*Esikoista yrittämään 2013!*

Moi vaan kaikki!

Loma alkoi eilen, jee. Sain selkeen ovisplussan tänään kp 15. Hmm.. tiedän mitä meillä tullaan tekemään lähipäivinä =) Jotenki tuntuu, että toi ovisplussa on jo puoli voittoo. Ensimmäistä kertaa noin selkeesti sen löysin. Tästä me se vauva tehdään, mä oon päättänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: annsuli
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:



NIMIMERKKIIKÄYKYA
Nea86 26 01/2012
Tarana 25 14 03/2012
Minttu-Lilja 27 13 09/2012
Milya 22 11 10/2012
Mary Ann 29 10 08/2012
-jennica- 26 10 11/2012
miss_piggy 31 10 02/2012
haaveuni 27 07/2012
LilyAlice 33 9 08/2012
Memmo 26 7 08/2012
mamiksi 27 7
Välli 21 5
annsuli 23 5
Neyski 20 01/2013
pienitiikeri 26 3 12/2012
pippuri85 28 3
Paloma84 28 2
Tyttötiikeri 26 1 01/2013
enn1e 23 1
Tiivis 27 1 03/2013
Yksinkaksin 25 1
Lama 29 1
Laurina 28 1
pixy 21 1 06/2013



Taustalla:

annab, *Stiina, Evangelina



Plussanneet:
Mayinka 06/2013 (YK 3/YA 09/2011)
maamis 06/2013 (YK 3)
Future Mum 06/2013 (YK 11)
Mallatti 05/2013 (YK 3)
jjennaa- 05/2013 (YK 8)
Meewi 04/2013 (YK 2)
Clavel 04/2013 (YK 11)
Alexandra89 04/2013 (YK 4)
Helena2013 04/2013 (YK 3)
ralliruutu 04/2013 (YK 7)
Mopsukka 04/2013 (YK 1)
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)




Plussanneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Milya
 
Viimeksi muokattu:
Täällä starttasi muutama päivä sitten yk10, pisin kierto ikinä 34 päivää. Kaikista ivallisinta on, että ne alkoi tunnin kuluttua negatiivisen testin tekemisestä. Kyllä hajotti ja itketti, paljon. Olin jo tehnyt päätöksen etten enää itke negatiivisen testin takia.. Mut toisin kävi..

Mitenkäs muilla menee? Kovin on hiljaista täällä taas.. :/
 
Moi!
Pitkästä aikaa.. Mut voisi poistaa tuosta listasta. Oon vähän turhan pitkäaikainen yrittäjä tänne listaa, enemmänkin nuo lapsettomuusryhmät taitaa olla mulle sopivia!

Toivotan muille lyhyttä vierailua tässä ryhmässä :)
 
Meillä edelleen yk 9 menossa. Kirjoittelin tuossa aiemmin, että minulla oli ovistuntemuksia jo kp 8 alkaen. Mielestäni ovis olikin joskus sen jälkeen (kp 10-12?) ja touhuiltiin muutamia kertoja oletetun oviksen aikoihin, mutta ei enää sen jälkeen, koska mies oli taas pelireissuillansa. :stick: Olis kyllä mielestäni vielä viime viikonlopulla pitänyt touhuilla, mut ne yritykset nyt sitten jäi...

Eilen kokeilin suihkussa huvikseen kohdunnapukkaa, joka oli alhaalla ja täysin litteä!!! Mietin, että mitä ihmettä tämä nyt sitten on? Yleensä oviksen jälkeen kn alkaa mennä kovaksi ja nousee ylös. Limoja ei kyllä ole enää samalla tavalla kuin oletetun oviksen aikoihin. Mielestäni lämmöt olivat koholla jo silloin oviksen jälkeen, enkä niitä sen jälkeen ole muistanut mittailla. Mutta mikä tuota kn:aa nyt oikein vaivaa? Ei se ovista voi olla?? Vaikka sellasta pientä juilintaa on ollut muutaman päivän ajan molemmissa munasarjoissa. Nyt tänään siis kp 18 menossa.
Ensi kiertoon on kyllä tilattava niitä tikkuja, eihän näistä oviksista muuten ota näköjään mitenkään enää selvää. Tosin tällä stressaamisella mitä tää muutto ja remppa ovat aiheuttaneet, en yhtään ihmettelis, jos ovis siirtyisi tai olis jotenkin epäonnistunut... ;)
 
