FrontierVille! Kysymyksiä.

mikähän tossa on... ensinnä en saa kaikkia naapureitani siihen "listaan" mikä alareunassa on, eli en pääse kaikkien luona käymään! ja edelleen toi peli tökkii niin etten saa lahjoja kellekään laitettua :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:
mikähän tossa on... ensinnä en saa kaikkia naapureitani siihen "listaan" mikä alareunassa on, eli en pääse kaikkien luona käymään! ja edelleen toi peli tökkii niin etten saa lahjoja kellekään laitettua :/
Onko sulle tullu uusia naapureita? Mulla ainaki kestää aina hetken että ne uudet naapurit tulee siihen listalle. Tuosta en tiedä miksi et voi lähettää lahjoja.:/
 
uusi pelaaja
Mitä noilla tool-työkaluilla voi tehdä? Tarkoitan niitä, joita voi keräillä profiilisivuilta. Nehän ei käy rakennusten rakentamiseen. Kai niitä on keräilty jo 30. teenkö turhaan vaan klikkauksia?
 
Oon saanu lähetettyä seinälle tänään jo 7 pyyntöä työkaluista :LOL:


muoks.. nyt lähti jo kymmenes pyyntö... :D
Käyn miehen tilillä pistämäs mulle noita työkaluja ja sit poistan profiilista ku ei niitä kuitenkaan kukaan muu ikinä paina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja uusi pelaaja:
Mitä noilla tool-työkaluilla voi tehdä? Tarkoitan niitä, joita voi keräillä profiilisivuilta. Nehän ei käy rakennusten rakentamiseen. Kai niitä on keräilty jo 30. teenkö turhaan vaan klikkauksia?
Mulla oli ainaki jo yks tehtävä missä niitä tartti. En vaan muista mikä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja komppi:
mitä voin tehdä sillä krediitillä, mikä minulle tuli tänään itsekseen?
ostaa hevosenkenkiä niillä ainaki voi..
Ju, noita kenkiä sillä saa.:) Meet FrontierVillessä sinne "Get horseshoes"-välilehteen ja valitset maksutavaksi FacebookCredits. Crediittien määrästä riippuu montako kenkää saat, minä sain tänään 30 crediittiä ja ostin ensin 15 kenkää ja sitten vielä 7 lisää.:) Nyt vaan en tiedä mitä minä noilla hankkisin.:eek::D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja uusi pelaaja:
Mitä noilla tool-työkaluilla voi tehdä? Tarkoitan niitä, joita voi keräillä profiilisivuilta. Nehän ei käy rakennusten rakentamiseen. Kai niitä on keräilty jo 30. teenkö turhaan vaan klikkauksia?
Mulla oli ainaki jo yks tehtävä missä niitä tartti. En vaan muista mikä :D
muistatko oliko millaisten tehtävien jälkeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja komppi:
mitä voin tehdä sillä krediitillä, mikä minulle tuli tänään itsekseen?
ostaa hevosenkenkiä niillä ainaki voi..
Ju, noita kenkiä sillä saa.:) Meet FrontierVillessä sinne "Get horseshoes"-välilehteen ja valitset maksutavaksi FacebookCredits. Crediittien määrästä riippuu montako kenkää saat, minä sain tänään 30 crediittiä ja ostin ensin 15 kenkää ja sitten vielä 7 lisää.:) Nyt vaan en tiedä mitä minä noilla hankkisin.:eek::D
Olitko saanu noita krediittejä jo aikaisemminkin ilmaiseksi? :)
Mä oon saanu vaan 10, lisää odotellessa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja uusi pelaaja:
Mitä noilla tool-työkaluilla voi tehdä? Tarkoitan niitä, joita voi keräillä profiilisivuilta. Nehän ei käy rakennusten rakentamiseen. Kai niitä on keräilty jo 30. teenkö turhaan vaan klikkauksia?
Mulla oli ainaki jo yks tehtävä missä niitä tartti. En vaan muista mikä :D
muistatko oliko millaisten tehtävien jälkeen?
no en kyllä yhtään mutta olettaisin, että se oli ennen sen ladon rakentamista, koska nyt on vasta Inn rakenteilla ja koulun oon saanu vasta valmiiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja komppi:
mitä voin tehdä sillä krediitillä, mikä minulle tuli tänään itsekseen?
ostaa hevosenkenkiä niillä ainaki voi..
Ju, noita kenkiä sillä saa.:) Meet FrontierVillessä sinne "Get horseshoes"-välilehteen ja valitset maksutavaksi FacebookCredits. Crediittien määrästä riippuu montako kenkää saat, minä sain tänään 30 crediittiä ja ostin ensin 15 kenkää ja sitten vielä 7 lisää.:) Nyt vaan en tiedä mitä minä noilla hankkisin.:eek::D
Olitko saanu noita krediittejä jo aikaisemminkin ilmaiseksi? :)
Mä oon saanu vaan 10, lisää odotellessa :D
En oo saanu aiemmin mitään, tänään oli tullu nuo 30.:) Kuulemma niitä on tullu aika erilaisia määriä ihmisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja uusi pelaaja:
Mitä noilla tool-työkaluilla voi tehdä? Tarkoitan niitä, joita voi keräillä profiilisivuilta. Nehän ei käy rakennusten rakentamiseen. Kai niitä on keräilty jo 30. teenkö turhaan vaan klikkauksia?
Mulla oli ainaki jo yks tehtävä missä niitä tartti. En vaan muista mikä :D
muistatko oliko millaisten tehtävien jälkeen?
no en kyllä yhtään mutta olettaisin, että se oli ennen sen ladon rakentamista, koska nyt on vasta Inn rakenteilla ja koulun oon saanu vasta valmiiksi.
Niitä tools työkaluja tarvitaan jossain niissä rakennuksissa sit kun rakentaa niissä tehtäviin tarvittavia juttuja, en muista tarvittiinko kehdon tekoon niitä jo, mutta kaiken maailman sahapukkeihin ja muihin niitä tarvitaan. Sahapukkeja tarvitaan sit mm sängyn rakentamiseen yms haasteisiin myöhemmin. Eli kyllä niitä kannattaa ainakin jonkun verran kerätä. :wave:
 
