<font color=green> Etsin ystävää - pino 2

  • Viestiketjun aloittaja VesiPisara
  • Ensimmäinen viesti
Hei!

Täälläkin kaivattaisiin ystävää :attn: . Olen 29v. Vantaalta ja odotan mieheni kanssa ensimmäistä lasta syntyväksi vuodenvaihteessa. Ystävää kaivattaisi lenkkeilyyn, kahville, ostoksille ja kyläilyyn puolin ja toisin.

Laita viestiä Lili77@luukku.com =)
 

Heippa kaikille!
En muista olenko vielä mukana tässä ketjussa. Seura ei olis yhtään pahitteeksi itselle ja lapsille. Tosin lapset kyllä saavatkin kovin helposti uusia ystäviä. Olen itse syntynyt -68, mutta sinun iällä ei niin ole väliä.
Laita yytä tai suoraan sikke@BonBon.net

Nostelen viestiä vähän ylemmäs. Eikö kukaan kaipaa uusia ystäviä :ashamed: Profiilissa löytyy pikkuisen lisää tietoa.
 
Täällä 31-vuotias avoliitossa asuva ystäviä etsitään. Asun Oulun kupeessa, mutta kaikki ystävät ympäri suomen tervetulleita.

Tässä sähköposti os: iitu-liinu@luukku.com sama käy meseilyyn..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 14:50 snoopy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 20:10 aliisa03 kirjoitti:
Moi! =)
Olen kaksi ja neljä vuotiaiden tyttöjen 27 -vuotias äiti. Perheeseemme kuuluu myös mies, joka tosin on paljon työnsä takia poissa kotoa... joten, olisi mukava saada joku meilikaveri, jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia arjen aherruksesta =)

aliisa03@luukku.com =)
:wave: vieläkö oot ystävää vailla? Ja mistäpäin oot? (oisko tuo 03 kenties se alue :whistle: ) itse myös olen 27v. ja tytöt ovat 2v ja 4v :) Huhuilen tosiystäviä tampereen seudulta, sellasia joiden kanssa voi viettää aikaa myös ilman lapsia. Tietty myös lasten kans, mutta olisi kiva jos äiditkin tutustuisivat keskenään ihan kunnolla =) Hauskaa kesää kaikille!
Heippa,

Mä olen kans 27v. ja minulla tyttö 1v. Kovasti päiviimme kaipailtaisiin kavereita. Olen tyttöni kanssa kotona ja mies tekee vuorotyötä (aamu/ilta), eli olen paljon tyttöni kanssa kaksin. Jos vielä seuraa kaipailette, niin laita vaikka yv:tä tai jotain =) .. Niin, ja Treelta ollaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:
No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!

Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Heips.
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com

T: Annika
 
sannamaaritti harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:39 Annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:
No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!

Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Heips.
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com

T: Annika
Juu, tässä tulee se yksi rajoite, kokemus siis on osoittanut että jos ei esteeksi tule se hankalan pitkä välimatka, tai oma ujos, rohkeuden puute jne jne jne niin sitten viimeisenä se ikä. :whistle: ;) Kuka nuori nyt haluaisi jokun vanhan pystyynkuolleen raadon kanssa kaveerata? Mitä ne muutkin tuttavast ja kaverit sanoo jos näkee :p :LOL:

Sori. Olen skeptinen. En tarkoita henk.koht. sinua, vaan noin yleensä, koska , no. Näin se vaan tuntuu menevät.

Olen jo 40+ -ikäinen. Ei se minua haittaa. Mutta nuorempia äitejä kylläkin, ja heitä muuten riittää. Meitä vanhoja äitejä on vähemmistö ja kaikilla on jo kaverit.

Nettikirjeenvaihdotkin kaatuu siihen, yrityksistä huolimatta parikymppinen pienen lapsen äiti ei löydä mitään kirjotettavaa tai mitään aiheita 40 v täyttäneen pienen lapsen äidin kanssa ja sitten se hiipuu tai tulee kommentti että mulla on nyt kauheesti kiireitä, mä kirjotan sit kun on aikaa enemmän...

:headwall: :whistle:

 
kop
Moix,Olis mukavaa saada uusia ystäviä joten meilata voi kikka_knight@hotmail.com Olen 29-v. kahden lapsen yh-äippä Vantaalta. Ja olis kyllä mukavaa jos vaik livenäkin vois välillä nähtäillä...
 
Tiina-77- harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 12:39 Annika kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 13:09 sannamaaritti kirjoitti:
No niin, tämäkin on sitten levinnyt 9-sivuiseksi, vai joko tuli sivu nro 10? onko kukaan löytänyt ketään, kysyy tämä utelias? Epäilenpä!!!

Ja jos joku todella on kiinnostunut jotakin tietystä nettinimimerkistä ja haluaisi lähempää tuttavuutta jne. kannattaisi laittaa y-viestiä.
Heips.
Vieraana pyöriskelen täällä sivulla ainakin toistaiseksi, joten en voinut laitaaa yv:tä. Katselin tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta, että olisit Vantaalta. Itse olen 24-vuotias ja asustan Vantaalla. Olen vailla tosi ystäviä. Olisi mukavaa jos olisi ystävä läheltä, että voisi nähdä useammin kuin kerran kuukaudessa. Vaihtaa ilot ja surut ja tehdä kaikenlaista mukavaa yhdessä. Mistä päin Vantaata sinä olet?
Jos haluat tutustua enemmän, laitatko mailia: marjatar@gmail.com

T: Annika
Täällä kanssa olisi vantaalainen 2 pienen tytön äiti ja kaipailis uusia tuttavuuksia =)
 
Tääläkin Vantaa huhuilee! Äipällä ikää 28v ja pojalla 5,5kk. Mieskin perheestä löytyy mut päivisin töissä eli ne menee kotosalla pojan touhuja ihmetellessä joten aikuista juttuseuraa tulee sillon tällön kaivattua... Viestiä tulemaan jos on samankaltasia oireita tai jos oot kahvi tai shoppailuseuraa vailla... :D
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 18:12 ystävä kirjoitti:
No nyt on jo tämä toinenkin ystävä-pino venynyt 10-sivuiseksi...ellei jopa 11-sivuiseksi. Ilmeisesti kohta syntyy "Etsin ystävää - pino nro 3" ... :wave:
.. Ja kuinka monta tässä pinossa olleita on ystävän löytänyt - tästä pinosta siis ?
Olisi kiva kuulla!!!!
:wave: :wave:
 

Yhteistyössä