Milya, oon kans päättänyt että en tee testejä tai anna tuloksen vaikuttaa mutta onhan se mahdotonta, ainakin mulle.
Täällä menossa kp 10 ja ovista metsästäen. Vaikka olin tekevinäni päätöksen et en seuraa pakonomaisesti enää kiertoa ja jos vaik mitä oireita niin toisin kävi. Kävin ostamassa ovistestejä :LOL: nyt on viiva tummumaan päin joten pian odotettavissa ovis...toivottavasti.
Peukkuja Jennicalle jännäilypäiviin :)
 
  • Tykkää
Reactions: miiakatariina
Muutoksia listailtu. Kiitokset Mmaria:lle käynnistä tällä puolella ja toivottavasti teidän tilanteeseen tulee pian muutos! :)

Sennay:lle kaikkea hyvää jatkoon. :)

MaryAnn pahoittelut uudesta kierrosta :flower:

Annab juu mäkin nyt tein testin, kun ne oli mukamas niin paljon myöhässä..... :/ Ja tosiaan muutama kuukausi tässä meni jo niin, ettei menkkojen tulo saanut hirveitä tulvia aikaiseksi, mutta nyt se otti taas todella koville.. :/
 
Hei! Olen tässä pähkäillyt nyt pidemmän aikaa, että olenko raskaana. Oletetusta ovulaatiostani on nyt 15vrk. Oireita ei ole juurikaan ollut. ainoastaan väsymystä ja tiheentynyt virtsaamistarve. rintojen arkuudesta en ole aivan varma. nännit tuntuvat jotenkin vähän aroilta kun koskee, mutta ei paljon. Jos olisi tärpännyt, niin milloin kannattaisi tehdä testi, jotta saan varman tuloksen?
Kiitos etukäteen. Olen melko epätoivoinen asian suhteen..
:)
 
Ääähhh!! Menkat alkoivat ja samalla yk 10!!! :(
Toisaalta en edes ole enää pettynyt, mutta toivo raskautumisen suhteen alkaa olla mennyttä. En todellakaan usko, että millään yrityksillä mitään vauvaa tulee. Alkaa oikeasti pelottaa, että noinko me tosiaan joudutaan niihin lapsettomuustutkimuksiin.. :(

Tässä kierrossa oli jotenkin sellanen erilainen tunne, että olis voinut tärpätä. Viikko ovulaation jälkeen oli kosteita päiviä ja alavatsanippailuja. Mutta lämmöt laskivat eilen aamulla, joten tiesin mitä on tulossa. Ja kp:t on tänään vasta 27. Jotenkin nuo kierrot on nyt lyhentyneet 2-4 päivällä.

Onnea ja toivontuulahduksia niille, jotka jännäilevät piinapäiviä! :)
Mulla on nyt toivo mennyt omiin yrityksiin...
 
Täällä vanhennuttiin joku aika sitten vuodella.. Meillä ei ole VIELÄKÄÄN kunnollista nettiä käytössä, luvattiin jo yli viikko sitten asentaa, päivää ennen tuli tieto ettei ne asennakaan vaan ne asentaa sen 30. päivä. Kaikista päivistä juuri se, milloin mä en ole tietenkään kotona kokeilemassa, että se toimii -.- Mutta muuten on tätä talon remontoimista aloitettu pikkuhiljaa, keittiö on saanut uuden tiskipöydän, -kaapin ja -altaan. Tehtiin siis kokonaan uusi paikka tuonne keittiöön tiskikoneelle :) Mies on lomansa lusinut ja nyt kun työt on jatkuneet, huomaa että molempien pinna on hieman kiristynyt, kun mitään ei taas kerkiäkään ja kaikki jää jollain tavalla kesken.. :/ Mutta että tälläistä tänne, itse lomailen ja käyn töissä silloin kun pyydetään, olen siis saanut tarvittaessa töihin kutsuttavan sopimuksen kaupan kassalle. :)

