*Esikoista yrittämään 2013!*

Tervetuloa uudet! :)

pienitiikeri, kyllä ne menkat jää heti tulematta, jos tärppää. Normaali luteaalivaihe (=väli oviksesta menkkoihin) on noin 12-16 päivää.

Mylvinen, mun lääkäri sanoi, että olis huolissaan vasta alle 10 päivän lutiksesta. Mulla oli viime kierrossa 11 päivää, niin se oli kuulemma vielä ihan ok.

LilyAlice, tsemppiä piinailuun! :) Mä merkkailen lämpöjä fertilityfriend.com:iin.

Tsempit myös miss_piggylle! :)

Tännepä ei mitään uutta. Kp 23, lämmöt pysynyt alhaalla ja satunnaisesti kun oon tikutellut, niin tosi hailukkaa viivaa tulee. Taitaa siis tosissaan tulla ovuloimaton kierto. Vielä 17 päivää terokuurin odottelua.
 
miss_piggy joko oot testaillut uudelleen? Mä täällä jännitän sun tilannetta :)

Hydra kävin kattelemassa kanssa tota FertilityFriendiä, siellä sais makeat diagrammit jos mittailee noita lämpöjä :) mä en oo sitä vielä ainakaan tehny, viime ja tässä kierrossa sen verran selkeät viivat ovistesteillä. Enkä mä edelleenkään osaa tulkita limoja ym. tuntemuksia tarkemmin...en oo huomannut mitään erikoisia kipuiluja oviksen aikoihin. Tsempit sulle kanssa piinailuun, pitkä on odottavan aika :)

Löytyi mielenkiintonen taulukko, kun etsin tietoa millä dpo:lla yleensä plussia ilmenee: Pregnancy Test Results for 10 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

Aika vissi ero plussanneiden prosenteissa esim dpo10 ja dpo14 välillä. Osalla näkyy todella aikaisin ja osalla taas tosi myöhään. Mielenkiintoista!
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

Heilanga................?................... yk1
pienitiikeri.............26................. yk 1
Alexandra89.........23................ yk 1, ya 01/13
elsanen.................26................ yk 1
pikkupingviini........29................ yk 1
Milya.....................21................ yk 3
ralliruutu...............23................ ya 10/2012
haaveuni...............27................ ya 7/2012
Mylvinen...............25................ yk 5
Mary Ann..............29................ yk 6
LilyAlice................33................ yk 5
mamiksi................21................ yk 7
*Stiina..................24................ yk 9, ya 3/2012
miss_piggy...........31................ yk 8, ya 2/2012
tarana..................25................ yk 10

Taustalla:
Hydrangea
kukkurukuu



Plussanneet:


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 
miss_piggy sanoo sitten, kun siirryt odottajien puolelle ;) Oli kyllä aivan ihana uutinen, luo toivoa omaankin yritykseen ja nyt ensimmäiseen terottomaan kiertoon..

Hydralle myös paljon onnea ovisplussasta, jospa nyt olisi SE kierto! :)

Heilanga tervetuloa joukkoon! Haluatko ikää kertoa listaukseen? Ymmärsinkö oikein, että olette täysin ilman ehkäisyä ollut nyt vuoden ajan? Oletko oppinut tunnistamaan ovulaation luomukiertojen aikana? Ihan mielenkiinnosta vain utelen, kun on sulla jo hyvin päässy käyntiin luonnollinen kierto :)

LilyAlice mä merkkaan kans lämmöt yms. FF:iin, on kyllä tosi kätevä käyttää.

ON tänään kp 9, ovista odottavan aika on pitkä... Aloitin tikuttelut eilen, kun lyhimmillään terojen kanssa oli kierto sen 23 päivää. Kylläkin uskon, että ovis on vasta isommilla päivillä jos on edes tullakseen.. Tilasin ison satsin liuska- ja CB:n digi -ovistesteja Hydran suosittelemasta nettikaupasta, oli kyllä nopea toimitus.
 
Tänään aamulla tikutettu PC:n o-liuskalla niin mojava plussa kuin olla ja voi! Hyvä kun kontrolliin riitti väriä. :) Myös CB hymyili. Toivottavasti huomenna olis lämmöt koholla, niin voisin olla varma.

*Stiina, kiva että testit tuli nopeeta. Toivottavasti meitä molempia vihdoin onnistais. :)
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

Heilanga................?.................. yk1
pienitiikeri.............26................ yk 1
Alexandra89.........23................ yk 1, ya 1/13
elsanen.................26................ yk 1
pikkupingviini........29................ yk 1
Milya.....................21................ yk 3
ralliruutu...............23................ ya 10/2012
haaveuni...............27................ ya 7/2012
Mylvinen...............25................ yk 5
Mary Ann..............29................ yk 6
LilyAlice................33................ yk 5
mamiksi................21................ yk 7
*Stiina..................24................ yk 9, ya 3/2012
miss_piggy...........31................ yk 8, ya 2/2012
tarana..................25................ yk 10
Hydrangea............26............... yk 11, ya 1/2012

Taustalla:
kukkurukuu



Plussanneet:


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 
Viimeksi muokattu:
Hydra ilomielin laitan takaisin listalle :D Nyt peukut, varpaat jälleen pystyyn, että sulla ovis tapahtuu ja ennen kaikkea syntyisi odotettu tulos..

LilyAlicelle myös tsemppiä piinailuun!
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea Hienot ovisplussat siellä! Pidetään sormet ja varpaat ristissä että nyt tärppäis!

ON: Tänään dpo5 ja kovasti koin jo todella aikaisia raskausoireita eilen, jotka loppujen lopuksi olivatkin noro-viruksen alkusoittoa...että voi jee täällä nyt kotona miehen kanssa juostaan vessassa vuorotellen :kieh:
Mutta mutta dpo10 mulla on ollut tapana testailla ekan kerran, joten on tässä vielä vajaa viikko odoteltavaa :)

Onko muilla tullut painostusta lastenhankintaan lähipiiristä? Meillä erityisesti miehen puolelta koko ajan udellaan mahdollisista kihloista ja toitotetaan miten olisi niiiiin ihana olla jo mummi/ukki...Omalta puoleltani mummit hoitavat tämän ahdistelun, omat vanhemmat taitavat enemmänkin toivoa, että lapset tehtäisiin vasta kolmekymppisenä...Ja sekin taas jännittää, että miten mahdollinen raskausuutinen sitten otetaan vastaan meidän kotona...koskaan ei ole hyvä :D
 
heips kaikki.. jos käy niin minut voisi lisätä listaan :D eli jjennaa-.............21...... yk8 :D menemme mieheni kanssa nyt ilman suunnittelua ja testien tekoa... alkaa nimittäin puuduttamaan tuo jatkuva testailu ja negojen näkyminen :D
 
Mylvinen, meillä ei oo onneks painostusta tai uteluita tullut. Vois vähän hajottaa sellaiset, kun nyt ollaan kuitenkin hoidoissa, niin yhtään lisää mielipahaa ei tarvi tulla. Toivottavasti asia ei nyt muutu, kun mun serkku odottaa nyt identtisiä.
 
Painostuksesta: Luojan kiitos kukaan ei ole painostanut! Mun isä on vain muutamia kertoja leikkimielisesti vihjaillut, että olisi kiva saada kalakaveri. :) Muuten ollaan saatu olla ihan rauhassa, ja tuskin kukaan edes olettaa meidän vielä ryhtyvän lapsentekoon. Mahtaa olla näkemisen arvoiset ilmeet, mikäli tässä nyt tärppää piakkoin. :D
 

Yhteistyössä