G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

Poikaani aloin odottamaan 17 vuotiaana ja kuukausi ennen pojan syntymään täytin 18.
Tytön sain ollessani 21.
Nyt 22 ja mahtavaa perhe-elämää elämme (pian) 26 vuotiaan mieheni kanssa!! :heart:
 
neito
Esikoiseni syntyy vuoden 2007 tammikuussa ja huhtikuussa täytän 18. Ongelma on vain se, että onko kenelläkään tietoa siitä mitä oikeuksia vanhemmillani on vaatia minun tekemään aborttia? :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 12:39 neito kirjoitti:
Esikoiseni syntyy vuoden 2007 tammikuussa ja huhtikuussa täytän 18. Ongelma on vain se, että onko kenelläkään tietoa siitä mitä oikeuksia vanhemmillani on vaatia minun tekemään aborttia? :/
Ei ole oikeuksia.piste. =)
 
uuuuuuh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2006 klo 18:08 onnetonkokki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 10:01 äityli kirjoitti:
mulla 2vuotias pojan pullero ja nyt oon 14 et hiukka nuorena oon saanu(12wee)mut hyin me ollaan pärjätty...koulus normaalisti käyny ku mun äiskä hoitaa poikaa! :heart:
Ihanks TOSI?
:eek:
No ei voi olla muutaku provo :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: kai kohta viis vuotiaat kulkee masu söpösti pömpöllään, halloooo :eek: :kieh:
 
Olin 18 kun sain tyttömme ja nyt 19.. Neiti 6kk! Nuorena lapset, jos vaan oikea mies löytyy, jaksaa itsekin paremmin kun 30 vuotiaana ;) On koira, auto, ensiasunto ja jossakin vaiheessa se toinen kulta mussukka! Yksi huone olisi vielä vapaana.. :D
 
samana päivänä kun tyttömme syntyi täytin 20 vuotta.Oli sit kyllä maailman paras synttärilahja.En kyllä pidä itseäni teini äitinä, enkä muutenkaan liian nuorena lapsia saamaan.Toinen syntyy 11/06.Nyt olen 21 vuotias ja tyttömme on kohta 1½ vuotias ja toisen syntyessä olen vielä 21 about kuukauden verran.

 

Yhteistyössä