G: Kadehditko perheitä, jossa lapset ovat isovanhemmilla hoidossa joka viikko pe-su?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
En kadehdi, enkä haluaisi että omat lapseni olisivat hoidossa joka viikko pe-su. Enhän minä ehtisi heidän kanssaan olemaan sitten ollenkaan joinain viikkoina...

Saan kuitenkin lapset hoitoon aina kun on tarvetta ja halua siihen. Esim. pe-la yö on mulle lapsivapaa tällä viikolla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Työn raskaan raataja :
En voi sanoa kadehtivani. Vaikka olishan se lapsivapaaviikonloppu joskus ihan mukava olemassa, niin siltikään en kadehdi heitä, kellä sellaisia on.
Et varmaan kuitenkaan haluaisi, että olisivat joka viikonloppu hoidossa?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HipHei:
Kuka oikeasti vie noin usein?
Tunteeko joku sellaisen?
Kerran kuukaudessa sopis kyllä hyvin :)
Meidän perheessä kerran kuukaudessa yksi yö olisi maksimi, ei koko viikonloppua. Lapset on arkipäivät tarhassa niin ehtii kotonakin olla.

 
En kyllä kadehdi, vietän mielelläni koko perheen kanssa viikonloppua. Tehdään aina jotakin kivaa yhdessä.
Onhan se joskus kiva laittaa lapsi hoitoon, meidän nuorempaa en kyllä vielä laittaisi kun on vasta 3kk. Jos n. 3 kertaa vuodessa saisin lapsivapaa viikonlopun niin olisi ihan mukavaa :D
 
vieras
En raaskisi edes kerran kuussa viedä KOKO viikonlopuksi. Ehkä 1 yö kahdessa kuukaudessa olisi sellainen hyvä määrä meille, mutta eivät kyllä ole koskaan, kun ei ole mahdollista. Mutta tykätäänkin tehdä kaikkea koko perheen voimin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Mitäs kadehtimista siinä on, etteivät vanhemmat tiedä, mitä heidän lapsilleen tapahtuu?
? Miten niin, mitä tapahtuu?

Minusta tuo on surullista siksi, että vanhemmat eivät ehdi olemaan juurikaan lastensa kanssa.
 
En tunne ketään jossa lapset olisivat joka viikonloppu isovanhemmilla. Tunnen kyllä yhden joka aina yrittää sitä, mutta eipä onnistu.
Mutta jos tuntisin tälläisiä tapauksia niin en kadehtisi. Olen mielummin itse perheen kesken viikonloppuisin. Lapset käy kuitenkin ajoissa aina nukkumaan niin sit meillä on miehen kanssa keskinäistä aikaa joka ilta.
 

Yhteistyössä