*Esikoista yrittämään 2013!*

Se ois dpo 11 ja ihan puhdas nega, kp 26/25-35. Mulla ei kyllä koskaan oo ollu tulkinnan vaikeuksia noissa r-testeissä, kun ei haamun hitustakaan oo näkynyt :kieh: no, ei oo alkanut menkatkaan, joten katsellaanpa vielä...

elsanen, mä laskisin ekasta tuhrupäivästä kierron, vai mitä ootte muut mieltä?

Tsemppiä kaikille ja plussatuulosia!
 
Moi

Mie ainaki lasken ekasta kunnon vuoto päivästä, itsellä tuhruttelua kans jonkuverran, ei joka kierrossa.

ON: kp 19, menneepä aika hittaasti. En tikuttanu ovistta, mut oireet oli nii vahvat ettei siiitä juur voi erehtyä. Sen jälkeenki ollu vähän kummia alavatsakipuja, välillä käyny tosissaan mielessä että no jos tämä ei oo kiinnittymiskipua tms niin ei sitte mikään... mut aikapa näyttää, onpa sitä ennenki tullu aateltua samanlailla ilman tulostta. Isosisko oli nähny unta et mie ole raskaana kans, saa nähä onko se ennustaja akka vai ei
 
elsanen: Mä ainakin lasken kierron alkaneeksi ekasta kunnon vuotopäivästä. Tässä vajaan vuoden aikana on joitakin sellaisia kiertoja ollut, että ennen varsinaisia menkkoja on 2-5pv tuhrutellut. Varsinaisten menkkojen ekan päivän kyllä erottaa meikäläisellä, kun vuotaa enemmän ja on kipuja. Kun noita välivuotoja nyt voi olla sen seittemästä eri syystä, niin parashan se on sulle about normaalista vuodosta laskea se kp1.
 
heiii te ihanat kanssasisaret... mulla olis nyt jonkinlainen outo kysymys... meillä oli tänään pupuilu päivä jonka jälkeen vessassa käydessäni paperiin tarttui verta?!?! menkat ei todellakaan vielä ole alkamassa mutta tänään juili kyllä vatsaa yhessä vaiheessa.... mitähän muuta tämä voi olla kuin rajua pupuilua ???? hieman oon huolissani....
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

Laruu..................20................. yk 1 ya 1/13
Heilanga...............30................. yk1
pienitiikeri.............26................ yk 1
Alexandra89.........23................ yk 1, ya 1/13
elsanen.................26................ yk 2
pikkupingviini........29................ yk 1
Milya.....................21................ yk 3
ralliruutu...............23................ ya 10/2012
haaveuni...............27................ ya 7/2012
Mylvinen...............25................ yk 5
Mary Ann..............29................ yk 6
LilyAlice................33................ yk 5
mamiksi................21................ yk 7
jjennaa-...............21................ yk8
*Stiina..................24................ yk 9, ya 3/2012
tarana..................25................ yk 10
Hydrangea............26............... yk 11, ya 1/2012
Evangelina............27............... yk 16 ya10/2011

Taustalla:
kukkurukuu



Plussanneet:
miss_piggy yk 8, 01/2013


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 
Äh, mä tuun nyt tänne purkamaan mietteitäni. Mulla on vissiin ovis käynnissä tai jo menossa ohi. Ei sen vielä pitänyt olla! Ei muuten mitään, mutta viimeks pupuiltu torstaina. Mä oon reissussa ja nähdään vasta illalla. Tuntuu turhauttavalta kun ensin on oottanu ovista kun kuuta nousevaa ja nyt se on sitten ns. Hukkaan heitetty! :'( Ei auta kuin oottaa vissiin uutta kiertoa.
 
mä en tiedä millon mulla ovis kun en testaile :D mut mä veikkaan et se nimenomaan oli mun ovis mikä siellä juili :D tosiaanki pupuiltiin sinä päivänä ja pistin jalat ylös mut ukkelin simpat ei sit valunukkaan ulos et epäilen suuresti tuliko tavaraa edes ulos asti :D ei ollu suunniteltu pupuilu mut kiva jos kuitenki tuli käytettyä ovis hyväks :)
 
Mylvinen, mullakin eilen dpo 12 ja ihan puhdasta negaa vaan, tänään sitten tällanen aamulla (yllä eilinen ja alla tämän päiväinen testi)

On kyllä todella haalea wanna-be-haamu, en näe juuri vaaleanpunaista, oiskohan vaan viivan paikka..huomenna kp29 ja pitäisi "normaalikierron" mukaan alkaa menkat, viime kiertohan oli vaan 25pvää. Onpas ärsyttävän epävarmaa.. vatsassa jatkuu oudot "viillot" silloin tällöin ja pirusti turvottaa.
 
Viimeksi muokattu:
LilyAlice, kyllä siellä haamulainen kurkkii! :heart:

Täällä dpo 7 ja kävin tänään prog-kokeessa. Tuloksia saakin odottaa noin 1,5 vkoa. Erityisiä oloja ei ole mihinkään suuntaan, tai ehkä jotain, mutta taitavat olla vain mielikuvituksen tuotetta. :D Lämmöt yhä komeasti koholla ja on harvinaisen kuiva kausi menossa. Viimeksi nännit oli kosketusarat oviksen jälkeen, mutta nyt en oo huomannut mitään.
 
LilyAlice Kyllä siellä jotain näkyy! Toivottavasti olisi sulla haamulainen eikä viivan paikka! :heart: Huomenna uutta testiä kehiin niin luulis vahvistuvan päivässä!

