G: Ketä julkkiksia olet bongannut livenä esim kaupassa tms?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
onhan noita
kirkan, the rasmus oli koko bändi samassa bussissa,satu lappi,sauli niinistö,aira samulin,heikki paasonen,jasper pääkkönen ja monta muuta salkkareista,mauno koiviston ja monia bb-tyyppejä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja vanaha äitee;27293321:
Matti Nykänen!!!
Oonpas minäkin!

Olin vuosiakausia sitten kiireapulaisena yhden tosi suositun huoltsikan ravintolassa. Siellä näin Matin (silloisen Tiina-vaimonsa kanssa), Toni Niemisen, Joel Hallikaisen ja monta muuta sen ajan suomalaista superjulkkista.
 
Nicke Lignell
Kaj Kunnas
Saana Parviainen

Eipä tule muita mieleen. Tai siis varmaan olen nähnyt, mutta ei nyt tule mieleen : / Ketään tosi tunnettua en ole nähnyt niin, etten olisi varta vasten mennyt katsomaan, esimerkiksi Sauli Niinistön näin viime talven presidentinvaalitilaisuudessa, mutta sinnekin menin varta vasten. Sitten on tietysti sellaisia, jotka olen nähnyt, kun ovat olleet esiintymässä, esimerkiksi Pia Nykänen -90-luvun alussa jne. mutta tässä kai tarkoitettiin sellaisia, jotka on nähnyt sattumalta.
 
Viimeksi muokattu:
Riihimäeltä minäkin ja Katajaa ja Hirviniemen Akua näkee useinkin, Autio ja Räsänen myös, samoin Anita Hirvonen ja nyt useammankin kerran oon Jarkko Martikaisen kanssa kaupoissa törmännyt.
Niin ja Jalosen Jukan kanssa ollaan törmätty useammankin kerran.(baaritiskillä tietty =D )

ja töissä aikoinaan oon aamiaista tarjoillut monellekkin artistille ja näyttelijälle (PeerGyntin jätkät, Miitta Sorvali jne jne )
 
Mä olen huono tunnistamaan ketään, mutta Johanna Raunion olen bongannut kaupassa, Riitta Väisänen on tullut bongattua, kuten myös Krisse Salminen, Jari Puikkonen sekä Super Marjo perheineen.

Juvan aabeeceella oli joskus joku julkkis, pitkä mies, mutten muista nimeä. :D

No joo, Juha Kankkunen on istunut mun kanssa samassa pöydässä. Jari-Matti Latvalan olen nähnyt myös. Sekä Janne Ahonen ja Toni Nieminenkin on niin nähty. Ja entinen tehiksen rumpali.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Pelle Miljoona, Timo Torikka, Klaus Thomasson, ketäs muita... Paula Koivuniemi, Eini ja miehensä, Vesa-Matti Loiri, sit joku uutistenlukija mutta en muista kuka. Joonas Myllyveräjä ja Jukka Laaksonen. Siinä nyt joitain..
 
Stadikki
No kyllä täällä Helsingissä näkee julkisuuden ihmisiä aika usein. Itseäni on muuten luultu näyttelijäksi (nuoret skeittipojat tuli kysymään) muttei hajuakaan keneen sekoittivat, mielestäni en ole kenenkään julkkiksen näköinen.
 
Työn puolesta olen tavannut mm. Ahtisaaren, Putinin, Halosen, Niinistön, eri maalaisia ministereitä, kapellimestareita, bisnesjohtajia, laulajia sun muita. Onneksi töissä ei tarvitse pahemmin olla tekemisissä minkään Vesa Keskis -tyyppisten luuserijulkkisten kanssa.

Kadulla kai nyt on nähnyt ties ketä, mutta semmoista en laske itselleni meriitiksi
 
Sauli Niinistö ja Jenni Haukio istuivat kerran samalla rivillä lentokoneessa.
Redraman näin bussissa, Jorma Uotisen ratikassa, "salkkarisebastianin" baarissa,
Helena Lindgrenin Sokoksella...tuossa ne mitä nyt muistuu mieleen, aika useinhan noita näkee.

Ai niin ja Jussi Chydeniuksen näin kerran Finnkinolla. :heart: :p

Sit entisen kämpän nurkilla näkyi aina jos jonkinlaista julkimoa.
Matti Nykänen ja Susanna Ruotsalainen asui viereisessä talossa, Remu ja Andy bilettivät siinä vastapäisessä, Leppilampea näkyi usein Makuunissa jne.

Niin ja Ruotsin kuninkaalliset olen myös nähnyt useaan otteeseen.
Akaatti, oletko kateellinen? :D
 
Aries 78
No niitä nyt näkee vaikka kuin ja paljon, kavereinaki on MUTTA kerran kävelin tehtaankatua kesällä ja näin Helena Lindgrenin. Meinasin pögrätä! Siis siinä vasta nainen. huoh. Siis ainoa oikea primadonna! Monttuhan siinä auki jäi, sain hädin tuskin moikattua. I just loooooove Helena Lindgren :heart:
Helena on kyllä upea pakkaus, ei kauhean pitkä ollut se oli vähän yllätys kun hänet näin.
 
Aries 78
Olen valmistanut ja tarjoillut Bonolle aamiaisen eräässä pohjoissuomalaisessa nuorisokeskuksessa. Nimmarinkin sain maksutositteen muodossa, ei tule muuta isompaa julkkista mieleen että olisin nähnyt ja jutellutkin. Tuolla Lapissa kun työskenteli hiihtokeskuksissa niin törmäsi usein suomalaisiin poliitikkoihin ja näyttelijöihin, illalla sitten muusikoihin kun heidän kanssaan teki hommia.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27293049]Minä en yleensä tunnista ketään, mies sanoo monesti, että näitkö sen ja sen.

Kirjaimellisesti olen meinannut törmätä joskus niin Dannyyn suojatiellä kuin Joel Hallikaiseen hampurilaispaikassa, siitä on kyllä jo aikaa.

Michael Monroeta tulee aina joskus nähtyä Turun kauppatorilla, on sen verran erikoisen näköinen, että minäkin tunnistan :D[/QUOTE]

:LOL: Tää vois olla mun kirjoitus.
 
abeena
Sipe Santapukki ruokakaupassa, Risto Autio sairaalassa, Sani eläinkaupassa, sitten se mamban laulaja, Tero joku, asui veljen naapurissa ja Saija Varjuksen kanssa käytiin samalla kuntosalilla :)
 
Laulaja Kurre (mun työpaikalla)
Kisu Järnström (omistaa kioskin siellä missä ennen asuttiin)
Danny (kaupassa)
Kaija Kärkinen (poika mun uimiksessa)
Ile Kallio (sama kuin edellinen)
Outi Mäenpää (jutellut uimahallissa)
Kari Tapio (kaupassa ja kirpparilla)
Eräkuksan juontaja Jarmo ... (kaupassa)
Janne Ahonen (kiihdytyskisoissa)
Jani Sievinen (broidin kaveri)
Veikka Gstafsson (naapuri)
Mato Valtonen (töissä)
Olli Haikka (olen ollut niiden möksällä)
Ei edes muista kaikkia keihin on törmännyt enemmän tai vähemmän :)
 

Yhteistyössä