FrontierVille! Kysymyksiä.

Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mulla on sellanen prosessissa jossa pitäis jonkun naapurin munakoisoja käydä kastelemassa! Vittu eihän sellasia edes kasvata kukaan :eek:
Kysy joltain naapuriltasi, josko hän pistäisi sua varten muutaman koison kasvamaan :D Itse olen useammallekin pyynnöstä näitä laittanut, sekä itse pyytänyt kun olen jotain tarvinnut.

Joku tuolla aiemmin kyseli onko niistä koulun tehtävistä mitään hyötyä. On niistä ;) Itse saan kaupasta aika isot alennukset, sekä viljojen korjaamisista isommat korvaukset. Pähkinöistä sais muuten 1455, mutta nyt tulla pärähtääkin yli 1700 kolikkoa!
No täytyypä laitella kavereille viestiä :)
 
en uskalla enää vaihtaa mitään noista kokelmista koska just huomasin et olin vaihtanu sellasen kokelman jota olis tarvittu nyt yhden tehtävän loppuun saattamiseen ja nyt sit pitää metsästää yhtä takkia jo kolmatta viikkoa :/ tosi typerää ja nyt sit jemmaan noita tuolla ku koskaan ei voi tietää et millon niit tarvii...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Joku tuolla aiemmin kyseli onko niistä koulun tehtävistä mitään hyötyä. On niistä ;) Itse saan kaupasta aika isot alennukset, sekä viljojen korjaamisista isommat korvaukset. Pähkinöistä sais muuten 1455, mutta nyt tulla pärähtääkin yli 1700 kolikkoa!
Tämäpäs olikin hyvä tietää! En ole itse hoksannut katsoa noita koulutehtäviä ollenkaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
en uskalla enää vaihtaa mitään noista kokelmista koska just huomasin et olin vaihtanu sellasen kokelman jota olis tarvittu nyt yhden tehtävän loppuun saattamiseen ja nyt sit pitää metsästää yhtä takkia jo kolmatta viikkoa :/ tosi typerää ja nyt sit jemmaan noita tuolla ku koskaan ei voi tietää et millon niit tarvii...
Sama juttu täällä. Luulin että ne kokoelmat kuuluu vaihtaa, kunnes sitten tuli koulun rakentaminen ja ensimmäinen "opettaja"tehtävä |O Kun piti se welcome-matto saada. Nyt en vaihda mitään enää palkinnoiksi!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
en uskalla enää vaihtaa mitään noista kokelmista koska just huomasin et olin vaihtanu sellasen kokelman jota olis tarvittu nyt yhden tehtävän loppuun saattamiseen ja nyt sit pitää metsästää yhtä takkia jo kolmatta viikkoa :/ tosi typerää ja nyt sit jemmaan noita tuolla ku koskaan ei voi tietää et millon niit tarvii...
joo, niin teen minäkin :D Suurin osa kokoelmista on täynnä, mutta jos jotain vielä tarttis vaikka...
Laita nipsu siihen toivelistaan se takki, niin lähetän sulle sellaisen - oletan että tarviit sen villatakin? Mulla on niitä 5, joten yks joutaa lahjaksikin.
Olisin jo pistänyt tulemaan, kun tiedän että olet naapurini, mutta kun en ole varma minkäniminen naapuri olet :$
Toivelistaan kannattaa ennemminkin laittaa just näitä collection-tavaroita kuin niitä vasaroita yms. Eihän niistä kukaan halua luopua, niitä tarvii aina itekin :D

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja taas aloittelijalta urpo kysymys, eli pystyykö hevosenkengillä "avaamaan" ne lukot, tarviis ostaa lehmä mut mullei oo naapureita tarpeeks?
Ei voi. Kyllä niissä on selvästi jos pystyy jotain ostamaan hevosenkengillä, puilla, piirakoilla tai kolikoilla.
No voihan paska, ei sit osteta lehmää ikinä :( mulla ei kaverit pelaile juurikaan