Tässä kun edelleen viljelen niitä maapähkinöitä (ja tulen viljelemäänkin varmaan pari viikkoa :snotty: ) tuli mieleen että eihän noista kokoelmista saa mistään viljelyksiä valmiiksi..? Selasin sen kyllä läpi, mutta varmistan nyt vielä täältä :D Siellähän saa eri kokoelmia vaihtamalla kaikki eläimet nälkäiseksi tai puut valmiiksi keräystä odottamaan jne. niin eikö siellä voisi olla vastaavaa viljelyksiä varten? :D
 
Tässä kun edelleen viljelen niitä maapähkinöitä (ja tulen viljelemäänkin varmaan pari viikkoa :snotty: ) tuli mieleen että eihän noista kokoelmista saa mistään viljelyksiä valmiiksi..? Selasin sen kyllä läpi, mutta varmistan nyt vielä täältä :D Siellähän saa eri kokoelmia vaihtamalla kaikki eläimet nälkäiseksi tai puut valmiiksi keräystä odottamaan jne. niin eikö siellä voisi olla vastaavaa viljelyksiä varten? :D
 
Unna
Miulla on vähimmäinen hevosenkenkien määrä silleen, että ne maksaisi yli 40 hevosenkenkää/5 euro/dollaria eli krediitit ei riitä siihen, kun niitä on vain 30...et miten jotkut on saanu ostettua jotain 7 tai 15 hevosenkenkää... Hirmu pitkään ootellu, että tuleekohan miullekin ilmasia krediittejä ja sitten en edes osaa käyttää niitä :D :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Unna:
Miulla on vähimmäinen hevosenkenkien määrä silleen, että ne maksaisi yli 40 hevosenkenkää/5 euro/dollaria eli krediitit ei riitä siihen, kun niitä on vain 30...et miten jotkut on saanu ostettua jotain 7 tai 15 hevosenkenkää... Hirmu pitkään ootellu, että tuleekohan miullekin ilmasia krediittejä ja sitten en edes osaa käyttää niitä :D :/
Hmm. Jaa'a, en kyllä tiedä miksi sulla näkyy ne noin. Mulla ainakin on 7 kenkää/1 dollari, 15kenkää/2 dollaria ja sitten vasta se 40 kenkää.:/
 

Yhteistyössä