Minttu-Lilja , mikäs tilanne on nyt? Ootko saanut selvyyttä asiaan? :)

Mitä teille ihmiset kuuluu noin muuten? Miten olette kesäänne viettäneet? Onko loma jo takana vai onko se vielä edessä päin? Vai eikö ole lomaa ollenkaan? Kertokaa nyt ihmeessä mitä teille kuuluu! :)


Vielä vähän omia mietteitä asiaan liittyen: Mulla on samanlaiset tuntemukset kun -jennica-:lla, ei tästä tuu yhtään mitään, mikä hemmettiä tässä mättää. Ja sit vaan mietin niitä todella todella nuoria tyttöjä, jotka tulee vahingossa raskaaksi.. Jos jossain on joku joka näistä asioista päättää, niin voiko se hyvällä omallatunnolla tehdä näin? (tai sitten sillä ei ole omatuntoa ollenkaan......)
 
Hejssan!

Täälläpäs on hiljaista.
Milya kyseli täällä, että miten kesälomaa on vietelty. Meillä meni kesäloma remonttia tehdessä, mikä aiheutti vaan entisestään stressiä ja hermojen kiristystä. Loman jälkeen oli uuvuttavaa palata töihin, kun oli koko lomansa antanut remontille ja siivouksille uudessa kodissa. Mutta nyt haaveillaan miehen kanssa matkasta lämpimään syksymmällä, josko siellä sitten pystyisi vähän irtautumaan tästä arjesta. Otollisin aika matkalle tietty olis ovisten aikaan ;) Mutta nää kierrot vaan edelleen ihmetyttää...
Mulla on aina ollut silleen "epäsäännöllinen" kierto, etten oo koskaan voinut sanoa kellon lyömälleen millon menkat alkaa. Yleensä kierto on ollut jotain 30-33 pvä, nyt kierto on lyhentynyt viime keväästä 26-29 päivään, mikä on hieman outoa minulle. Toisaalta se on ihan ok, että kierto on lyhyt, tulee nopeammin aina uusi ovis :D Mutta mietin vaan, että mistä tää kiertojen lyheneminen nyt johtuu ja ehtiikö ne munasolut kypsyä "täyskasvuisiksi" lyhyemmässä kierrossa, jos ovis on kp 11-13?! Näin kävi myös tässä kierrossa. Olin varautunut niin, että ovis olis joskus kp 14-15, mutta kävikin niin että limat ja ovistesti näytti ovista kp 11-12. Ei ehditty puuhata miehen kaa kuin kp 12 ja limat loppui kuin seinään ja lämmötkin on jo koholla, joten siinä se ovis sitten oli ja yritykset tämän oviksen aikaan jäi kovin kehnoiksi!
Voi kun tää stressi ja elämä tasaantuisi, niin päästäis oikeesti yrittämään taas sitä vauvaa kunnolla!

Parempaa onnea muille yrityksiin ja hyvää loppukesää! :)
 
Itsellä YK 11. Ei siitä kai sit sen enempää..

Edelleenkin täällä ollaan kovin hiljaisia? Mistä johtuu? Ajattelin että johtuisi vaan kesästä, mutta kesä alkaa olemaan lopuillaan, eikä täällä vieläkään ole hirmuista pulinaa käynnissä.. :eek: Ihmiset ei tunnut päivittelevän edes yrityskiertojaan tälle puolelle??
 
