<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
suklaasyöpölle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 10:41 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Kaisa81; en saa sulle vastattua, tulee s-posti samantien takas.Olisko postilaatikkos täynnä tai jotain?!? Toivottavasti näet tän... :wave:
No onneks mä surffaan täällä välillä katsomassa. Käyn tsekkaan sen postiluukkuni ja kokeile vielä jos sit tulis posti perille. Hyvä kuitenkin et mun viesti tuli perille... Laitan sulle sit toisen postiosoitteen jos toi ei sit vieläkään pelitä tyhjennyksen jälkeen...
 
Täällä 39 v pohjois-Helsingissä asuva kohta 3-vuotiaan tytön äiti. Perheeseen kuuluu myös isä ja koira. Kaipailisin seuraa samanikäisten lasten äideistä, toki muutkin saavat kirjoitella. Olisi kiva myös tavata lasten kanssa tai ilman. Tosiystävän tarpeessa.

Laittakaa postia maikkuli5@luuku.com
 
siiri07
Heippa !

Nummela/vihti/lohja alueelta äidit kuulolle! Kolmekymppinen äiti ja reilun vuoden ikäinen touhutäti, vailla puisto, kahvi, juttelu, leikkiseuraa. hoitovapaalla ollaan joten aikaa piisaa, meilaa: siiri07@netti.fi
 
Hei Mishna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 14:51 Mishna kirjoitti:
Ystäviä kaivataan täälläkin :wave:

Kolmekymppinen äiti kaipailisi seuraa muista äideistä Hämeenlinna - Hattula alueelta. Jään odottelemaan viestejä =)
Heippa!

Täällä toinen kolmekymppinen äiti Hämeenlinnasta seuraa vailla. Minulla on poika hieman yli 4 vuotta.
Auto on, joten kulkeminen onnistuu. =)

Minkä ikäisiä lapsia sinulla on?

- M -
 
Jaahas.. Tuleekohan tää nyt oikein.. *jännittää*

Heipparallaa!
Täällä kirjeystävää vailla 30v. naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. Ajatusten vaihtoa ja muuta mukavaa ois kiva kirjotella. Lapsista kaksi on kouluiässä ja kolmas vielä vauvaikäinen. Lähettelehän mailia osoitteeseen:
mammahoo@hotmail.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:59 tare kirjoitti:
Hei,

täällä olis 35-v. 2,5kk:n ikäisen tytön äiti Ylä-Savosta. Olisi kiva saada uusia ystäviä savon alueelta. =) Laita postia tulemaan y-viestinä.
Tare, minä olen myöskin Ylä-Savosta, mutta en ole kirjautunut tälle palstalle, joten laita sähköpostia, jos kiinnostaa. Osoite on sinella.x@hotmail.com. Mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi.
 
evelende
ilmoittaudunpa minäkin ystävää etsivien joukkoon, ystävää kaivattaisiin lähinnä 5-vuotiaalle pojallemme, toki uudet ystävät ovat tervetulleita äidille ja isällekin :) Asumme Porin seudulla. En oo tänne rekisteröitynyt, joten laita viestiä osoitteeseen:

evelende@hotmail.com
 
Hups! Kirjoitin väärin tuon sähköpostiosoitteeni. Oikea osoite on sinellax@hotmail.com
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 22:27 Sinella kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 13:59 tare kirjoitti:
Hei,

täällä olis 35-v. 2,5kk:n ikäisen tytön äiti Ylä-Savosta. Olisi kiva saada uusia ystäviä savon alueelta. =) Laita postia tulemaan y-viestinä.
Tare, minä olen myöskin Ylä-Savosta, mutta en ole kirjautunut tälle palstalle, joten laita sähköpostia, jos kiinnostaa. Osoite on sinella.x@hotmail.com. Mulla on reilun vuoden ikäinen lapsi.
:ashamed:
 
Me kaivataan kans ulkoilu- ja leikkiseuraa päiviin. Meillä perheeseen kuuluu äiti 36v ja pojat 3.5v ja 3kk. Iskä päivät ja joskus illatkin töissä. Asutaan länsipuolella Hämeenlinnaa, auto käytössä.

Saa laittaa yv:tä!!
 
angelhagen02
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Me kaivataan kans ulkoilu- ja leikkiseuraa päiviin. Meillä perheeseen kuuluu äiti 35 v.Joka aloittaa pian kuntosalin ja pikkuneiti 5v.

Saa laittaa yv:tä!!
:heart: :attn:
mese ossun voin myös antaa ja maili onpi :logitechtytto@suomi24.fi
 

Yhteistyössä