Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

tuleva triplamude
Laitan nyt itsenikin tänne, vaikken vielä e-pohjanmaalla asukaan. Mies on sieltä ja sinne tässä ollaan lähitulevaisuudessa muuttamassa. Kolmas lapsi tulossa. Ai niin, tämä kyseinen mahtava kylä on nimeltään TEUVA! Joten teuvalaiset, laittakaahan vaikka postia tulemaan. Olen 28v.

e-mail: kizzzu77@yahoo.com
 
Ei vissiin paljon ole uusia ilmoituksia. Olen ennenkin käynyt täällä katsomassa josko löytyis vaunuseuraa Hyllykalliolta/Nurmosta. Minä olen 24-vuotias ja tyttöni on 1v4kk.
Olisi kivaa myös saada tytölle samanikäistä seuraa, jotta vähän saisi olla muiden lasten kanssa tekemisissä enemmän.
Ottakaa reippaasti yhteyttä niin sovitaan vaikka tapaamista lenkin merkeissä :hug:

 
tanja
moi! tuurista ollaan ja ensimmäistä odotellaan syntyväksi tammikuusssa,itse olen vm.84 eli 21v.olis kiva saada juttuseuraa,lenkki seuraa ja muutenkin vapaa ajan vietto seuraa. ottakaa yhteyttä sähköpostiin beggy84@jippii.fi :wave: :hug:
 
päke
Seinäjoelta 30v. äiskä ja poika reilu 3 kk:ta. :wave:

Kaipailen juttu/sähköposti ja myös vaunuttelu kaveria, kun päivisin ollaan paljolti pojan kanssa kahestaan kotosalla sillä iskä on töissä. :)


 
Peter Pan
Tervehdys!

Mahtaako löytyä suurinpiirtein samanikästä leikkiseuraa 3v pojalle ja 6v tytölle LAPUALTA. Penskat piipahtaa joka toinen viikko täällä ja olis kiva saada uusia kavereita. Viihdymme paljon ulkosalla, näihin aikoihin pulkkaillaan usein simpsiöllä tai mitä nyt vaan mieleen tulee.

Laittakaapa mailia jos kavereita löytyy p.a@nic.fi
 

Yhteistyössä