esittelenpä itseni ja kertokaa te muuttkin jotain itsestänn

Olen 32-vuotias viiden lapsen äiti. Tytöt ovat 9, 7 ja 3 vuotiaat ja pojat 6 v ja 2 vko. Helsingissä asutaan ja työkseni ajelen linja-autoa. Nyt kuitenkin olen siis jäänyt kotiin, toivottavasti mahdollisimman pitkäksi aikaa.
 
Kahvi-Kaisa
Aamupäivää!

34 v äiti, ja poika on syntynyt vuonna 1998 eli eskarilainen nyt. Toinen lapsi tulossa (eräpäivä tämän viikon torstaina). Asustellaan perheen kanssa länsirannikolla. Olen työelämässä, mutta nyt ollut pari viikkoa äitiyslomalla. :wave:
 
Päksy
Heippa! Olen 30-vuotias ja pian minäkin siirtymässä "lapsellisten" joukkoon. Äitiysloman ensimmäinen viikko meneillään. Puuhaa riittää, sillä meillä on kylppäriremppa käynnissä. Pitää saada vielä paikat kuntoon ennen tulokasta. Tänään mennään kolmannen kerran ultraan ja ollaan ihan onnessamme. Josko nyt saatais tietää tulokkaan sukupuoli. Terkkari epäili, että vauva on masussa vielä väärinpäin. Siksi ylimääräinen ultrakäynti. La 26.11. eli tasan kuukausi enää! :)
 
Huomenia!
Minä olen kolmen lapsen 35 v äityli. Lapset 16v, 12v ja 4kk. Kerran leskeksi jäänyt ja nyt uutta onnea elävä immeinen. Kotona olen eläkkeellä selkäni takia. Hupsu persoona ja elämän iloinen ja myönteinen suurimman osan aikaa.
 
rain
Hei! Olen 30-vuotias kahden pojan äiti, syntyneet 09/02 ja 09/04, eli uuden pienen kanssa takana nyt kuukausi yhteiseloa :) ! Perheeseen kuuluu myös 32-vuotias mies sekä koiravanhus, 9v. Asumme Pohjois-Suomessa.
 
Liisukka
Tässä 33-vuotias äippä Pirkanmaalta, perheeseen kuuluu mies 37vee ja kaksi tyttöä, 10 ja 8vee. Ja onhan meillä koirakin ja kaksi hamsteriakin :) Nyt on menossa rv 9, joten toukokuulle toivomme pientä nyyttiä vielä tähän katraaseen :)
 
Hexu
Hei!
Pohjois-Suomesta olen,neljän muksun äiti.Koululaiset 14-,10- ja 9-vuotiaat ja nuorimmaisen 1v2kk neidin kans olen kotosalla nyt.

Uusperhe-palstallakin käyn kurkistelemassa,sillä koululaiset ovat aiemmasta suhteestani. ;)
 
TätiTatti
:wave: Moikka vaan! Täällä pian 31v. täyttävä äityli Pirkanmaalta. Päivänokosillansa tuhisee tuolla pinnasängyn pohjalla maaliskuussa 2004 syntynyt pikkurinsessa. Isukki 29v. paiskii toista päivää töitä KESÄlomansa jälkeen... Ammatiltani olen myymäläpäällikkö. Vanhempainvapaata jäljellä vielä 1,5 kuukautta, jonka jälkeen vappuun asti aikeita olla hoitovapaalla.
 
JasunÄiskä harmaana
Olen 30v, poika 180404 ja mies kohta 30v. Asustellaan omakotitalossa, ihanan rauhaisalla asuinalueella. Meillä tuolla pihalla loikkii aitauksessa Dreeveri Sisu 4kk :)
Meinaan jäädä hoitovapaalle kotia poikaa hoitamaan, kun lomat loppuu.
 
Espoolaisena asustelen ja kohta 32 täytän. Lapsia on siunaantunut kahden tyttösen verran: 4½-vuotias ja 2½-vuotias. Teen töitä sosiaalialalla, kolmessa vuorossa ja tykkään kovasti työstäni. Mies kuuluu perheeseemme myös. Ukkeli täytti just 30 ja on rakennuspuolella töissä, samalla opiskeleekin vielä. Aloitamme rakentamisen ensi keväänä ja siihen liittyvää puuhaa on jo paljon!
 
Ina
Heip!!

Mä olen 34 vuotias kotiäiti Etelä-Pohjanmaalta. Perheeseen kuuluu mies, kolme lasta ja marsu. Pojat ovat 8v ja 1v9kk sekä neiti 6v. Asutaan omakotitalossa. Haaveilen ottavani piankin kotiin hoitoon lapsia :)
 
Elikkä asustamme Vantaalla ja minä olen 32 (ihan kohta) ja mieheni on 39. Lapsia meillä asustaa 5. Vanhin tyttö 12 ja poika 9 ja tytöt 7 & 4 ja pikkuinen poika 2 kk. Olemme uusperhe ja nuorimainen on meidän eka yhteinen.

Päiväni kulutan kotona ja kun on aikaa suffailen täällä ja muutamalla muulla sivustolla.

 
Terve terve! Täytin itse just viikko sitten 36v. Perheeseeni kuuluu poika 02/97, tyttö 06/00 ja mies 33v. Asumme Raisiossa omakotitalossa kivalla pientaloalueella. Töiden lomassa täällä piipahtelen.

 
harmaa maripauliina
marraskuussa sen pyöreät 30 täytän, mies 33, tyttö 1,9 v ja la 15.11.
Asustellaan Keski-Uudellamaalla rivarissa. Sosiaalialalle ja kirkon työhön kouluttautunut, mutta enpä ole vielä juuri alan töitä kerinnyt tehdä...eiköhän sitä kerkeä.. B) Iloista syksyn jatkoa!
 
pikku äippä-71
heippis!olen 2 lapsen äiti espoosta.poika 5,5v ja typykkä 4v.itse 33v.ja mies 30v.täyttää viikon päästä joten sitten juhlitaan....hih...olen ollut jo takaisin työelämässä 3v ja työskentelen keittiöalalla.mieheni myös vakkarityössä kaksivuorotyössä varastomiehenä.harrastan sauvakävelyä ja uintia kun ehdin ja mahd.tykkään myös luonnossa liikkua ja ulkoillaankin tosi paljon lasten kanssa!terkkuja kaikille :wave: :wave: :wave: :wave:
 
tea ja k
olen 7kk ikäisen pojan 30-vuotias äiti. Perheeseemme kuuluu myös 32-vuotias aviomies/iskä. Lähtösin oon kaakkois-suomesta. Meidän perhe asustelee virossa ihan Tallinnan rajalla. :wave:
 

Yhteistyössä