Samaa minäkin olen täällä miettinyt, että missä muut ovat??

Itsellä taitaa olla juuri alkamassa yk11, pientä tuhrua tänään siis tullut ja lämmöt oli aamulla romahtaneet. Että se siitä kierrosta taas. Minä en oikeastaan enää osaa sanoa miltä tämä tuntuu, ei ole juuri mitään pettymyksen tunnetta, kun koko kierron ajan on tiennyt, ettei tärppi ole käynyt. Ja kun ei minkäänlaisia tuntemuksia ole ollut, niin ei ole ollut pienintäkään toivetta onnistumisesta. Jos menkat nyt tänään tai huomenna alkaa niin kierto on taas minulle epätavallisen lyhyt, eli 25-26pvää. Mutta, jos jotain positiivista tästä lyhyestä kierrosta etsii, niin ainakin uusi ovis tulee nopeampaan. ;) Ja nyt kun molemmat ollaan miehen kanssa vähän enemmän levätty, niin tuntuu, että mieskin on paremmin yrityksessä mukana, eikä vain niin, että seksi on pelkkää "mällit sisään"-tyyliin.
Nyt vain odotellaan syksyä ja laparoskopiaan pääsyä, jossa olisi tarkoitus tehdä munanjohdinten huuhtelu samalla...
 
Mulla taas viimeset kaks kiertoa on ollut nyt epätavallisen pitkiä. 34 ja 35 päivää. Molempina joutunut testaamaan, kun on mukamas ollut jotain olojakin ja plaaah! Mielikuvitusta kaikki tyynni!

Mä täällä alan varttoilemaan ensimmäistä lääkärissä käymistä.. Varmaan johki syys-lokakuulle pitäis varailla aikaa... :/ Enpä koskaan aatellut, että joutuisin tän asian tiimoilta menemään sit ihan oikeasti lääkärin puheille, mut siltä se nyt vaikuttaa.. :/
 
Hei kaikille. En ole jaksanut alkaa yksinään höpöttelemään täällä, mutta nyt ajattelin, että on pakko. Viimeiset kuukaudet on menneet aikalailla sumussa, joten en ole tänne tullut mitään kertoilemaan tai päivittelemään, tosin, ei täällä päiviteltävää olisi ollutkaan.

Ajattelin vain kertoa, että minä poistun takavasemmalle henk. koht. syistä.

Toivottavasti tämä ketju vielä joskus herää henkiin. :)

P.s. Mihin kaikki ovat kadonneet?
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:



NIMIMERKKIIKÄYKYA
Nea86 26 01/2012
Tarana 25 14 03/2012
Minttu-Lilja 27 13 09/2012
Mary Ann 29 10 08/2012
-jennica- 26 10 11/2012
miss_piggy 31 10 02/2012
haaveuni 27 07/2012
LilyAlice 33 9 08/2012
Memmo 26 7 08/2012
mamiksi 27 7
Välli 21 5
annsuli 23 5
Neyski 20 01/2013
pienitiikeri 26 3 12/2012
pippuri85 28 3
Paloma84 28 2
Tyttötiikeri 26 1 01/2013
enn1e 23 1
Tiivis 27 1 03/2013
Yksinkaksin 25 1
Lama 29 1
Laurina 28 1
pixy 21 1 06/2013



Taustalla:

annab, *Stiina, Evangelina



Plussanneet:
Mayinka 06/2013 (YK 3/YA 09/2011)
maamis 06/2013 (YK 3)
Future Mum 06/2013 (YK 11)
Mallatti 05/2013 (YK 3)
jjennaa- 05/2013 (YK 8)
Meewi 04/2013 (YK 2)
Clavel 04/2013 (YK 11)
Alexandra89 04/2013 (YK 4)
Helena2013 04/2013 (YK 3)
ralliruutu 04/2013 (YK 7)
Mopsukka 04/2013 (YK 1)
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)




Plussanneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: ?
 

Yhteistyössä