 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Toivelistaan kannattaa ennemminkin laittaa just näitä collection-tavaroita kuin niitä vasaroita yms. Eihän niistä kukaan halua luopua, niitä tarvii aina itekin :D
Kyllähän niitä tiiliä, poria ja nauhoja esim. voi lähettää ihan "ilmaisina" lahjoina etteivät ole itseltä pois, mä ainakin katson aina mitä em. tavaroista naapureilla on listalla ja pyrin lähettämään sitten niitä. Ei mulla useinkaan ole collection-tavaroita jaettavaksi asti... :/
 
plop
Kun käynnistän frontierin ni yläreunassa on ilmoitus jossa sanotaan että facebook on antanut sinulle 15 ilmaista krediittiä. Onko tää huijausta ja jos ei ni miten saan ne krediitit käyttöön? eli vaihdettua hevosenkengiksi..
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja taas aloittelijalta urpo kysymys, eli pystyykö hevosenkengillä "avaamaan" ne lukot, tarviis ostaa lehmä mut mullei oo naapureita tarpeeks?
Onko sun tehtävänä nimenomaan ostaa, pyydä joku naapuri lähettämään lahjaksi lehmä? (löytyy lahjalistalta)
Buy, eli ei vissiin auta jos sen lahjana saa vai, miten se menee? Oon vasta sitä puolisoa jahtaamassa..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plop:
Kun käynnistän frontierin ni yläreunassa on ilmoitus jossa sanotaan että facebook on antanut sinulle 15 ilmaista krediittiä. Onko tää huijausta ja jos ei ni miten saan ne krediitit käyttöön? eli vaihdettua hevosenkengiksi..
Mene sinne Get horseshoes-välilehteen ja valitse maksutavaksi Facebook-krediitit. Noita on tullu monille, mullekin tuli 30.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Toivelistaan kannattaa ennemminkin laittaa just näitä collection-tavaroita kuin niitä vasaroita yms. Eihän niistä kukaan halua luopua, niitä tarvii aina itekin :D
Kyllähän niitä tiiliä, poria ja nauhoja esim. voi lähettää ihan "ilmaisina" lahjoina etteivät ole itseltä pois, mä ainakin katson aina mitä em. tavaroista naapureilla on listalla ja pyrin lähettämään sitten niitä. Ei mulla useinkaan ole collection-tavaroita jaettavaksi asti... :/
Niin voikin lähettää sieltä lahjatavaraosiosta - kerran päivässä ja sitten tietty jos niitä "anomuksia" on laitettu etusivulle. Ja niitä yleensä kaikki tarviikin kaikkia. Näistä collection-tuotteista ei muuten tiedä mitä kukakin tarvii ja mulla ainakin on ylimääräisiä omenapiirakoita, aprikoosiöljyjä ja kanakopin valkoisia muniakin :D Niitä itse etsin pitkään, mutta kun löysin niin sitten niitä alkoi tulla, joten niitä voisin hyvin pistää eteenpäin kunhan vaan tiedän kuka niitä kaipaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Inccu:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
en uskalla enää vaihtaa mitään noista kokelmista koska just huomasin et olin vaihtanu sellasen kokelman jota olis tarvittu nyt yhden tehtävän loppuun saattamiseen ja nyt sit pitää metsästää yhtä takkia jo kolmatta viikkoa :/ tosi typerää ja nyt sit jemmaan noita tuolla ku koskaan ei voi tietää et millon niit tarvii...
joo, niin teen minäkin :D Suurin osa kokoelmista on täynnä, mutta jos jotain vielä tarttis vaikka...
Laita nipsu siihen toivelistaan se takki, niin lähetän sulle sellaisen - oletan että tarviit sen villatakin? Mulla on niitä 5, joten yks joutaa lahjaksikin.
Olisin jo pistänyt tulemaan, kun tiedän että olet naapurini, mutta kun en ole varma minkäniminen naapuri olet :$
Toivelistaan kannattaa ennemminkin laittaa just näitä collection-tavaroita kuin niitä vasaroita yms. Eihän niistä kukaan halua luopua, niitä tarvii aina itekin :D
No nyt laitoin sen toivelistan menemään sen prkl
:headwall: takin kanssa :LOL: yksi sellainen kiitos :) .. täytyy varmaan laittaa noita enemmänki tonne listaan :) kiitos inccu :)
 
heh, tajusin just et oon saanu jo sen welcome matonkin josta täällä on puhuttu paljon ja oon miettiny et noinkohan ikinä saan sitä mut hei se olikin jo :LOL: mut sit noista ns helpoista kerättävistä ku oon vaihtanu niitä ni en saa millään enää kaikkia kerätyksi ja se turhauttaa kyl aika tavalla..

