FrontierVille! Kysymyksiä.

Jee, mä sain sen valmiiksi... Täysin turha härpäke kyllä lienee :D Sitä taitaa kerran päivässä saada heittää hevosenkenkää ja saada kolikoita palkinnoksi? Tai saahan sitä heitellä, mutta seuraava heitto olisi jo maksanut yhden hevonkengän ;)
Siinä sanottiin että on kivaa itselle ja naapureille. Jos olette mun naapureita, niin käykää kokeilemassa jos sitä saa kaveritkin pelailla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti84;22028958:
Mä oon kasvattanut jo lähemmäs tuhat kasvia farmvillessä ja mitään ei näy. Missäköhän vika? Oon saanut vasta sen treasure islen tehtyä.... Ku cafeworld tilttaa koko ajan ja oon joskus sitä pelannut niin korkeelle et kestää päästä edes se yks taso ylös päin.... Ja pokerista en tajua mitään...
Kaverille kävi samalla tavalla, kunnes eilen illalla lopultakin huomasi että kyllä ne laudanpätkät siellä vasemmalla reunassa tarjolla on. Siinä vaan oli jonkun naamankuva edessä :D Sen kun hän poisti, niin laudat löytyivät alta.
 
"vieras"
Enää puuttuis tuo Mafia Warsista saatava juttu. Osaapa ollakin tylsä peli, olen vain painellut sitä "Do job"- nappia niin paljon kuin energiat sallii.:D Mulla myös ne laudat Farm Villessä ilmestyivät siihen vasemmalle ilman mitään ilmoituksia, meinasivat ensin jäädä huomaamatta. Olkaahan siis tarkkana!:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22037342:
Huoh! Oon niin monta kertaa jo käyny groomailemassa vuohia että.. Mutta eipä ne tuu tuohon tehtävään. Eli tuo jumittaa vaan tuossa. Ja kettujakaan ei tule vaikka kuinka kanoja ruokkii. Turhautuminen.
Kaveri valitti samaa, siis noiden vuohien suhteen. Sitten hän kokeilikin käydä ihan ruokkimassa niitä ja ne kelpaskin siihen tehtävään, vaikka toisin oli ohjeet ;) Käy kokeilemassa sitä! Olethan ihan varma ettei sulla kettua lymyile missään pusikossa? Mun mielestä ne nimittäin tulee toooodella helposti esille, ei tarvii kun kanaa tai hanhea vähän katsoa niin taas on jo kettu rääkymässä :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22037342:
Huoh! Oon niin monta kertaa jo käyny groomailemassa vuohia että.. Mutta eipä ne tuu tuohon tehtävään. Eli tuo jumittaa vaan tuossa. Ja kettujakaan ei tule vaikka kuinka kanoja ruokkii. Turhautuminen.
Ruokitko kanoja ja hanhia ihan yksitellen, vai onko sulla niitä kanakoppeja? Niillä tulee ainakin joka kerta kettu.
 
Horseshoe Pit on valmis, mutta ärr! Vain ensimmäinen heitto on ilmainen, sen jälkeen maksaa 1 hevosenkenkä/heitto. Foorumeillä väitettiin että joka päivä saisi sen ilmaisheiton, mutta en ainakaan ole tänään saanut, vaikka valmistumisesta on aikaa jo päälle 24 h.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;22038705:
Horseshoe Pit on valmis, mutta ärr! Vain ensimmäinen heitto on ilmainen, sen jälkeen maksaa 1 hevosenkenkä/heitto. Foorumeillä väitettiin että joka päivä saisi sen ilmaisheiton, mutta en ainakaan ole tänään saanut, vaikka valmistumisesta on aikaa jo päälle 24 h.
Minä sain heittää myös tänään ilmaiseksi :) et kyllä se kai antaa heittää kerta päivään ilmaiseksi ja naapureidenkin horseshoe pit:ä voi käydä heittämässä :D
 
