FrontierVille! Kysymyksiä.

Blondi
Mulla ei ole toiminu viikkoon koko peli. kaikki tehtävät jotka teen häviävät kun käyn etusivulla tai kirjaudun ulos. samoin saadut lahjat. istutukset ja rahat kyllä pysyy.
Potuttaaa
 
Hay Cart maksaa mulla marketissa 3800 kolikkoa ja 5 puuta. (olen opiskellut hinnat alemmaksi normaalista)
Ei siihen hevosenkenkiä tarvii..

Mulla vielä kesken muutama tehtävä, kaupungin perustamisesta puuttuu rapiat 800000 kolikkoa, pähkinöistä kylvämättä 460.
Muksun huonosta käyttäytymisestä yksi latobonukset keräämättä ja sitten vielä 5 naapurin kirsikkapuuta pitää käydä keräämässä ja korjata 15 flaxia..
 
pumpuli84
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Sanokaapa mulle viisaammat, että mitä noilla pähkinäkeräyksen "unwither crops boosteilla" (tjs.?) on tarkoitus saada? mulla niistä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään..
Jos sulla on lakastuneita viljelmiä niin se elvyttää ne taas korjattaviksi
 
vieras
Ei lopu tehtävät kyl vähä aikaa =) Multa puuttuu n.900 000 kolikkoo :D pistin vähän tiluksia uusiks ni men rahat..

Pähkinöit pitää kylvää viel n. 1000 ja kerätä tietty saman verran..

Ja yhest tehtäväst puuttuu yks omenapiirakka..kiven alla tuo kun ei mistään meinaa saada

Nii ja lampaist pitäs saada 2 kpl hanskoja

Eli hommaa on..mut ei haittaa muuttuis peli tyhmäks jos ei olis mitään tehtävää
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli84:
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Sanokaapa mulle viisaammat, että mitä noilla pähkinäkeräyksen "unwither crops boosteilla" (tjs.?) on tarkoitus saada? mulla niistä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään..
Jos sulla on lakastuneita viljelmiä niin se elvyttää ne taas korjattaviksi
No mutta eikö tuo "Wither protection boost" oo se, että korjaa ne lakastuneet? :whistle:
 
pumpuli84
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Alkuperäinen kirjoittaja pumpuli84:
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
Sanokaapa mulle viisaammat, että mitä noilla pähkinäkeräyksen "unwither crops boosteilla" (tjs.?) on tarkoitus saada? mulla niistä ei ainakaan tapahdu yhtään mitään..
Jos sulla on lakastuneita viljelmiä niin se elvyttää ne taas korjattaviksi
No mutta eikö tuo "Wither protection boost" oo se, että korjaa ne lakastuneet? :whistle:
se käsittääkseni suojaa ne kasvit että ne ei lakastu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Kyllä se pitäisi saada, ne hevosenkengät on vaan "oikoteitä" varten... vai mitä siinä Marketplacessa lukee kärryn alla? Mitä sulta puuttuisi?
Näinpä, niillä hevosenkengillä voi korvata joitain tehtäviä, jos et esim. jaksa käydä naapureiden luona tai vastaavaa. Vai puuttuuko sulta naapureita? Ei mulla ole missään vaiheessa ollut mitenkään "lukossa" ne heinäkärryt siellä kaupassa.
No tänään sain ne kärrit ostettua...minen tajua

|O eilen en, ja mitään kummempaa ei tässä yhdessä vuorokaudessa ole tapahtunut...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:
Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa :)
Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.:)
 
puolison nimi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:
Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa :)
Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.:)
Ei onnistu enää, en pääse siihen nimen kohdalle kursorilla.. :(
 
Blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Mulla ei ole toiminu viikkoon koko peli. kaikki tehtävät jotka teen häviävät kun käyn etusivulla tai kirjaudun ulos. samoin saadut lahjat. istutukset ja rahat kyllä pysyy.
Potuttaaa
miks mulla ei edelleenkään toimi tuo peli. alkaa hermot mennä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:
Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa :)
Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.:)
Ei onnistu enää, en pääse siihen nimen kohdalle kursorilla.. :(
Onnistuu kyllä, albumista painat kuvan alla "customize" ja sitten pääsee nimenkin vaihtamaan. Tai ainakin pääsi 5 sekuntia sitten.

