FrontierVille! Kysymyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja sarap:
Mulla on jo pitkän aikaa puuttunut niitä lihoja siihen koulutehtävään, en vaan saa niitä vaikka kuinka ruokin naapureiden härkiä.. ja yhtä omaa:D kaksi on jo mutta niitä pitää olla 4.:/ ja laajennukseen tarvin vielä kaksi kavereita, mä en kysy enää ketään kun selviää että kysytyt on jo mun kavereina:D :ashamed:

Mulla meni viikkotolkulla tuossa tehtävässä, tänään vihdosta viimein sain puuttuvat lihat. Meinas kyllä usko mennä, kun kaikkee muuta sai niistä häristä, paitsi niitä lihoja mitä kaipas.. :headwall:
Mutta kannattaa kyllä ostaa muutama härkä lisää, kasvaa se mahdollisuus saada niitä lihoja. :)
 
Jos joku halajaa naapureita, niin laittaa yv:tä vaan. Lisäilen heti kun kerkiän. Frontiervillen lisäksi pelailen Cafeworldia aktiivisesti. FrV:ssä lvl 25 ja Cw:ssa lvl 59.

Noiden rakennusten vääntäminen käy hermoille. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.
sitten klikailet eteenpäin.
Kyllä siitä aika helposti ymmärtää mitä pitää tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.
sitten klikailet eteenpäin.
Kyllä siitä aika helposti ymmärtää mitä pitää tehdä.
Kiitos :wave:

muoks. Ei tuolla listalla ole kreditti-vaihtoehtoa...
 
äh
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Alkuperäinen kirjoittaja äh:
Pyydä joku kaveri kaatamaan se puu? Onnistuisko niin...
Hyvä idea!Kiitos!
Äh, ei onnistu näinkään! Kavereille tulee sama ilmoitus? :O Ja minä kun menen katsomaan niin ensin ei näkynyt että olisi naapuri käynyt ollenkaan, sitten kaveri kokeili niin että kasteli ensin yhden pähkinän ja sitten hakkasi sitä puuta ja lähti heti pois koko pelistä niin minulla näkyi vaan niin että oli kastellut sen pähkinän :D Eli jotain mätää tuossa nyt on, pakko jättää se siihen. Huoh.
Kokeile palkkaamalla kaveri eli kaverin kuvan kohdalta se Hire -vaihtoehto. Mulla toimi tuo johonkin tökkivään kohtaan mitä en saanut itse otettua.

[/quote]

Kiitän ja kumarran :D Tämä neuvo auttoi!

 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.
sitten klikailet eteenpäin.
Kyllä siitä aika helposti ymmärtää mitä pitää tehdä.
Kiitos :wave:

muoks. Ei tuolla listalla ole kreditti-vaihtoehtoa...
Mä ainakin olen niillä saanut maksettua.. siis FB krediteillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.
sitten klikailet eteenpäin.
Kyllä siitä aika helposti ymmärtää mitä pitää tehdä.
Kiitos :wave:

muoks. Ei tuolla listalla ole kreditti-vaihtoehtoa...
Mä ainakin olen niillä saanut maksettua.. siis FB krediteillä.
Sama täällä, FB-krediiteillä minäkin maksoin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Mites kun mulla on 25 krediittiä, jotka Facebook on antanut. Voiko noilla krediiteillä ostaa hevosenkenkiä ja jos voi niin miten se tapahtuu?
Voi ostaa, menet sinne mistä niitä ostetaan ja currensiksi vaihdat kreditit.
sitten klikailet eteenpäin.
Kyllä siitä aika helposti ymmärtää mitä pitää tehdä.
Kiitos :wave:

muoks. Ei tuolla listalla ole kreditti-vaihtoehtoa...
Siis onko sulla siinä Credit Card, PayPal ja Facebook vaihtoehtoina? Valitse se Facebook ja sitten "continue":)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
No voihan hitto, ttältä saaduilla neuvoilla sain ne risut sinne tontille kakaran raivattavaks mut nyt ei sit tuu kaktuksia |O nyppii...
Kaktukset tulee etureunasta :) Muuten, jos ottaa sen laajennuksen, niin laajennusosassa kasvaa kaktuksia ja risuja.
Sitä laajennusta tässä yritän samalla tahkota, mut kun puuttu 7 hevosenkenkää vielä....

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
No voihan hitto, ttältä saaduilla neuvoilla sain ne risut sinne tontille kakaran raivattavaks mut nyt ei sit tuu kaktuksia |O nyppii...
Kaktukset tulee etureunasta :) Muuten, jos ottaa sen laajennuksen, niin laajennusosassa kasvaa kaktuksia ja risuja.
Sitä laajennusta tässä yritän samalla tahkota, mut kun puuttu 7 hevosenkenkää vielä....
Ei kai siihen hevosenkenkiä tarvita? Tai en minä ainakaan käyttänyt yhtään. Vai korvaatko jonkun tehtävän niillä heponkengillä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Kyllä se pitäisi saada, ne hevosenkengät on vaan "oikoteitä" varten... vai mitä siinä Marketplacessa lukee kärryn alla? Mitä sulta puuttuisi?
Näinpä, niillä hevosenkengillä voi korvata joitain tehtäviä, jos et esim. jaksa käydä naapureiden luona tai vastaavaa. Vai puuttuuko sulta naapureita? Ei mulla ole missään vaiheessa ollut mitenkään "lukossa" ne heinäkärryt siellä kaupassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
No mie en saa sitä hiton kärriä ostettua ennen kun on 10 kenkää kasassa :ashamed:
Kyllä se pitäisi saada, ne hevosenkengät on vaan "oikoteitä" varten... vai mitä siinä Marketplacessa lukee kärryn alla? Mitä sulta puuttuisi?
Näinpä, niillä hevosenkengillä voi korvata joitain tehtäviä, jos et esim. jaksa käydä naapureiden luona tai vastaavaa. Vai puuttuuko sulta naapureita? Ei mulla ole missään vaiheessa ollut mitenkään "lukossa" ne heinäkärryt siellä kaupassa.
Mullakin on lukossa, puuttuu 3 kenkää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pinkgreen:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Multa loppu tehtävät |O
Tee mun tehtäviä, ne ei heti lopu :LOL:

Siis maksaako YKSI risu 8 hevosenkenkää??! Tääl joku puhu, et oli ostellut krediiteillä risuja, mut en kyllä yhdestä maksa kaheksaa heppakenkää :eek:
Juu, maksaa. Ostin kaksi risukasaa, sain niitä hevosenkenkiä ihan mukavasti silloin noilla krediiteillä, enkä keksinyt mihin niitä käyttäisin. Nyt on 14 hevosenkenkää, keräilen niitä ja odottelen jos joskus tulisi jotain mihin ne käyttää.:D
 

Yhteistyössä