilevan :D

Huh mikä romaani! Ollut "puhelias" olo viime aikoina :ashamed:
 
-KITTY-, harmi, että sulle ei viime kierto tuonutkaan plussaa :( Minusta kuulostaa hyvältä nuo lapsettomuuslääkärisuunnitelmat. Hyvä varmasti selvittää, mistä homma kiikastaa. Te ootte kuitenkin onneksi vielä noin nuoria, niin teillä on vielä aikaa selvitellä ja saada hoitoja, jos tarvii :)

Mijau, mullakin sormet vähän syyhyäis vauvan vaatteiden kutomiselle. Kudoin vasta kaverin vauvalle pipon ja lapaset, mut itelle en oo uskaltanu alottaa ennen kun oon raskaana :) Taidan olla vähän taikauskonen.. Vauvan vaattee tulee kyl niin nopsaa, kun ne on niin pieniä, et eiköhän niitä kerkee väkertää sit sen yheksän kuukautta :)

Shroomcakelle tsemppiä piinailuun! Toivotaan, että haamu tummuu ihan kunnon plussaksi! Ite tulen sua pari päivää perässä, ja aattelin testata ehkä perjantaina, kun on dpo 13. Lauantaina pitäs menkkojen alkaa, mut en varmaan malta oottaa siihen :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -KITTY-
kiharapäälle onnea painon pudotuksesta! Ootko jollain tietyllä ruokavaliolla vai mitä oot tehnyt?

ON: Itsekin pitäisi vähän timmiytyä, kun huomaamatta paino rupeaa olemaan aikalailla suurempi kuin vuosi sitten. Ei ehkä pitäisi, mutta omalta osaltani syytän kyllä hieman noita kkm:n turvotuksia sun muita, kroppa ihan sekaisin vieläkin ja aineenvaihdunta junnaa aloillaan. No, nyt on taas duunijuoksut aloitettu, joten päivässä tulee juostua ihan itsekseen vähintään se 6,5 kilsaa. Lisäksi tietty koiralenkit ja kun kelit paranee niin ehkä motivaatiokin nousee taas :D Semmonen -10 olis allekirjoittaneelle aika unelma, mutta vähempäänkin tyydytään. Pituutta siis 169,5 ja painoa kerääntynyt (älkää edes kysykö miten!) 71,8 kiloa... Enkä todellakaan osaa selittää, miten tää on tapahtunut. Normaalipainon sisällä ollaan siis enää juuri ja juuri eikä todellakaan ole varaa uusia koko vaatekaappia, joten pitää pienentyä takaisin siihen mitä on ollut.

Nyt menossa kp9 ja kroppa rupeaa pikkuhiljaa kertomaan, että ovulaatio lähestyy :D
 

Yhteistyössä