muoks.. hmm outoa, myös lapsen nimen pääsi muuttamaan mutta en omaani..
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja puolison nimi:
Miten saa puolison nimen muutettua? Sain sen kerran muutettua, mutta nyt en enää pääse muuttamaan - en osaa millään päättää kenen kanssa haluan olla naimisissa :)
Valitset sieltä repun kuvasta sen Family Book, vai mikä se on, sen missä saat muokattua niiden tyyppien ulkonäköäkin.:)
Ei onnistu enää, en pääse siihen nimen kohdalle kursorilla.. :(
Onnistuu kyllä, albumista painat kuvan alla "customize" ja sitten pääsee nimenkin vaihtamaan. Tai ainakin pääsi 5 sekuntia sitten.

muoks.. hmm outoa, myös lapsen nimen pääsi muuttamaan mutta en omaani..
Ei omaa voikaan! :) se tulee sun käyttäjätilin profiilista suoraan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Mulla ei ole toiminu viikkoon koko peli. kaikki tehtävät jotka teen häviävät kun käyn etusivulla tai kirjaudun ulos. samoin saadut lahjat. istutukset ja rahat kyllä pysyy.
Potuttaaa
miks mulla ei edelleenkään toimi tuo peli. alkaa hermot mennä...
Ootko päivittänyt FlashPlayerin - mulla kanssa ei auennu hetkeen sivut, ja kun tuon päivitti, niin heti alko toimia :)
 
kyllä tas huomaa kun ei ole melkein viikkoon kerinny pelaamaan :S kauhee työ saada tila taas sellaseen kuntoon ku se oli ennen tätä hetken taukoa :LOL: toisaalta ompahan ainakin hommaa vaikka kyllähän tossa olis tehtäviä jonossa vaikka muille jakaa.. teen edelleen sitä päivän kakkara hommaa ja sit pitää ton ipanan syöttää sikoja yms ja kettuja jahtailen.. jospas tämä tästä taas etenis, meinaa vaan tökkiä kummallisesti tuo mokoma peli taas :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6579200.jpg

mitä tossa pitää?
Sun pitää pyytää kavereilta kymmenen noita. Paina siis tuosta "Ask friends" ja kun olet saanut 10 noita niin tuo tehtävä on ok.
Juuri noin. Saat myös itsellesi aina yhden kun etusivulta klikkaamalla olet kavereillesi sellaisen lähettänyt . Aika nopeesti mulla ainakin tuli 10 täyteen.

Nyt on vaan tylsää... kaikki tehtävät tehty, kouluhommia on sentään vielä vähän kesken. Niitä tässä vaan keräillään ja satoa kasvatellaan... Toivottavasti pian keksivät lisää tehtäviä :D

Jos joku naapuri tarvii jotain collection-tavaroita, niin pistäkää viestiä. Multa löytyy aika montaa laatua ;) Jopa noita welcome-mattoja on tullut 3 kappaletta. Silloin kun niitä itse etsin, niin odottaa sain.
 
No niin, nyt on minullakin tehtävät tehtynä.. Aika hitaasti tulee uusia tehtäviä! :eek:

Ja haluaisin kovasti ostaa tuon laatikossa olevan eläimen, mutta maksaa 50 hevosenkenkää!!!!! |O En kyllä ostaisi tuolla hinnalla, vaikka olisi varaakin (okei, ei todellakaan ole 50 hevosenkenkää :D )
 
vieras
Voi kun oliskin tehtävät tehty tai oikeestaa yks niistä...Menee ikuisuus ennen kun oonn saanu kerättyy sen miljoonan..huoh!!!

Nyt metsästän yhtä omenapiirakkaa ja yhtä hanskaa mitä saa niistä lampaista mut tiukassa on...
 

Yhteistyössä