Mupelo harmailee
Minä sain heittää myös tänään ilmaiseksi :) et kyllä se kai antaa heittää kerta päivään ilmaiseksi ja naapureidenkin horseshoe pit:ä voi käydä heittämässä :D
Minä sain heitettyä jonkun naapurin Hore Pitillä n. 4 kertaa ilmaiseksi. Omaa en saa varmaan koskaan valmiiksi kun samperin Farmville hävitti ne laudat. Sain ne melkein heti, klikkasin kuvaketta ja uusi ikkuna aukes ja kappas siellä teksi we lose bits (tai jotakin tonne suuntaan), joka on Farmilla ihan normi ilmotus kun ei pysty näyttäämään sivua. Uudestaan ei sitä lautakasaa ole näkynyt siellä vasemmassa reunassa. En taida koskaan sitä sieltä saada.. .arghhh. Kahvilassa leveli nousu vielä n. 10 000 kokemuspisteen päässä eli saa hetken aikaa sitäkin pelailla. Muut ois ok!
 
tä taas
Minä sain heitettyä jonkun naapurin Hore Pitillä n. 4 kertaa ilmaiseksi. Omaa en saa varmaan koskaan valmiiksi kun samperin Farmville hävitti ne laudat. Sain ne melkein heti, klikkasin kuvaketta ja uusi ikkuna aukes ja kappas siellä teksi we lose bits (tai jotakin tonne suuntaan), joka on Farmilla ihan normi ilmotus kun ei pysty näyttäämään sivua. Uudestaan ei sitä lautakasaa ole näkynyt siellä vasemmassa reunassa. En taida koskaan sitä sieltä saada.. .arghhh. Kahvilassa leveli nousu vielä n. 10 000 kokemuspisteen päässä eli saa hetken aikaa sitäkin pelailla. Muut ois ok!
miten sä sait mafiast ne naulat?? 3 levelii nous mut en saanu sit :(
 
"Jackie"
Alkuperäinen kirjoittaja tä taas;22041533:
miten sä sait mafiast ne naulat?? 3 levelii nous mut en saanu sit :(
Tai miten sait pokerista sen hevosenkengän?

Mulla tuli mafiasta ilmotus nauloista, kun olin kolme leveliä noussut. Samalla lailla, kun tulee siitä ekstrakirveestäkin...

Toi on vissiin toiminu enemmän ja vähemmän niinku pitäis toi horseshoe pitin rakennustarvikkeiden haaliminen... Tympeetä! Pitänee laittaa Zyngalle palautetta...
 
Nöttönen harmaana
Mulla tyssäs pelaamisinto kun en jaksa noita muita pelejä alkaa pelaamaan. Ja lisäks muutamia viikkoja sitten alkanut koulu häiritsee mun pelaamista aika tehokkaasti. Odotellaan jos tulis innostus takasin vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nöttönen harmaana;22042561:
Mulla tyssäs pelaamisinto kun en jaksa noita muita pelejä alkaa pelaamaan. Ja lisäks muutamia viikkoja sitten alkanut koulu häiritsee mun pelaamista aika tehokkaasti. Odotellaan jos tulis innostus takasin vielä.
Mulla kans loppu pelaaminen. Farmville hävitti mun laudat, ja sit alko kypsyttää, kun en tajunnu sitä Mafiaa ja ne kahvila ja aarresaari tuntui niin tylsiltä... Lisäks aloitan päivätyöt ihan piakkoin, niin ei sitä aikaakaan kohta ole.

Kiitos vain kaikille naapureille, jotka sain täältä haalittua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NöpönNuuka;22044875:
Mulla kans loppu pelaaminen. Farmville hävitti mun laudat, ja sit alko kypsyttää, kun en tajunnu sitä Mafiaa ja ne kahvila ja aarresaari tuntui niin tylsiltä... Lisäks aloitan päivätyöt ihan piakkoin, niin ei sitä aikaakaan kohta ole.
Miten Farmville kadotti sulla laudat?
 
hannele.perkio@netti.fi
Olen hukassa ton Frontiervillen kanssa kun siinä on tullut noita uusia tehtäviä. hevosaitaus teettää töitä. pitää pelata 5 erilaista peliä, kaikista muista selviydyin mutta Mafia on aivan utopiaa minulle ja kielitaitokin ihan hukassa. Olisin kiitollinen avusta.
 

Yhteistyössä