Sit sellanen et sain sen koulun rakennettua mut se on vielä kiinni et tietääköhän kukaan et mitä pitää tehdä et sen koulun saa aukastuu? kysyy tyhmä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
heh, tajusin just et oon saanu jo sen welcome matonkin josta täällä on puhuttu paljon ja oon miettiny et noinkohan ikinä saan sitä mut hei se olikin jo :LOL: mut sit noista ns helpoista kerättävistä ku oon vaihtanu niitä ni en saa millään enää kaikkia kerätyksi ja se turhauttaa kyl aika tavalla..

Sit sellanen et sain sen koulun rakennettua mut se on vielä kiinni et tietääköhän kukaan et mitä pitää tehdä et sen koulun saa aukastuu? kysyy tyhmä :D
erilaisia tehtäviä pitää tehdä, ne imestyy siihen vasempaan puoleen..siis ne tehtävät :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
heh, tajusin just et oon saanu jo sen welcome matonkin josta täällä on puhuttu paljon ja oon miettiny et noinkohan ikinä saan sitä mut hei se olikin jo :LOL: mut sit noista ns helpoista kerättävistä ku oon vaihtanu niitä ni en saa millään enää kaikkia kerätyksi ja se turhauttaa kyl aika tavalla..

Sit sellanen et sain sen koulun rakennettua mut se on vielä kiinni et tietääköhän kukaan et mitä pitää tehdä et sen koulun saa aukastuu? kysyy tyhmä :D
erilaisia tehtäviä pitää tehdä, ne imestyy siihen vasempaan puoleen..siis ne tehtävät :D
ei nyt kuitenkaa ihan nii tyhmä :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
heh, tajusin just et oon saanu jo sen welcome matonkin josta täällä on puhuttu paljon ja oon miettiny et noinkohan ikinä saan sitä mut hei se olikin jo :LOL: mut sit noista ns helpoista kerättävistä ku oon vaihtanu niitä ni en saa millään enää kaikkia kerätyksi ja se turhauttaa kyl aika tavalla..

Sit sellanen et sain sen koulun rakennettua mut se on vielä kiinni et tietääköhän kukaan et mitä pitää tehdä et sen koulun saa aukastuu? kysyy tyhmä :D
erilaisia tehtäviä pitää tehdä, ne imestyy siihen vasempaan puoleen..siis ne tehtävät :D
ei nyt kuitenkaa ihan nii tyhmä :LOL:
:D Siis eiköhän se koulu auennut, kun oli suorittanut ne "opettaja-tehtävät", niitä taisi olla yhteensä 4 erilaista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu87:
heh, tajusin just et oon saanu jo sen welcome matonkin josta täällä on puhuttu paljon ja oon miettiny et noinkohan ikinä saan sitä mut hei se olikin jo :LOL: mut sit noista ns helpoista kerättävistä ku oon vaihtanu niitä ni en saa millään enää kaikkia kerätyksi ja se turhauttaa kyl aika tavalla..

Sit sellanen et sain sen koulun rakennettua mut se on vielä kiinni et tietääköhän kukaan et mitä pitää tehdä et sen koulun saa aukastuu? kysyy tyhmä :D
erilaisia tehtäviä pitää tehdä, ne imestyy siihen vasempaan puoleen..siis ne tehtävät :D
ei nyt kuitenkaa ihan nii tyhmä :LOL:
:D Siis eiköhän se koulu auennut, kun oli suorittanut ne "opettaja-tehtävät", niitä taisi olla yhteensä 4 erilaista?
okei, kiitos :)
 
Vieras
Voihan perkule, en minä oo tehnyt niitä tossa järjestyksessä, mullon edelleen se helkutin fireworks I tekemättä...vai onko sillä edes välii missä järjestyksessä..minen kyllä tajua tosta pelistä mittää
 

Yhteistyössä