Kyllä mä tiedän etten malta olla testaamatta ennen menkkoja sillä, mulla ois niihin vielä viikon verran aikaa...Mutta eipä tässä kyllä ole minkäänlaisia tuntemuksia vielä, jotka lois yhtään uskoa plussaan...Toivon toki parasta :)
 
Mä nyt terrorisoin tätä ketjua omanapailullani... :ashamed: testattu taas, nyt siis dpo 14, ja aivan samanlainen viivanpaikka ku eilen, jotain siinä taas on, mutta ei ole vahvistunut yhtään. Höh! Vatsa on ku potkupallo ja melko kipeä, yö meni kipuja ihmetellessä. Alaselkää juilii, niin kyllä aina ennen menkkoja. Menkat ei oo kuitenkaan alkanu. Grrrrrrrrrr... Miten muilla menee?
 
Heippa kaikille "pitkästä aikaa"!

Täällähän on jännät paikat todella monilla. Hui, jännittää teidän puolesta!

LilyAlice, olin näkevinäni kyllä haamun noissa sun testeissä! Toivottavasti se nyt sieltä vahvistuisi!! <3 :)

On: Kp29/normi 27-28, edelliset 33, elikkä tääkin kierto menee taas varmaan yli kp30. En tajua nyt yhtään mitä mun kropassa tapahtuu. Minkäänlaisia oloja ei ole, että menkat alkaisi, mutta eihän mulla ollut viime kuussakaan. Ennen mun kroppa on siis ollut melkeinpä kellon tarkka, nyt sitten nää pari kuukautta olleet jotain ihan muuta. Ärsyttää hurjan paljon. Ja kun nyt en todellakaan uskalla enää edes luottaa siihen, että voisin olla raskaana yms..

Miehelle sanoin eilen, että kun ei oo mitään oloa mihinkään suuntaan, ei sellaista, että olisin raskaana, eikä sellaista, että menkat alkaisi.. Mies siinä sitten kysyi, että "Luuletko sä että sulle tulee sitten jonkinlainen olo, kun sä olet raskaana?" Piti oikein itsekin alkaa miettimään, että niin, luulenko mä oikeesti, että tyyliin lamppu syttyy pään päällä, että "HEI!! Nyt mä olenkin raskaana!" :D Noh tyydyin toteamaan miehelle vastaukseks, että "Jos ei tuu sellasta oloa, niin oireita ottaisin kyllä mieluusti vastaan". :p

Mutta niin, nyt kun olen kirjoittanut teille, että kp29 meneillään, niin menkat voikin alkaa tänään tai huomenna, jeejee. Asenne ratkaisee vai miten se olikaan? ;)
 
Heissan. Tiedän että hätäilen taas vaihteeks, mutta nyt olis sit dpo 1 tai 2 ja mulla on sellaista jännää kutittelua tuolla alavatsassa istuessa. Aamulla kun nousin tuolista ylös niin alamahaan tuli sellainen repäisy. Voiko oireita olla jo nyt vai saako vauvakuumeinen mieleni taas temppuja aikaiseksi? :ashamed: Onko kellään kokemusta/mielipiteitä?
 
miss_piggy
Heilanga: Ei ne oireet noin nopeasti tuu, kiinnittymiseenkin menee aikaa väh. 6 päivää, joten sen jälkeen voi alkaa oireita tarkkailemaan.

Mulla ei ollut mitään oireita oikeastaan ennen dpo 8 kun tuli limainen vuoto. Sitten alkoi olla erikoisia mahakipuja, närästystä ym.. :) Malta vielä hetki.. Kestää sekin jonkun aikaa että siimapäät ui kohteeseen. Ja ihan noita raskausoireitahan nyt ei tuossa vaiheessa olis muutoinkaan, ne tulee yleensä vasta kun on väh. rv 4. Mulla ei edelleenkään ole mitään oireita muuta kuin närästystä joskus ja pientä mahakipua.

miss_piggy ja mini-possu 6+6
 
Hydra samaa hiton viivan paikkaa, ei vahvistu eikä oo täysin nega..argh. Menkat ei ala, ei siis mitään tuhrua tms. Maha edelleen turvonnut pallo ja kipeä, sen näkee mieskin että sitä en voi kuvitella (muita oireitahan on tsiljoona) :) mutta olisko se vaan menkat myöhässä?? Nyt siis kp30/dpo15. Ärsyttävää, mä niiiiiiiin toivoin että viiva ois alkanu vahvistumaan...ehdittiin jo vähän innostua maanantaina :ashamed: jos nyt vaan odottelee niitä menkkoja ja testailis vasta viikonloppuna jos ei ala...jos malttaisi!

Varasin kuitenkin gyneajan yksityiselle, 5.2, jolloin pitäis olla ovis hilkulla jos ja kun tästä nyt varmaankin uutta kiertoa kohta aloitetaan. En oo käynyt pitkään aikaan tarkastuksessa. Meidän kotikulmilla kun julkisella puolella tuli tiukkaa tekstiä aikanaan, että " eihän teitä yli 3kymppisiä tarkasteta kuin 3 vuoden välein", kuullostaa että oltais ihan vanhuksia ja pystyynkuolleita! :LOL: hyvä käydä tsekkaa että onko tuolla mitään eloa vai onko mun koneisto jo menopaussissa.

Ootko sä Hydra testannut? Eihän tuhru välttämättä tarkoita menkkoja...;) Ja missäs menee Mylvinen? Meinaako Milya testailla vai tuliko täti kylään? Toivottavasti ei, saakelin eukko sais pysyä poissa näiden naisten nurkilta.:D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä