Etsitään kadonneita ystäviä

  • Viestiketjun aloittaja Sniffe
  • Ensimmäinen viesti
jenmo
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
ja mä tiedän yhen Jarkon joka seurustelee yhe blondin kans ja se blondi luulee saanneen maailman upeimman miehen vaiks se olis pettäny sitä muijaa iha huoletta.. :p
Mä tunnen Jyväskylästä Jarkon, joka seukkaa erään blondin muijan kanssa... Kerropas tän blondin etunimen eka kirjain?
 
l
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja L?:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mulla on hukassa sellainen kuin Päivi vm-79 Vimpelistä :wave:
sukunimen eka kirjain??? ollaan varmaan joskus keskusteltu tästä...
Juu L on sukunimen ekakirjain :)
monta kirjainta.
Jos en väärin laskenu niin 8 kirjainta
Keneltä voin sanoa terveisiä tai mistä päin olet ja etu nimi jospa hän ottaisi yhteyttä...
 
mullaki olis yks vanha kirjekamu hukassa olis niin kiva saada häneen yhteys!! asui muistaakseni oulussa tai jossain lähellä satu on etunimi sukunimenkin muistan mut eihän sitä täällä voi kertoa... :/ tais olla vm 83 tai 84
 
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja L?:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mulla on hukassa sellainen kuin Päivi vm-79 Vimpelistä :wave:
sukunimen eka kirjain??? ollaan varmaan joskus keskusteltu tästä...
Juu L on sukunimen ekakirjain :)
monta kirjainta.
Jos en väärin laskenu niin 8 kirjainta
Keneltä voin sanoa terveisiä tai mistä päin olet ja etu nimi jospa hän ottaisi yhteyttä...
Tunnetko siis Päivin? :) Kerro terveisiä vuoden -95 Seinäjoen kämppikseltä. Asuttiin ihan koulun vieressä... :D Luulenpa, että hän muistaa ;) Jos ei muista, niin kerron sit lisää vinkkejä :D
 
memmu
Haluisin löytää yhden pojan.. nimee en muista olin niin pieni... Sen muistan, että oli mua useemman vuoden vanhempi ja tummat hiukset.. joo hakuammuntaa. Isällään taisi olla jonkinlainen kahvila Limingassa koska muistan syöneeni hänen kanssa jäätelö annosta siellä kun hänen isä tarjos talon piikkiin :) Leikkipuistossa kävin hänen kans ja keräilin tyhjiä pulloja.. en varmaan ehkä ollut silloin koulussakaan vielä... Sitten muuttivat pois enkä kuullut pojasta enää koskaan. Mietityttää, että kukahan hän oli ja mitä nyt kuuluu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mulmul:
mullaki olis yks vanha kirjekamu hukassa olis niin kiva saada häneen yhteys!! asui muistaakseni oulussa tai jossain lähellä satu on etunimi sukunimenkin muistan mut eihän sitä täällä voi kertoa... :/ tais olla vm 83 tai 84
millä kirjaimella alkaa sukunimi?
 

Yhteistyössä