<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
:wave: Raisiosta äiti kavereita


Oon 21v kotiäiti Raisiosta.
Mies päivät töissä.
Käydään perhekerhossa ja puistoissa.
Mulla poika 06/2002 , tyttö 11/2003 ja LA 4.11.
Profiilissakin jotain tietoa meistä.

Olis mukava tustustua uusiin äiti kavereihin. :hug:

hanna.ventela@suomi24.fi
 
pimpulat
Ystäviä etsiskelen minäkin... Olen kahden kivan pojun (02 ja 06) 24-v äiti Lappeenrannasta ja jotenkin nuo kaikki tuttavat ovat lähteneet opiskelemaan tai hukkuneet lapsien ja jokusen muuton mukana.
Kirpputorille, kahville, hiekkiselle (tai vaikka oluelle, hui, eipä vapaa aikaa siihen paljoa ole mut jos joskus B) ) tai vaikka vaan ajatusten vaihtoon. Laidasta laitaan siis äidit (ja miksei muutkin) laittaa viestiä osoitteeseen pimpulat@luukku.com
 
yksinhuoltajaäiti
täällä heinolasta 2.5kk vanhan pojan äiti haluaisi tutustua ja saada todellisia ystäviä ku tuntuu et kaikki on kadonnut ojan syntymän jälkeen sähköpostia voi laitaa osoitteeseen susanna.leppis@hotmail.com
 
pave-84
täälläkin 21v äiti kaipailis seuraa toisesta n.vuoden ikäisen lapsen äidistä..aikas samanikänenkin sais olla..saarellassa päin...oulu!! kirjottele jos kiinnostaa...nicsikk@luukku.com
 
Sinty
Heippa! Täällä olisi 29-vuotias kahden lapsen äiti vailla ystäviä. Lapset ovat 2-v. poika ja 6-v. tyttö ja perheeseen kuuluu myös isukki. Asutaan pk-seudulla. Olisi todella ihanaa saada uusia ystäviä, joiden kanssa saisi jakaa elämän ilot ja surut. Postia saa laittaa tulemaan!
marikin@luukku.com =)
 
*************************************************************
Ystäviä etsiskelen myös minäkin.
Olen 23v.äiti ja uusia ystäviä olisi ihana saada Joensuusta kyläilyyn jne.
*************************************************************

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2006 klo 09:19 siru kirjoitti:
*************************************************************
Ystäviä etsiskelen myös minäkin.
Olen 23v.äiti ja uusia ystäviä olisi ihana saada Joensuusta kyläilyyn jne.
*************************************************************
täälä äippä 20vee ja poitsu 5kk myös vail ystävii joensuu+lähialue.ite asumme joensuusta n.20km alaspäin. paa postii osotteeseen:kati.kostian@telemail.fi ja tutustutaan :)
 
riina78
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2006 klo 10:09 solros kirjoitti:
Turkulainen 28-vuotias äiti täällä huhuilee. Meillä poika 7v, tyttö 5v ja nuorimmainen poika täyttää elokuussa 2v. Iskä 33v on päivät töissä, niin kahvittelu ja puistotteluseura olisi kivaa. Kylässäkin on kiva käydä =)


Täällä olisi kans 28v äiti turusta. Lapset 6v ja 4v
jos kiinoista niin kirjoita riina.maki@suomi24.fi
 
Moikka täällä ois 26-vuotias, 5kk ikäisten kaksospoikien äiti Varsinais-Suomesta.

Olisi mukava saada juttuseuraa toisista äideistä ja joskus vaikka nähdä kahvin/teen parissa :)

Mailia saa laittaa dharma80@suomi24.fi
 
Helsinki, huhuu onko ketään?

Minulla 5kk poika. Jos seuraa kaipaatte arjen keskelle niin viestii vaan tuleen y:nä :D , voidaan yhdessä parantaa maailmaa, pähkäillä vauvamaailman kummallisuuksia tai pakataan vaunut ja lähdetään pienten kanssa retkelle.

:wave:
 
Tyttö 13, poika kohta 2, vauva syntyy noin kk päästä. Ystäviä tarvitaan aina, ja joskus helpottaa pelkästään tieto että siellä toisessa päässä on ihminen joka kuuntelee, neuvoo, jakaa surut ja ilot. Asutaan itä-uudellamaalla. Ottakaa rohkeasti yhteyttä vaan, täällä me ollaan.

ingrid@liljendal.org :xmas:
 
miz
ystävää vailla täälläkin! asun turussa tällä hetkellä mies 25v,minä 23v ja vauva reilun kuukauden vanha.olemme muuttamassa mynämäkeen 1.3.2006 ja sieltäpäin olis mukava saada seuraa. =)
 
Olen 24-vuotias vauvakuumeesta kärsivä nainen, Asun Länsi-suomessa. Mulle epäillään endometrioosia . Haikaraa meillä on nyt odotettu 7kk kylään, ei ole tullut. Esikoisesta haaveillaan. Olisiko täällä ketään kohtalotoveria? joka haluaisi kirjoitella vaikka kirjeitä. toki muutkin saa kirjoittaa jos kiinnostaa. Laita YV:tä jos haluat saada osoitteen ja kuulla lisää. =)
 

Yhteistyössä